Uitstekend product

Het product is van zeer goede kwaliteit. Zeer dicht, zodat je de muur nauwelijks kunt zien. De verzending was erg snel!

Goede en mooie kwaliteit.

Mooie muur decoratie met de Nerium varen plantenwand – 100x100cm. Gemonteerd op draadmatten.

geweldig mooi product

goede site, makkelijk te bestellen, zeer snel verzonden. Enevoudig te monteren

Coniferen haag zeer tevreden over het eindresultaat.

Een prachtig eindresultaat na een lange voorbereiding. We hebben er veel voorbereidingswerk aan gehad omdat we voor de zekerheid elk takje met het lijmpistool hebben vastgezet. De haag is zo mooi dat mensen komen aanbellen om te weten waar we deze haag gekocht hebben.

Heel snel geleverd , uitstekende kwaliteit en prima prijs

Super en zeer snel geleverd ziet er goed uit.

Super en zeer snel geleverd ziet er goed uit.

Goed product

Goed kwalitatief product

Goede kwaliteit, snelle levering

Mooie kwaliteit, snelle levering. Mooi resultaat!

Klimop matjes 50x50

in het echt net zo mooi als op het plaatje ! Super snelle levering , heel blij met eind resultaat

Prachtig

Top; Snel verzonden, Goed verpakt Prachtig product Makkelijk monteren Tip; Filmpjes toevoegen van alle producten, en niet van sommige wel en sommige niet

Mooi spul en snelle levering

Goede kwaliteit en prima levering.

Top service top kwaliteit

Ik heb er gelijk een bestelling achteraan gegooid

Kwaliteit geweldig en boven verwachting. Gelijk nog maar 1 besteld.

zeer goed

de levering was net als de vorige keer zeer perfect. En aanrader.

Top kwaliteit en prachtige plantenwand!

Snelle en goede levering Top kwaliteit Staat prachtig aan de muur!

Snelle levering, goed verpakt, voldoet aan verwachting

Een probleemloze transactie. Product is goed verpakt en werd snel geleverd. De kwaliteit voldeed aan de verwachtingen.

Heel blij met deze kunst bloem plant tegels

Makkelijk op te hangen, mooier dan op de foto's

Makkelijk op te hangen, mooier dan op de foto's

Goede kwaliteit en snelle service

Duidelijk website met uitgebreide productkeuze, snelle service en een goede kwaliteit van de producten. Wij zijn erg blij met onze aankoop en krijgen ook goede reacties van vrienden op onze mooie nieuwe groene wand. Echt een aanwinst in onze patio.

Super kwaliteit

Verassend dat er 1 rekening gehouden is om het te bevestigen en 2 dat je een tegel gemakkelijk kunt halveren.3 zo blij dat dit te koop is! Debora van Es Als onze wc klaar is stuur ik jullie nog een foto

Goedekwaliteit haag en super service!

Super goede service en kwaliteit!

Helemaal top!

Mijn ervaring met kunsthaagvoordeel is in 1 woord: perfect! De service is super, de bezorging is snel en de kwaliteit is top! Je krijgt echt waar voor je geld. En als je vragen hebt, worden deze heel vriendelijk en geduldig beantwoord. Een dikke pluim!

Gekregen wat ik had besteld.

Mooie stevige hagen. Prijs kwaliteit

Zeer mooie haag rijke heldere kleuren kwaliteit zeer goed. Prijs kwaliteit prima. Zeer makkelijk uit te breiden of in te korten

zeer vriendelijk en behulpzaam

Ben op zoek naar een kunsthaag maar ben er nog niet uit welke te nemen. Ze hebben me, na betaling, tegels toegestuurd, dewelke toch niet mijn goesting waren. Ik heb ze vervolgens teruggestuurd. Betaald bedrag stond snel terug op de rekening. We zoeken verder tot ik voor mij de juiste vind.

Over Kunsthaag Voordeel.nl

Kunsthaagvoordeel is al meer dan 15 jaar dé kunsthagen, kunstmossen en kunstplantenwanden specialist in Europa. Naast een zeer breed assortiment en een grote voorraad vindt u bij ons de laagste prijzen omdat wij zelf de ontwikkelaar, producent en importeur zijn. Ieder jaar lanceren wij nieuwe innovaties en unieke modellen die onderscheidend zijn in de markt. Kunsthaagvoordeel is daarom dé trendzetter en marktleider. Ook voor montage, accessoires en advies bent u bij ons aan het juiste adres. Want dagelijks geven wij bedrijven en particulieren advies over de laatste ontwikkelingen en over de meest uiteenlopende mogelijkheden. Wij denken graag met u mee! Voor meer informatie bent u van harte welkom in onze showroom of via onze webshop www.kunsthaagvoordeel.nl. Direct telefonisch contact is uiteraard ook mogelijk via tel. (0031) 0228 753724.