snelle afhandeling van de bestelling, levering laat te wensen over

Bestellingen worden altijd snel afgehandeld en verstuurd, maar het leveringsbedrijf kan volgens mij beter. Heb reeds vier maal besteld maar drie maal ging het toch een beetje fout bij het leveringsbedrijf!

Zeer verzorgd,en op tijd geleverd!!!

Prima service Zeer verzorgd,en op tijd geleverd!!! Het product is van uitstekende kwaliteit zoals het hoort.

Prima winkel

Gunstig geprijst t.o.v. ander webshops. Zeer degelijk verpakt en correct verzonden. Kwam in prima staat binnen. Keteltje werkt prima. Ik heb de thermometer wel vervangen door een digitale.

Alles was top!

Snelle levering en degelijke producten!

Prima info vooraf (op de site) en uiterst snelle en vriendelijke professionele afhandeling

snel geleverd

net zo als de vorige keren lekker snel geleverd en toppie kwaliteit .

Goede service en kwalitatief goede producten

Zeer tevreden met mijn aankoop en ook goed en snel contact

Snelle goede service

Het bestelde product is snel geleverd en is erg mooi, op naar veel stook plezier

Correct en snelle levering!

Zeer duidelijke info, alles correct zoals beschreven en snelle levering! Prima!

netjes ingepakt en snelle levering

mooi product. netjes ingepakt en snelle levering

Goede service, snelle reactie op mails

Snelle reactie op mijn vraag per mail en goede service

Reageren snel, persoonlijk en denken met je mee

Toffe webshop, aardige en behulpzame mensen

Van A tot Z super geholpen.

snel en goed geleverd

snel geleverd, goed ingepakt en een snelle klantenservice

Response from the business owner

Onze eerdere reactie op uw vragen was in de spamfilter terecht gekomen. Gelukkig is dit probleem alsnog opgelost. Met vriendelijke groet, Drankstoken.nl

Prachtige spullen en super service

De whiskey ketel was schitterend, nog mooier dan dat die op de foto leek. We hebben contact gehad met de klantenservice voordat we bestelden omdat er enige spoed bij de order was. Heel vriendelijk en snel geholpen! Ik ben zeer tevreden en zal jullie zeker aanbevelen!

Perfecte service!

Ze zoeken met plezier een oplossing op maat en geen vraag is teveel! bedankt voor jullie service.

mooi apparaat en het werkt prima

van hoge kwaliteit Ik heb het net geprobeerd voor mijn eerste etherische olie van salie en het werkte prima.

Achteraf prima opgelost

Na wat mail verkeer over en weer ivm betaling wel ,of niet ontvangen , prima opgelost.

Perfecte service

Hele goede raad gekregen zodat ik wist wat te kopen supertevreden!!!

Mijn bestelling was binnen enkele dagen op ons adres in Frankrijk.

High quality

With the idea in mind to make my review more valuable for buyers considering this still, I decided to delay my review until I had a few months experience with it. And I have to say: even after intensive use, it looks like new! Really recommended! I also very much appreciated the personal touch by one of the owners when I asked him a question.

Fijn bedrijf dat snel en correct reageert

Drankstoken is een professioneel en klantvriendelijk bedrijf. Ik heb niets dan lof voor hun klantvriendelijk en snelheid van werken en antwoorden. De spullen zijn van goede kwaliteit en zijn goed verzorgd.

Goed geholpen!

Een dubbele order gemaakt, maar ik werd gelijk gebeld of ik wel alles nodig had. Omdat dit idd niet het geval was kon het er gelijk vanaf worden gehaald! Snel behandeld en snel binnen. De stook in de 10l alambiek, zou lastig zijn op te warmen dus heb ik een voorverwarmer staan die de snelheid erin houdt tot net voor stooktemp. Maar dit allemaal moet nog in de praktijk worden getest omdat je vanalles nodig hebt (pompje, emmers, afvanger, slangetjes, trechter etc etc Goed geholpen!

Top en snel

Top winkel