Heel blij met de bed

Bed is heel goed,, kwaliteit is prima en mijn zoon slaapt er nu 2 maanden heerlijk op, de levering ging opzich ook prima. Ze hebben alleen iets te laat doorgegeven dat het bed een dag later zou komen maar verder was het allemaal prima en via de chat kreeg ik vriendelijk de informatie die ik vroeg.

Bedankt voor de mooie review!!

Ik heb goede ervaring met beddenleeuw. Ik heb een bed voor mijn dochter besteld. Is op de afgesproken datum en tijd geleverd.

Bedankt voor je positieve review Fatima! Hopelijk slaapt je dochter lekker op haar nieuwe bed. Met vriendelijke groet, Beddenleeuw

Mooi en heerlijk bed

Mooie boxspring 140 breed met veel opbergruimte aan beide zijden onder het bed Mijn zoon slaapt er heerlijk in. Snel bezorgd in 12 werkdagen ook vriendelijke bezorger alleen 1 min puntje ik moest helpen om het bed naar binnen te dragen omdat die jongen alleen was pfff en dat was een zwaar bed maar is goed gekomen. Verder zeer tevreden over alles en was helemaal compleet en dat voor een betaalbare prijs…

Beste Ilse, bedankt voor je positieve review. Momenteel is het erg druk en om onze klanten niet te lang te laten wachten worden de bezorgers soms alleen op pad gestuurd. Bedankt voor je hulp. Fijn om te lezen dat je zoon lekker slaapt in zijn nieuwe bed! Met vriendelijke groet, Beddenleeuw

Had een vraag over de levering, deze werd via een chat snel geantwoord.. Prima bedrijf

Bedankt voor de mooie review! Fijn dat u het chatcontact ook als positief heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Beddenleeuw

Blij mee

Mooi bed! Goede levering en duidelijk communicatie

Bedankt voor de mooie review!

Blij met de geleverde boxspring.

Blij met de prijs - kwaliteit verhouding. Aantal zaken die beter zouden kunnen: - meer inzicht / specifieker aflevermoment. - zitten veel dagen tussen bestelling en levering (wordt wel goed over gecommuniceerd) - kleur van bed komt niet overeen met foto’s (oud roze)… uiteindelijk wel blij mee. - aflevering door iemand die geen NL sprak wat communicatie moeilijk maakte.

Beste Roberto, bedankt voor de positieve review en feedback. Het transport is inderdaad een verbeterpunt. Door personeelstekort is het momenteel lastig om specifieker te zijn over het aflevermoment. Ook het stukje communicatie met de bezorgers is inderdaad lastig, maar ook dit komt door gebrek aan personeel dus we zijn toch blij dat ze er zijn. We wensen u veel plezier met uw bed! Met vriendelijke groet, Beddenleeuw

Supper mooi bed

Supper mooi bed, nette leverancier supper dat het bed in elkaar werd gezet , jammer dat het papier en plastic werd achtergelaten.

Beste mevrouw Van Gooi-Kemmeren, bedankt voor de review. Het klopt inderdaad dat het afval niet afgevoerd, dit staat ook vermeld in de voorwaarden. Dit doen wij om de kosten te drukken en de prijzen laag te houden. Veel plezier van uw bed! Met vriendelijke groet, Beddenleeuw

Kreeg net als de eerste x netjes op tijd het bed binnen en was bezorgd door een hele vriendelijke chauffeur ,ik ben dik tevreden

Beste mevrouw Andernach, bedankt voor de mooie review! Goed om te lezen dat u tevreden ben over het bed en de bezorging. We wensen u veel plezier van het bed. Met vriendelijke groet, Beddenleeuw

2e keer in korte tijd een boxpring bestelld

Ik heb in een periods van een half jaar 2 maal een boxspring gekocht, eerst 4 maanden geleden voor mijzelf en oblangs voir mijn dochter. Beide keren een snelle levering. Kwaliteit en prijsverhiusing is uitstekend. Vriendelijke bezorger en kreeg op de dag van levering steeds de status van de tijd. Ikben ,eer tevreden met beddenleeuw.

Beste Dave, bedankt voor de mooie review. Fijn dat u tevreden bent. Hopelijk is uw dochter ook blij met haar nieuwe bed. Met vriendelijke groet, Beddenleeuw

Ik kan niks anders dan een 5 sterren review schrijven! Netjes bezorgd binnen de aangegeven periode, levering + montage beide keurig netjes!

Bedankt voor uw mooie review!

Prima ervaring

Prima bestelsite, duidelijke mails met leverings-info en prima bed. De chauffeur belde binnen het tijdslot, 20 minuten van tevoren dat hij er aan kwam. Goed geregeld allemaal.

Bedankt voor uw review, fijn om te lezen dat alles goed is verlopen!

Ik heb een goede ervaring.

Bed kwam netjes op tijd en stond snel in elkaar. Alleen beetje jammer dat ze de verpakking achter lieten.

Beste Wil, bedankt voor de 4 sterren! Het klopt inderdaad dat het verpakkingsmateriaal niet mee retour wordt genomen, zoals vermeld in de voorwaarden. We wensen u veel plezier van uw bed. Met vriendelijke groet, Beddenleeuw

Slechte service

Product is prima alleen de service rondom het leveren is slecht niet de bezorger maar de planning die compleet niet klopt...

Hi Mathilda, Wat vervelend dat je ontevreden bent over de service / planning. Is er nog iets waar we je bij kunnen helpen? Dan horen we het graag via het formulier op https://www.beddenleeuw.nl/laat-jouw-klacht-achter/. Met vriendelijke groet, Beddenleeuw

Prima bed

Het aangekochte bed voldoet aan al onze wensen. Wij slapen heerlijk! Alleen was het jammer dat het niet volledig was in 1 keer.Motoren waren niet binnen. Sommige mensen klagen over de communicatie maar wij hadden daar geen probleem mee. Vriendelijke gasten bij levering en plaatsing.

Slecht telefonisch te bereiken

Slecht telefonisch te bereiken Bezorging op de afgesproken dag op het laatste moment gecanceld speciaal hiervoor een vrije dag genomen. Bedtopper van slechte kwaliteit vallen groter dan het bed zelf.

Na omstandigheden, goed opgelost!

Ik heb mijn bed aan huis geleverd gekregen. Alleen was mijn hoofdbord niet geïnstalleerd terwijl ik had betaald voor installatie. Na een overeenkomst via de mail, kwam beddenleeuw met de oplossing 2 kussens ter vergoeding op te sturen, als excuus voor het ongemak. Ik vindt dat zei dit op deze manier goed hebben opgelost en ben te vrede met hun manier van oplossen. Een tevreden klant met een mooi bed.

Is een goed bed van de bedden leeuw

De beddenleeuw is mooi bedrijf goede servicebedrijf is op de af gesproken tijd af geleverd ook op de datum de jongen heb netjes in de kamer gezet en heb colaatje verdient toppie er voor Het is makkelijk in mekaar gezet en zit alles in de karton en plastick

Bed besteld, ben goed op de hoogte gehouden van de verwerking tot transport. Bed geleverd volgens afspraak. Gewoon prima!

Ben zeer tevreden over beddenleeuw Ga er zelfs voor mij. Andere kinderen ook nog een boxspring bestellen

Snelle levering!

Snelle en goede afhandeling. Niks op aan te merken.

Heerlijk bed

Binnen 2 weken een mooi bed geleverd gekregen!! Alleen zou het bed op vrijdag ochtend bezorgd worden helaas is dat niet gelukt netjes een mail gekregen eind van de ochtend dat het de volgende dag geleverd zou worden in de ochtend Ik was op dat moment niet blij omdat ik alle slechte review had gelezen dus contact gezocht met hun via de chat. Vrij snel een antwoord gekregen en ze beloofde dat het echt zaterdag ochtend zou worden. En dat klopte ook !!! Vriendelijke bezorger alles compleet geleverd kind is super blij Bed slaapt heerlijk

Zeer tevreden!

De bestelling verliep heel gemakkelijk. Het was door drukte niet gelukt om het binnen 10 dagen te leveren, maar hier werden we per mail van op de hoogte gebracht. Na 15 werkdagen werd het bed keurig geleverd. De leverancier was zeer vriendelijk en de boxspring was zeer gemakkelijk te monteren. Wij zijn zeer tevreden

Was snel in mekaar en perfect. Dank aan de bezorgers.

Prachtig mooi bed

Het boxspring bed 200x200m is super mooi en van goede kwaliteit! Zeer tevreden over. Enkel de levering was enkele weken vertraagd, mails van transportbedrijf was wel wat verwarrend met de uiteindelijke leverdatum uiteindelijk met de juiste leverdatum werd ik 30min voor levering gebeld om het bed af te leveren, keurig en netjes ingepakt en afgeleverd. Prijs/kwaliteit helemaal goed

Goede kwaliteit en prijs

Heel tevreden met de aankoop van mijn Boxspring Op tijd geleverd en vriendelijke Monteurs Chauffeurs die hem in elkaar zette. Top

Schimminck 10 5301KR Zaltbommel

Over Beddenleeuw

Iedereen moet de optie hebben om betaalbaar en comfortabel te kunnen slapen, dat is wat ons drijft. Met meer dan 10 jaar ervaring in het produceren van Boxsprings, leveren we nu direct aan de klant. Zonder tussenkomst van groothandelaren en winkels kunnen wij u daarom altijd de beste prijzen bieden. Omdat wij al onze boxsprings zelf maken, biedt dat een aantal voordelen voor u: – Snelle levering – Personalisatie mogelijkheden – De beste prijs - Oer Hollands product. Tot slot hebben we er voor gezorgd dat onze Boxsprings in een handomdraai in elkaar gezet kunnen worden. Bij Beddenleeuw geloven wij in lokale productie. We hebben ruim 10 jaar ervaring met het produceren van hoge kwaliteit producten voor een eerlijke prijs, gewoon hier, in Nederland.