Mooi product wat zijn geld meer als waard is.

Korte levertijd, degelijk geproduceerd en afgewerkt. Goed verpakt en keurig bezorgd.

Goede kwaliteit, montage en snelle levering

Snel besteld, op tijd geleverd en gemonteerd. Kwaliteit prima.

Onduidelijk met bezorg datum

Moet zelf bellen of de gewenste bezorg datum wel haalbaar is, je krijg geen bericht erover

Snel,goede service

Snel geregeld

Ik slaap echt goed geen spijt dat ik ze gekocht heb

Leuk comfortabel boxspring

Top bedden, ik heb geen opmerkingen.

Ik had dacht dat ik een tweepersoons matras had Blijkbaar had ik 2 een persoons matras Jammer dat het soms online verkeerd kan zien

Toppertje

Mijn dochter van 14 jaar wilde graag een boxspring. Door dat te googelen zagen we dit bed op jullie site. We kozen de topper, de matras, de kleur en kregen ze bovenop nog een donsdeken en kussens bij. We kozen voor het zelf te installeren, en kregen nog de uitleg van de kerel die het geleverd had. Ze is heel tevreden en slaapt als een roos. Als zij tevreden is, ben ik het ook.

Afspraak is afspraak

Alles was naar wens

Ik ben zeer tevreden met mijn nieuw bed

Super bed en snelle levering

Snel bezorgd, netjes geplaatst

De heren die het bed hebben geplaatst waren erg netjes.

Goede services snelle levering en product is prima

Makkelijk bereikbaar voor al uw vragen, snelle En correcte levering. Enige nadeel is klein kleurverschil op de verschillende stuks maar prijs/kwaliteit zeker in orde.

Super mooi bed geleverd gekregen. Heb wit leer besteld! Ziet er echt super mooi uit. Levering was perfect. Ze bellen ongeveer een kwartier van te voren dat ze eraan komen. Mijn dochter is er erg blij mee.

snel geleverd

goed verpakt en verstuurd snelle levering

OK

Prima verzorgd

Prima bed voor een mooie prijs

Ideaal dat je alles zelf kunt samenstellen. Als bed op de logeerkamer wat voor een deel onder een schuin dak staat is het fijn om zonder hoofdbord te kunnen bestellen. Het dekbed en de kussens voor 5 euro extra zijn overigens van prima kwaliteit. Onze op kamers wonende kids zijn zeer tevreden als ze een nachtje thuis slapen. Het stevige plastic waarin alles verpakt zat heb ik voorzichtig opengemaakt en doet nu dienst als afdekhoes voor de tuinbank zodat ik de kussens buiten kan laten liggen.

Van het samenstellen van het bed tot de levering super ook het bed is fijn!

Het is super dat je zelf je bed zo kan samenstellen zoals jij het wilt! Ook de communicatie met het bedrijf over de levering is super! Heel klantvriendelijk! De levering was ook echt top! Het in elkaar zetten was zo gedaan! Echt heel makkelijk zelf te doen! Het bed zelf ligt ook lekker! Het enige waar ik tegenaan liep is dat je later de onderdelen niet apart kan bestellen zoals bijvoorbeeld het hoofdbord/voetbord. Verder echt heel tevreden!

Slecht product + selectieve klantenservice.

Qua levering en contact voor levering werkt beddenleeuw zeer netjes. Echter bij klachten niet aan te bevelen. Mijn boxspring isabella werd geleverd met goedkope plastic poten dit staat niet duidelijk op de website. Tevens is mijn hoofdbord binnen 2 maanden al los en kapot. Als klap op de vuurpijl kan ik nu na 2 maanden slapen bevestigen dat ik op een houten kist slaap. De boxspring zelf is van goedkope kwaliteit en keihard, Ik hou hier rugklachten aan over. Voorheen nooit last van gehad want

Prachtig bed

Goede service met leveren zoals gezegd word. En een top bed mijn dochter is er heel blij mee!!

Helaas niet zo best

Ik had 2 boxsprings besteld, leatherlook. Ik kreeg ze weken te later dan was beloofd. Ik had een dag gekozen voor de bezorging maar die is niet nagekomen. Ik moest weer een keuze maken maar dan weer weken later. Ik heb meerdere keren gevraagd of het eerder kan maar kreeg steeds te horen dat het echt niet eerder kan. Toen de bedden eindelijk waren geleverd, bleek de leatherlook bekleding van heel dun materiaal te zijn. Verder bleek een poot niet ingeschroefd te kunnen worden omdat de schroef aan de andere kant eraf was gevallen. Het inschuiven van het hoofdbord aan het bed bleek ook niet mogelijk omdat de betreffende schuifijzers niet op de juiste plek waren voor voorgeschroefd. Voor deze mankementen moest ook weer een afspraak gemaakt worden. Weer een week later. Omdat ik niet nog een week op de grond wilde slapen heb ik het doek onder het bed zelf een verwijderd om die ene poot er alsnog in te schroeven. Voor het plaatsen van het hoofdboord zijn 2 jongemannen geweest. Die moesten één van die kliksystemen van het hoofdbord verwijderen en een paar cm naar links er weer inschroeven. U begrijpt dat er dan 2 gaten overblijven in een heel dun leatherlook bekleding. Hier hadden de heren een aantekening van gemaakt en hadden mij beloofd dat Beddenleeuw contact met mij hierover zal opnemen. We zijn weken verder maar ik heb niks van Beddenleeuw gehoord. Ik had een andere leatherlook bed staan van mijn zoon. Ik had de heren het verschil laten zien. En zij hebben met eigen gezien dat het een enorme verschil was. De leatherlook bekleding van het bed wat ik al had was vele malen sterker en dikker. Jammer dat Beddenleeuw niks teruggekoppeld heeft of enigszins tegemoet gekomen is. 1. Leatherlook bekleding veel te duk en kwestbaar; 2. Bekleding aan de onderkant moest in nieuwstaat al verwijderd worden; 3. Hoofdbord heeft in nieuwstaat 2 onnodige gaatjes; 4. Vele weken later bezorgd dan was beloofd. Ik hoop dat Beddenleeuw mij alsnog tegemoet. Mvg M. Ajaray

Zeer duidelijke communicatie en vlotte levering

TOP

Ben goed survice niet

Jammer dat je 75 € neem niet een de plestichk mee als ik had geweeten had ik hdt nooit gedaan eerlijk gezegd 75€ is voor mij als aleen standen moeder veel geld wat ik iets ander mee had kunnen doen

Beste Ninoeska, Bedankt voor uw review. De kosten, waar u voor heeft gekozen, houdt in dat wij het voor u naar boven brengen en voor u in elkaar zetten/monteren. Hierdoor heeft u geen omkijken naar de levering en kunt u s 'avonds zo uw bed in stappen, hoe fijn! Wij, vanuit Beddenleeuw, wensen u veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Klantenservice Beddenleeuw

Prima service, goede communicatie, snelle levering

We hadden onze bestelling vrij snel nodig. Heel fijn dat alles prima en snel geleverd werd. Top Service!!

Over Beddenleeuw

Iedereen moet de optie hebben om betaalbaar en comfortabel te kunnen slapen, dat is wat ons drijft. Met meer dan 10 jaar ervaring in het produceren van Boxsprings, leveren we nu direct aan de klant. Zonder tussenkomst van groothandelaren en winkels kunnen wij u daarom altijd de beste prijzen bieden. Omdat wij al onze boxsprings zelf maken, biedt dat een aantal voordelen voor u: – Snelle levering – Personalisatie mogelijkheden – De beste prijs - Oer Hollands product. Tot slot hebben we er voor gezorgd dat onze Boxsprings in een handomdraai in elkaar gezet kunnen worden. Bij Beddenleeuw geloven wij in lokale productie. We hebben ruim 10 jaar ervaring met het produceren van hoge kwaliteit producten voor een eerlijke prijs, gewoon hier, in Nederland.