1 keer maar nooit weer!!

Na 3 weken heb ik de bedden geleverd gekregen!! Ze zouden op dinsdag geleverd worden tussen 8 en 12 niemand gezien smiddags om half 4 een mail dat het de volgende dag wordt. Dus moest er weer iemand thuis zijn!! Die dag zijn ze dus geleverd zonder de toppers!! Die worden nageleverd stond er op de bon maar wanneer???? Telefonisch niet te bereiken, krijg ook geen antwoord op mijn mails!! Echt slecht dit!

Beste, Op basis van uw naam hier op KiyOh kan ik helaas geen ordernummer vinden in ons systeem om de situatie te achterhalen. Zou u de klacht willen indienen via https://beddenleeuw.nl/laat-jouw-klacht-achter/? Vermeld hierbij ook graag even uw ordernummer. Dan gaan we u z.s.m. verder helpen door de status te achterhalen en eventueel ontbrekende producten na te leveren. Met vriendelijke groet, Beddenleeuw

makkelijk bestellen en snel thuis.

Goede web site, veel opties, makkelijk besteld, en onverwacht was de bed binnen een week binnen.

Mooi bed, vlotte en vriendelijke levering.

Duidelijke website om het product naar je wens uit te zoeken. Boxspring ziet er mooi uit en ligt fijn! Ook het bestelproces en de levering verliepen allemaal prima!

SCHANDALEUS

Wie hier toch nog overweegt om te bestellen komt bedrogen uit. Leveringstijden komen ze niet na.... ale ze komen er zelfs gewoonweg niet door en verzetten meermaals je levering en dan plots. hoor je helemaal niemand meer, kan je zelfs niemand bereiken. bestelling geannuleerd en wacht nu al anderhalve maand op mijn terugbetaling, weliswaar opnieuw kan je niemand bereiken.

Dag Tamara, Allereerst excuses voor de bereikbaarheid en levering. Uiteraard proberen we de bezorging zo soepel mogelijk te laten verlopen. Ik kan uit het systeem niet helemaal opmaken wat er in uw geval fout is gegaan, maar er lijkt inderdaad iets niet goed zijn gegaan. Zou u uw ordernummer en verzoek tot annulering alstublieft willen indienen via https://beddenleeuw.nl/laat-jouw-klacht-achter/? Dan pakt mijn collega dit z.s.m. voor u op. We doen ook hard ons best om de klantenservice te verbeteren en zijn erg blij om te kunnen vermelden dat we vanaf volgende week extra versterking krijgen op de klantenservice. Wat betreft de annuleringen zullen we ook z.s.m. (binnen 2 weken) de mogelijkheid tot automatisch annuleren toevoegen voor iedere klant die een bestelling plaatst. Hier heeft u helaas niets meer aan, maar we zijn wel stappen aan het ondernemen om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen. Met vriendelijke groet, Beddenleeuw

Fijne winkel met perfecte service

2 weken geleden een twijfelaar besteld bij Beddenleeuw.nl voor een leuke prijs. Binnen 10 dagen bezorgd door een chauffeur die behulpzaam en vriendelijl was ondanks de eerste herststorm die overwaaide. Bed slaapt heerlijk en ben erg tevreden. De service en feedback mbt levering ook fantastisch. Topwinkel!

Héél lange wachttijd voor levering, geen communicatie.

Ik heb op 18 juni 23 een bestelling geplaatst & betaald, we zijn vandaag 7 november en nog steeds heb ik geen bed ontvangen! Klantendienst is niet bereikbaar, ik heb al heel wat keren geprobeerd om telefonisch contact op te nemen. Ik heb al héél véél keren mijn voorkeursdata voor levering door gegeven, ik kreeg uiteindelijk toch een datum nl. 6 oktober 23 (tss 8u en 22u!), maar.... niemand gezien met mijn bed! Ondertussen heb ik al een aantal mails gestuurd met de vraag wat de reden is dat de levering niet gebeurd(e), in de plaats van een antwoord krijg ik steeds opnieuw een mail om voorkeursdata door te geven waar ik daarna nog eens een mail ontvang dat de levering niet mogelijk was, met de vraag om nog maar eens nieuwe data door te geven. Ik ben van nature vrij geduldig, maar dit duurt toch wel extreem lang! Een bestelling van half juni, dat is al bijna 5 maanden geleden, zou toch al moeten klaar en geleverd zijn ondertussen, niet?

Hi Nadine, Wat vervelend van de situatie! We streven naar een levering van 10 werkdagen dat lukt bijna altijd, maar het lijkt er op dat er iets fout is gegaan met jouw order als je nog steeds op de bezorging wacht. Onze oprechte excuses voor de vertraging en bereikbaarheid. Kun je jouw ordernummer (+ uitleg) misschien doorsturen via https://beddenleeuw.nl/laat-jouw-klacht-achter/? Dan ga ik uitzoeken wat er aan de hand is. Ik ga mijn best doen je z.s.m. verder te helpen! Met vriendelijke groet, Beddenleeuw

Zeer slechte service en onkundig personeel

Levering was zeer slecht en ver buiten het tijdvak Na tel contact (geluk) het bekende smoesje zieken collega Maar omdat we in de buurt woonde kwamen er 2 collegas uit het magazijn Na enkele uren wachten (wonen in de buurt) kwamen de heren. Bed werd naar binnen gegooid werd ff naar de trap gekeken en al snel kwam het mooie verhaal dat gaat niet passen helaas We nemen het ook niet mee terug succes ermee en weg waren de boefjes Bij thuis komst het bed samen met dochter naar boven gebracht( kwartiertje werk) en alles in elkaar gezet Hiervoor 80 euro betaald voor de plaatsingskosten. Deze kosten komen natuurlijk terug maar op mail en tel word niet gereageerd dus gaan we naar de showroom en gaan het dan maar zelf ophalen we wonen per slot van rekening in de buurt

Beste, Wat vervelend dat de bezorging niet soepel is verlopen. De afgelopen tijd is het inderdaad regelmatig voorgekomen dat we door ziekte last hadden van personeelstekorten. Dit geldt voor zowel onze eigen klantenservice als de bezorgdienst. Desondanks is het uiteraard de bedoeling dat onze bezorgers vriendelijk tegen u zijn en uw boxspring (indien mogelijk) zorgvuldig naar de gewenste plek brengen. Onze excuses als de bezorgers dit niet hebben gedaan. Zou u uw klacht (met ordernummer) willen indienen via https://beddenleeuw.nl/laat-jouw-klacht-achter/? Dan zal er contact met u opgenomen worden. Met vriendelijke groet, Beddenleeuw

Helft niet geleverd

Bezorger kwam netjes in het afgesproken tijdvak maar had alleen de boxspring en het hoofdbord bij zich. Mis dus het matras en de topper. Daarna vele malen geprobeerd te bellen en te mailen maar geen reactie. Erg slechte klantenservice

Beste Tietia, Excuses dat bij het inladen de matras en topper niet mee zijn gekomen. Ik zal eens proberen te achterhalen wat er fout is gegaan. Wat betreft onze bereikbaarheid, we zijn ons hiervan bewust en doen ons best dit z.s.m. te verbeteren. Vanaf volgende week beginnen er gelukkig een aantal nieuwe collega's waardoor we een stuk beter bereikbaar zullen zijn. Ik zie dat er op 7 november contact is geweest met een van mijn collega's en dat er een nalevering is aangemaakt. Daarnaast zie ik ook dat u uw voorkeursdagen netjes heeft opgegeven voor 21 t/m 27 november. Onze planning gaat proberen u op uw eerste voorkeursdag in te plannen, u ontvangt hiervan dan uiterlijk 2 dagen van tevoren een bevestiging. Hopelijk kunt u straks toch nog positief terugkijken op uw ervaring, ondanks de foute levering en slechte bereikbaarheid. Met vriendelijke groet, Beddenleeuw

Niet professioneel

1. Bed was geleverd hoofdbord paste niet op de boxspring. 2. Matras was gevlekt. 3. Kussens waren niet meegeleverd. Mijn laminaat en mat zijn beschadigd nadat zij mijn boxspring hadden bezorgd. Zijn telefonisch slecht te bereiken..

Beste Quincy, Onze excuses hiervoor. Ik zie dat u contact heeft gehad met een van mijn collega's en dat op 7 november een nalevering is ingepland om onze fouten te herstellen. Hopelijk kunnen we jouw onvrede hiermee verhelpen en kun je straks toch genieten van jouw nieuwe boxspring. We doen ons best om onze bereikbaarheid te verbeteren. Mocht er in de toekomst dus toch nog iets zijn dan proberen we u z.s.m. verder te helpen. Met vriendelijke groet, Beddenleeuw

Beetje spannend, maar uiteindelijk prima!

Op aanraden van een vriend, mijn bed hier besteld. Het bed zou in het tijdsvak van 07:15 en 11:15 komen. Na 13:00 ben ik maar naar de klantenservice gaan bellen (die ik na een uur in de wacht nog steeds niet te pakken kreeg) en de reviews gaan lezen. Daar kreeg ik het wel even Spaans benauwd van. Rond 18:00 werd ik gebeld dat de bezorger er over een half uur zou zijn. Dit was zo, de bezorger was ontzettend vriendelijk en heeft in zijn eentje alle onderdelen naar de 1e verdieping gebracht, Super! Het bed is makkelijk in elkaar te zetten en ligt fantastisch. Als jullie goed te bereiken zouden zijn en sneller met de klant contact op zouden nemen bij vertraging, dan zou het zoveel slecht reviews schelen! Of ik het zou aanbevelen, discutabel.

Beste Robin, Bedankt voor jouw eerlijke review. Je hebt helemaal gelijk, we doen hard ons best om onze bereikbaarheid en communicatie te verbeteren. We zijn de afgelopen periode hard gegroeid en doen ons best deze groeipijnen z.s.m. te verhelpen. Volgende week beginnen er weer een aantal nieuwe collega's en we zijn snel stappen aan het maken. In ieder geval heel veel slaapplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Beddenleeuw

Vriendelijke verkoper, mooie bedden voor een lage prijs

We zijn eerst naar de showroom in Zaltbommel geweest en zijn daar zeer vriendelijk geholpen. Daarna hebben de reviews gelezen en kregen daardoor toch onze twijfels. Deze gaan hoofdzakelijk over leveringen en klantenservice. Uiteindelijk hebben wij toch 2 bedden besteld en deze werden na 1 week al geleverd. Op de dag van oorspronkelijke levering kregen wij te horen dat ze de dag erop zouden komen. Op de leverdag zelf werden we netjes een half uur van tevoren, door de bezorger, gebeld met de mededeling dat hij er over een half uur was. Deze zeer vriendelijke chauffeur heeft ons goed geholpen! Wij hopen dat dit bedrijf zijn personele problemen snel kan oplossen want deze mensen doen echt hun best en verdienen echt betere reviews. Binnenkort bestellen wij weer een mooi bed bij dit bedrijf!

Onverwachte bezorging

Ik werd om 16.00 uur gebeld door iemand die in onverstaanbaar Nederlands zei dat hij over een half uur kwam leveren. Tot mijn verbazing werd het bestelde bed geleverd. Geen mail met aankondiging gezien. Het oude bed stond er ook nog. De 2 chauffeurs spraken slecht Nederlands en kregen de boxspring amper naar boven. Op aanwijzing van mij lukte dat uiteindelijk, maar de muur beschadigd, fotolijst kapot gevallen en gat in een deur. Ze hadden weinig ervaring met bedden naar boven brengen. Uiteindelijk heb ik ze weggestuurd. Mijn echtgenoot en schoonbroer zetten de bedden wel op zolder. Was erg vervelende en stressvolle ervaring. Vooral omdat ik het bed niet verwachtte. Ik check elke dag mijn mails dus daaraan ligt het niet. Of het bed lekker ligt kan ik dus ook nog niet beoordelen. Prijs kwaliteit wel goed en de kleur is mooi.

netjes geleverd

Na een mail te hebben ontvangen dat het bed een dag later werd geleverd kwamen er 2 hele vriendelijke mannen in de avond het bed brengen en monteren. SUPERBLIJ mee. Was nog even een dingetje om te betalen (contant) maar ook deze 2 mannen dachten daarin mee. Kortom tevreden met jullie en de bezorgers.

Beste, Bedankt dat u de tijd hebt genomen om uw ervaring met ons te delen. Dat waarderen we enorm. Goed om te horen dat u, ondanks de vertraging, blij bent met uw boxspring en met de bezorging. Wij wensen u heel veel slaapplezier toe voor de komende jaren. Met vriendelijke groet, Beddenleeuw

Een dag later, maar helemaal top!

Een werkpuntje blijft nog altijd de melding “we leveren tussen 08:00 en 22:00” waardoor je een hele dag in spanning wacht op het mailtje “één van onze chauffeurs is ziek, we leveren morgen”. De volgende dag stond een super gedienstige chauffeur ons op te wachten toen we net naar de bakker waren. (Tip voor Beddenleeuw: gebruik prefix +32 voor een Belgisch mobiel nummer, dan hadden we gelijk rechtsomkeer gemaakt). De chauffeur heeft het bed nog mee naar binnen gedragen en alles is prima in orde. Super tevreden dus. Mag ook eens gezegd worden.

Beste Ingrid, Bedankt dat u de tijd hebt genomen om uw ervaring met ons te delen. Dat waarderen we enorm. We hebben de tijdsvakken weer teruggebracht naar een tijdsvak van 4 uur en doen echt ons best om binnen dit tijdsvak te leveren. We zijn daarnaast ook druk bezig om de telefoonnummers bij orders vanuit België te verifiëren. Goed om te horen dat u, ondanks de vertraging, blij bent met uw boxspring en met de bezorging. Wij wensen u heel veel slaapplezier toe voor de komende jaren. Met vriendelijke groet, Beddenleeuw

Erg tevreden

Na zoveel horrorverhalen te hebben gelezen,zag ik het somber in. Maar ookal kwam het bed savonds ipv overdag omdat de bezorger alleen was en het dus erg druk had,was alles netjes en perfect!

Beste, Bedankt dat u de tijd hebt genomen om uw positieve ervaring met ons te delen. Dat waarderen we enorm. We begrijpen dat u zich zorgen maakt na het lezen van de reviews, we doen ook hard ons best om onze levering en bereikbaarheid te verbeteren en hebben hier de afgelopen periode met het hele team grote stappen in gezet. Goed om te horen dat u blij bent met uw boxspring en uiteindelijk ook met de bezorging. Wij wensen u heel veel slaapplezier toe voor de komende jaren. Met vriendelijke groet, Beddenleeuw

Goede prijs kwaliteit verhouding en netjes op tijd

Dik tevreden

Beste, Bedankt dat u de tijd hebt genomen om uw positieve ervaring met ons te delen. Dat wordt erg gewaardeerd. Wij wensen u heel veel slaapplezier toe voor de komende jaren. Met vriendelijke groet, Beddenleeuw

Alles netjes geleverd

Dit mag ook gezegd worden niets mis mee alles geleverd op de afgesproken datum Chauffeur aardig en netjes afgeleverd ben er blij mee!

Beste, Bedankt voor uw positieve review. We zijn inderdaad ook heel blij dat u ook uw positieve ervaring met ons deelt. Dit doen tevreden klanten over het algemeen toch minder snel. Dus dat waarderen we extra! Wij wensen u heel veel slaapplezier toe voor de komende jaren. Met vriendelijke groet, Beddenleeuw

Bed niet geleverd

Geachte, Ik heb 4 oktober 2023 een bestelling bij jullie geplaatst dit gaat om een bed. Met het Orde nummer: 10033048. Op 19 oktober heb ik bericht gekregen dat mijn levering staat ingepland op 24 oktober 2023. Op 23 oktober hebben jullie een mail gestuurd met een tijdsvak: 24 oktober tussen 10.15 en 14.15 uur zal het bed geleverd worden. Tijden konden iets afwijken door vertraging. Ik heb 24 oktober de gehele dag thuis gezeten, maar helaas geen bed. Ik heb jullie om 15.30 en 16.30 uur gemaild, met de vraag of het bed nog geleverd wordt. Geen reactie, vervolgens jullie meerdere malen gebeld. Jullie zijn niet te bereiken, want het is te druk aan de lijn. Gisterenavond tot 22.15 uur zitten te wachten op jullie. Vandaag weer mail van jullie gekregen met een standaard mail, om mijn voorkeursdatum door te geven. Nou dat lukt niet want er staat: U kun geen geldige selectie meer maken, neem contact om een leverafspraak te plannen Heel leuk allemaal, maar krijg ik contact met jullie!!! Telefonisch (zowel bedrijfsnummer en mobiel nummer), email niet te bereiken. Hoe kan ik dan contact met jullie opnemen voor een leveringsafspraak?????? Wat verwacht ik nu van jullie: - Ik verwacht van jullie dat ik binnen 48 uur een reactie van jullie krijg, met een oplossing. - 2 opties: Mijn bed leveren of ik wil mijn geld terug. Hoor ik niets van jullie ga ik verdere stappen ondernemen.

Beste Priscilla, Allereerst mijn excuses voor de slechte bereikbaarheid en communicatie en het niet nakomen van de afspraken. We doen hard ons best om de bereikbaarheid en bezorging te verbeteren. Ik zie dat u inmiddels opnieuw bent ingepland. We gaan hard ons best doen om de levering deze keer wel goed en op tijd uit te voeren. Nogmaals onze excuses! Met vriendelijke groet, Beddenleeuw

Uitstekend!

Na alle eerdere horrorrecensies te hebben gelezen durfde mijn maatje Bas het toch aan om een bestelling te plaatsen bij de Beddenleeuw. Ik was eigenlijk best sceptisch maar wat bleek? Levering volgens afspraak, op tijd én compleet. Na drie dagen een kapotte bedmotor, binnen een week een nieuwe! Chapeau Beddenleeuw! Daarna ben ik op 10 Oktober zelf naar de Beddenleeuw gereden. Goed ontvangen door Hanky, een leuk, gezellig en informatief gesprek gehad. Daarna ook maar een boxspring besteld. Levering 18 Oktober, correct volgens afspraak, op tijd én complete levering! De kwaliteit zal op den duur moeten blijken, maar dat is overal zo, toch?! Mijn vrouw en ik zijn dik tevreden! Hopelijk heeft de Beddenreus de aanloopproblemen inmiddels onder de duim en is dit blijvend. Mogelijk ook voor jou een reden om ze een herkansing te geven!!

Beste Arie, Bedankt voor uw positieve review. Begrijpelijk dat u na het lezen van de eerdere negatieve ervaringen sceptisch was. Goed om te horen dat bij Bas alles naar wens was. Een kapotte bedmotor is uiteraard toch vervelend, maar deze komt niet uit eigen fabriek en hierop zit ook garantie, goed om te horen dat dit probleem snel is opgelost. Goed om te horen dat ook bij u de levering en de boxspring naar wens zijn. Mocht u in de toekomst toch nog klachten ervaring m.b.t. de kwaliteit van onze boxsprings (wat niet vaak voorkomt) dan horen we graag van u en proberen we u zo snel en goed mogelijk verder te helpen. We hebben hard ons best gedaan om de problemen van afgelopen jaar onder de duim te krijgen. De positieve reviews worden echter niet vaak gedeeld, dus daarvoor extra dank! Wij wensen u heel veel slaapplezier toe voor de komende jaren. Met vriendelijke groet, Beddenleeuw

Prima ervaring

Levering was goed! Snel binnen, een iets kleiner tijdvak geven zou wel handig zijn. De poten van de boxspring waren (licht) beschadigd. ( kunnen nog wel gewoon gebruikt worden) Hoofdbord zit ook niet heel stevig vast aan het bed. De boxspring ligt wel heel lekker

Op de oorspronkelijke dag van levering 12-10-2023 heel de dag zitten wachten. Ze zouden tussen 8 uur 's ochtends en 22 uur 's avonds komen. Tegen half 6 kreeg ik een email dat ze het helaas niet gingen redden en dat ik vanwege personeelstekort al in een dubbele route gepland stond. Ze zouden de volgende dag komen tussen 8 uur en 18.00 uur. Tegen half 6 kreeg ik telefoontje van de chauffeur dat hij onderweg was maar dat het nog even kon duren. Ik vond het prima, was allang blij dat hij kwam gezien ik pas nadat ik besteld had de revieuws had gelezen. Tegen 19 uur kwam hij en helaas alleen. Dus heb ik hem een handje meegeholpen. Vond het voor hem zeer vervelend dat hij alles alleen moest doen omdat collega net op laatste moment zich ziek had gemeld. Ook omdat hij vaak ook het aanspreekpunt was van klanten die hun ongenoegen Tegen hem uitten terwijl hij er in principe niks aan kan doen. Telefonisch zijn ze nl erg slecht te bereiken. Maar al met al een fijn en mooi bedje geleverd gehad.

Slecht. Verkeerde levering ontvangen, mist een groot deel plus een verkeerd hoofdbord.

Ik heb op 9 juni een bed besteld (opbergspring Lana). Zij stuurden steeds een datum voor levering. Deze zijn zij meerdere malen niet nagekomen. Uiteindelijk is de bestelling toch geleverd (tweede week van augustus pas) en blijkt het volgende te missen: - dekenkist; - Kleur van hoofdbord is verkeerd geleverd; - er missen twee hoofdkussens. Ze zijn niet te bereiken. Vaak gemaild, nooit meer reactie ontvangen. Ook telefonisch krijg ik ze niet te pakken.

Slecht

Reageren niet op mails en telefoontjes,krijg alleen te horen dat ze het druk hebben. 2 persoons boxspring werd geleverd door 1 bezorger,werd aan mijn moeder gevraagd eigelijk verplicht om mee te helpen,tillen kan ze bijna niet dus heeft mijn oma maar even meegeholpen die toevallig op de koffie was bij mijn moeder. Ik vind dit echt ronduit schandalig en respectloos!!!!

Waar zijn alle positieve berichten over Beddenleeuw !

Ik had een boxspring besteld bij Beddenleeuw die keurig op tijd is geleverd. De monteurs waren netjes en beleefd. Zij waren na een uurtje alweer klaar en riepen mijn echtgenote en mij er bij om te kijken. Het was niet de boxspring die we hadden besteld, echter m'n echtgenote vond het wel mooi. Deze was volgens de monteurs iets duurder maar dat zou niet berekend worden als we deze wilden houden. De bestelde boxspring was niet meer leverbaar. Wij tevreden tot na 3 dagen op vrijdag de motor van het hoog / laag bed geen teken van leven gaf. Daar het echter een medische noodzaak heeft voor mij heb ik direct Beddenleeuw gebeld en zij namen direct op. De medewerker zei dat ze een monteur liet bellen zodat hij me kon uitleggen hoe de motor gereset kon worden. Dat is echter niet gelukt. Opnieuw contact met de medewerker, Maria, die zei maandag de motor te vervangen. Echter kreeg ik maandag een belletje van Maria dat de monteurs heel laat elders klaar waren en niet meer langs mij zouden komen. Volgens Beddenleeuw een reden tot ontslag. Maria zei dat ze da andere dag, dinsdag, zouden komen. Ik kon zelf aangeven heel vroeg , in de middag of avond. Ik koos voor heel vroeg. De monteurs waren om 08.10 in de morgen al weer weg en de motor was vervangen. Kortom mijn aanhef: Waar zijn alle positieve berichten over Beddenleeuw! weer geeft precies zodat ik er over denk en nodig ook de mensen met een positieve ervaring uit om eens een review te schrijven. Een 10 dus.

Goede prijs/kwaliteit en correcte levering

Een degelijk bed voor een correcte prijs. Vlot online besteld en een correcte levering.

Schimminck 10 A

5301KR Zaltbommel

Over Beddenleeuw

Iedereen moet de optie hebben om betaalbaar en comfortabel te kunnen slapen, dat is wat ons drijft. Met meer dan 10 jaar ervaring in het produceren van Boxsprings, leveren we nu direct aan de klant. Zonder tussenkomst van groothandelaren en winkels kunnen wij u daarom altijd de beste prijzen bieden. Omdat wij al onze boxsprings zelf maken, biedt dat een aantal voordelen voor u: – Snelle levering – Personalisatie mogelijkheden – De beste prijs - Oer Hollands product. Tot slot hebben we er voor gezorgd dat onze Boxsprings in een handomdraai in elkaar gezet kunnen worden. Bij Beddenleeuw geloven wij in lokale productie. We hebben ruim 10 jaar ervaring met het produceren van hoge kwaliteit producten voor een eerlijke prijs, gewoon hier, in Nederland.