prijs / kwaliteit dik in orde

Prijs/kwaliteit kwam dit als beste uit de bus. Snelle bezorging en goed verpakt

uitstekend

het enige probleem : post NL

Heel professioneel!!

Mijn defecte laadkabel werd zonder problemen en heel snel ingewisseld door een nieuwe kabel. Heel positieve ervaring.

Toppy

Snel en goed levering

Snel, correct en volgensbeschrijving

Laadkabel, verlengkabel en kabelmof volgende dag conform verwachting geleverd. Inmiddels gebruikt en alles werkt prima.

snel

snel en voordelig

Correcte levering.

Uitstekende info.

responde a mis expectativas

Cargador sólido y a buen precio, carga bien y rápido, y llegó por SEUR en 4 dias. Experiencia muy satisfactoria hasta ahora (apenas llevo una semana y 4 cargas completas) , diría qué incluso mejor que el cargador original (!!!) Espero que me dure mucho tiempo!

• ¿Nos recomendarías?

Snel, goeie prijs-kwaliteit

Snelle levering zoals beloofd

Goede kwaliteit!

Correcte info bij productkeuze !

Bij productkeuze wordt eerst gevraagd de auto te kiezen, wat vergissingen vermindert en zoektocht vergemakkelijkt!

Giede producten met supersnelle levering

Op zoek naar een ev verlengkabel deze besteld in de avond en de volgende dag al in huis. Goed product en snel geleverd. Helemaal.top!

Bestelling goed, aflevering slecht

Is afgeleverd bij afhaalpunt post nl. Hele dag iemand aanwezig op bedrijf tot s’avonds 20 uur

Duidelijke filters bij het zoeken en snelle levering

Kon gemakkelijk de juiste kabel vinden. Levering was snel. De prijs was goed vergeleken bij andere aanbieders.

Zoals het hoort

Snelle levering, en makkelijk in gebruik

Goede kwaliteit

Goed product

Bij deze webshop koop je graag je artikelen

Knappe prijzen, verzending is snel en dat ik een probleem kreeg met laadpaal is deze vervangen

Over heel de lijn een aanrader

Zowel het bestelproces als de levering waren goed. Het product voldoet volledig aan de verwachtingen.

Super snelle levering

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Gemakkelijk bestellen, snel geleverd

Er zijn veel thuisladerzs. Door de heldere omschrijvingen op de site was het eenvoudig om de juiste te vinden. De volgende dag werd de lader al bezorgt. Mooie degelijke lader met dikke kabel en duidelijk display. Een nachtje aan de stroom en de auto is weer 100% opgeladen. Perfect!

Snel verzonden

Snel verzonden en product zoals omschreven.

Prima snelle levering

Mooi product en eenvoudig in gebruik.

Snel en doeltreffend

Snelle afhandeling goede service -punt in Tom Tom staat het adres onder Barendrecht en niet Ridderkerk

Heb me gisteren vergist,had een laadpaalkaart bestelt maar dat was niet bij jullie was even in de war,heb mobiele lader goed ontvangen en deze werkt perfect. Sorry voor het misverstand. Luc Renders

Heb nog steeds niets ontvangen

Had een verkeerde beoordeling gemaakt had twee zaken bestelt bij twee verschillende sites en heb me vergist van site dus mijn excuses. EV PLUS HEEFT EEN DAG NA BESTELLING MIJN LAADKABEL GELEVERD DUS SUPER SERVICE.

Over EV Plug Europa

EV Plug Europa levert laadapparatuur voor uw elektrische auto. De EV laadapparatuur is van hoge kwaliteit voor een scherpe prijs. Ons assortiment bestaat uit laadkabels, mobiele thuisladers, laadpalen en toebehoren voor uw elektrische auto. Heeft u een vraag of een opmerking, schroom dan niet om contact op te nemen. Service staat bij ons op de eerste plaats is gewaarborgd door een goed kwaliteitsproces. Indien u vragen heeft staat ons team klaar om u te woord te staan.