keurig geleverd en op afgesproken tijd.

geen enkele op of aanmerking, prima om zaken mee te doen!

het is een goed product en de prijs was ook perfect Ik ben er blij mee

Goede kwaliteit en snel afgeleverd

Goede en mooi kwaliteit

Snel in huis

Snelle levering, overzichtelijke website, goede producten en ze zien er echt uit.

De levering was corect netjes goede kwaliteit

Snelle service en top product

Echt super gaaf product. Snelle service

Na een foutieve zending is deze op correcte wijze hersteld .Geweldige service

mooi als decoratie voor balkon

Super snelle en goede service, produkt is heel mooi.

Ik heb de tussenwand op mijn balkon bekleed met de kunsthaag. Het is super mooi geworden. Het monteren is makkelijk gegaan.. Het ziet er heel echt uit, ben er super blij mee.

Het ziet er zo verzorgd uit En heel.mooi Geweldig

Prima service van de koerier.

De matjes kan je in elkaar klikken met een knopje en een oogje. Dit gaat vrij zwaar!!!! Je moet er een tang bij gebruiken.

Mooie haag

Mooie kunsthaag. Mijn kat is er ook erg blij mee. Het in elkaar zetten ging wel wat stroef, maar mijn man had er minder moeite mee.

Prima kunsthaag

Makkelijke website, goed product, snel geleverd.

Mooi product en goede service!

Wij hebben de buxus muisdoorn kunsthaag besteld. Hij is mooi, van een afstand niet van echt te onderscheiden en schermt onze tuin heel goed af. Het ophangen is, als je een groter oppervlakte doet, wel echt werk voor twee personen. Ook zou ik anderen aanraden om tuinhandschoenen aan te doen als je de hagen aan elkaar klikt, want na een paar keer klikken krijg je pijn in je vingers. Maar we zijn erg blij met het resultaat, dus raden anderen deze webshop zeker aan.

Goede kwaliteit

Supermooie Haag

Was vooraf wat kritisch aangezien het gaat om een plastic Haag. Maar ben aangenaam verrast en het resultaat is echt mooi. Geef niet vaak beoordelingen, maar deze keer wel omdat ik zeer tevreden ben.

snelle levering, ook een nalevering zeer snel geleverd met precies het goede artikel. Hebben al eerder van deze firma producten gehad, die zijn na 2 jaar nog steeds zeer natuurgetrouw, niet verkleurd en niet van echt te onderscheiden. Kortom ga zo door, blijf mooie producten leveren en blijf vasthouden aan een hoge kwaliteit.

prima product en snelle levering

heel fijn dat product nog op de gewenste datum kon worden geleverd zo snel. Top!

Snelle levering van decoratieve kunsthaag tegels die makkelijk te verwerken zijn.

Tegels zijn een leuk alternatief voor een banner in mijn badkamer.

Heel erg tevreden

Snelle levering, goede kwaliteiten en een mooie prijs

ziet er heel echt uit

gemakkelijk te monteren en ziet er goed uit. Eerste dagen ruik je het plastic wel, maar dat lijkt nu al minder te worden.

Mooi

Mooi, makkelijk te bevestigen

Goede Kwaliteit, goede service

Goede kwaliteit product. Snel en makkelijk kunnen bestellen. Duidelijke website. Vriendelijk te woord gestaan telefonisch.

Altijd op tijd geleverd en voor een mooie prijs

top product

Heldere website met mooie producten

De kunsthaag voldeed aan onze verwachtingen. Ziet er mooi uit.

Over Kunsthaag Voordeel.nl

Kunsthaagvoordeel is al meer dan 10 jaar dé kunsthagen en kunstplantenwand specialist in Europa. Naast een zeer breed assortiment en een grote voorraad vindt u bij ons de laagste prijzen omdat wij zelf de producent zijn van kunsthagen en kunstplantenwanden. Ook voor montage, accessoires en advies bent u bij ons aan het juiste adres. Want dagelijks geven wij bedrijven en particulieren advies over de laatste ontwikkelingen en over de meest uiteenlopende mogelijkheden. Wij denken graag met u mee! Voor meer informatie bent u van harte welkom in onze showroom of via onze webshop www.kunsthaagvoordeel.nl. Direct telefonisch contact is uiteraard ook mogelijk via tel. (0031) 0228 753724.