Helemaal tevreden!

Alles prima volgens afspraak verlopen vanaf de eerste keer!

Afvalbak is niet geleegd

De afvalbak is de eerste lediging niet geleegd, ook bij de herhaalafspraak is dit niet gebeurd

Beste Pepijn, Ik heb je zojuist gesproken, vervelend dat de eerste ledigingen niet zijn gelukt, zoals aangegeven komen we morgen weer voor 11.00 uur bij je langs voor de lediging. We gaan dit fixen! Met vriendelijke groet, Martin Team Bedrijfsafval

Betrokken, vriendelijk en flexibel bedrijf

Bedrijfsafval.nl staat voor flexibiliteit en snelheid. Zeer benaderbaar en meedenkend. Afval is natuurlijk niet sexy, toch kun je dan het verschil maken door klantvriendelijk, meedenkend te zijn. Top!

Beste Wouter, Sexyer kunnen we het inderdaad niet maken, maar wel klantvriendelijk! Dank voor je mooie review! Met vriendelijke groet, Martin Team Bedrijfsafval

Snel geregeld, afspraken worden nagekomen

Vandaag eerste lediging. Tot nu toe alles volgens afspraak.

Hi Marcel, Het klinkt zo simpel, gewoon je afspraken nakomen maar heel fijn dat het zo goed door jou wordt gewaardeerd. Dank daarvoor. Met vriendelijke groet, Martin Team Bedrijfsafval

Hele slechte service.. Bakken worden meermaals niet geleegd

Mijn ervaring met bedrijfsafval.nl is in een woord belachelijk. Meerdere keren contact gehad met de klantenservice omdat mijn bakken niet geleegd worden, na elke keer alles opnieuw uit te moeten leggen wordt mij keer op keer beloofd dat ik of teruggebeld wordt of dat het geregeld gaat worden. Maar desondanks wordt ik NIET teruggebeld en worden mijn bakken niet geleegd. Collega's van de klantenservice die ik heb gesproken zijn de volgende dag vaak niet aanwezig waardoor ze mij niet verder kunnen helpen en het intern moeten bespreken. Er worden loze beloftes gedaan en wel facturen gestuurd. Ik ben alles behalve tevreden over de dienstverlening die er wordt gegeven bij bedrijfsafval.nl.

Beste Ferry, Wat vervelend om te horen! Ik wil je graag verder helpen maar dit lukt mij (nog) niet met de gegevens in je review. Wil je contact met ons opnemen via 0880809010 en vragen naar de afdeling Aftersales? Ik weet zeker dat wij je snel kunnen helpen. BVD Met vriendelijke groet, Martin Team Bedrijfsafval

Na een mis communicatie perfect opgelost. Patrick heeft er alles aangedaan om aan mijn wensen te voldoen en dit is gelukkig gelukt.

Hi René, Dank voor je reactie, we hebben het inmiddels opgelost, ik hoop dat de score nu omhoog kan :-). Met vriendelijke groet, Martin Team Bedrijfsafval

1e geleegd ging prima

1e keer geleegd ging prima

Beste Johan, Fijn dat we een goede start hebben gemaakt, dat is het halve werk! Dank voor deze mooie review. Met vriendelijke groet, Martin Team Bedrijfsafval

top geregeld

geen

Beste Aj, Wat fijn dat je de moeite hebt genomen om zo'n mooie review te schrijven, daar zijn wij natuurlijk super blij mee! Met vriendelijke groet, Martin Team Milieu Service Nederland

Afspraak is afspraak

Juiste communicatie en alles wat afgesproken is, wordt ook geregeld.

Beste Leslie, Bedankt voor deze prachtige review! Met vriendelijke groet, Martin Team Bedrijfsafval

opzegging en afhandeling

Dat de ophaal en legen van de container niet zo verliep als iedereen wenste, is de afwerking van het contract naar volle tevredenheid van ons verzorgt. Bedankt daarvoor Martin

Beste Roel, Erg spijtig inderdaad, jammer dat we geen kans meer krijgen, ik wens je hele goede zaken. Met vriendelijke groet, Martin Team Bedrijfsafval

Niet tevreden

Ik ga opzoek naar een ander bedrijf

Beste Thijs, Je eerste lediging stond gepland op Hemelvaartsdag (dan rijden we niet helaas) jullie inhaaldag was zaterdag de 11e. Wellicht is het niet gelukt op zaterdag, dan zullen we zsm de lediging inhalen. Ik heb je hier ook een mail over gestuurd. Met vriendelijke groet, Martin Team Bedrijfsafval

Snelle service voor een nette prijs.

Heb pas één leging gehad maar die is goed verlopen. Nieuwe container werd snel geleverd en er is een duidelijke portal om bijvoorbeeld een extra leging te vragen als dat nodig is.

Beste Hendrik-Jan, Wij zijn super blij met deze prachtige review van jou! Met vriendelijke groet, Martin Team Bedrijfsafval

ziet er verzorgd en schoon uit

geplaatste glascontainer is correct geleverd en geplaatst

Beste Antoon, Fijn dat de start is zoals hij moet zijn met een schone frisse container! Bedankt voor je review. Met vriendelijke groet, Martin Team Bedrijfsafval

Niet goed

De container is niet geleegd op de geplande datum en zit nog steeds vol. Hopelijk komen ze dat vandaag wel doen. Wel telefonisch contact gehad met een medewerker maar die heeft 3 mei niks meer kunnen regelen om te legen. Ik hoop dat de volgende lediging wel goed gaat verlopen

Beste Heidy, Wat jammer dat het vrijdag niet is goed gegaan, we gaan natuurlijk even achterhalen hoe dit kon gebeuren. Met vriendelijke groet, Martin Team Bedrijfsafval

Weinig flexibiliteit

Als je niet de mogelijkheid hebt om je ophaaltijd te wijzigen, omdat je via bedrijfsafval een abonnement neemt en niet via Milieuservice NL..... Had dat even gemeld voordat ik een abonnement afsluit.

Beste Sander, Ik wil je graag verder helpen, bel svp even met 0880809010 en vraag even naar Aftersales. Met vriendelijke groet, Martin Team Bedrijfsafval

Tevreden.

Goede service.

Beste M, We hebben inmiddels contact gehad en ik heb u in mijn ogen een passende oplossing gestuurd vandaag. Dank voor uw feedback! Met vriendelijke groet, Martin Team Bedrijfsafval.

Komen niet ledigen en niet telefonisch bereikbaar

Tot nu toe 2 van de 2 ledigingen niet gekomen. Bij eerste keer telefonisch contact gehad met het nummer dat op de bak stond. Toen in de herkansing wel gelukt. 2e reguliere lediging ook niet gekomen. Wederom gebeld en er zou verderop de week een herkansing plaats vinden. Bij de herkansing ook niet geweest dus weer gebeld. Krijg ik een dame aan de telefoon welke mij verteld niet telefonisch te mogen helpen omdat klanten van bedrijfsafval niet telefonisch geholpen mogen worden maar alleen via een contactformulier op de website. Een foutje kan natuurlijk gebeuren maar wees dan wel zo vriendelijk om het op te lossen en je te woord te staan. Mocht je blijkbaar als klant geen recht hebben op telefonische bijstand vermeld dit dan bij het afsluiten van het contract. Al verwacht je dat natuurlijk niet nodig te hebben bij iets simpels als het ophalen van een afvalbak...

Beste Corbin, Pfff het ging nog niet goed bij Pinksteren maar hij is vandaag alsnog geleegd, de volgende moet toch echt in 1 keer goed gaan, we blijven monitoren. Erg vervelend! We hebben inmiddels contact en de lediging is afgelopen vrijdag ingehaald, we gaan de volgende lediging in mei monitoren. Excuus voor de overlast, Met vriendelijke groet, Martin Team Bedrijfsafval

Geen een halfe ster waard!

Slechte ervaring met dit bedrijf geen goed communicatie alleen maar prijs verhoging Terwel je een contract hebt! Geen zaken doen met deze mensen.

Beste Eren, Ik wil graag met je contact komen om dit te bespreken zou je ons willen bellen (o880809010 en vraag dan naar de afdeling Aftersales. Met Vriendelijke groet, Martin Team Bedrijfsafval

Gebruikersvriendelijke site

Onze ingebruikname moet nog plaatsvinden maar gezien de service tot nu toe, hebben we daar alle vertrouwen in. Ziet er allemaal bijzonder professioneel uit!

Beste Chantal, Helemaal leuk zo'n mooie beoordeling, zo hebben wij in ieder geval een goede eerste indruk gemaakt! Met vriendelijke groet, Martin Team Bedrijfsafval

Erg goed

Eerste keer legen morgen Maar afval kalender super

Beste LMS, Wat een prachtige beoordeling, daar worden wij heel gelukkig van! Met vriendelijke groet, Martin Team Bedrijfsafval

Alle afspraken worden nagekomen

Beste Bert, Hartelijk dank voor deze perfecte score! Daar zijn we erg blij mee. Met vriendelijke groet. Martin Team Bedrijfsafval

Snel geregeld, heel gemakkelijk, transparant

Bedrijfsafval is de goedkoopste voor mijn afval. Aanvragen is zo gepiept en snel een container voor de deur.

Hi Remon, Bedankt voor deze prachtige review uit het mooie Tilburg! Met vriendelijke groet, Martin Team Bedrijfsafval

Vuilnis is niet opgehaald

Vooralsnog is er geen ervaring, wellicht is er een verklaring voor het niet ophalen van ons vuilnis vorige week

Goedemorgen, Ik krijg u helaas niet te pakken om even te overleggen, de karton container was leeg. Ik wil graag even contact om het op te lossen, bel svp 088-0809010. Met vriendelijke groet, Martin Team Bedrijfsafval

Container is niet geleegd op de afgesproken dag

Container is niet geleegd op de afgesproken dag

Beste Mathijs, Ik zie dat de lediging donderdag 11 april zal worden ingehaald. Excuus voor de overlast. Met vriendelijke groet, Martin Team Bedrijfsafval

Paiercontainer niet geleegd

De leging van de papiercontainer verloopt soupel en op tijd. Service is heel goed, als er vragen zijn dan reageren medewerkers direct.

Beste Ulrike, Inmiddels loopt de dienstverlening goed, mochten jullie nog vragen hebben dan hoor ik die graag! De eerste keer is niet gelukt omdat de chauffeur ondanks de duidelijke instructie niet de auto is uitgeweest en een mooie foto heeft gestuurd. Wij hebben inmiddels contact gehad en morgen (10e) halen ze deze lediging in, dat zou nu goed moeten gaan. Excuus voor de overlast. Met vriendelijke groet, Martin Team Bedrijfsafval

Bedrijfsgegevens

Stammerkamp 1

1112 VE Diemen

088 080 9060

[email protected]

Over Bedrijfsafval.nl - Containers voor bedrijfsafval

Bij bedrijfsafval.nl bestel je gemakkelijk en snel de afvalcontainer die jij nodig hebt.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.