Snelle levering van mooie mateialen

We hadden 9 panelen gekocht om 1 muur in de tuin op te knappen. Materiaal is helemaal wat wij hadden verwacht en zijn er helemaal blij mee.

Zeer te spreken

Erg te spreken of de producten die zij aanbieden. Snelle levering en snelle reactie van klantenservice. Ik raad iedereen met interesse in dit soort producten Kunsthaagvoordeel.nl aan.

prachtig product

Zeer tevreden met het geleverde groenwand (2 m2)

Alles verliep zorgeloos!

Snel geleverd en kwalitatief goed product.

Onze harmonicum laurier kunsthaag is makkelijk te monteren aan de schutting. Ziet er realistisch uit en brengt sfeer en privacy in onze tuin. Erg blij mee.

Eind resultaat is mooi en redelijk makkelijk te monteren

Op afstandje is het net een echte Haag

Prettig en snel

Heb 2 keer een bestelling gedaan en moet zeggen dat het beide keren goed en snel geregeld was....prima !!!!

Snelle levering en goed advies

Telefonisch contact gezocht omdat ik voor mezelf geen goede keuze kon maken welke mos ik moest bestellen. Ruim 20 minuten telefonisch advies gehad en geen moment gedacht dat het allemaal gehaast moest. Verder was de levering al de volgende dag en zien de stukken eruit zoals verwacht. Het enige verbeter puntje voor mij zal zijn iets duidelijkere foto's op de website van bijvoorbeeld de structuur, verder een top bedrijf!

Mooie planten

Fijne site en zeer snel geleverd. Blij met het resultaat.

Alles in goede orde ontvangen

Nog niet uitgepakt.Dit vanwege de weers omstandigheden.Ziet er wel allemaal goed uit Met vriendelijke groet J.H.Kok

Goede service en kwaliteit

Mooie volle matten, dicht begroeit en ziet er kwalitatief goed uit. Via chat contact snel vraag beantwoord over welke combinatie van hagen goed te combineren zijn. En na bestellen binnen 2 werkdagen thuis bezorgd.

Goede kwaliteit en snelle levering

De kunsthaag ziet er goed uit, biedt voldoende privacy en is snel geleverd

WOW factor

Erg mooi en sfeervol product. De mat als wandbekleding dekt mooi en geeft een mooi beeld ondanks dat het kunst is geen glans. Makkelijk op maat te maken en eenvoudig op te hangen met de bijbestelde clips. Duidelijke website en makkelijk bestellen en snelle levering.

Prachtig materiaal voor een heel goede prijs!

Bestelling zelf liep iets of wat moeizaam, maar na telefonisch contact met Diana was alles in orde!

Mooie haag ondanks het kunstof is lijkt het net echt. Handig om op te hangen tegen de schutting en aan elkaar te zetten. We gaan de overige delen ook nog doen.

Mooie kwaliteit

Topkwaliteit en goede prijs maar verzending mag beter

De kunstconifeer ziet er zeer echt uit. De toekomst zal uitwijzen of alles mooi natuurlijk gaat rechtkomen, daar door verzending alles gewoon op elkaar ligt in de dozen. Een andere manier van verpakken( doos met vakken) waardoor de stukken van elkaar gescheiden blijven tijdens het transport is een aanbeveling. De verzending is ook 2x verlaat, waardoor er nu op beter weer moet gewacht worden om alles te kunnen ophangen.

Uitstekend goed

Ik zou mensen willen aanraden om hun kunstplanten bij deze zaak te kopen.je krijgt echt wat je verwacht, geen teleurstelling. Maar een glimlach op je gezicht.

U bent waarschijnlijk in de war met een andere (web)winkel verkoper. Wij verkopen niets via Bol.com en verkopen ook geen echte planten. Verder lossen wij klachten altijd snel en klantgericht op. Mocht er toch problemen zijn met onze levering dan horen wij dat natuurlijk graag.

Wat een top service. We zijn super blij met onze nieuwe kunsthaag. Mooie kwaliteit alles netjes verpakt en de volgende dag al in huis. Echt een aanrader

Alles is perfect voor elkaar

Alles was perfect in orde

Prima materiaal en service

Prima materiaal en service

Snelle levering,zeer goed product net echt

zeer tevreden

was netjes geleverd en zal zekers vaker hier bestellen Wij hebben dit gebruikt voor in onze aquarium

Vriendelijk, vlot en heel behulpzaam

Ben erg vlot geholpen bij mijn vragen en heb een prima ervaring gehad!

Over Kunsthaag Voordeel.nl

Kunsthaagvoordeel is al meer dan 15 jaar dé kunsthagen, kunstmossen en kunstplantenwanden specialist in Europa. Naast een zeer breed assortiment en een grote voorraad vindt u bij ons de laagste prijzen omdat wij zelf de ontwikkelaar, producent en importeur zijn. Ieder jaar lanceren wij nieuwe innovaties en unieke modellen die onderscheidend zijn in de markt. Kunsthaagvoordeel is daarom dé trendzetter en marktleider. Ook voor montage, accessoires en advies bent u bij ons aan het juiste adres. Want dagelijks geven wij bedrijven en particulieren advies over de laatste ontwikkelingen en over de meest uiteenlopende mogelijkheden. Wij denken graag met u mee! Voor meer informatie bent u van harte welkom in onze showroom of via onze webshop www.kunsthaagvoordeel.nl. Direct telefonisch contact is uiteraard ook mogelijk via tel. (0031) 0228 753724.