Commande conforme et reçue très rapidement.

Commande conforme et reçue très rapidement.

zeer slecht

een Cobb grilplaat besteld in de aanbieding later een bericht via email dat de grilplaat niet geleverd gaat worden daar de prijs niet goed vermeld was zelf nog even gebeld met de vraag is er een mogelijkheid om ergens elkaar tegemoet te komen nu dit was niet het geval met een beetje service hadden we elkaar wel kunnen vinden maar heellaas dit was niet aan de orde mvg Simon Bal

Beste Simon, Bedankt voor je reactie. Helaas is het inderdaad niet mogelijk geweest om het artikel voor de online prijs te verkopen. Zoals gecorrespondeerd heeft er een fout in het systeem te lage verkoopprijzen aangeboden. We hebben met alle betrokken klanten duidelijk contact gehad om het tot een mooi eind te brengen. Ik vind het jammer dat de service niet naar wens is verlopen en dat je enorm teleurgesteld bent. Als er andere vragen zijn hoor ik het graag. Ik wens je een goed weekend. Groet, Nilay

Super slecht

Ik had uit de aanbieding de Cobb grillplaat besteld en natuurlijk ook betaald.was voor een kado . Nog extra gebeld of het snel verstuurd werd ja hoor 100% oké Wat gebeurd er door bbqkopen zelf geannuleerd met het excuus foute prijs.nogmaals gebeld want nu had ik geen kado.nee hoor u krijgt uw geld terug want wij verkopen hem niet voor die prijs . Echt erg en dan in de mail zetten dat ik zelf geannuleerd hebt. Ja doeiiiiiii nooit weer

Beste, Bedankt voor je review. Helaas is het niet naar wens verlopen. Dit product is door een systeemfout met een te lage verkoopprijs aangeboden. We hebben open en eerlijk contact gehad met de desbetreffende klanten dat het niet voor de aangegeven prijs verkocht kon worden. Onze excuses hiervoor dat het niet mogelijk is geweest om je bestelling te laten bezorgen. Ik begrijp dat je zeer teleurgesteld bent. Als er andere vragen zijn hoor ik het graag. Ik wens je toch een heel mooi weekend. Groet, Nilay

Probleemloos bestel en ontvangen!!

Ik kende deze site niet. Via Google zag ik een product van weber in de aanbieding, ik twijfelde een beetje omdat voor mij een onbekende site was. Geen spijt van gehad.

Beste, Bedankt voor je review! Fijn dat alles naar wens is verlopen. Hopelijk zien je we snel terug in een van onze webshops. Fijne dag gewenst! Groet, Nilay

Netjes afgeleverd !!

Beste, Bedankt voor je reactie. We doen ons best om alles snel en vlekkeloos te laten verlopen. Fijn dat alles naar wens is geweest. Hopelijk tot snel! Fijne dag gewenst. Groet, Nilay

Good price, very late delivery

They have good prices but it took 2 weeks to deliver a simple BBQ. If you need it ASAP, think again.

Snelle correcte levering

Ik was door m’n aanmaak blokjes heen en had geen voorraad meer. Gebruikte de witte blokjes van Weber voor m’n houtkachel. Super prijs en ook nog snel geleverd

Prima webshop

Goede ervaring: mooie prijs, gratis verzending en binnen toegezegde tijd geleverd.

No delivery

First delivery option is only 2 weeks from the order and no chance to change for another day. Track and trace code on delivery day totally useless and unreliable After waiting a full day at home on planned delivery date, no one shows up or calls , and delivery was not done Customer service is not trained to help customers or to look for solutions to make it up to their customers. Worse of all, despite knowing and accepting that delivery was not completed which was a mistake of the company, no proper apology was given and still no sincere attempt to find a solution to gain the customer again

Snel geleverd... en het product tegen een zeer scherpe prijs!! Wij zijn blij!!!

Snelle service, goed product

Zeer goede website, product makkelijk gevonden. Snelle levering.

Aardige lui maar kapotte bbq

Ik heb een weber smokefire besteld. Van tevoren is keurig gevraagd of akkoord ging met het vrijwel in nieuwstaat verkerende showroommodel. Eindstand: nu al 2 weken een kapotte barbecue met roestvorming, die ik met de volle 80+ kilo op m’n dakterras heb moeten tillen. Weber pakt dit traag op en ben al uren kwijt aan een oplossing.

Beste Jurgen, Vervelend om te horen dat u een kapotte barbecue ontvangen heeft. Zojuist heb ik u een mail gestuurd zodat wij samen kunnen kijken naar een oplossing. Vriendelijke groet, Lotte

Goede klantenservice

Nieuw urban bastard gekocht. Verzocht om levering later te plannen in verband met nieuwbouw. Goed geholpen en afspraak gemaakt. Vriendelijk en behulpzaam. Nu wachten op levering.

Mooie bbq mooie prijs

Was op deze site de beste prijs, netjes afgeleverd door het bedrijf. Vriendelijke chauffeur. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Nieuwste Weber

Ik heb de Nieuwste Weber besteld. De eigen bezorger van bbqkopen heeft de zware bbq over het grindpad naar binnen getild. En monteert geleverd dus ik kan meteen aan de slag

Nog nooit zo goed geholpen bij een online webwinkel

Gisteren heb ik een deal gemaakt met de klantenservice. Deze ochtend hebben ze de bbq gemonteerd bezorgt met de eigen transport service van ze. dat is nog eens klasse. Uitbreiding voor mijn Napoleon gas bbq ga ik zeker kopen bij BBQkopen.nl

Toppie

Mooie barbecue besteld. Ging allemaal eenvoudig en snel. Aanrader!

Telefonisch contact opgenomen omdat het verschil tussen de barbecues niet helemaal duidelijk was. Uitstekend te woord gestaan

Goede service, snelle levering

top service

ik had verkeerde postcode ingevuld,maar telefonisch super geholpen en opgelost,zeer tevreden

Na een fijne uitleg in de winkel, online een VOLT 22 gekocht. Hierin was wat mis gegaan met de beschrijving van de geleverde producten. Dit is keurig opgelost.

Het duurde meer dan 14 dagen voordat de koerier het ontving!

Ik heb na een week gebeld om te vragen of mijn betaling was ontvangen. Hier had ik geen mededeling van ontvangen. Volgens de medewerker was mijn betaling ontvangen. Toch duurde het nog meerdere dagen (week) voordat de koerier mijn pakket aangemeld had gekregen. Al met al het hele traject tot het pakket uiteindelijk bij de koerier was is veel te lang. Daarom mijn 2 sterren beoordeling.

Beste Wim, Vervelend dat u het niet goed heeft ervaren met ons bedrijf. We streven altijd naar een klanttevredenheid. Door sommige handmatige betalingen kan het langer duren voordat bestellingen worden verwerkt. Daarom raden we altijd online betalen aan. Zodra het bij de koerier ligt hebben wij er vrijwel niets meer mee te maken, waardoor we ook geen oplossingen kunnen vinden op zulke ongelukkige momenten. Onze excuses. Als er andere zaken zijn waar ik mee kan helpen, graag. Hopelijk gebeurt dit niet een tweede keer. Hele fijne dag gewenst. Groet, Nilay

Een grote teleurstelling

Service uitermate slecht,zoiets nog nooit meegemaakt. Mooie kamado besteld,levering ingepland. Wordt je een paar dagen later gebeld. Levering kan niet doorgaan maar nemen zsm contact op wanneer wel. Werd niet meer gebeld en er werd op mail niet gereageerd. Door meerdere malen te bellen erachter gekomen dat bbq helemaal niet meer zou komen. En dus zelf meerdere malen gebeld te hebben uiteindelijk mijn geld terug gekregen.

Beste Linda, Heel vervelend dat het niet is verlopen zoals gewenst, dat is absoluut niet de bedoeling. Door een personeelstekort en de drukke feestdagen zijn sommige zaken niet gelopen zoals afgesproken. Normaliter zijn we veel sneller bereikbaar voor onze klanten. Onze oprechte excuses hiervoor. De artikelen zijn bij ons tevens niet tijdig geleverd, waardoor wij ook genoodzaakt waren om jou een nee te verkopen. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag. Groetjes, Nilay

Slechte ervaring

Ik heb helaas een product besteld wat niet op voorraad was, dit werd helaas niet duidelijk gemaakt bij het bestellen van het product. Daarbij ben ik ook nog zelf achter de bestelling aan gemoeten en vragen waar het product blijft. Na in contact te zijn geweest met de klantenservice werd pas duidelijk dat ik mijn bestelling niet zou ontvangen 1 week later. En dan moet je ook nog 2/3 weken wachten voor ik mijn geld retour krijg. Eerlijk gezegd is 1 ster echt nog teveel van het goeie.

Beste Georgie, Het is zeer vervelend om de producten niet te mogen ontvangen. Onze excuses voor het niet kunnen nakomen van de gemaakte afspraken. Dit had veel sneller afgehandeld moeten worden. We hebben tijdens de feestdagen moeten kampen met een personeelstekort, waardoor wij zeer slecht te bereiken waren. Dit heeft er ook voor gezorgd dat we sommige taken later konden afwerken. Als er andere zaken zijn waar ik u mee kan helpen, hoor ik het graag. Groet, Nilay

Top ervaring

Met slecht weer, toch een bbq geleverd en zelfs in de tuin gezet. Klein pakketje van 125 kg. Binnen een week geleverd en ik kon gelijk bbqen. Hartelijk bedankt

Beste Kilian, Wat een leuke foto, ziet er heerlijk uit! Fijn dat je het goed hebt ervaren met onze service. Geniet van je bbq en ik wens je nog vele lekkere maaltijden;) Hopelijk tot een volgende keer. Groet, Nilay