waardeloze communicatie

ik dacht dat ze netjes waren. snel geplaatst. echter na de betaling van een kwartaal werd de container zomaar na 1 lediging, weggehaald, zonder telefoontje of emailcontact. lijkt wel een achterlijk bedrijf als je zo doet. echt belachelijk.

Bestellen ging goed en leveren was heel snel.

Kan verder niet veel zeggen nog geen leging gehad

Beste Ayhan Aydin, Dank je wel voor de positieve reactie. Vriendelijke Groet, Bert Brink Bedrijfsafval.nl

Tot nu toe goed

Snelle levering van eerste afvalbak. Snel mailtje met duidelijk wanneer ze komen legen. Mijn ervaring is prima tot nu toe.

Beste Merle, Wat fijn dat je reageert. Dank je wel voor het vertrouwen. We doen ons best en blijven dat altijd doen. Vriendelijke groet, Bert Brink, Bedrijfsafval.nl

Nog te weinig contact gehad om een goed beeld te vormen.

Het bestellen van de container was geen probleem. Container is op tijd geleverd.

Eerst chat gehad Heel fijn geholpen. Ook levering netjes verlopen en vriendelijk.

Wat fijn om te horen dat het zo goed is verlopen. Indien we je ergens mee kunnen helpen, dan horen wij dit graag. Een fijne werkdag! Ilona

snelle service

Beste Benno, Dank je wel voor het compliment. Hier doen we het voor. Vriendelijke groet, Bert Brink Milieu Service Nederland.

Zeer slechte klantenservice

Vorige jaar heb ik bij deze partij een container gehuurd met automatische incasso. Helaas nemen ze daar gretig gebruik van want er worden bedreven afgeschreven die niet te herleiden zijn. Toen ik daar achter kwam heb ik de container weg laten halen maar ze bleven nog steeds bedragen af schrijven. De klantenservice is niet te berijken en heb toen via de bank de incasso geblokkeerd. Daarna blijven ze aanmaning sturen en nog steeds geen contact mee te krijgen. Dit vind ik erg slecht heb heb nu het idee dat ik opgelicht word. Dekker niet meer dit bedrijf in zee gaan

Beste Reinier, Dank voor het zojuist gevoerde verhelderende gesprek. We leren elke dag opnieuw hoe we ons kunnen verbeteren en hoe we het kunnen voorkomen dat we steken laten vallen in de toekomst. We hebben een en ander besproken en gaan er vanuit dat we de kou flink uit de lucht hebben genomen. Nogmaals excuses voor de onhandige gang van zaken. Vriendelijke groet, Bert Brink Milieu Service Nederland

Moeizame staat, maar goed opgelost.

Na een moeizame staat, zijn de problemen goed opgelost. Nu gaan we ervan uit dat de samenwerking goed gaat.

Goedemorgen meneer Van Pelt, Beste Marco, We hebben elkaar zojuist gesproken en we zorgen er vandaag nog voor dat u te weten komt wat uw ledigingsdag gaat worden. Later deze week komen we bij u terug om een en ander recht te zetten. Vriendelijk groet, Bert Brink Bedrijfsafval.nl

Goed tot nu maar te laat geleverd

Ergens verwacht je wel een verrekening voor het te laat leveren

Moeilijke start maar netjes opgelost

De bestelde container was in de foutieve staat neer gezet, wel bij het juiste huisnummer. Helaas geen bericht achter gelaten door chauffeur of foto gemaakt. Uiteindelijk na veel bellen is de container na 4 dagen geleverd. Netjes opgelost maar heeft wel even geduurd. Mijn tip; stuur afnemer een foto waar de container geplaatsts is, zo moeilijk moet dat niet zijn met de techniek van nu. Met vriendelijke groet, Pedicure service sophia

Top bedrijf die doen wat ze zeggen.

Kwamen niet

Kwamen de eerste afspraak niet de container legen terwijl we een extra afspraak hadden gepland.

Goedemiddag Ferhat, Wat vervelend om te lezen. Ik heb je vandaag geprobeerd te bellen. Weet dat ik ermee bezig ben om na te gaan wat hier is gebeurd, want dit is niet de gewenste situatie. Ik bel je zodra ik meer weet. Mijn excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, Bert Brink

Snel en goed geregeld

Tot nu toe goed de container moet nog voor de eerste keer worden geleegd

Hoi Ronald, Welkom! De eerste lediging staat gepland op 18 februari. Mochten we je kunnen helpen, dan horen we dit graag. Groet, Robin

Danny

Snelle service de bak werd de volgende dag gebracht na bestellen! goede prijs.

Hi Danny, Wat goed om te horen. Bedankt hiervoor en een fijne dag! Groet, Robin

Snel gebracht en netjes neergezet

Hoi Natascha, Wat fijn om te horen, bij vragen staan we altijd voor u klaar! Groet, Bert.

geen

ons contract gaat pas in per 24 februari 2022. Derhalve kan ik geen feedback geven. Met vriendelijke groeten namens WKS, Leny van der Hoeff

Telefoniste handelt heel correct na een fout

Eerste legging dreigde niet meegenomen te worden. Had kantoor gebeld halverwege de dag. Eind van de dag keek telefoniste in haar scherm of het was afgehandeld. Dat was niet het geval, toen regelde zij een legging de volgende dag. Dat is heel fijne oplettendheid, HULDE!

Snel geleverd,

Ik kan nog geen totaalplaatje bieden helaas

Gewenst

Is superfijn

Goed en betrouwbaar

We waren blij dat het leveren van de container zo snel geregeld was!

Snelle levering en goede en correcte service

Snelle levering en goede en correcte service

Het regelen van een grote container was een fluitje van een cent. Daarbij werd de container ook al heel snel geplaatst. Topbedrijf!

Hi Marie, Bedankt voor jouw review. Goed om te horen dat je tevreden bent. Indien we je nog ergens mee kunnen helpen, dan horen we je graag. Fijne feestdagen. Robin

tot nu toe prima levering container

maar mis nog een kalender wanneer de container en op welke dag hij voor de eerste keer wordt opgehaald

Goedemorgen Ronald, Dank je voor je review. Wellicht is het aan jullie aandacht ontsnapt dat wij de kalender op 18 november per e-mail aan jullie gestuurd hebben. Misschien is deze in de spamfilter blijven steken. We hebben voor de rest van het jaar zojuist de kalender gestuurd aan het ons bekende e-mail adres. Vanavond na werktijd versturen wij ook de kalender van volgend jaar. Vriendelijke groet, Bert Brink Bedrijfsafval

Netjes geholpen

Beste Damian, We horen graag wat je wensen zijn en om welke locatie het gaat. Deze ochtend nemen we telefonisch contact op met je. Vriendelijk groet, Bert Brink Milieu Service Nederland

Over Bedrijfsafval.nl

Bij bedrijfsafval.nl bestel je gemakkelijk en snel de afvalcontainer die jij nodig hebt.