Slechte communicatie

Afspraken niet nakomen

Goed verlopen binnen een korte tijd

Het verliep heel mooi binnen een korte tijd reactie over de container.

Snelle levering en prettige samenwerking.

Vlotte en nette afhandeling

Vlotte en nette afhandeling

niet goed

Er is afgelopen vrijdag (06-08-2021) géén container geplaatst

Gieta en steve Jankie-frank

Website 5505590330 Onderwerp 3320636888 Bedrijfscconuntgevens steve Frank Jankie. Ik ben doof vriend Steve hoor oke Help bezorgen vuil maken wanneer? Adres Oswald Wenekebaehstraat 2 2202HL Te Noordwijk ZH

Prima, container snel. Geleverd

Communicatie na aa navragen container is zeer vriendelijk, dezelfde dag een ophaalkalender in de mail. Ben zeer tevreden.

Beste, Hartelijk dank voor deze mooie review, hier doen wij het voor! Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, dan vernemen wij deze uiteraard graag. Wij staan altijd voor u klaar! Met vriendelijke groet, Jeroen Modder

Fantastische website duidelijk, nieuwe container, vriendelijke telefonisten in een woord top bedrijf

De containers netjes afgeleverd. Wacht en kijk uit naar de toekomst. Hoe gaat het ophalen van de inhoud. Met vriendelijke groet,, Alexander Werker. Eigenaar van de www.Broeksehoeve.nl

Super!!!!

Van aanvraag tot plaatsing was binnen 3 werkdagen geregeld!! Duidelijk, snel, simpel zonder bijkomende verborgen kosten. Bezorger was zeer behulpzaam en had keurig antwoorden op onze vragen. Aanrader. Ikmaakjefiets.nl

Na aantal dagen nog steeds geen contact gehad over levering

Na aantal dagen nog steeds geen contact gehad over de levering van de container. Daarnaast zetten ze MKB-Afval.nl in hun Advertentienaam. Waardoor je eerst denk dat je daar besteld. Dat is wel echt erg voor de concurrent.

Komen afspraken na.

Simpel en snel geregeld

Geen opmerkingen!

Goede en duidelijke communicatie

Zeer mee denkend en zeer snelle service

Het lukte mij talloze malen niet het bestelformulier te verzenden.

Tientallen keren heb ik op verzenden gedrukt, na zorgvuldig gecontroleerd te hebben of alles correct was ingevuld. Echter zonder resultaat. Het bestelformulier bleef onbewogen op mijn scherm staan. Ik heb 3 x moeten bellen alvorens het is gelukt. Ik hoop nu maar dat het vervolg probleemloos zal lukken. Overigens heb ik de 37e keer dat ik het formulier invulde een fout gemaakt. Het adres moet zijn Sloterweg 1254. Er staat nu abusievelijk Sloterweg 1256.

Simpel en goed

Prima bedrijf met scherpe tarieven.

Duidelijk en vriendelijk gesprek gehad

Ik heb zelf 8 jaar op de kraakpers wagen gereden en de meneer die ik aan de lijn gehad heb dacht meteen mee met de chauffeur. Heeft mee gekeken op Google Maps. Dat noem ik een top planner !

Goede communicatie, vriendelijk

Goed en snel in behandeling, snel geleverd

Na 2 jaar nog steeds erg tevreden!

Zijn al ruim 2 jaar klant en nog steeds super tevreden. Echt een verbetering qua service en prijs vergeleken met onze vorige inzamelaar (renewi = duur en geen service). Zeker een aanrader!

Makkelijk en scherpe tarieven!

Makkelijk bestelproces, snel geleverd en een echt scherp tarief: aanrader!

Prima contact

Bestellen ging gemakkelijk en de levering van de container was op tijd. Er was prettig telefonisch en fysiek contact met kantoor en met de bezorger. Klein verbeterpuntje: alle mail verzenden vanaf hetzelfde e-mailadres.

Prima, snel en duidelijk.

Ik had via de site een container besteld. Hierin had ik een foutje gemaakt maar na 1 telefoontje, alles snel en goed opgelost.

De container was paar straten verder geleverd.

Container is op verkeerde adres geleverd verder telefonisch contact is goed ervaren

Heel vriendelijk

prima!

goede info afspraken duidelijk en nagekomen nette container

Over Bedrijfsafval.nl

Bij bedrijfsafval.nl bestel je gemakkelijk en snel de afvalcontainer die jij nodig hebt.