Prima werking en service

Oké!

Alles nagekomen wat we afgesproken hebben!

Alles is nagekomen en heel vlot, zijn we heel blij mee.

Negatief

Mijn eerste ervaring met uw organisatie is negatief. Ik ben 16-12-20 gebeld met de mededeling dat de container 17-12-20 geplaatst zou worden. Tot op heden is er nog steeds geen afvalcontainer geplaatst en is hier ook geen informatie over geweest. Maatschap van der Plas Pieter van der Plas Menneweg 165 2172 HC Sassenheim

Snel geregeld

Snel en goed geholpen

Super goed.

Heb gebeld voor info deze was duidelijk. Bestelling geplaatst en binnen een dag al de container ter beschikking.

Snel efficiënt

Mooi op tijd en 2 vriendelijk zwaaiende chauffeurs! Geweldig

Snelle vlotte service

Snelle vlotte service

Hartelijke ontvangst

Fijne eerste kennismaking gehad. Na bestelling van de container nam een vriendelijke medewerker contact met mij op om alles nog even door te spreken. De container kon de volgende dag al geleverd worden. Fijne service!

Snel en goede service!

Gebeld en zeer snel een container geplaatst! Direct week erop geleegd!

Goeie service

Vlot en duidelijk

Zeer snelle en adequate reactie. Was binnen no-time geregeld.

Afspraken niet na gekomen

Container zou vrijdag komen helaas jele dag zitten wachten geen container

zeer vriendelijk contact

Prettig bedrijf dat meedenkt met de klant. Hele vriendelijke mensen aan de telefoon gehad.

Tot nu toe goed

compleet waardeloos, geen container, wel facturen en klantenservice ??

na 6 weken nog steeds geen container geplaatst. meermaals contact gehad met klantenservice, hartstikke vriendelijk overigens, excuses, word opgelost, gaan er direct mee aan de slag. facturen worden automatisch geïncasseerd, nog altijd geen container of terug koppeling vd service afdeling. kwartaal factuur staat al in de mailbox maar andere acties blijven uit. conclusie, would not recommend.

Zeer snel en adequaat!

Een rolcontainer aangevraagd via de website en ik werd eigenlijk direct gebeld om alles door te nemen. 2 dagen later stond de nette container op de oprit.

Top in afspraken nakomen.

Ben net nieuwe klant, maar tot nu toe komen ze netjes alle afspraken na. Ben zeer tevreden.

Goede prijs voor goede service

Snelle levering container, netjes telefonisch geholpen.

geen probleem

gewoon goed en volgens afspraak. Hopelijk blijft het zo.

Wat rommelige communicatie maar goedgemaakt door de container bezorger.

Wat rommelige communicatie maar goedgemaakt door de container bezorger.

Goede ervaring. Communicatie was duidelijk en goed geholpen

Container via internet besteld en stond na 2 dagen al bij het bedrijf. Werd nog even gebeld voor de uitleg. Deze communicatie verliep goed.

Juiste eerste afhandeling na aanmelding

Wij wachten nog op de levering van de afvalcontainer. Ophaalschema is al binnen en telefonisch contact gehad.

Dag later stond de container er al

vlot

Over Bedrijfsafval.nl

Bij Bedrijfsafval.nl bestel je gemakkelijk en snel de afvalcontainer die jij nodig hebt.