zeer vriendelijk en goed geholpen

vriendeijke dame aan de telefoon, heeft ons goed en duidelijk geholpen, tevreden klant.

Beste G.G. Bleuming, Hartelijk dank voor je geweldige beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat een collega van ons je goed te woord heeft gestaan en je zo goed bent geholpen. Dit is natuurlijk waar wij naar streven. Met vriendelijke groet, Jerrely Bedrijfsafval.nl

Nooit een container gekregen

Besteld, factuur gekregen, container niet geleverd

Beste Herman, Hartelijk dank voor je beoordeling. Er klopt inderdaad dat je geen nieuwe container hebt mogen ontvangen omdat je reeds al klant bij ons bent op een ander debiteurnummer. Hieruit blijkt dat je nog openstaande facturen hebt die betaald moeten worden. Een nieuwe aanvraag is bij deze ook afgekeurd. Indien je nog vragen en/of opmerkingen hebt vernemen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Jerrely Bedrijfsafval.nl

Makkelijk de opdracht kunnen plaatsen

Het plaatsen van de containers en de eerste lediging moet nog plaatsvinden, de lediging kalender inmiddels ontvangen dus dat gaat vast goedkomen

Beste De Bloemerij, Hartelijk dank voor je geweldige beoordeling. Heel fijn om te horen dat alles goed van start is verlopen. Wij vernemen graag of je nog vragen en/of opmerkingen hebt betreft het ophalen van je afval. Met vriendelijke groet, Jerrely Bedrijfsafval.nl

prima geregeld

container mooi op tijd geleverd volgens afspraak.

Beste MJN Felix, Bedankt voor je beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat je het goed vind. Met vriendelijke groet, Jerrely Bedrijfsafval.nl

Alles volgens afspraak

Alles snel geregeld en volgens afspraak

Beste Remco, Bedankt voor je beoordeling. Heel fijn om te vernemen dat alles snel en volgens afspraak is geregeld. Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Jerrely Bedrijfsafval.nl

Snelle levering container en een mooie prijs

Ik heb alleen nog geen lediging schema gekregen alvast bedank

Beste Marco, Hartelijk dank voor je beoordeling. Er is op 05-01-2023 een afvalkalender per mail verzonden wellicht dat deze in je ongewenste e-mail postvak terecht is gekomen? Wij hebben nogmaals een e-mail verzonden met een afvalkalender. Met vriendelijke groet, Jerrely Bedrijfsafval.nl

Vlot en vriendelijk

Gemakkelijke benadering. Wordt gedacht in mogelijkheden en niet in belemmeringen.

Beste Leo, Hartelijk dank voor je fijne beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat je ons service zo vlot en vriendelijk hebt mogen ervaren en je zo goed geholpen bent betreft de mogelijkheden voor het ophalen van je afval. Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Jerrely Bedrijfsafval.nl

Super snelle service!

Binnen no-time een container op de stoep staan. Zeer tevreden.

Beste J, Hartelijk dank voor je geweldige beoordeling. Heel fijn om te vernemen dat je zo tevreden bent met de super snelle service. Met vriendelijke groet, Jerrely Bedrijfsafval.nl

Precies volgens.afspraak

Beste Kees, Hartelijk dank voor je fijne beoordeling. Wij zijn heel blij om te horen dat je zo tevreden bent met de service. Met vriendelijke groet, Jerrely Bedrijfsafval.nl

bedroevende communicatie

Pas na twee keer vragen stuurden ze een servicecontract. Nu betaal ik -na 4 maanden- al bijna 25% meer als de op de website geadverteerde / en overeengekomen tarieven, zonder kennisgeving of verklaring. Het bij een plaatselijke afvalverwerker uitbestede werk wordt wel prima gedaan.

Beste Ed, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij vinden het jammer om te horen dat het zo mis is gegaan met de communicatie betreft de prijsverhogingen zoals door u vermeld. Graag zouden wij dit met u willen bespreken om enige misverstanden uit de lucht te werken. U kunt contact opnemen op onderstaande contactgegevens. Klantenservice@bedrijfsafval.nl. Wij horen graag van u. Met vriendelijke groet, Jerrely Bedrijfsafval.nl

Heb nog geen bericht gehad wanneer de leging is.

Beste Harm, Hartelijk dank voor je beoordeling. Excuus voor het ongemak. Wij hebben een afvalkalender per mail verzonden, graag vernemen wij als je deze hebt mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Jerrely Bedrijfsafval.nl

Beste Henk, Hartelijk dank voor u beoordeling! Wij zijn blij dat u onze service goed vind. Met vriendelijke groet, Naomi Bedrijfsafval.nl

Zeer positief

Het bestellen en geleverd krijgen was zeer genakkelijk en snel

Beste Marcel, Hartelijk dank voor u beoordeling! Wat fijn dat u onze website als gemakkelijk heeft ervaren en de container snel in ontvangt heb mogen nemen. Met vriendelijke groet, Naomi Bedrijfsafval.nl

gaat tot nu toe allemaal naar wens.

ik heb me aangemeld voor een container en er kwam gelijk een passende oplossing.

Beste Michael, Bedankt voor u fantastische beoordeling! Wat fijn dat er voor u ook een passende oplossing is gekomen. Met vriendelijke groet, Naomi Bedrijfsafval.nl

Ik ben pas een nieuwe klant hoop ik dat

Beste Kenawy, Hartelijk dank voor je beoordeling. Wij horen graag dat alles goed is gegaan. Met vriendelijke groet, Naomi Bedrijfsafval.nl

Snel en soepel geregeld

Super snelle accurate afhandeling

Niet afsluitbaar en ook niet mogelijk

Iedereen gooit zijn afval ik mijn container. De ondergrondse containers zijn namelijk vaak vol. Dus mijn paar zakjes kunnen er aan het eind van de week niet meer bij. Een hangslot past niet. Waardeloos. Het zou een enorm verschil maken als jullie er een slot bij kunnen leveren. Hij was wel op tijd en de schema’s worden keurig doorgegeven.

Beste John, Hartelijk dank voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat je je afval niet kwijt kan door omstandigheden. Wij hebben per mail contact met je gezocht om eventueel een oplossing te bespreken. Met vriendelijke groet, Jerrely Bedrijfsafval.nl

Snel

Ik mis terug koppeling via de email. Ik werd na mijn aanvraag snel gebeld en alles werd direct geregeld en afspraken gemaakt. Graag heb ik echter dat de gemaakte afspraken op email nagestuurd worden zodat er geen misverstanden of dingen vergeten kunnen worden. zoals wanneer de container gebracht wordt en waar, en wat de legingsmomenten/dagen zijn. Kleine moeite groot gemak zou ik denken.

Beste Jouke, Hartelijk dank voor u beoordeling. Wij hebben navraag gedaan door een systeemfout is de mail helaas blijven hangen. Wij zullen er zorg voor dragen dat dit zo spoedig mogelijk word hersteld om dit in de toekomst te voorkomen. Met vriendelijke groet, Naomi

uitstekend

uitstekend

Beste Himand, Hartelijk dank voor u beoordeling! Fijn dat u tevreden bent over bedrijfsafval.nl Met vriendelijke groet, Naomi

Prima, had wel contact verwacht

Ik had verwacht/begrepen dat diegene die de rolcontainer kwam brengen zich even kwam melden. Met een handtekening voor ontvangst o.i.d. Nu stond de container 'ineens' buiten zonder dat ik er erg in had gehad.

Beste DirkJan, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te vernemen dat u wel de rolcontainer nog hebt mogen aantreffen bij aankomst. Uiteraard is het wel de bedoeling dat u op de hoogte bent van de uitvoerdatum voor plaatsing van de rolcontainer. Voor het plaatsen van de rolcontainer is er geen handtekening vereist. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling en excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Jerrely Bedrijfsafval.nl

Supersnel

De rolcontainer werd zeer snel geleverd. Prima service!

Beste Els, Hartelijk dank voor je geweldige beoordeling. Heel fijn om te vernemen dat het leveren van uw bedrijfsafval container goed is verlopen. Met vriendelijke groet, Jerrely Bedrijfsafval.nl

ok

alles ging goed, tot ik vroeg of de container op de dam opgepakt kan worden, er zijn grote machines in/op de dan geweest die grter zijn als een container auto zonder moeite. maar een container kan niet op de dan op gehaald worden, ik ben er niet blij mee!!!

Beste Peter, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij nemen graag persoonlijk contact met u op betreft het ophalen van uw container. Wij nemen in loop van de dag contact met u op om te kijken of wij elkaar tegemoet kunnen komen met in gedachten de veiligheid voor u en onze chauffeurs. Indien u zelf vragen en/of opmerkingen heeft kunt u contact met ons opnemen via het emailadres: klantenservice@bedrijfsafval.nl. Met vriendelijke groet, Jerrely Bedrijfsafval.nl

Snelle levering van de container en snel reactie over een extra lediging

Beste Pamela, Hartelijk dank voor je beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat je zo snel bent geholpen en de container hebt mogen ontvangen. Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Jerrely Bedrijfsafval.nl

Nvt

Beste Ahmed, Hartelijk dank voor je beoordeling. Wij horen graag dat alles prima gaat. Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Jerrely Bedrijfsafval.nl

Over Bedrijfsafval.nl - Containers voor bedrijfsafval

Bij bedrijfsafval.nl bestel je gemakkelijk en snel de afvalcontainer die jij nodig hebt.