Na 2 jaar nog steeds erg tevreden!

Zijn al ruim 2 jaar klant en nog steeds super tevreden. Echt een verbetering qua service en prijs vergeleken met onze vorige inzamelaar (renewi = duur en geen service). Zeker een aanrader!

Makkelijk en scherpe tarieven!

Makkelijk bestelproces, snel geleverd en een echt scherp tarief: aanrader!

Prima contact

Bestellen ging gemakkelijk en de levering van de container was op tijd. Er was prettig telefonisch en fysiek contact met kantoor en met de bezorger. Klein verbeterpuntje: alle mail verzenden vanaf hetzelfde e-mailadres.

Prima, snel en duidelijk.

Ik had via de site een container besteld. Hierin had ik een foutje gemaakt maar na 1 telefoontje, alles snel en goed opgelost.

De container was paar straten verder geleverd.

Container is op verkeerde adres geleverd verder telefonisch contact is goed ervaren

Heel vriendelijk

prima!

goede info afspraken duidelijk en nagekomen nette container

snel en correct

snel en correct

Duidelijk communicatie en heel snel geregeld

Alleen een geautomatiseerde bevesiging

Heb nu week geleden container aangevraagd en kreeg direct een geautomatiseerd bevestiging en verder niets meer gehoord.

Duidelijk en heel vriendelijk, zeer tevreden

Simpel duidelijk goed geregeld

Makkelijk te bestellen, fijne site

Toppie

Snel besteld, snel telefonisch contact gehad en 2 dagen later de container geleverd.

Prima werking en service

Oké!

Alles nagekomen wat we afgesproken hebben!

Alles is nagekomen en heel vlot, zijn we heel blij mee.

Negatief

Mijn eerste ervaring met uw organisatie is negatief. Ik ben 16-12-20 gebeld met de mededeling dat de container 17-12-20 geplaatst zou worden. Tot op heden is er nog steeds geen afvalcontainer geplaatst en is hier ook geen informatie over geweest. Maatschap van der Plas Pieter van der Plas Menneweg 165 2172 HC Sassenheim

Snel geregeld

Snel en goed geholpen

Super goed.

Heb gebeld voor info deze was duidelijk. Bestelling geplaatst en binnen een dag al de container ter beschikking.

Snel efficiënt

Mooi op tijd en 2 vriendelijk zwaaiende chauffeurs! Geweldig

Snelle vlotte service

Snelle vlotte service

Hartelijke ontvangst

Fijne eerste kennismaking gehad. Na bestelling van de container nam een vriendelijke medewerker contact met mij op om alles nog even door te spreken. De container kon de volgende dag al geleverd worden. Fijne service!

Snel en goede service!

Gebeld en zeer snel een container geplaatst! Direct week erop geleegd!

Goeie service

Vlot en duidelijk

Zeer snelle en adequate reactie. Was binnen no-time geregeld.

Over Bedrijfsafval.nl

Bij Bedrijfsafval.nl bestel je gemakkelijk en snel de afvalcontainer die jij nodig hebt.