Snelle en goede levering! Aanbevolen voor iedereen

Verbranding van stopcontact

Helaas moet ik mijn teleurstelling uitdrukken over de klantenservice van EV PLUG EU naar aanleiding van problemen met de Besen Mobiele Lader Type 2 naar Schuko. Na het ervaren van ernstige problemen, waaronder het verbranden van stopcontacten en elektrische bedrading bij gebruik van hun product, zocht ik contact voor ondersteuning. Ondanks dat mijn Mercedes-lader van 3,7 kW wel zonder problemen werkt op hetzelfde stopcontact, stelt EV PLUG EU dat het probleem ligt bij een vermeend defect stopcontact en adviseert alleen het vervangen hiervan. Er werd geen poging gedaan om het probleem grondiger te onderzoeken of een meer klantgerichte oplossing te bieden, zoals een vervanging van de lader of een andere vorm van compensatie. In plaats daarvan werd gesuggereerd dat ik mijn laadstroom moet verlagen, wat neerkomt op een compromis in het gebruiksgemak en de functionaliteit van mijn voertuig. Ik ben teleurgesteld in de starre houding en het gebrek aan bereidheid om mee te denken met de klant in een situatie die duidelijk vraagt om een meer doordachte benadering. Het is frustrerend dat EV PLUG EU zich verschuilt achter certificeringen zonder rekening te houden met de praktische ervaringen van hun klanten. Deze ervaring heeft mijn vertrouwen in EV PLUG EU ernstig geschaad en ik raad anderen aan zorgvuldig na te denken alvorens zaken met hen te doen.

Geachte klant, Het spijt ons te vernemen dat u een onaangename ervaring heeft gehad met een van onze producten. Wij willen benadrukken dat onze producten volledig voldoen aan de Europese CE-normen. Het geconstateerde probleem doet zich voor op het meest kwetsbare punt van een stroomverbinding, met name bij de overdracht van stroom in het stopcontact. Wij raden daarom nogmaals aan om het stopcontact te vervangen. De oorzaak van dit probleem is gerelateerd aan warmteoverdracht en kan optreden wanneer de contactpunten van het stopcontact niet meer stevig om de stekkerpennen klemmen. Dit kan mogelijk te wijten zijn aan metaalmoeheid en slijtage na verloop van tijd. Wanneer de pinnen van het stopcontact niet stevig genoeg contact maken, ontstaat er een te klein contactoppervlak voor de hogere stroomsterktes die erdoorheen gaan, zoals bij een stroomsterkte van 16A (wat overeenkomt met 3,7 kW). Dit fenomeen kan helaas bij elk elektronisch apparaat met een hoog vermogen optreden en stelt aanzienlijke eisen aan het stopcontact. Als het stopcontact niet in optimale staat verkeert, kan er te veel weerstand ontstaan, wat op zijn beurt leidt tot warmteontwikkeling. Deze toegenomen overgangsweerstand kan resulteren in hogere temperaturen wanneer er grotere stroomsterktes doorheen gaan. Voor meer gedetailleerde informatie verwijzen wij u graag naar de volgende pagina voor een beknopte uitleg: https://info.elektroshop.nl/waardoor-verbranden-stekkers-en-stopcontacten/ Als u verdere vragen heeft, staan wij tot uw beschikking om u verder te helpen. Met vriendelijke groet, Daryll EV Plug Europa

Goede service voor en na de aankoop

Ik bestelde een oplader voor mijn Auto op 220 V. Maar met de verkeerde aansluiting voor mijn auto Type 2 (ipv 1). Geen probleem gewoon teruggestuurd en geld terug ontvangen. Nu weer zonder problemen rijden op de electra van mijn zonnepanelen.

Denken ontzettend goed mee. Goede service.

Ontzettend goede service. Ik had een probleem met een nieuw laadstation. Ze hebben zonder problemen een nieuw exemplaar opgestuurd. Fijn geholpen door Daryll.

Service is Top !!

Na het melden van een defecte laadkabel heeft EV-Plug onmiddellijk actie ondernomen. Onder garantie is een nieuwe laadkabel geleverd.

Vlot en klantgericht

Verlengsnoer liet los bij stekker. Na het maien van een foto kreeg ik binnen 2 dagen een nieuw snoer.

Supersnel geleverd

Ik had de kabel binnen 24 uur in huis

Alles Top

Das Verlängerungskabel und dieBox habe ich am 22.11. mittags bestellt. Die Lieferung erfolgte sofort am nächsten Tag. Ich bin begeistert. Gestern habe ich mein E-Auto geladen. Alles super.

Zeer prettig

Snelle levering. Netjes verpakt. Gewoon top.

Snelle levering en goed product.

goed geregeld

Alles wat je besteld wordt netjes en snel geleverd.

Even gebeld of ik goede product had uit gekozen . Top geholpen en goede kwaliteit

Werkt prima en zeer snelle levering

Zeer positief

Echte een top service!! Aanrader

Top!!!

prima service

Na aankoop blijkt mijn auto lader niet goed te werken. De support procedure werkt snel en prima,,, Apparaat was binnen 2 dagen vervangen!

Snel en adequaat

Zoals beloofd was mijn bestelde 3-fasen laadkabel de volgende dag binnen. Blij mee!

Perfect advies, snelle levering, mooi product !

Goede bereikbaarheid mbt advies, snelle levering, top product !

Snelle levering aan concurrentiële prijzen

Dag 1 besteld dag 2 geleverd in België. Met bijna onvergelijkbare prijzen tov andere websites. Ik raad het zeker aan om hier te bestellen.

goede service

kon allemaal snel geregeld worden

Zeer tevreden over de levering

Lader, kabel en aardlekautomaat besteld. Alles was volgens de website op voorraad en direct leverbaar. Na de bestelling werd ik eind van de middag gebeld dat de kabel niet leverbaar was en dat ze gingen kijken voor een oplossing. De volgende dag werd ik gelijk gebeld dat ze een oplossing hadden en alles de dag erna geleverd wordt. Dag later alles in huis. Vriendelijke dame aan de lijn gehad en uitstekende uitleg/service.

Prima professioneel meedenken voor de beste oplossing.

Daryll gaf een prima advies en was telefonisch zeer behulpzaam.

x

x

Supersnel en voordelig

Had snel een laadbox nodig voor mijn auto. Via het filter zoek de juiste oplader bij een voordelige lader uitgekomen en de volgende ochtend al in huis. Sneller kan echt niet en uitstekend verpakt.

Snelle levering en een goed product dat beantwoordt aan mijn verwachtingen.

Mooie laadkabel

Over EV Plug Europa

EV Plug Europa levert laadapparatuur voor uw elektrische auto. De EV laadapparatuur is van hoge kwaliteit voor een scherpe prijs. Ons assortiment bestaat uit laadkabels, mobiele thuisladers, laadpalen en toebehoren voor uw elektrische auto. Heeft u een vraag of een opmerking, schroom dan niet om contact op te nemen. Service staat bij ons op de eerste plaats is gewaarborgd door een goed kwaliteitsproces. Indien u vragen heeft staat ons team klaar om u te woord te staan.