Hetgeen wat ik heb besteld, heb ik keurig netjes afgeleverd gekregen.

4 kunsthagen type laurierblad 100 x 200 besteld en binnen 4 dagren geleverd gekregen. eenvoudig te plaatsen en voldoet helemaal aan onze verwachtingen.

Mooie wanddecoratie

Goede levering, makkelijk op te hangen, fleurt mijn wachtruimte meteen op!

mooi spul staat geweldig op de muur

mooi op tijd bezorgd en zag er goed uit helaas waren er drie bij waarvan de bladeren waren gescheurt dat was wel jammer maar verder zag het er goed uit

Goede service en kwaliteit !

Besteld en meteen binnen ! Goede service ook toen ik factuur extra wilde hebben was er meteen ! Ook de producten zijn prachtig !

Overtreft verwachting

Snel geleverd, in een grote doos zodat het niet gekreukeld was. Direct begonnen met ophangen. Geen geur van plastic te ruiken

prima kwaliteit en snelle levering

Snel en goede prijs kwaliteit

Het uitzoeken gaat snel. De producten zien er hetzelfde uit als op de website. Prijs kwaliteit is prima.

Goede ervaring en topkwaliteit

Er ging een kleinigheidje fout met de levering dit is onmiddellijk rechtgezet en perfect opgelost. De kwaliteit van de kunsthaag is top. Uiterst tevreden over zowel prijs, levering, verwachting.

Ruscus varen plantenwand 100x100

Echt super blij mee, mooie gedefinieerde kwaliteit. Schitterend resultaat. Geen patroon dat maakt het natuurlijk. Aanrader

Perfecte levering en heel mooi product van hele mooie kwaliteit

Echt top

Top product, makkelijk vast te maken met punaises. Zier er leuk uit bij ons op kantoor

aanrader voor wie een groene muur wil

Erg mooi spul voor aan de muur. Eenvoudig op te hangen. Beetje vettige bladeren. Zal wel de anti uv coating zijn.

Ik heb 4 hagen besteld die in twee dozen verstuurd zijn, de bezorgdienst had er maar een bezorgd. Ik ben goed op de hoogte gehouden door Kunsthaag, ze wilde eventueel een extra pakket sturen, goede service, zeker een aanrader. Ook het product ziet er goed uit!

Het product was zeer snel bezorgd en is super kwaliteit. Ik heb het in de tuin aan het hekwerk bevestigd en de algehele aanzien is veranderd. Wat is het toch mooi geworden. Ik ben super blij en raad het iedereen aan!

Snelle levering en van goede kwaliteit

Wij hebben een jungle kunsthaag besteld en deze kwam netjes en zeer snel binnen

goede en betrouwbare webshop

onze middelste red robin leiboom groeit niet meer. om het lege gat zolang op te vullen de red robin kunsthaag besteld. niet van echt te onderscheiden. de meeste hadden niet in de gaten dat deze nep was. uiteindelijk groeit dit gat wel weer dicht door de 2 andere leibomen, maar dat duurt wel even en dan is dit een mooie tijdelijke oplossing.

Prachtig, net echt

Zeer mooie matten om schuttng mee te versieren

Gewoon geweldig

Ik heb vandaag nog bijbesteld

zeer tevreden. Voldaan aan mijn verwachting

Helemaal geweldig

Makkelijk te bestellen, snelle levering en een goede kwaliteit van het product dat ik heb besteld. Erg tevreden dus.

Goede en snelle levering

Nette en snelle levering. En goede communicatie

Mooi, degelijk en goed product

Snelle levering. Goed stevig verpakt. Mooie aanvulling op mijn buiten groen. Makkelijke montage.

Heel mooi!

Heel tevreden van het levertijd en kwaliteit. Top!

Geweldig mooi

Hele mooie volle haag makkelijk te monteren

Over Kunsthaag Voordeel.nl

Kunsthaagvoordeel is al meer dan 15 jaar dé kunsthagen, kunstmossen en kunstplantenwanden specialist in Europa. Naast een zeer breed assortiment en een grote voorraad vindt u bij ons de laagste prijzen omdat wij zelf de ontwikkelaar, producent en importeur zijn. Ieder jaar lanceren wij nieuwe innovaties en unieke modellen die onderscheidend zijn in de markt. Kunsthaagvoordeel is daarom dé trendzetter en marktleider. Ook voor montage, accessoires en advies bent u bij ons aan het juiste adres. Want dagelijks geven wij bedrijven en particulieren advies over de laatste ontwikkelingen en over de meest uiteenlopende mogelijkheden. Wij denken graag met u mee! Voor meer informatie bent u van harte welkom in onze showroom of via onze webshop www.kunsthaagvoordeel.nl. Direct telefonisch contact is uiteraard ook mogelijk via tel. (0031) 0228 753724.