Bril niet zoals gewenst.

Bril BOLLÉ SAFETY BAXTER RX aangeschaft op sterkte inclusief anti condens. De bril sluit goed af, waardoor er vocht aan de binnenkant ontstaat tijdens het werken. Na een tijdje werken zie je niks meer, en moet je het schoonmaken. In ieder geval geen condens. Glazen op sterkte zijn prima.

Alles direct in orde

Na een makkelijk bestelproces een uitstekende bril ontvangen binnen de aangegeven tijd. De bril doet alles wat je verlangt op de racefiets: hij zit in een keer goed en je voelt hem niet meer; goed geslepen glazen; fijn bruin meekleurend en, heel belangrijk: geen vervelende wind meer op je ogen. Zeer tevreden!

Veel persoonlijke aandacht

Product is goed

Goede online service voor m'n skeelerbril

Ik was eerst sceptisch, hoe kun je een bril via internet aanschaffen.... Toch maar eens naar de site en een vraag gedropt bij de chatbox. Daar verscheen een 'echt' persoon, geen chatbot! Ik werd uitstekend geholpen. Hij wees me op een bril die leek op die ik van Adidas had, met het verschil dat deze bril op scherpte was, zonder 'binnenbril'. DE oplossing voor mij. Als extra's bestelde ik Meekleurend grijs, spiegelcoating (blauw met spiegeleffect) en anti-condens. Vandaag lekker zonnig, dus hup m'n skeelers aan en op pad. Het bevalt! De bril zit goed op m'n neus, het zweetrandje zorgt dat er niets in m'n ogen stroomt en de bril werd al snel donderder. Van het blauwe spiegeleffect had ik meer verwacht. Je kunt m'n ogen nog gewoon zien (zag ik na een selfie). Al met al een prima ervaring!

prima advies, snelle levering (binnen 1 week multifocale bril geleverd).

op zoek naar een nieuwe bril werd ik gewezen op SpecialSpex. tijdens de tourversie in Breda was SpecialSpex aanwezig. scheelde een rit naar zuid Holland maandag werd de interesse bevestigd en online de bestelling geplaatst en betaald. Multifocale bril werd binnen 1 week geleverd. Voldoet aan de verwachtingen. Itt dure brilzaken een prima prijs/product aankoop.

Echt SUPER-tevreden, zowel over de bril als over de service!

Eindelijk gedaan met een stijve nek en/of slecht zicht met mijn gewone bril. Een supergoeie investering, waardoor ik voortaan heel comfortabel op de fiets zit! Speciale vermelding voor de service: ik had de bril wat laat besteld en dreigde hem niet tijdig te ontvangen om op fietsvakantie te vertrekken. Maar de mensen van SpecialSpex hebben alles in het werk gesteld om de bril tijdig te leveren. En ja hoor: dat is gelukt! Mocht ik 6 sterren kunnen geven, dat gaf ik er 7! :)

Op afspraak op zaterdag middag naar Leiden gegaan en daar prima geholpen door Gijs. Veel brillen gepast en vervolgens een bestelling gedaan voor fietsbril met meekleurende multifocale glazen. Bril geleverd zoals aangegeven (ruim 2 weken). Sterkte precies goed, bril bevalt prima. Kort samengevat; prima advies en order geleverd zoals afgesproken. Kan het iedereen aanraden!

Het is een kwaliteitsbril

De bril voldoet aan alle verwachtingen. De zonnebril is prettig aan de ogen, scherp zicht naar alle kanten en het draagcomfor is prima. Service bij het bestellen is goed. Met het juiste recept voor de bril is bestellen eenvoudig. De controle op het recept is goed. De levertijd is acceptabel maar duurt toch altijd te lang omdat je zelf wacht met bestellen tot dat je de bril nodig hebt. In het fietsseizoen in plaats van voor de tijd. Geen idee of het terecht is maar ik vond de bril redelijk prijzig. Bij gebrek aan vergelijk en kennis kan ik niet zeggen of de prijs goed is was of niet.

ruim onvoldoende

De geleverde bril voldoet niet aan de verwachting, zonde van mijn geld eigenlijk geweest. de geleverde glazen komen m.i. niet overeen met de opgegeven recept

Hé Jeroen, wat verveld dat de bril niet aan je verwachtingen voldoet. Zou je contact met ons kunnen opnemen, dan kunnen we kijken of we een oplossing kunnen vinden! We hebben altijd onze 60 dagen gewenningsgarantie waarin je de bril mag retour sturen. Groeten team Specialspex

Zeer tevreden, tot heden

Hoewel ik mijn 2 sportbrillen nu pas 1 maand heb en dus nog niet over de lange termijn kan praten, zijn de 1e ervaringen erg positief. Achteraf had ik veel eerder deze zaak moeten ontdekken en een dergelijke bril moeten aanschaffen. Dus denk dat ze nog iets meer PR kunnen bedrijven. Prima advies, geen haastklus, ze namen de tijd voor je. Kan alleen maar op afspraak daar. Echt top product. En ga ervan uit als er wat stuk is dat ze ook voor je klaarstaan.

Fijn dat je tevreden bent met je brillen en de meekleurende glazen. We zullen nog harder aan onze PR gaan werken.

Hele goede service

Eerste instantie een sportieve bril gekozen alle gegevens ingevuld kwamen ze tot de conclusie dat de sterkte van de bril niet konden overbrengen in de bril en boden zijn een alternatief alleen deze was duurder maar dat namen ze voor hun rekening maar ben nu heel blij met het resultaat

Goede informatie en probeermogelijkheden

Heel eerlijk was ik wat huiverig om online een bril te bestellen, maar het is goed bevallen. DE modellen werden opgestuurd om ze uit te proberen. Dit was fijn omdat je ze zo langere tijd kan op houden. Verder ging het bestelproces snel en goed. Wel aan te raden om bij je opticien een uitdraai van je glazen te vragen, zodat je deze ingescand kan meesturen bij de bestelling. Top

Heel erg blij mee!

Ik heb in de loop der jaren meerdere alternatieven gehad. Diverse sportbrillen met een inzetmontuurtje, maar die zijn zo klein dat multifocaal nauwelijks mogelijk is. Of zo sportief mogelijke 'gewone' modellen, maar die sluiten niet goed af tijdens het fietsen. Mijn nieuwe bril combineert dit alles wel. Net terug van een fietsvakantie en hij doet het super. Ook tijdens een dagje canyoning met hoge jumps in het water bleef hij perfect zitten... Ik zal hier veel plezier van hebben!

Ik moest even wennen aan de bril op sterkte, maar na een aantal ritten wil ik niet meer zonder. Top!

Na veel zoekwerknin brillenland met de daarbijbehorende (hoge) prijzen ben ik op bezoek gegaan bij de heren van Specialspex. Ik ben vriendelijk en gastvrij geholpen. Op de vraag wat de levertijd zou worden volgde het antwoord maximaal 3 weken. Dat zou net een paar dagen na mijn vertrek naar Spanje zijn. Pront kwam de bril een week voor vertrek binnen. Top-service. De bril bevalt na een aantal ritten gebruikt te hebben, uitstekend.

Fijne multifocale fietsbril!

Goed zicht. Prettig in gebruik bij het fietsen

Topervaring

Bril mooi binnen de periode geleverd. Afwerking van de glazen in de montuur is perfect. Niet te begrijpen dat ik niet eerder zo een bril bestelde. Topfirma om bij te bestellen.

Enorm tevreden

Ik heb enorm getwijfeld om hier een bril te kopen. Het is toch online en een behoorlijk bedrag. Daarom uiteindelijk toch gekozen om een afspraak te maken. Het was enorm fijn om verschillende modellen te kunnen passen en de glazen (kleur en spiegellaag) in het echt te kunnen zien. Uiteindelijk gekozen voor een adidas bril met specialspex-glazen. Het scheelde ruim € 200,- in vergelijking tot de bril ergens anders (met minder opties). De glazen zijn een heel klein beetje dikker dan wanneer ik had gekozen voor de originele adidas-glazen, maar ik vind het absoluut niet storend. Ik ga genieten van deze bril tijdens het sporten

Snelle levering en goede service.

De door mij bestelde veiligheidsbril kwam snel binnen (1,5 week), ik bestelde een zelfde merk veiligheidsbril met dezelfde glazen eerder via Pearl en die kon ik pas na meer dan een maand ophalen. De communicatie met de verkoper was ook prima. Het belangrijkste is dat de bril echt perfect past en erg goed afsluit rondom mijn ogen (voor een veiligheidsbril is dat wel zo prettig).

Bevalt prima, precies wat ik nodig had

Fijn geholpen bij het kiezen van de bril. Goede service. De bril zit goed en de zowel de sterkte als de functionaliteiten van de zonnebril zijn helemaal op orde. Het enige waar ik wat aan moest wennen, was dat de bril bij mij alles ook vergroot.

Precies wat ik nodig heb!

Ik heb mijn sportzonnebril (op sterkte met meekleurende glazen) nu een maand en gebruik hem intensief. Monteur is eigen merk van SpecialSpex. Draagt licht en comfortabel, geen condensvorming aan de binnenkant, kleurt goed mee bij zonneschijn. Zelfs 's avonds en 's nachts tijdens een sportevent gedragen. Ik heb hem altijd op tijdens fietsen, hardlopen en roeien. Ja, zelfs als ik een keer niet sport. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben!

Goede ervaring met het bestellen van een Nike EV1109

Na eerst een aantal fysieke winkels bezocht te hebben is mijn keuze voor het bestellen van de zonnebril uiteindelijk gevallen op Specialspex. Het gemak om een zonnebril op sterkte te kunnen bestellen, de goede beschrijvingen op de website en de goede recensies gaven de doorslag. Ik ben zeer tevreden met mijn zonnebril. Alleen jammer dat je de zonnebrillen niet online kunt passen.

Ik maak er één woord van: Top!

Perfecte fietsbril met varifocus en meekleurende glazen bij SpecialSpex gekocht. Heel blij mee.

Geweldige vakkundige service

Als epilepsie patiënt maar toch graag in de bergen en op het water had ik toch wat eisen aan een goede zonnebril op sterkte. Al mijn wensen zijn vervuld. Ik heb een heerlijke bril, op sterkte. Wat een super goede service zeg! Een aanrader voor iedereen.

Supergoed, zeer deskundig en fantastische service.

Ik wilde een motorbril op sterkte. Ik woon in Borne en in onze omgeving vond ik niet wat ik zocht. Via Google kwam ik bij SpecialSpex. Afspraak was zo gemaakt. Lekker op de motor naar Leiden. Fantastisch geholpen. Alle tijd om te passen en de juiste glazen met coatings uit te zoeken. Onder het genot van een kopje koffie. Geen moeite te veel. Prima geadviseerd door een deskundige eigenaar. Nooit weer een gewone bril op de motor.

Perfecte bril voor het sporten.

Mooi model. Blijft perfect zitten.