Uitstekende service en advisering

In onze experience interieur studio in Veenendaal zijn er twee prachtige TwinDoors deuren geplaatst. Naar volle tevredenheid. Het zijn juweeltjes van deuren. De samenwerking is prettig verlopen, goed meegedacht en alles keurig gemonteerd geleverd. Een dikke 10.

Uitstekende service en super vriendelijk personeel

Kan niet anders zeggen dan top!! En zal Twindoors zeker aanbevelen

Perfect en fijne mensen!

Kundige en prettige mensen in omgang. Annette en Gerard dank je wel.

Gewoon goede service!

Van begin tot eind werden we betrokken in het proces. Eerlijke communicatie over wat wel en niet mogelijk is.

Heel tevreden!

We zijn heel tevreden met onze mooie deur van Twin Doors. De kwaliteit is heel goed en met een mooi profiel. Ook de monteurs waren zeer professioneel en vriendelijk. Aanrader!

Mooie kwaliteit en goede service

In voorproces heldere communicatie, afspraken worden goed nagekomen, super aardige en nette monteurs, top kwaliteit wanden en deuren. Aanrader :)

Prachtige deuren, goeie service!

Prachtige deuren, goeie service!

Uitmuntende kwaliteit en service

Zeker niet de goedkoopste, maar een prachtproduct, met uitstekende plaatsing door Fast afbouw. Alles past precies, voegt waarde toe aan elke woning. Geen standaardproduct maar mooi maatwerk. We hikten er al lang tegen aan, dat gedoe enzo. Maar overtuigend. Hadden we eerder moeten doen

Top service van begin tot eind!

Onze eerste kennismaking met Twin Doors was erg fijn, er werd echt tijd voor ons genomen. Alles werd goed uitgelegd en we kregen zelfs een rondleiding door het gebouw en de werkplaats. Op deze manier konden we alle mogelijkheden bekijken en ook was het erg leuk om te zien hoe de deuren dan gemaakt worden. We zijn naar huis gegaan met de informatie en konden er nog even over nadenken, hier kregen we ook de tijd voor, totaal niet opdringerig. Verdere afspraken zijn ook netjes verlopen, vragen werden snel en netjes beantwoord, afspraken keurig op tijd en nette mensen die bij je thuis komen. Onze deur was zelfs eerder klaar! Kortom, wij zijn ontzettend blij en tevreden!

Super fijne service, prachtige kwaliteit!

Alleen maar lof voor Twindoors. Het inmeten kon snel en de mannen die de deuren kwamen monteren zijn ook heel professioneel. Er wordt meegedacht over de positie, gecheckt of de vloeren geschikt zijn om te boren en je kunt thuis rustig nadenken over de details, bijvoorbeeld de vlakverdeling. Ze hadden voorbeeld lijsten “opgeplakt”, zodat we rustig een nachtje konden slapen en het mooiste uit konden kiezen. Echt een aanrader!

Prachtige deur in maatwerk en met fijne service

Heel prettig contact gehad met Twin Doors. Van de ontvangst op kantoor tot aan de service en communicatie. Prachtig eindresultaat.

Geweldige deuren, top service!

Wij zijn heel prettig geholpen door het team Twindoors, we hebben zelfs een rondleiding gehad door de fabriek om ons te laten zien hoe onze deur geproduceerd zou worden. Alles verliep daarna volgens afspraak en inmiddels genieten wij van een geweldige bronzen stalen deur die ons interieur helemaal afmaakt!

Erg mooi eindresultaat na goed advies aan huis

Na een goed advies aan huis gekozen voor een andere opstelling. Zijn we erg blij mee. Mooie deur en niet een standaard model door de dichte staalplaten die erop zitten. Nergens anders gezien, terwijl veel mensen een stalen deur in huis hebben. Zeer vriendelijke monteurs die zelfs rekening hielden met slapende baby boven. Dus echt top service.

Heel netjes en secuur werken de monteurs

Zoals ik hierboven omschreven heb

Kundig, kwaliteit, mooi resultaat!

Bij ons zijn twee gouden plafondhoge taatsdeuren geplaatst evenals twee vaste panelen. Vanaf het eerste telefonische contact tot aan de montage is alles soepel en prettig verlopen. We zijn altijd vriendelijk te woord gestaan, er is goed met ons meegedacht en de montage verliep vlekkeloos. Zelfs het glas is gepoetst en schoon achtergelaten :) Wij raden Twin Doors dan ook zeker aan!

Super mooie afwerking. Top service!!

We hebben een mooie brons kleur op onze deuren gekozen. We hebben 2 staatsdeuren en een schuifdeur met vast glas. Het werkt heel soepel en licht. Super strakke afwerking en de montage en service was perfect. Niets op aan te merken en dus ook zeker een aanrader!

Unieke taats deuren, goede prijs/kwaliteit verhouding en goede installatieservice

Initieel viel onze keuze op TWIN DOORS door de opvallende standaard ontwerpen. Wij zagen wij de detaillering van de deuren en profielen die de uitstraling van de deur versterkt. TWIN DOORS biedt een ruime keuze aan luxe standaard kleuren en de optie om de belijning aan te passen wat de deur nog unieker maakt. Het traject van inmeten tot installatie verliep soepel. Tijdens installatie werd e.e.a. nog goed gecontroleerd en is alles netjes achtergelaten. Wij zijn erg blij met onze speciale taatsdeur en fijne service.

Mooie materialen, snel en vakkundig geplaatst

Mooi bedrijf, vakkundig personeel en zeer klantvriendelijk. Zeker een aanrader!

Super service!

Twin Doors heeft ons een superservice geleverd, zowel vanaf het intakegesprek (1,5 uur persoonlijke aandacht) tot en met de dag van de levering. Medewerkers zijn vriendelijk, komen afspraken na en communiceren duidelijk. Ik kan geen minpuntje bedenken. De prijs-kwaliteit was bovendien ook prima: een deur met een eigen design is bij andere leveranciers vaak zelfs wat prijziger, is onze ervaring na een bezoek aan meerdere andere showrooms.

Mooi bedrijf met een super product!

Klantvriendelijk bedrijf, dat graag meedenkt met de wensen van de klant. Montage is vakkundig.

Kundige hulp, super mooi resultaat.

Wij zijn heel fijn geholpen. Je merkt dat ze veel ervaring hebben en een goede kijk op de mogelijkheden in je huis. De roomdivider maakt ons huis helemaal af.

Prachtige deuren, super nette montage!

Via instagram dit mooie bedrijf gevonden. Waren meteen enthousiast na de rondleiding in het pand zelf. Verkoper was heel duidelijk. Vandaag de prachtige deuren geplaatst door vakmannen! Zeer tevreden, ik zou iedereen dit bedrijf aanraden.

Prachtige deuren! Maakt ons huis helemaal compleet.

Voor ons nieuwbouwhuis waren we opzoek naar mooie stalen/aluminium deuren in een andere kleur dan zwart, namelijk een bruine/crème kleur. Uiteindelijk kwamen we bij TWIN DOORS uit en hebben we een afspraak gemaakt in de showroom. Hier zijn we vriendelijk ontvangen en goed geholpen. Wat een keuze in kleuren, hierdoor was de keuze voor ons erg lastig haha. We hebben van drie kleuren een staaltje aangevraagd zodat we thuis de kleuren nog goed konden bekijken. De monteurs zijn zorgvuldig te werk gegaan en hebben de deuren prachtig geplaatst. We zijn ontzettend blij met het eindresultaat en de deuren maken ons huis helemaal af!

Prachtige deuren, super service

Wij zijn heel blij met onze taatsdeuren / glazen wand van Twindoors. De service is heel persoonlijk, de heren van de montage zijn vakmensen en het resultaat is echt prachtig!!

Erg mooie taatsdeuren, fijne service en advies en goede montage.

Na een half jaar oriënteren op internet waar de hoge prijzen ons om de oren vlogen en je voor ieder extraatje nog bij moest betalen, vonden we gelukkig Twin Doors. Voordeel voor ons was dat het dichtbij is gevestigd: in Geldermalsen. En na het zien van de website en het aanbod, waren we meteen enthousiast. De afspraak in de showroom was snel gemaakt. Ik wist ongeveer al wel wat ik voor dubbele taatsdeuren wilde, maar toch kom je erachter dat er dingen zijn waar we zelf niet over na hebt gedacht. Daar kregen we goed advies bij en in de showroom kon ons meteen worden getoond hoe het er dan uit kwam te zien. Daarnaast heel leuk dat we nog een rondleiding kregen door de fabriek heen. Zo zie je meteen hoe de deuren worden gemaakt. Ook tijdens de inmeetafspraak kregen we fijne tips en advies te horen. De medewerkers van Twin Doors zijn behulpzaam, eerlijk en transparant. Ze managen verwachtingen goed en doen hun best om eventuele onvoorziene problemen snel op te lossen. In de ochtend van de montage bleken onze handgrepen nog niet te zijn opgeleverd, daar was onverhoopt iets bij mis gegaan. Wij vonden het zelf niet erg om er even tijdelijke handgrepen op te hebben, maar dat was niets eens nodig. Enkele uren later stond er een andere medewerker op de stoep met toch echt onze handgrepen. Die hadden ze meteen gereed gemaakt in de fabriek en vervolgens meteen bevestigd aan onze taatsdeuren. Erg fijne monteurs die hun werk perfect opleveren! Het resultaat is echt 'wauw'. De taatsdeuren passen perfect in ons interieur. Het maakt het helemaal af en geeft dat extra luxe tintje. Twin Doors, dankjewel!

De Elzenhof 11 4191PA Geldermalsen

Over TWIN DOORS

TWIN DOORS Miracles come in pairs. Het is de verbinding die een paar sterk maakt. Dat geldt ook voor taatsdeuren. Door de verbinding met de grond en het ontbreken van een deurkozijn stralen taatsdeuren vanzelfsprekendheid, lichtheid en luxe uit. De deuren bewegen altijd mee in de looprichting. Het ontwerp van staal en glas geeft licht vrij spel in huis, waardoor ruimtes in elkaar overvloeien en optisch vergroten. En … taatsdeuren voegen klasse en tijdloos design toe aan je interieur. Interieur en ontwerp Het inrichten van een huis is een spel van lijnen. Door de horizon te verleggen, worden ruimtes als groter en vrijer ervaren én ontstaat een natuurlijke loop in huis. De subtiele kaders van taatsdeuren zijn bovendien een toevoeging aan ieder interieur. Verfijning bij een modern en minimalistisch interieur. Een stoere uitstraling in een industriële of historische omgeving. Het zijn eyecatchers die bezoekers warm welkom heten. Thuis, op kantoor of in een restaurant. TWIN DOORS worden op maat gemaakt. Dat geldt voor onze standaard klassieke taatsdeuren en de deuren die je zelf kunt ontwerpen. Onderscheidend aan TWIN DOORS zijn de in verstek gemaakte profielen. Deze elegante afwerking is een knipoog naar de historische stalen taatsdeuren. Onze deuren worden echter vervaardigd uit aluminium. De unieke eigenschappen van aluminium – sterk en licht – bieden veel ontwerpvrijheid. Denk aan slanke details, een vrije keuze in vlakverdeling en deuren in iedere gewenste kleur. Inspiratie en advies Inspiratie opdoen of extra advies inwinnen kan in onze showroom in Geldermalsen. Onze adviseurs tonen je graag de verfijning en het gebruiksgemak van de taatsdeuren. Samen met jou maken zij een 3D-tekening en laten zien hoe de TWIN DOORS jouw interieur versterken en identiteit geven. Indien gewenst, bieden ze ook stylingadvies aan en kun je met onze adviseur een unieke deur op maat creëren.