Snelle levering en super mooi

Ik had het eerst bij Kunsthaag besteld maar na 3 weken niks te hebben ontvangen . Bij jullie besteld en volgende dag al in huis echt top. Nu hopen dat ik me geld terug krijg bij kunsthaag .

Zeer mooi product, stevig en voelt zeer degelijk. Tevens zeer snelle en nette levering.

Ik heb hier niets op aan te merken.

Grote keuze, goede service, correcte aflevering.

Prachtige kunsthaag

Ik kreeg de kunsthaag snel geleverd. Prachtige kwaliteit en makkelijk te monteren.

In combinatie met een muurpaneel en kapstokhaken van de Gamma is het een zeer mooie kapstok geworden.

Wij zijn zeer tevreden met de geleverde kunsthaag. Super snel geleverd.

Boven verwachting

Als je een plaatje ziet is het altijd maar afwachten of het in de praktijk ook zo is. Nou het is nog veel mooier en van uitstekende kwaliteit. Wil je niet teleurgesteld worden dan weet je waar je moet zijn. Snel geleverd ik ben uitermate tevreden.

Snelle levering. Goed ingepakt. Ligt nu op een graf als basis van tijdelijke grafbedekking. Aangevuld met andere kunstelementen. Kwaliteit oogt uitstekend.

Snel geleverd en goed verpakt Ik heb eerder meerdere keer besteld van kunstgras van andere website maar helaas zijn ze altijd niet vol en ziet niet netjes uit. Met deze bestelling ben erg blij mij

Snelle levering, topkwaliteit product

Heel erg happy met mijn twee plantenwanden

Zeer snelle levering

Altijd correct, fijn om op te kunnen rekenen

Snelle service, super kwaliteit

Na een soepel bestelproces en snelle levering de bestelling ontvangen. Na uitpakken enorm blij met de kwaliteit van de kunstmos. Een echte aanrader!

Snel geleverd, goed in orde. Staat heel mooi

Heel tevreden. Snelle levering en mooi product

mooi

mooie groene muur en makkelijk te bevestigen en aan elkaar te klikken

kwaliteitsvol

heel kwaliteitsvol

Top en mooi spul!

Super mooie en top kwaliteit kunsthaag! Vooral de plakhangers zijn een aanrader voor kunststoffen muren.

Product is wat ik er van verwacht had.

Snelle levering. Goed verpakt. Mooi product.

Vlotte levering kwalitatief goedproduct

Mooie kunststof matten om je wand mee te bekleden. Ik heb de achterzijde van mijn zonnepanelen ermee gedaan zodat ze vanuit huis gecamoufleerd waren

Mooi

Ziet er mooi uit en precies wat ik zoek, echter de verpakking was een ramp om te openen. Hoeveel tape kun je gebruiken per zending?

Snelle antwoorden en afwikkelingen

Perfecte antwoorden op mijn vragen kunnen krijgen. Daarnaast fijne snelle afhandelingen qua verzending, betaling en advies.

Zeer goede kwaliteit.

Zeer mooi kunst planten

Top kwaliteit

Zeer goede kwaliteit kunst hedera, niet van echt te onderscheiden. Snel geleverd.

Mooi product

Dekt heel goed. Ziet er natuurlijk uit. Echt een mooie aankleding in onze toekomstige werkruimte. Heel blij mee.

Kwaliteitsproduckt en snelle levering

Ontzettend mooie kunsthaag-matten besteld en supersnel geleverd. Super tevreden!

Over Kunsthaag Voordeel.nl

Kunsthaagvoordeel is al meer dan 15 jaar dé kunsthagen, kunstmossen en kunstplantenwanden specialist in Europa. Naast een zeer breed assortiment en een grote voorraad vindt u bij ons de laagste prijzen omdat wij zelf de ontwikkelaar, producent en importeur zijn. Ieder jaar lanceren wij nieuwe innovaties en unieke modellen die onderscheidend zijn in de markt. Kunsthaagvoordeel is daarom dé trendzetter en marktleider. Ook voor montage, accessoires en advies bent u bij ons aan het juiste adres. Want dagelijks geven wij bedrijven en particulieren advies over de laatste ontwikkelingen en over de meest uiteenlopende mogelijkheden. Wij denken graag met u mee! Voor meer informatie bent u van harte welkom in onze showroom of via onze webshop www.kunsthaagvoordeel.nl. Direct telefonisch contact is uiteraard ook mogelijk via tel. (0031) 0228 753724.