Duidelijke site en supersnel geleverd

Goede prijs , zeer snelle levering

Op donderdagavond deed onze laadkabel het niet meer , meteen een nieuwe besteld die vrijdagmiddag al werd geleverd ! Helemaal top!

Prima kwaliteit, snelle levering!

Snel en duidelijke communicatie mbt levertijd

Goeie website en eerlijk over levertijden

Zeer behulpzaam

Snelle levering en zeer behulpzaam !

degelijke snelle levering

Snelle levering goede prijs voor goed product

Duidelijke webwinkel ,goede prijzen en snelle levering

Prima service en ondersteuning

Goed meegeholpen toen bleek dat deel van bestelling toch niet leverbaar was. Prima service!

Prima geregeld

Vlotte levering

Kabel en pluggen zien er solide uit.

prima volgens afspraak snel geleverd en kwaliteit van de materialen

Supersnel

Supersnelle en vriendelijke service!

Duidelijke productbeschrijving en goede foto's

Fantastisch product; nóg betere service

Ik had zelf een fout gemaakt op mijn order (fout adres ingevuld) en daardoor is het pakket tussen het terugsturen van de ontvanger en het aankomen bij EVPlug kwijt geraakt. Daarover had ik al snel contact opgenomen met de klantenservice en ze hebben me zonder het oude pakketje retour te ontvangen gewoon een nieuwe gestuurd, echt fantastisch! Even later kwam het pakketje binnen en

Snelle levering van prima product!

Snelle levering van prima product!

Via de chat goede voorlichting over een mobiele laadpaal

Via de chat goede info gekregen over een mobiele laadpaal en de oplaadtijd en het klopt. Goede en snelle levering voor een faire prijs!

Supersnel in huis en product werkt uitstekend. (Goede prijs en uitstekende service).

snel en efficiënt zoals dat hoort

gisteren besteld, vandaag geleverd. geen gedoe. d

Prima geregeld. Flexibel

Flexibel

Stipte levering volgens voorgestelde termijn

Stipte levering volgens voorgestelde termijn,voorbeeld voor andere leveranciers.

Goed product, snel geleverd maar ik was graag beter op de hoogte gehouden per mail

Goed product maar ik was graag op de hoogte gehouden over wanneer het product geleverd zou gaan worden

Nette prijs, snelle en betrouwbare levering

snelle levering, prima kwaliteit

Mijn eerste bestelling voor mijn eerste e auto. Een prima ervaring. Aanbevolen!

Uitstekend!!

Besen mobiele lader 10mtr. mtr lcd plus verlengkabel plus verbindingsmof (type gekocht voor haakse stekkerverbinding). Kwaliteit van alle produkten erg goed. Levering binnen 24 uur. Ouderwetse, solide service !! Kommunikatie, zowel per mail, alswel chat en telefoon ongekend. Hier kunnen velen nog een voorbeeld aan nemen

Over EV Plug Europa

EV Plug Europa levert laad artikelen voor uw elektrische auto. De EV laadapparatuur is van hoge kwaliteit voor een scherpe prijs. Ons assortiment bestaat uit laadkabels, mobiele laders, laadpalen en toebehoren voor uw elektrische auto. Heeft u een vraag of een opmerking, schroom dan niet om contact op te nemen. Service staat bij ons op de eerste plaats is gewaarborgd door een goed kwaliteitsproces. Indien u vragen heeft staat ons team klaar om u te woord te staan.