Fijn contact en precies waar ik naar op zoek was!

Via een collega kwam ik bij Twindoors terecht. Voor m’n nieuwe huis was ik op zoek naar een glazen deur en een oplossing voor m’n studio. Telefonisch wat opties doorgenomen en tijdens het inmeten een knoop doorgehakt. Professioneel geïnstalleerd, fijn contact en precies waar ik naar op zoek was. Aanrader!

Fantastisch!

Ontzettend mooie, kwalitatieve deur! Echt een showstopper/stukje design in huis. Ook het plaatsen ging van een leien dakje. Ontzettend vriendelijke monteurs, die heel netjes en nauwkeurig te werk gaan. Je betrekken bij het proces, en met je overleggen waar nodig. Een aanrader voor iedereen die op zoek is naar kwaliteit/luxe. Wij zijn zeer tevreden, en raden jullie zeker bij vrienden en kennissen aan!

Prachtig product en professioneel team

Na een bezoek aan de showroom in Geldermalsen waren we direct zeer enthousiast over de producten van Twindoors. Op basis van ons eigen ontwerp hebben we de mogelijkheden besproken en kwamen we snel tot een akkoord. Na een grondige en deskundige inmeet afspraak kon de productie opgestart worden. Een aantal weken later kwamen de monteurs de deuren en wanden plaatsen. De monteurs waren zeer vakkundig en werkten heel netjes. Kortom erg blij met het eindresultaat en we raden Twindoors dan ook zeker aan.

Echt top!

Vanaf het begin een goed gevoel. Twin Doors heeft hun mooie leveringsprogramma vernoemd naar de kinderen (dé tweeling). Een leuk detail en daarnaast gelukkig ook echt vakmanschap. Het eindresultaat is prachtig. Dankjulliewel!

Er wordt zeer nauwkeurig gewerkt door vakmensen.

Op een lastige plek in mijn huis is op zeer nauwkeurige wijze gemeten en daarna een glaswand met deur geplaatst door vakmensen! Ook nog voor een zeer aantrekkelijke prijs.

Super blij met de deuren!

2 standaard en 1 bijzondere 3d geprinte deur geplaatst. Niet alles zat mee met vooral de 3d geprinte deur maar altijd goed opgelost en snel geschakeld. Resultaat is geweldig en nog mooier als op de tekeningen al leken!

top bedrijf zeer professioneel.

We waren zeer enthousiast over de aluminium taatsdeuren ,omdat deze groot geleverd konden worden. Tevens zeer kundige monteurs. zeker aan te bevelen.

Prettig informeel en vriendelijk contact

Twin Doors hanteert een persoonlijke, informele en oprechte benadering. Er wordt snel op vragen gereageerd en fijn meegedacht in mogelijkheden. De vriendelijkheid is ook bij de monteurs ervaren!

Vaklui die weten wat ze moeten doen en pas tevreden zijn als het helemaal goed is

De deur is professioneel geplaatst en staat nu te pronken in onze woonkamer. Bedankt!

mooi product, super service!

Twin Doors heeft bij ons een glaswand geplaatst met dubbele taatsdeur. Ziet er super gaaf uit. Professioneel bedrijf, heel secuur met inmeten en goede service.

Geweldig. Uitstekende service, mooi bedrijf en prachtig product. Wij genieten!!!!

Fijne mensen, ook de monteurs zijn erg netjes en behulpzaam.

Voldoet 100% aan mijn verwachting

Een mooie deur van een professioneel bedrijf met een net montage team. Gewoon een aanrader, helemaal top !

Schitterend product en goede kwaliteit

Zeer ervaren medewerkers met veel kennis Betrouwbaar , afspraak is afspraak

Zeer enthousiast

De glazenwand is supermooi geworden, zie foto's! De monteurs waren ook erg enthousiast, ze zijn er erg druk mee geweest om alles in een dag neer te zetten. Zelfs de koffie lieten kout worden. Ik vind er erg netjes gewerkt is, heb weleens anders meegemaakt namelijk.

Mooie deuren

Mooie deuren, geeft de ruimte een open 'look' met een strakke twist, prima prijs/kwaliteit verhouding.

Fantastische producten met top service!

top kwaliteit taatsdeuren en tot in de puntentjes geholpen! Een aanbeveling voor iedereen!

Mooi product, goede service!

De Twin Doors zien er geweldig uit. Het moderne design gecombineerd met de grote lichtdoorlaatbaarheid zorgt voor een strak maar speels effect. Erg blij mee en een aanrader voor iedereen die het effect van een optisch grotere kamer zoekt.

Waanzinnig!!!

Heheh!! Eindelijk. We waren al een tijdje op zoek naar een paar mooie stalen of stalen/look deuren voor ons in de keuken. Overal was de levering lang en behoorlijk prijzig!! Twindoors kwam als geroepen! Schitterende deuren en we zijn mega blij met t eindresultaat. En het fijne, persoonlijk belangrijk voor ons, is de manier van communiceren en vriendelijk!! Ga zo door!!!!!

Subliem

Heb een erg fijne samenwerking gehad met Twin Doors. Het contact verliep vlotjes en hebben mij deskundig advies gegeven. Het eindresultaat mag er wezen!

Goede service met korte lijnen

Mijn vriend en ik zijn erg te spreken over persoonlijke benadering. Onwijs goed geadviseerd en het resultaat mag er wezen. Echt een aanwinst in ons interieur.

Origineel concept, betrouwbare eigenaresse. Ze weet waar ze over praat en doet dit ook heel goed!

Aanrader voor elke woning!

Twindoors heeft onze woonkamer door een prachtige deur een geweldige uitstraling gegeven. Goede service en plaatsing van de deur is zo gebeurd! Aanrader...

Mooie deuren!

Wij hebben ze in het zwart en zijn er erg blij mee. Snelle service en vriendelijk

Prachtig

De deuren passen perfect in mijn interieur. Snelle levering en topservice!

Fantastisch!

Super goede service, communicatie verliep soepel. Ik ben heel erg blij met het eindresultaat! Ik kan iedereen Twindoors aanbevelen.

Over TWIN DOORS

TWIN DOORS Miracles come in pairs. Het is de verbinding die een paar sterk maakt. Dat geldt ook voor taatsdeuren. Door de verbinding met de grond en het ontbreken van een deurkozijn stralen taatsdeuren vanzelfsprekendheid, lichtheid en luxe uit. De deuren bewegen altijd mee in de looprichting. Het ontwerp van staal en glas geeft licht vrij spel in huis, waardoor ruimtes in elkaar overvloeien en optisch vergroten. En … taatsdeuren voegen klasse en tijdloos design toe aan je interieur. Interieur en ontwerp Het inrichten van een huis is een spel van lijnen. Door de horizon te verleggen, worden ruimtes als groter en vrijer ervaren én ontstaat een natuurlijke loop in huis. De subtiele kaders van taatsdeuren zijn bovendien een toevoeging aan ieder interieur. Verfijning bij een modern en minimalistisch interieur. Een stoere uitstraling in een industriële of historische omgeving. Het zijn eyecatchers die bezoekers warm welkom heten. Thuis, op kantoor of in een restaurant. TWIN DOORS worden op maat gemaakt. Dat geldt voor onze standaard klassieke taatsdeuren en de deuren die je zelf kunt ontwerpen. Onderscheidend aan TWIN DOORS zijn de in verstek gemaakte profielen. Deze elegante afwerking is een knipoog naar de historische stalen taatsdeuren. Onze deuren worden echter vervaardigd uit aluminium. De unieke eigenschappen van aluminium – sterk en licht – bieden veel ontwerpvrijheid. Denk aan slanke details, een vrije keuze in vlakverdeling en deuren in iedere gewenste kleur. Inspiratie en advies Inspiratie opdoen of extra advies inwinnen kan in onze showroom in Geldermalsen. Onze adviseurs tonen je graag de verfijning en het gebruiksgemak van de taatsdeuren. Samen met jou maken zij een 3D-tekening en laten zien hoe de TWIN DOORS jouw interieur versterken en identiteit geven. Indien gewenst, bieden ze ook stylingadvies aan en kun je met onze adviseur een unieke deur op maat creëren.