Vriendelijk, ervaren

Super vriendelijke service en ze weten over wat ze spreken! Goed materiaal, kwaliteit.

super vriendelijke service

helpen je graag

Excellent!

Board was niet klaar voor afhalen

Ik heb ter plekke 30 minuten wachten zodat het board in elkaar gestoken kon worden. Op zich geen probleem want ik had de tijd. Maar dit kan verbeteren naar de toekomst. Verder zeer content met de service

Persoonlijke service door tof team

oplossend

juiste feedback en service

Highly Recommend 10/10

I searched for this board everywhere and west-site came up trumps. I had to have the board shipped to UK which wasn’t a problem for them and helped with with the tracking etc, very friendly and helpful company would definitely recommend to anyone Thank you

Chaotisch

Op de outlet in eeklo geweest na de brand. Wat chaotisch was dit om daar iets te vinden Was op 2min weer buiten

kwaliteit

top service en top producten

Vriendelijke bediening en goede uitleg!

Heel gelukkig met mijn nieuwe board en de hulp/uitleg die ik erbij gekregen heb! Wel wat chaotisch op gebied van afspraken regelen, maar met zo een goede bediening neem ik dat er wel bij.

Respect

Wij kwamen naar de fire sale en zagen hoe druk jullie allemaal in de weer waren. Toch probeerde je me tussendoor wat te helpen om een snowboard aan te raden. Bedankt! Ik wens je superveel succes met de nieuwe winkel en we komen zeker ook eens langs!

Snel

Het was snel geleverd duidelijke emails en goed werkende website

Een nieuw snowboard gekocht met hulp van goed advies

Vlot, goed advies en zeer vriendelijk

Bedankt voor het super mooi nieuw materiaal

Top winkel, correcte prijzen en grote passie voor de sport!

West Site is dé winkel voor alle boardsporten (snow/skate/surf/wake). De prijzen zijn altijd correct en hun aanbod is groot. Ik raad iedereen deze winkel aan!

Beste shop van Oost-vlaanderen en omstreken !

Supervriendelijke bediening met heel veel productkennis; geen vragen blijven onbeantwoord :)

Altijd vriendelijk en weten waar over ze praten

Altijd zeer goeie behandeling

Geweldig, professioneel advies met passie voor het vak!

Altijd een geweldig en professioneel advies, gebaseerd op ervaring en passie voor het vak.

Fantastische service!

Altijd een goeie service. Steeds een goede uitleg.

Warm

Bij de uitverkoop was ik in goede handen. Heel veel advies gekregen van de verkoper, en ben met een volledig setje (schoenen, bindingen en snowboard) op reis vertrokken. BESTE. KEUZE. OOIT. Hartelijk bedankt aan Westside.

Cool shop, great crew

Nice place to be, fell like a child in a toys store

Moeilijke communicatie gezien de omstandigheden.

Normaal gezien mijn go-to boardshop voor alles snowboard gerelateerd. Altijd al tevreden geweest van hulp en advies. Jammer genoeg hebben ze recent een brand gehad waardoor het nu iets te druk lijkt om tijdig de vragen van klanten te beantwoorden. Na 4 weken en enkele telefoontjes is het nog steeds niet duidelijk of een bepaald type binding voorradig is.

Super fast shipment. Good avilability of great broducts!

Direct gefixt,...

Direct gefixt...

Geduld en vakkennis overgebracht naar een nieuwe talentje. TOP!

Bij de aankoop van m'n dochter's eerste wakeboard Top advies en uitleg gekregen. Kan echt niet beter. :-)