Prima en snel geleverd

prima laadkabel voor scherpe prijs

Schuco kabel tbv ID 3 werkt prima

Uitstekende service en zeer behulpzame mensen

Post nl had zending niet afgeleverd. Na een telefoontje snelle nalevering via DPD. Adequaat gehandeld.

Goede kwaliteit produkten en service!

Ik had goed en snel mijn bestelde produkt ontvangen, maar eigenlijk net de verkeerde besteld. Na 1 telefoontje werd het handig en snel gecorrigeerd en kon ik gemakkelijk terugsturen en mijn gewenste artikel ontvangen. Erg klantvriendelijk en prettig!

Prima, snelle levering en prima product.

Op zich prima en een goed product. Één opmerking, de lengte van de mobiele lader is niet vanaf de lader maar een behoorlijk stuk korter, er is gerekend vanaf de schuko-stekker.

Ondanks dat, volgens de site, het artikel niet op voorraad was werd de bestelling toch de volgende dag al geleverd. Super.

correcte, snelle levering van kwaliteitsproducten

mooi aanbod van kwaliteitsproducten tegen een competitieve prijs die zeer snel geleverd zijn.

Snelle en goede uitlevering

Oplaadsnoer besteld. Werd snel uitgeleverd en was keurig verpakt.

Perfect!

Vrijdagavond om 22:00 uur nog een laadkabel besteld en zaterdagmiddag om 12:30 uur al afgeleverd door PostNL. Prima service!!

Snel geleverd, lader werkt goed

Ik had de lader op zondag besteld en dinsdag ontvangen. Erg fijn. De lader zelf doet het goed maar de verwachting was iets hoger aangezien de app en de lader niet altijd goed communiceren. De lader is degelijk en er zitten goede steunen bij voor de kabel en stekker op te hangen.

Heel tevreden

Goed advies, snelle levering, uitstekende laadkabel en een mooie prijs.

Zeer snelle levering, correcte afhandeling.

Goed product en bedrijf

Dezelfde avond voor de vakantie kom je erachter dat je je tesla oplaadkabel kwijt bent en op de camping niet kunt laden :(. En dan nog te bedenken wanneer je (op de camping in spanje) bent gearriveerd je maar 15 km over hebt. :) Dit bedrijf heeft een spoed koerier geregeld en de kabel binnen 3 uur bezorgd. Dit om 01:00 in de nacht!!! Helden!!! Wat een goed bedrijf! Tesla shuko(230v—->tesla model S) oplader 5 meter nu 4 dagen in gebruik. Zeer tevreden over de kwaliteit/prijsverhouding. Doet wat het moet doen!

Prima op de hoogte gehouden mbt levering.

Prima bedrijf.

Goed en mooi product; goed geprijsd

Medewerkers komen toezeggingen goed na

Juiste informatie, prima product

Laadkabel besteld maar levering op verwachte leverdatum ging niet lukken. Netjes geïnformeerd en alternatief aangeboden gekregen. Uiteindelijk was de kabel er sneller dan verwacht. Auto staat nu te laden dus perfect!

Lekker duurt het langst

Blij een instelbare lader te hebben gevonden met een lang snoer. Het is de bedoeling deze mee te nemen op vakantie, zodat we ook kunnen laden op de camping. Jammer dat de levering vertraging opliep (Suez-kanaal, doe je niks aan). Heel netjes op de hoogte gehouden en er werden ook alternatieven aangeboden. Echter we wilden graag deze, dus wachten. De lader zelf werkt uit de kunst. Begint met 6 amp. en is in stapjes keurig hoger in te stellen. Echter ophangen aan 1 schroef is niet optimaal, daar gaan we nog iets op verzinnen. Zeer tevreden met het product en de levering

fabrieksfout in kabel

Zeer snelle terugkoppeling met fabrikant en direct een nieuwe gelijkaardige kabel ontvangen. Top service

Goed!

Juiste levering en goede kwaliteit. Een minpuntje is de foute info over de standaard laadstroom

Snel besteld, snel geleverd

Perfecte afhandeling. Duidelijke producten. Snelle levering

Top lader super snel

Snelle afhandeling en duidelijk. Vandaag besteld en de volgende dag al binnen top

Prima site

Duidelijke en eenvoudige sitel om hetgeen wat je nodig hebt te bestellen. En snelle levering.

Product die ik heb besteld liep vertraging en opgelost bij een leen autolader te mogen ontvangen en gebruiken.

Zeer Vriendelijk , Denkt mee en snelle levering

Zeer Vriendelijk , Denkt mee en snelle levering

Over EV Plug Europa

EV Plug Europa levert laad artikelen voor uw elektrische auto. De EV laadapparatuur is van hoge kwaliteit voor een scherpe prijs. Ons assortiment bestaat uit laadkabels, mobiele laders, laadpalen en toebehoren voor uw elektrische auto. Heeft u een vraag of een opmerking, schroom dan niet om contact op te nemen. Service staat bij ons op de eerste plaats is gewaarborgd door een goed kwaliteitsproces. Indien u vragen heeft staat ons team klaar om u te woord te staan.