Geen contact!!

Wij hebben een compleet bed besteld én betaald op 17/11. Ook voorkeursdatums doorgegeven (die nu al verlopen zijn) en nog altijd geen bed en geen levering gepland! Ook geen reactie emails! Verschrikkelijke klantenservice! Waar is ons bed en wanneer komt hij?!!

Incompleet levering en geen gehoor

We hebben weken terug compleet bed besteld. Bij bezorging hebben ze geen hoofdbord geleverd. Ik heb ze heel vaak telefonisch proberen te bereiken maar krijg niemand te pakken na zelfs uur in de wacht te hebben gestaan en via online chat via hun website zijn ze ook niet bereikbaar. Vervolgens email gestuurd, hierop hebben ze een week later op gereageerd en aangegeven dat de hoofdbord op 11 december geleverd zou worden. Helaas tot op heden geen bericht meer van terug gezien en zeker ook geen hoofdbord. Ik heb ze email gestuurd en weer gebeld maar tot op heden nog geen reactie. Hoe nu verder?

Uurtje later dan gepland, maar netjes geleverd

Gezien de reviews wat angstig wat levering betreft, en ook meteen gebeld toen het tijdslot was verlopen. Na een half uur in de wacht gestaan, keurig telefonisch te woord gestaan, met de bevestiging dat de chauffeur onderweg was met mijn bed. En uurtje na het verstrijken van het tijdslot, stond de chauffeur daadwerkelijk voor de deur. Van bestellen tot levering heeft trouwens 12 dagen geduurd.

Dag Richard, Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Het is inderdaad druk waardoor het soms wat langer kan duren voordat je telefonisch geholpen kan worden. Daarnaast doet onze chauffeur zijn uiterste bed zich te houden aan de tijdsslots, maar dat lukt helaas niet altijd. We doen ons best om de communicatie over de voortgang van de chauffeurs te verbeteren om zo klanten zoals jij tijdig op de hoogte te houden. Hopelijk ligt jouw nieuwe boxspring wel heerlijk en kan je er nog jaren van genieten. Mocht er toch nog iets zijn dan helpen we je graag verder! Met vriendelijke groet, Beddenleeuw

slechte ervaring

Meer dan 100 keer gebeld maar toch neemt niemand ook reageren ze voor weken niet als je ze mailt. Ook word de bestelling niet compleet geleverd en worden de verkeerde artikelen geleverd.

Beste Ali, Allereerst excuses voor de bereikbaarheid. We zijn inmiddels een stuk beter bereikbaar en vanaf januari is het team weer compleet. Ik zie dat je al een lange tijd terug een order hebt geplaatst bij ons. Mocht je hier een klacht over hebben, zou je deze dan willen delen via https://www.beddenleeuw.nl/laat-jouw-klacht-achter/? Vergeet dan niet jouw ordernummer te vermelden. Met vriendelijke groet, Beddenleeuw

Prima bed, op tijd bezorgd !!

Ik kan mij niet vinden in alle klachten en reacties. Alles compleet afgeleverd op de afgesproken dag. Prima bed, ligt heerlijk!!

Beste Boukje, Goed om te horen dat alles goed is gegaan. Fijn dat je jouw positieve ervaring ook met ons deelt! Wij wensen je heel veel slaapplezier toe en helpen je graag verder als je in de toekomst nog vragen hebt. Met vriendelijke groet, Beddenleeuw

Geen levering

Onlangs een bed besteld en betaald bij Beddenleeuw. Het bed zou 28 november worden geleverd. Helaas.. geen bed! Sindsdien proberen we contact te krijgen, maar er wordt niet gereageerd op mails (welk mailadres je ook probeert) en ook is het onmogelijk telefonisch contact te krijgen. Hierdoor ligt onze zoon sinds de 27ste al op een dun matrasje op de grond te slapen. Beddenleeuw graag contact betreffende ordernummer 10036385. Het zou jullie sieren als het bed toch nog geleverd zou worden of dat jullie zorgen dat het geld teruggestort worden zodat we met spoed op zoek kunnen gaan naar een ander bed voor onze zoon.

Beste Fenny, Wat vervelend. Excuses voor de mislukte levering en de bereikbaarheid. Ik zie dat je de order hebt geannuleerd, maar ik wilde toch nog even onze excuses aanbieden voor de situatie. We doen hard ons best om van onze fouten te leren en dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen. Met vriendelijke groet, Beddenleeuw

Bestelling niet volledig geleverd

Bestelling 10037314 Tot op heden heb ik het beddengoed nog steeds niet ontvangen. Dit is een bestelling van 21 november. Ik heb een mail gekregen dat mijn bestelling is afgerond maar ik heb mijn beddengoed waar ik voor betaald heb niet ontvangen. Kan u mij dit alsnog bezorgen?

Beste Aziza, Wat vervelend dat de topper niet goed is geleverd. De afgelopen weken liepen we er tegenaan dat bij een aantal producten de topper ontbrak op de pakbon. Een technisch foutje wat we inmiddels hebben opgelost. Hopelijk is inmiddels alles naar wens en slaapt jouw nieuwe boxspring wel heerlijk. Mocht je toch nog vragen of opmerkingen hebben dan zijn we sinds kort al een stuk beter bereikbaar en per januari is ons team weer compleet. Veel slaapplezier! Met vriendelijke groet, Beddenleeuw

Toch goed gekomen!

Ik had de reviews gelezen nadat ik een bed had besteld. Niet zo heel slim en schrok er best van. Afwachten maar dus... 26 november het bed besteld en vandaag 6 december is hij bezorgd! Dag van te voren een mail gehad met tijdvak van 7.10 - 11.10 uur. Bezorger was keurig op tijd en heeft alles netjes binnen gezet. Behalve de topper, die was niet geleverd. Ik dacht daar gaan we dan en zag mezelf al uren aan de telefoon zoals in meerder reviews te lezen was. Maar de bezorger gaf aan vaker in de buurt bij ons te zijn en ging zijn best doen het voor ons te regelen. Hij gaf ons zijn nummer en zei dat wij niks hoefde te doen. Eind van de middag ging onze bel en stond de bezorger met de topper voor de deur! Super geregeld door de bezorger! Nu nog hopen dat het bed lekker ligt :)

Beste Cindy, Wat een toffe actie van onze bezorger. Ik heb de order er even bij gepakt en zal de betreffende bezorger laten weten dat jullie erg blij zijn met hem. Hopelijk ligt het bed heerlijk en mag je er nog jaren van genieten. Mocht er toch iets zijn dan helpen we je graag verder via de chat, mail of telefonisch. Met vriendelijke groet, Beddenleeuw

Geen bed gezien

Vrijdag 1 december was ik in blijde verwachting om mijn bed geleverd te zien....helaas nooit een bezorger gezien, laat staan een montageteam.... Ook geen reacties op mail momenteel... De negatieve reviews zullen blijkbaar terecht geweest zijn.... Ordernummer :10034889

Beste Kristof, Allereerst excuses voor onze bereikbaarheid. We doen hard ons best dit te verbeteren en vanaf januari zal ons team weer compleet zijn. Ik zie dat uw order stond ingepland voor vandaag, maar heb nog geen contact gehad met de bezorger of uw order succesvol is bezorgd. Ik hoop dat alles naar wens is gegaan en wens u veel slaapplezier toe! Met vriendelijke groet, Beddenleeuw

ZEER SLECHTE COMMUNICATIE

Reageren niet op mails, telefonisch ook niet bereikbaar en de dag voor de levering krijg ik 3mails met 3verschillende tijden. Van 8:28 tot 12:28 en van 14:08 tot 18:08 en van 14:35 tot 18:25 Allemaal op het zelfde uur gestuurd dus geen idee tussen welk uur het aankomt en aangezien je ze niet kan bereiken wil dat zeggen dat je dus een hele dag moet thuis blijven! En dat terwijl je 3WEKEN ipv van “ 10werkdagen” wacht op je levering Ik bestel hier nooit meer. Wat een rampzalig gedoe is dit!

Hoi Samantha, Wat gek. Deze klacht over de voorkeurstijd heb ik nog niet eerder gehoord. Ik zal aan onze websitebouwers vragen wat hier fout gaat. Daarnaast ook onze excuses voor de vertraging. Ik kan uw order helaas niet terugvinden op uw naam of e-mailadres, maar we proberen echt iedereen binnen 10 dagen uit te leveren (tenzij iemand kiest voor een levering op voorkeursdagen, dan proberen we op een van de voorkeursdagen te leveren). Zou u, mocht uw order nog niet geleverd zijn, contact willen opnemen met ons via de chat, telefonisch (tussen 09.00 en 16.00) of per mail en uw ordernummer aan ons willen doorgeven? Dan helpen we u graag verder! Met vriendelijke groet, Beddenleeuw

Niet veel ervan

Mijn BESTEL NUMMER IS DIT #10037125] ik heb nog steeds mn bestelling niet binnen. K heb beetje te laat de reviews gezien. Ik kan begrijpen tot jullie in een keer zijn gegroeid, maar deel dat beddenleeuw.. ik blijf mn vertrouwen hebben en als jullie de bed niet leveren of een berichtje na m’n sturen is het echt triest we struggle allemaal om iets te kopen. Vooral in deze moeilijke tijd….. maar veder ga k ook geen melding maken want we leven in een tijd dat politie of wat dan ook niks voor ons kan betekenen met sommigen dingen. Nou beddenleeuw ik ben in m’n respect komen schrijven ik hoop ook echt dat jullie mijn bed leveren

Beste Feride, Ik begrijp helemaal dat u zich zorgen maakt over uw bestelling. Wanneer u kiest voor levering op een voorkeursdag wachten we eerst op reactie op ons verzoek deze in te vullen alvorens we u kunnen inplannen. We zijn inderdaad hard gegroeid de afgelopen tijd, maar gelukkig is het team na de feestdagen weer compleet en hebben we veel nieuwe collega's om onze bereikbaarheid te verbeteren. Ik zie dat u contact heeft gehad met mijn collega's en dat u bent ingepland op 18 december. We wensen u alvast veel slaapplezier toe! Met vriendelijke groet, Het team van Beddenleeuw

Slechte ervaring

Mijn bed zou 23 november tussen 8 en 12 uur geleverd worden. Er is niets geleverd en ook geen bericht ontvangen waarom niet. Vele mails en telefoontjes later nog steeds niets gehoord. Kwalijke zaak.

Beste Riet, Allereerst excuses voor de mislukte levering, slechte communicatie en voor de vertraging. We zijn ons bewust van onze zwakke punten en doen kei hard ons best om hieraan te werken. Het is de afgelopen weken enorm druk en we komen in de klantenservice en bezorging handjes tekort. Gelukkig hebben we per januari veel nieuwe collega's in dienst waardoor we echt grote sprongen kunnen maken in onze service. Ik zie dat u in de tussentijd ook al een aantal keer contact heeft gehad met mijn collega's en dat u bent ingepland voor uitlevering. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, neem dan graag nog even contact op met onze klantenservice via de chat op onze website, via de mail of telefonisch. Dan helpen we u graag verder! Met vriendelijke groet, Het team van Beddenleeuw

Levering telkens verplaats uiteindelijk niet geleverd!

Ik heb op 20 november een boxspring besteld voor mijn dochter! Na 5 keer levering verplaatst te hebben niks ontvangen! Kan klantenservice niet bereiken, SUPER SLECHT! Ik wil mijn geld terug of mijn boxspring!!! Ordernummer is 10035885. Anders onderneem ik verdere stappen!!!

Ramp

Ik heb een bed 3 weken geleden via Ideal betaald bijna van €700 een complete bed. Vervolgens heb ik het bed nogsteeds niet en vroeg om mijn geld over te maken naar mij zodat ik een ander bed met montage erbij kan bestellen. Helaas is dit illegale bedrijf. Oplichters. Nergens te bereiken!! Beantwoorden de mails niet. Ik snap niet hoe ik me geld terug kan krijgen. Het bed was bedoeld voor me dochter voor haar verjaardag. Jammer dat beddenleeuw zeer slechte bedrijf is! Ik wil mijn geld terug zsm svp!!!

Waardelos

Il was van plan, een boxspringbed te kopen. Van te voren een mail gestuurd, maar geen reactie. Hoe kan ik iets kopen zonder comunicatie? Vervelend....

Precies zoals op foto, levering volgens afspraak

Op 1 november hebben wij onze boxspring besteld, onze voorkeur dagen doorgegeven voor het leveren. Een week vantevoren mail ontvangen dat wij ingepland stonden voor levering op onze voorkeursdag. Een dag voor levering een mail gekregen met het tijdslot. Vandaag werd onze boxspring keurig binnen het tijdslot, Helemaal compleet bezorgd door een vriendelijke jongeman. Vervelend voor deze jongeman dat hij alleen op pad is. Met alle respect voor hem!

Wel tijdslot maar niemand gezien.

Krijg netjes mail over tijdslot maar hele dag gewacht. Weg snipperdag geen bed. Twee uur naar irritant geluid geluisterd,word niet opgenomen. Waardeloos. Waren mijn.laatste centen dus met handen in mijn haar,wat te doen

Zeer slecht

6 oktober een bed besteld, zou binnen 2 werkdagen bezorgd worden. Nog steeds geen bed, telefonisch niet te bereiken op mail wordt niet gereageerd. Na diverse mailtjes eindelijk een datum dat het bed bezorgd wordt, dag vrij genomen maar geen bed.

Slecht bereikbaar

Ik zit sinds deze ochtend te wachten op hey bzd voor onze dochter. Gisteren een mail gekregen dat het bed met order nummet 10035982 vandaag zou geleverd worden tussen 08h43 en 12h43 tot nu nog niets. Heb getracht voor jullie telefonisch te bereiken alsook al mails gestuurd, geen REACTIE! Het lijkt wel een horror verhaal. Hopelijk komen jullie opdagen, of kan er een antwoord verstuurd worden naar mij of eventueel dat er iemand mij telefonisch wil te woord staan.

Zeer slechte communicatie

Op internet een zwarte boxspring Isabella besteld. We konden 5 datas doorgeven wanneer het bed geleverd kon worden. Het bed zou op de laatste voorkeurs dag van ons geleverd worden. Maar twee dagen vantevoren werd deze geannuleerd en kregen we een datum door wanneer het ons niet schikte. Heb gebeld en gemaild voor een nieuwe datum wat ons wel schikte. Maar kregen standaard mails en telefonisch niet bereikbaar. Uiteindelijk is het bed geleverd. Alleen in de kleur grijs. Gelukkig had mijn zoon daar geen problemen mee.

levering niet compleet

ik heb sinds zeven november bij beddenleeuw een bed gekocht en gekregen zonder poten,sindsdien heb ik al oneindig veel mails gestuurd om alsnog die beddenpoten te ontvangen.na zeer veel onbeantwoordde telefoontjes heb ik tot op vandaag nog steeds geen pootjes voor mijn bed!!!! dit is zeeeeeer slechte service!!! de man die ons bed leverde zonder de poten zei ons dat wij vier dagen later zeker de poten gingen krijgen!!!! vier dagen in belgie zijn duidelijk hetzelfde niet of vier dagen in nederland!!!en na twintig mails naar de pakjesdienst te sturen doen ze zelfs de moeite niet om te antwoorden!!!!prima service daar!!!!een echte schande!!! wij hopen nog steeds op onze bedpoten!! en aanbevelen?????ZEKER NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Beste Jannick, Wat vervelend. Mijn excuses voor onze bereikbaarheid en de onvolledige levering. Ik zie in ons systeem dat de pootjes op 13 november zijn overgedragen aan de pakketdienst. Waarom dit niet eerder is gedaan kan ik helaas niet terugzien, maar ik verwacht dat u de pootjes zeer spoedig zou moeten ontvangen. Zou u misschien een klacht kunnen indienen via https://beddenleeuw.nl/laat-jouw-klacht-achter/ als u de pootjes nog niet binnen heeft morgen of overmorgen? Ik zal voor nu in ieder geval een collega vragen de status van de levering te achterhalen. Nogmaals excuses! Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Beddenleeuw

Boxspring besteld en geleverd

Boxspring besteld en na 14 dagen geleverd. Was wel ver over het tijdschema maar dat komt door personeel tekort, ze doen echt hun best. Er was een probleempje maar dat hebben ze keurig opgelost

Beste, Bedankt voor uw beoordeling. We wensen u heel veel slaapplezier toe de komende jaren! Met vriendelijke groet, Beddenleeuw

1 keer maar nooit weer!!

Na 3 weken heb ik de bedden geleverd gekregen!! Ze zouden op dinsdag geleverd worden tussen 8 en 12 niemand gezien smiddags om half 4 een mail dat het de volgende dag wordt. Dus moest er weer iemand thuis zijn!! Die dag zijn ze dus geleverd zonder de toppers!! Die worden nageleverd stond er op de bon maar wanneer???? Telefonisch niet te bereiken, krijg ook geen antwoord op mijn mails!! Echt slecht dit!

Beste, Op basis van uw naam hier op KiyOh kan ik helaas geen ordernummer vinden in ons systeem om de situatie te achterhalen. Zou u de klacht willen indienen via https://beddenleeuw.nl/laat-jouw-klacht-achter/? Vermeld hierbij ook graag even uw ordernummer. Dan gaan we u z.s.m. verder helpen door de status te achterhalen en eventueel ontbrekende producten na te leveren. Met vriendelijke groet, Beddenleeuw

makkelijk bestellen en snel thuis.

Goede web site, veel opties, makkelijk besteld, en onverwacht was de bed binnen een week binnen.

Mooi bed, vlotte en vriendelijke levering.

Duidelijke website om het product naar je wens uit te zoeken. Boxspring ziet er mooi uit en ligt fijn! Ook het bestelproces en de levering verliepen allemaal prima!

Schimminck 10 5301KR Zaltbommel

Over Beddenleeuw

Iedereen moet de optie hebben om betaalbaar en comfortabel te kunnen slapen, dat is wat ons drijft. Met meer dan 10 jaar ervaring in het produceren van Boxsprings, leveren we nu direct aan de klant. Zonder tussenkomst van groothandelaren en winkels kunnen wij u daarom altijd de beste prijzen bieden. Omdat wij al onze boxsprings zelf maken, biedt dat een aantal voordelen voor u: – Snelle levering – Personalisatie mogelijkheden – De beste prijs - Oer Hollands product. Tot slot hebben we er voor gezorgd dat onze Boxsprings in een handomdraai in elkaar gezet kunnen worden. Bij Beddenleeuw geloven wij in lokale productie. We hebben ruim 10 jaar ervaring met het produceren van hoge kwaliteit producten voor een eerlijke prijs, gewoon hier, in Nederland.