Uitstekende ervaring!!

Zeer prettige eerste kennismaking met Gijs Jansen, die rustig alle tijd nam om aan mijn wensen m.b.t. een multifocale sportbril te kunnen voldoen, op een fijne en zeer ongedwongen manier. Er werd ondanks het door mij meegenomen brilrecept, toch nog even, voor de zekerheid, een oogmeting gedaan. Inmiddels een aantal ritten gemaakt met de bril en ik kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben en de bril voldoet aan al mijn eisen. Dank hiervoor en de prima ervaring met jullie.

Groter dan verwacht. Anti-condens valt wat tegen.

Het blijft afwachten bij het online bestellen van een bril. Ik gebruik de bril bij het sporten en motorrijden. Voor motorrijden is het fijn dat je een breed gezichtsveld hebt. Voor het sporten is de bril aan de grote kant en ondanks anti-condens beslaat de bril soms. De scherpte is prima.

Fantastische bril voor de racefiets die biedt wat ik nodig heb.

Specialspex heeft mij uitstekend geholpen. Dat begon al bij een deskundig en fijn consult. De bril zelf biedt helemaal wat ik wil. Daarbij is de communicatie vanuit Specialspex fijn en attent. Kortom, dikke complimenten!

snel en goed geholpen

ik had snel een nieuwe uv bestendige veiligheidsbril nodig op sterkte. binnen anderhalve week de bril in huis.

Wat eenfijne bril. Tijdens de fietsrit zoveel rust aan de ogen. De meekleurende glazen werken heel fijn. De varifocus is super. Kost veel geld maar dit is echt fantastisch

Fietsbril op sterkte: SpecialSpex Miller

Met behulp van recept via een lokale opticien een fietsbril op sterkte via de website besteld. Vragen werden snel en naar tevredenheid beantwoord. Het proces en de voortgang werden duidelijk gecommuniceerd. Na een eerste fietsrit kan ik zeggen, de bril kijkt vertrouwd, kromming zorgt voor goede bescherming van de ogen, meekleurende glazen werken prima.

Top product

Fijn dat er voldoende keuze was in modellen. Snelle service.. alles is zeker een aanrader

deskundig, zorgvuldig en zeer prettig

Zeer vlot geholpen. Het maken van een afspraak via internet is gemakkelijk. Super fijn dat de afspraak op korte termijn kon. De locatie is gemakkelijk te bereiken. De winkelruimte is netjes en bij aankomst werd koffie en thee aangeboden. Ter plaatse kregen we een uitgebreide oogmeting en gedegen advies over de producten en variaties. Prijs-/kwaliteit van het product is prima. Duidelijk over de verwachtte levertijd en die klopte ook. Bestelde producten werden op tijd per post geleverd. De producten waren netjes verpakt en er werd gelijk onderhoudsmiddelen bijgeleverd. Na levering hadden we nog een vraag en die werd vlot en netjes beantwoord. Echt helemaal top.

Ben deskundig geholpen.

Ben goed geadviseerd, ogen opgemeten. Bril advies was goed. Toen inlegbril thuis kwam en bij het inbrengen in de skibril het rechter glas eruit viel is dat vlot opgepakt. Ben ermee terug gegaan en nadat glas was bij geslepen was het probleem opgelost. Helaas beviel de bril tijdens het skien niet. Hij bleef beslaan. En ook was het kijken door de bril in mn skibril niet prettig. Dus uiteindelijk beviel het toch niet. Jammer!

Fijne bril voor een nette prijs.

Goed geholpen en geadviseerd. Fijn bril. Kleurt mooi mee met zonnig weer. Blij er blij mee.

Levering en service zoals overeengekomen

Als extra mijn ogen nog oplaten meten, een veiligheidsbril en een meekleurende zonnebril van het huismerk aangemeten en beiden zijn binnen de afgesproken termijn geleverd en bieden prima scherp zicht en comfort, voor een acceptabele prijs. zeer blij mee, echt een aanrader!

Deskundige hulp, snelle levering en een goede bril

Snel en uitstekend geholpen! Een uitgebreide, maar niet te lang durende oogmeting met een accurate meting als gevolg. Een stevige bril die tegen een stootje kan, alleen niet zo mooi, omdat het een voetbalbril is en er wat minder keuze was (maar wel meer dan verwacht, want ik had op 1 model gerekend. Ze hadden nog 2 a 3 varianten en kleuren beschikbaar!). Uiteindelijk heb ik voor de grijze meer neutrale voetbalbril gekozen in plaats een blauwe. Deze stond niet op de site, dus ga langs, ook als je niet je kleur kan vinden. Ze hadden ook een sportbril die wat minder stevig was en bij mijn bril sterkte te dikke glazen had om mijn gezicht voldoende te beschermen. Dus ben ik voor de robuuste bescherming gegaan in plaats van de beter uitziende voetbalbril. Gelukkig zie ik er voldoende goed uit en hoef ik sowieso niemand te versieren op het veld, alleen maar te tackelen en te passeren. Dus wat dat betreft heb ik de beste bril voor de situatie gevonden!

prima bril erg blij mee.

Als skileraar erg blij mee.

Correctie geeft fout beeld

Voor een intensieve gravelbiker is deze bril oké mits je de bril voorziet van de juiste kwaliteit correctieglazen. Wanneer je een sport beoefent waar een precies zicht nodig is zoals bvb gravelbike en mountainbike rides op technisch moeilijkere singletracks is het belangrijk dat je voor de hoogste kwaliteit gaat anders is het resultaat teleurstellend. De ondersteuning van specialspex was in deze top. Dit wil ik er zeker aan toevoegen!

.Hartelijk dank voor de reactie!

goed advies, perfecte service, en op maat

Heel tevreden mee, zit goed en kijkt prettig

Fijn dat je tevreden bent met je brillen Floris! Bedankt voor je positieve feedback.

Een super bril

Na lang zoeken eindelijk een goeie fitsbril op sterkte gevonden ben zeer te vrede.

Bedankt voor je review Jaap. Heel veel plezier met je fietsbril.

Ik heb de bril nu 3 dagen gedragen en het bevalt goed. De multifocale glazen zijn goed gemaakt.

Bedankt voor je review. Fijn dat de multifocale glazen goed is. Veel plezier met de nieuwe bril.

Top bril

Zowel de bril als de service zijn top.

Bedankt voor je review. Fijn dat je onze bril en service als top ervaart.

glas wat te donker

voor het bruin gele glas gekozen aanbevolen voor mtb , toch wel vrij donker in de schaduw, zou eerder het ongekleurde nemen. op zonnige momenten goede bril

Uitstekend advies, professionele oogmeting en ruime keuze uit topmerken monturen.

Prettig en goed geadviseerd bij mijn keuze voor een vrijetijds zonnebril en een motorbril, beide met lenzen op sterkte. Met name op de motor ging er een wereld voor mij open; veel te lang gewacht met het aanschaffen van een bril op sterkte.

Superbril, prima pasvorm en zelfkleurende glazen zijn top!

Bril met multivocale meekleurende glazen...superhandig Goede service en controle of alle gegevens OK zijn.

super relaxed met fietsen en wandelen in de bergen

een nieuwe bril is altijd even wennen en zeker als je een breder zichtveld hebt, doordat de glazen groter zijn en op sterkte. Maar na een paar dagen voelde het als gegoten.

Goede service, prima sportbril

Omdat ik geen opticien kon vinden die een goede sportbril voor zaalsporten in de winkel verkocht, ben ik op zoek gegaan naar een on-line winkel, waar ik een geschikt exemplaar kon vinden. Met de meetgegevens van mijn opticien de gok gewaagd om een bril bij SpecialSpex te bestellen en ben heel blij met het resultaat. Op verzoek van SpecialSpex mijn pupilafstand gemeten met de iPhone app en dat ging moeiteloos. Snelle opvolging door SpecialSpex. Ik moest in het begin even wennen aan het sporten met de nieuwe bril, maar vind het zelf een stuk fijner dan het gebruik van daglenzen voor het sporten.

Eerste bril en super!!

Stond er een beetje sceptisch tegenover, een bril online bestellen. Maar bij SpecialSpex hebben ze me super geholpen. Vragen werden netjes en duidelijk beantwoord. Na 2-3 weken de bril in huis. Effe wennen, zo'n multifocale bril, zeker op de motor waar ik de bril voor gekocht heb. Maar eens je er aan gewend bent... wat een verademing!! Weet ik eindelijk weer waar ik ben en kan ik mn gps weer volgen :-) merci SpecialSpex!!

hele goeie bril was wel wennen

hele goeie bril was wel wennen