Kunst en toch kunstzinnig

De werkelijkheid overtreft de foto op de website. Natuurechte kleuren en mooie compositie Gemakkelijk te monteren. Deugdelijke verzendverpakking. Binnen 2 dagen thuis. Wij zijn er erg blij mee.

De kunsthaag staat geweldig. Makkelijk aan te brengen.

alles goed geregeld, bestelling en levering.

het bestellen gaat makkelijk en de levering gaat zoals het word afgesproken. een duimpje voor Kunsthaag Voordeel.

Mooie groene wand voor een goede prijs

De groene wand werd heel snel geleverd. De wand is makkelijk te bevestigen en in te korten/uit te breiden.

Mooi product. Netjes en goed verpakt. Snelle levering

Goed en snel contact. Mooi product. Goed verpakt. Snelle levering

Mooie haag. Goed gevuld. Dichte achterkant goed dicht.

De iets duurdere kunsthaag hedera is iets groter als de open budgethaag. Aangezien ik ze aan 2 kanten van een afscheiding gebruik is totaalresultaat prima. Maar iets om rekening mee te houden. Voor echt afdichten toch de duurdere met dichte achterkant nemen. Kwaliteit moet de jaren nog bewijzen. Het is i.i.g. geen Action spul. Foto afbeelding is draaibare afscheiding op rek tbv afdichten zeembalkon / privacy t.o.v. buren.

Hele mooie haag. Aanrader.

Makkelijk verwerkbaar. Mooie oplossing. Al vanaf een korte afstand ziet de haag er zeer natuurgetrouw uit.

Snelle en duidelijke reactie. Snelle aflevering.

Mooi groen voor weinig geld

In totaal zes stuks besteld, en ondanks dat ik één van de goedkopere types had gekocht is de dekking best goed. Heb er zelf nog wat kunstbloemen en klimop doorheen geweven voor een volledige dekking en wat variatie in het type planten. Het enige nadeel was dat de bovenste twee eigenlijk net niet goed in de doos pasten, waardoor ze opgekruld waren. Ondanks zware dingen op de bladeren te leggen zijn die vouwen er niet helemaal uit gegaan.

top!

Goede prijs, goed verpakt, snel verzonden. Ik ben tevreden.

Supersnel ontvangen

Eerst in de winkel geweest waar we zeer vriendelijk werden ontvangen. Ons kunstgras meegenomen. Toch iets tekort........dus via de website besteld en binnen 2 dagen in huis. TOP

Netjes ingepakt producten waren exact wat ik besteld hebt. Snelle levering en producten prima kwaliteit I am happy.

Zeer goede kwaliteit

Besteld en binnen 1 dag geleverd. Ook zeer makkelijk in elkaar te klikken. Goede kwaliteit.

Prijs kwaliteit

Snelle levering en goed verpakt. Wat je koopt is wat ziet en krijgt.

ziet er prima uit

...

Goede kwaliteit

Duidelijke website, ruim assortiment, snelle levering, goede kwaliteit

Top produkten

En goede service. Je kunt alle produkten op de website en in de showroom bekijken. De kunsthaag hangt al meer dan een jaar op mijn balkin in regen, wind en zon en is nog steeds mooi!

De kunsthaag was supersnel geleverd. Het is een ingenieus systeem waarbij je zelf nog wat de haag kan aanpassen naar hoe je het wilt. En ook heel vlot op maat te knippen! Er zat juist één soort plantje in die in bepaalde belichting veel groener lijkt dan de rest. Deze heb ik eruit gehaald en opgevuld met plantjes uit de afgeknipte overschot. Heel tevreden!!

very good product

very fast delivery and good quality decor

Vlotte service en heel mooie kwaliteit!

De kunststof groenwanden werden erg vlot geleverd en zijn heel mooi van kwaliteit. We zijn erg tevreden met onze muren!

Echte aanrader

Mooie kunst hagen een echte aanrader

Ideaal

Makkelijk te bevestigen. Lijkt net echt .

Snelle levering en niet van echt te onderscheiden

Snelle levering en niet van echt te onderscheiden. Echt blij mee

geweldig.

Ziet er natuurlijk uit mooi en vol ,ik ben er blij mee.

Prachtige haarden

Ik bestelde 4 haarden voor mijn muur. Makkelijk te monteren met een paar spijkers in de muur. De hagen (4 stukken) kan je combineren met elkaar. Het materiaal is erg mooi, bijna niet te onderscheiden van echt groen. Heel erg blij mee!

Olympiaweg 93

1693EK Wervershoof

06 25 14 76 31

Over Kunsthaag Voordeel.nl

Kunsthaagvoordeel is al meer dan 15 jaar dé kunsthagen, kunstmossen en kunstplantenwanden specialist in Europa. Naast een zeer breed assortiment en een grote voorraad vindt u bij ons de laagste prijzen omdat wij zelf de ontwikkelaar, producent en importeur zijn. Ieder jaar lanceren wij nieuwe innovaties en unieke modellen die onderscheidend zijn in de markt. Kunsthaagvoordeel is daarom dé trendzetter en marktleider. Ook voor montage, accessoires en advies bent u bij ons aan het juiste adres. Want dagelijks geven wij bedrijven en particulieren advies over de laatste ontwikkelingen en over de meest uiteenlopende mogelijkheden. Wij denken graag met u mee! Voor meer informatie bent u van harte welkom in onze showroom of via onze webshop www.kunsthaagvoordeel.nl. Direct telefonisch contact is uiteraard ook mogelijk via tel. (0031) 0228 753724.