goede en betrouwbare webshop

onze middelste red robin leiboom groeit niet meer. om het lege gat zolang op te vullen de red robin kunsthaag besteld. niet van echt te onderscheiden. de meeste hadden niet in de gaten dat deze nep was. uiteindelijk groeit dit gat wel weer dicht door de 2 andere leibomen, maar dat duurt wel even en dan is dit een mooie tijdelijke oplossing.

Prachtig, net echt

Zeer mooie matten om schuttng mee te versieren

Gewoon geweldig

Ik heb vandaag nog bijbesteld

zeer tevreden. Voldaan aan mijn verwachting

Helemaal geweldig

Makkelijk te bestellen, snelle levering en een goede kwaliteit van het product dat ik heb besteld. Erg tevreden dus.

Goede en snelle levering

Nette en snelle levering. En goede communicatie

Mooi, degelijk en goed product

Snelle levering. Goed stevig verpakt. Mooie aanvulling op mijn buiten groen. Makkelijke montage.

Heel mooi!

Heel tevreden van het levertijd en kwaliteit. Top!

Geweldig mooi

Hele mooie volle haag makkelijk te monteren

Mooie artikel en snelle aflevering.

Prachtige Haag en snel binnen! Ik ben in love

Mooie producten en een snelle levering!

Ik was op zoek naar iets voor in 2 plantenbakken. Deze staan altijd in de zon en al het levende groen ging telkens dood. Is ook bij een bedrijf dus dan worden de plantjes nogal eens vergeten. Toen kwam ik kunsthaagvoordeel tegen. En ondanks dat het niet voor een plantenbak is. Eronder boomschors gelegd en vast gemaakt met draad aan de planten bak en houders. De service is top en alles is netjes verpakt.

Erg goed

Besteld en snel geleverd!!!!!

ziet er erg netjes uit en fijn mee te werken eindresultaat is prima

Zeer mooi en tamelijk gemakkelijk te plaatsen

Zeer mooi en een mooi uitzicht. Tamelijk eenvoudig te plaatsen, je moet wel wat kracht in de vingers hebben .

Goed!

Erg mooi, tweede keer besteld!

Prima artikel

Makkelijk in montage

Prachtig

Snel geleverd. Betaalbaar en makkelijk op te hangen/aan elkaar te bevestigen. Erg tevreden met het resultaat.

Mooi en snel

Mooi product en snel geleverd

Mooi product, snel geleverd

Het product werd netjes in een doos geleverd en kwam er mooi uit. Het ophangen was redelijk makkelijk met de bijgeleverde plakhaakjes. Het resultaat is zeer mooi, een kale muur werd plots een kleine jungle. Het ziet er ook helemaal niet goedkoop uit ofzo, de kunstplantjes lijken net echt.

Super tevreden

De matten zijn heel eenvoudig te bevestigen aan de schutting en geeft gelijk een hele andere en groene uitstraling. Ontzettend blij mee!

teruggezonden

levering prima, maar teruggezonden daar ik het product er te "plastic" uit vond zien

Onze ervaring met klanten die onze showroom bezoeken blijkt dat 'echtheid' erg persoonlijk is. En dat we daarom meer dan 130 verschillende modellen in ons assortiment hebben die veel verschillen in natuurlijke uitstraling of creativiteit.

Goeie kwaliteit, alleen geen bevestigings spullen

Goeie kwaliteit en ziet er netjes uit. Vind het alleen wel jammer dat je er geen bevestigings spullen bij krijgt en je die los moet kopen. Gaat er toch wel vanuit dat die er bij zitten.

Wij verkopen de montage materialen los van de kunsthagen. Omdat het afhankelijk is van het materiaal van de wand. Bevestiging op een hekwerk kan met montagebandjes. En voor bevestiging tegen een muur worden schroeven met of zonder plug gebruikt. Zo betaalt u geen extra kosten voor bevestigingsmaterialen die u niet gebruikt.

Kunst en toch kunstzinnig

De werkelijkheid overtreft de foto op de website. Natuurechte kleuren en mooie compositie Gemakkelijk te monteren. Deugdelijke verzendverpakking. Binnen 2 dagen thuis. Wij zijn er erg blij mee.

De kunsthaag staat geweldig. Makkelijk aan te brengen.

Olympiaweg 93 1693EK Wervershoof

06 25 14 76 31

Over Kunsthaag Voordeel.nl

Kunsthaagvoordeel is al meer dan 15 jaar dé kunsthagen, kunstmossen en kunstplantenwanden specialist in Europa. Naast een zeer breed assortiment en een grote voorraad vindt u bij ons de laagste prijzen omdat wij zelf de ontwikkelaar, producent en importeur zijn. Ieder jaar lanceren wij nieuwe innovaties en unieke modellen die onderscheidend zijn in de markt. Kunsthaagvoordeel is daarom dé trendzetter en marktleider. Ook voor montage, accessoires en advies bent u bij ons aan het juiste adres. Want dagelijks geven wij bedrijven en particulieren advies over de laatste ontwikkelingen en over de meest uiteenlopende mogelijkheden. Wij denken graag met u mee! Voor meer informatie bent u van harte welkom in onze showroom of via onze webshop www.kunsthaagvoordeel.nl. Direct telefonisch contact is uiteraard ook mogelijk via tel. (0031) 0228 753724.