Verschrikkelijk

Afval wordt meerdere malen niet geleegd, veel contact gehad. Komen op wisselende tijden langs zodat er totaal geen hoogte te krijgen is wanneer er geleegd wordt. Dan maar het abonnement afzeggen, alleen moeten we het ook nog afkopen want er zit een opzegtermijn van 6 maanden bij. Helemaal niet blij met Bedrijfsafval.

Beste Dirk-Jan, Vervelend om te horen dat u de dienstverlening op deze manier ervaart. U heeft al contact met mijn collega over de situatie en we zullen met u contact opnemen om dit verder te bespreken. Met vriendelijke groet, Jasper Team Bedrijfsafval

Nette correcte service

Contact gezocht per mail keurig behandeeld

Beste Coby, Bedankt voor deze prachtige beoordeling! We zorgen er voor dat alles zo goed mogelijk ingericht is op de website en altijd direct contact mogelijk is per mail. Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen. Met vriendelijke groet, Jasper Team Bedrijfsafval

Prima hoor.

Beste Ivan, Bedankt voor je review. Het is een voldoende, maar zo te zien is er nog wel ruimte voor verbetering. Ik zal contact met je opnemen om de ervaringen tot nu te bespreken en hopelijk kunnen we dan werken naar een hoger cijfer. Met vriendelijke groet. Jasper Team bedrijfsafval

Het kan zeker beter

Contact met klantenservice goed maar onze container wordt voor tweede keer niet geleegd.

Beste Zbigniew, Vervelend om te horen dat de container niet is geledigd. Zoals ik kan zien is dit nu verholpen en is de geledigd volgens afspraak. Ik zal contact met u opnemen om de verdere dienstverlening te bespreken en om zeker te maken dat alles ook weer goed verloopt. Met vriendelijke groet, Jasper Team bedrijfsafval.

Tot nu tot wel betaald niet geleegd

Op de ophaaldag niet geleegd wel betaald gebeld zou terug gebeld worden maar helaas

Goedemiddag meneer Baarslag, Bedankt voor uw beoordeling. Het is op basis van de cijfers een voldoende, maar tijdens ons gesprek bent u wel duidelijk geweest over de start van onze samenwerking. Helaas is de eerste lediging niet gelukt om uit te voeren, hierover hebben wij nu gesproken en zoals u kan verwachten zullen wij deze lediging morgen inhalen. Het is belangrijk dat we met elkaar in gesprek blijven en ik waardeer uw eerlijkheid over uw ervaring. Met vriendelijke groet, Jasper Team Bedrijfsafval.

Te vroeg om te beoordelen, omdat heb ik nog niet eens genoeg ervaring heb.

Tot heden qua administratie ging wel goed. Maar ik heb nog geen genoeg ervaring over jullie service en klantvriendelijk medewerkers/ chauffeurs. Ik hoop het komende tijden als goed gaat. Dan kan ik het ook beter beoordelingen doen.

Beste Saban, Bedankt voor deze beoordeling. Ik zal contact met u opnemen om de verdere ervaring over de dienstverlening te bespreken. Met vriendelijke groet, Jasper Team Bedrijfsafval.

Lediging is volgens afspraak goed verlopen

Beste meneer Driece, Jammer om te horen dat het plaatsen van de container niet op de eerst volgende dag is gelukt. We streven ernaar om zo snel mogelijk de container te plaatsen en dit voor alle nieuwe klanten ook in te richten. Helaas is het nu voorgekomen dat het plaatsen niet meer op de route kon worden toegevoegd, waardoor de container later is geplaatst. Ik heb dit samen met mevrouw Driece besproken en ook vernomen dat de eerste lediging is gelukt. Vanaf hier zullen we de goede start verder doorzetten. Met vriendelijke groet, Jasper Team Bedrijfsafval.

Keurig op tijd geleegd

Beste B. Hulshoff, Bedankt voor de goede beoordeling, dit horen wij graag! Met vriendelijke groet, Jasper Team Bedrijfsafval

erg slecht

al vanaf begin vond ik jullie erg slecht

Beste Arjan, Bedankt voor het fijne gesprek. De reden voor uw review hebben we samen besproken en dit komt neer op een aantal administratieve wijzigingen, die we nu voor u hebben opgelost. We hopen zo de gewenste samenwerking voort te zetten en voor uw vragen weet u nu waar u ons kan bereiken. Met vriendelijke groet, Jasper Team Bedrijfsafval

more customer support needed

It is a nice service, but there is hardly any options for customer service, and it's really hard to communicate. We also never know when exactly the paper is being picked up, it's not very reliable.

Dear Viktoria, Thank you for your review. We spoke to eachother on the phone, and we already came to the conclusion about how to solve everything for you. I will send you a different offer and all the information needed to contact us. Bedrijfsafval is meant for customers to make all the decisions for them self, that is how these prices are so low. But as we concluded, you need more service and someone to call when needed. Great talk and thank you for understanding. Kind regards, Jasper

House zich keurig aan hun afspraken

Container werd op tijd gebracht en de eerste keer legen was ook volgens afspraak

Beste Erik, Bedankt voor dit fijne bericht. Fijn om te horen dat de dienstverlening goed is begonnen en alles naar wens is verlopen. Met vriendelijke groet, Jasper Team Bedrijfsafval

Gaan geen uitdaging uit de weg :-)

Op 6 juni is er telefonisch contact opgezocht voor onderstaande ervaring. Dit gesprek gaf mij een goed gevoel dat er opvolging wordt gegeven aan een uitdaging wat bij mij voor onvrede zorgde. Het gesprek gaf mij een goed gevoel dat er nu iets mee wordt gedaan. Geen enkel bedrijf is perfect maar het belangrijkste is dat er niks onder stoelen en banken worden geschoven, uitdagingen zijn er om deze aan te gaan en niet uit de weg te gaan. De mouwen worden opgestroopt! Ik zou Bedrijfsafval.nl nogmaals proberen als wij weer aan vernieuwing toe zijn! Dan hoop ik, van een 8 naar een 9 misschien zelfs 10. --------------------------------------------------------------------------------Deze aanbieder is de helft van het aantal keren dat de bakken geleegd zouden moeten worden niet gekomen. De bakken hebben altijd buiten de deur gestaan. De klantenservice geeft als reden; tja, dan moet je de bakken wel buiten plaatsen. Beste medewerker; de bakken hebben bij ons altijd buiten direct voor de deur gestaan, het is een industrie terrein dus dat kan ook niet missen. Het enige wat jullie kunnen doen is incasseren, wat ook terecht is als je je verplichtingen als leverancier ook nakomt, in dit geval vallen jullie zwaar in gebreken en stoppen wij als zeer ontevreden klant. Bij onze verhuizing meteen gekozen voor een andere leverancier!

Beste Sinan, Wat fijn dat we je vertrouwen hebben weten te herstellen! Met vriendelijke groet, Jasper Team bedrijfsafval

Prima service en goede, directe communicatie

Bij vragen via mail. direct antwoord en oplossingsgericht! Bij telefonisch contact hetzelfde.

Beste Elles, Wat een geweldig bericht om te mogen ontvangen. Bedankt voor deze beoordeling en fijn om te horen dat alles naar wens verloopt. Met vriendelijke groet, Jasper Team Bedrijfsafval

Helemaal tevreden!

Alles prima volgens afspraak verlopen vanaf de eerste keer!

Beste Fladimir (wat een prachtige naam!) Super bedankt voor deze prachtige review, dat waarderen wij zeer. Met vriendelijke groet, Martin Team Bedrijfsafval

Afvalbak is niet geleegd

De afvalbak is de eerste lediging niet geleegd, ook bij de herhaalafspraak is dit niet gebeurd

Beste Pepijn, Ik heb je zojuist gesproken, vervelend dat de eerste ledigingen niet zijn gelukt, zoals aangegeven komen we morgen weer voor 11.00 uur bij je langs voor de lediging. We gaan dit fixen! Met vriendelijke groet, Martin Team Bedrijfsafval

Betrokken, vriendelijk en flexibel bedrijf

Bedrijfsafval.nl staat voor flexibiliteit en snelheid. Zeer benaderbaar en meedenkend. Afval is natuurlijk niet sexy, toch kun je dan het verschil maken door klantvriendelijk, meedenkend te zijn. Top!

Beste Wouter, Sexyer kunnen we het inderdaad niet maken, maar wel klantvriendelijk! Dank voor je mooie review! Met vriendelijke groet, Martin Team Bedrijfsafval

Snel geregeld, afspraken worden nagekomen

Vandaag eerste lediging. Tot nu toe alles volgens afspraak.

Hi Marcel, Het klinkt zo simpel, gewoon je afspraken nakomen maar heel fijn dat het zo goed door jou wordt gewaardeerd. Dank daarvoor. Met vriendelijke groet, Martin Team Bedrijfsafval

Hele slechte service.. Bakken worden meermaals niet geleegd

Mijn ervaring met bedrijfsafval.nl is in een woord belachelijk. Meerdere keren contact gehad met de klantenservice omdat mijn bakken niet geleegd worden, na elke keer alles opnieuw uit te moeten leggen wordt mij keer op keer beloofd dat ik of teruggebeld wordt of dat het geregeld gaat worden. Maar desondanks wordt ik NIET teruggebeld en worden mijn bakken niet geleegd. Collega's van de klantenservice die ik heb gesproken zijn de volgende dag vaak niet aanwezig waardoor ze mij niet verder kunnen helpen en het intern moeten bespreken. Er worden loze beloftes gedaan en wel facturen gestuurd. Ik ben alles behalve tevreden over de dienstverlening die er wordt gegeven bij bedrijfsafval.nl.

Beste Ferry, Wat vervelend om te horen! Ik wil je graag verder helpen maar dit lukt mij (nog) niet met de gegevens in je review. Wil je contact met ons opnemen via 0880809010 en vragen naar de afdeling Aftersales? Ik weet zeker dat wij je snel kunnen helpen. BVD Met vriendelijke groet, Martin Team Bedrijfsafval

Na een mis communicatie perfect opgelost. Patrick heeft er alles aangedaan om aan mijn wensen te voldoen en dit is gelukkig gelukt.

Hi René, Dank voor je reactie, we hebben het inmiddels opgelost, ik hoop dat de score nu omhoog kan :-). Met vriendelijke groet, Martin Team Bedrijfsafval

1e geleegd ging prima

1e keer geleegd ging prima

Beste Johan, Fijn dat we een goede start hebben gemaakt, dat is het halve werk! Dank voor deze mooie review. Met vriendelijke groet, Martin Team Bedrijfsafval

top geregeld

geen

Beste Aj, Wat fijn dat je de moeite hebt genomen om zo'n mooie review te schrijven, daar zijn wij natuurlijk super blij mee! Met vriendelijke groet, Martin Team Milieu Service Nederland

Afspraak is afspraak

Juiste communicatie en alles wat afgesproken is, wordt ook geregeld.

Beste Leslie, Bedankt voor deze prachtige review! Met vriendelijke groet, Martin Team Bedrijfsafval

opzegging en afhandeling

Dat de ophaal en legen van de container niet zo verliep als iedereen wenste, is de afwerking van het contract naar volle tevredenheid van ons verzorgt. Bedankt daarvoor Martin

Beste Roel, Erg spijtig inderdaad, jammer dat we geen kans meer krijgen, ik wens je hele goede zaken. Met vriendelijke groet, Martin Team Bedrijfsafval

Niet tevreden

Ik ga opzoek naar een ander bedrijf

Beste Thijs, Je eerste lediging stond gepland op Hemelvaartsdag (dan rijden we niet helaas) jullie inhaaldag was zaterdag de 11e. Wellicht is het niet gelukt op zaterdag, dan zullen we zsm de lediging inhalen. Ik heb je hier ook een mail over gestuurd. Met vriendelijke groet, Martin Team Bedrijfsafval

Snelle service voor een nette prijs.

Heb pas één leging gehad maar die is goed verlopen. Nieuwe container werd snel geleverd en er is een duidelijke portal om bijvoorbeeld een extra leging te vragen als dat nodig is.

Beste Hendrik-Jan, Wij zijn super blij met deze prachtige review van jou! Met vriendelijke groet, Martin Team Bedrijfsafval

Stammerkamp 1

1112 VE Diemen

Over Bedrijfsafval.nl - Containers voor bedrijfsafval

Bij bedrijfsafval.nl bestel je gemakkelijk en snel de afvalcontainer die jij nodig hebt.