leuke winkel met aandachtspunten

Bij de Troubadour hebben ze leuke spullen. Wij kochten er een bank. Let op de aanbetaling die je moet doen. Troubadour houdt zich niet aan de richtlijnen die door CBW zijn opgesteld. Zo moesten wij meer aanbetalen (36%) dan de 25% die toegestaan is. Als ze failliet gaan, dan waren we 350 euro kwijt geweest (het bedrag boven de 25% wordt niet vergoed). Levering is ook een dingetje. Bij verkoop was de levertijd 8 - 10 weken. Aan het einde van week 10 zijn we zelf maar eens gaan informeren. Van troubadour zelf hoor je niets. De bank werd uiteindelijk in week 13 geleverd.

Vanochtend werden onze nieuwe DTP Home vitrinekast Metropole Large bezorgd, samen met onze nieuwe ronde eettafel ook van DTP Home en 6 nieuwe eetkamerstoelen (Icon rib donkergrijs). In de winkel werden we al zeer prettig geholpen onder het genot van een kopje koffie. Alles werd genoteerd en we kregen van tevoren een telefoontje van de planning wanneer ze kwamen bezorgen (snel :-)). 2 dagen van tevoren een email met het tijdvak van 2 uur en vanochtend wederom een telefoontje dat ze er over 20 minuten zouden zijn. Alles werd vakkundig uitgepakt, in elkaar gezet en van viltjes voorzien. Wij hebben het als zeer prettig ervaren en komen zeker terug!

Ik had gelijk een thuis gevoel...

Vorige week zijn we naar De Troubadour gaan vanuit Schin op Geul (Maastricht) en bij binnenkomst hadden we gelijk het gevoel 'thuis' te komen. Heel veel mooie warme meubelen. En we zouden eigenlijk alleen gaan proefzitten, maar we zijn zowaar gelijk geslaagd met de Tasman hoekbank. en een prachtige kast Cosmo 3. Erg bij mee. Een aardige dame heeft ons goed geadviseerd. Kast kwam keurig twee weken later al vooruit geleverd en staat prachtig! We zullen jullie zeker snel weer komen bezoeken en bewonderen! Groeten, Henk en Simone

Prachtige woonwinkel

Mooie winkel en vriendelijk personeel. Wij zijn leuk geslaagd voor onze nieuwe woning.

Mooie tafel en top bezorging!

Vandaag is mijn eettafel, de Bodilson Room, bezorgd. Ondanks dat ik gewaarschuwd was dat de tafel die ik zou krijgen af kon wijken van wat ik in de winkel had gezien vind ik 'm prachtig! De levertijd was langer dan op de site aangegeven was maar daar ben ik keurig van op de hoogte gehouden. Toen het eenmaal zo ver was ben ik gebeld om een bezorgafspraak te maken, later een bezorgvenster van 2 uur gekregen en op de dag zelf een half uur voor aankomst gebeld dat ze onderweg waren. De tafel is netjes naar de eerste verdieping getild, in elkaar gezet, dopjes onder de poten en al het afval is weer meegenomen. De bezorgers waren vriendelijk en snel.

thuis

wat een heerlijk thuisgevoel krijg ik in deze winkels zeg! Heerlijk! Gave bank gevonden en heel vriendelijk geholpen. Ik heb m'n vaste woonwinkel gevonden. Fjine dag! Groetjes, Fenne

top

mooie meubelen, leuk geholpen en keurig service. in 1 woord dus TOP! Ga zo door Troubadour!

Nice range of products, but delivery quality is bad.

I like the range of products and offers at The Troubadour Interiors; however, we bought 4 products and only one arrived the a good and expected quality. 2 of them had problems during the delivery and the other one had a defect. The situation was solved fast by the store, but for the price we pay for a product, a better quality or double check in the products before selling them is the basic that we can expect.

Mooie winkel

Een mooie winkel met prachtige meubels. Zeer goed geslaagd.

Erg slecht

Ik heb in de winkel eetstoelen uitgekozen en besteld, toen ik kreeg stoelen thuis was heel anders geleverd dan in de winkel, slecht bewerkt ,gaat om koper poten, was allemaal met vleken en scherpe restjes op metal. Stoelen heb ik terug gestuurd dezelfde dag met hun transport wou ik ze niet zo in huis ontvangen, en helaas ze wilden niet mee werken, en ben naar daar gegaan om stoelen te vergelijken, was gewoon om te zien verschil tussen stoel in showrom en wat ik bestelde heb, ik had helft van stoelen betaald, ik mocht niet ruilen of bon krijgen en geld terug krijgen, als ik ze wou in zwarte poten om ruilen moest ik per stoel 40 euro betalen terwijl was goedkper stoel met zwarte frame, schandalig en oplichterij is deze winkel, naast dat stoelen waren erg duur, 2116,00 voor 6 stoelen. Heel erg arogant en onbehulpzam personel en winkel, ik raad niemand aan deze ervaring, erg jammer want ze verkopen mooi spullen maar als het probleem is zijn ze verschrikelijk slecht, buiten alles hebben ze nog steeds 1116,00 euro van mijn aanbetaling en stoelen in bezit, ze willen niet mee werken aan de terug betaling van mijn geld. Pure diefstal.

Fijne service

Snelle en vriendelijke service. Top winkel!

Slecht!!!!

Ik wacht al weken op mijn betaalde meubel. De schuld wordt gelegd bij DHL. Gemaakte afspraken komen ze diverse keren niet na!! Ik wacht af.

Mooie producten, goede klantenservice

De lamp die ik had besteld werd snel geleverd. Toen ik erachter kwam dat het kleinere model beter zou staan, kon ik de lamp kosteloos retourneren en daarna het kleinere model bestellen. Ik ben tevreden met de service en de kwaliteit van het product.

Super vriendelijk personeel!

Heel fijn geholpen via de online chatfunctie op de website. Daardoor een goed beeld gekregen en met vol enthousiasme richting de winkel. Daar ook zeer goed te woord gestaan door een verkoopadviseuse en uiteindelijk een heerlijke loungebank aangeschaft. Kan niet wachten tot hij staat!

Teleurgesteld

Mooie element lounge bank gezien in het magazine. Blijkt de prijs niet te kloppen. In het blad staat 799,00 en op de site is hij 949.00 geen tegemoetkoming mogelijk. Erg jammer Anders had ik hem zeker gekocht

Fijne winkel

Je wordt vriendelijk ontvangen in de winkel. Er worden duidelijk afspraken gemaakt die vervolgens goed na gekomen worden. Ook is de kwaliteit van de meubel zoals verwacht.

Goede service!

Fijne service en snelle levering van de lamp die ik zo graag wilde maar nergens te verkrijgen meer was! Zeer tevreden over het chat contact en de snelle levering van de lamp (binnen 1 dag!)

Goede afhandeling

De Wanttafel was beschadig jammer, terug gestuurd en netjes hebben ze het bedrag teruggestort.

Alles netjes volgens afspraak

Bank sneller gekregen dan verwacht. Heel blij mee en netjes thuis bezorgd en gemonteerd.

Geen ervaring

Ik heb een aantal weken iets besteld bij jullie maar dit artikel nog niet ontvangen vanwege de levertijd. Ik kan jullie dus nog niet beoordelen Na levering kan ik dit dus pas beoordelen

Heb nog geen ervaringen

Beste Troubadour, Ik heb een kast besteld. Deze is nog niet geleverd. Deze zou volgens de website geleverd worden na 2 dagen. Ik kreeg een mail van Troubadour dat dat niet klopte. Ze vertelde mij dat het 10/14 weken ging duren. Dus hoop dat dat ook gaat gebeuren. Vandaar de lage score omdat ik niet weet of dit ook gaat gebeuren. Met vriendelijke groet, Arja Hollemans

Leuke webshop en snelle levering

Fantastisch geholpen door Ellen. Super

2x geweest en niks gekocht maar wel leuk geadviseerd. De 3e keer een bank gekocht en eethoekstoelen . Een gezellige middag gehad bij de troubadour en ze helpen enorm. Een aanrader.

Een hele fijne stoel gekocht. Super blij mee. Ook snel en goed geleverd.

Wat een service!! Top

De service, de ontvangst en natuurlijk de prachtige meubels.

Over De Troubadour Interieurs

De Troubadour Interieurs is 27 jaar geleden begonnen. In de loop der jaren is de meubelzaak enorm gegroeid en inmiddels is De Troubadour Interieurs een bekend begrip in de woonbranche. Het eerste pand is uitgebreid met een tweede verdieping én er is een tweede winkel geopend, genaamd store 2. Beide winkels vind je op loopafstand van elkaar in Amstelveen, onder de rook van Amsterdam. Met een showroom van ruim 5000 m2 biedt De Troubadour Interieurs een compleet assortiment aan meubels. Bij De Troubadour Interieurs helpen we je graag met het creëren van een warm, sfeervol en uitnodigend interieur. Ons aanbod is ruim en uiteenlopend, waardoor je voor de complete inrichting van je huis bij ons terecht kunt. Het uitgebreide assortiment in combinatie met deskundig advies maakt De Troubadour Interieurs een unieke en prettige meubelzaak.