Bezorger vriendelijk

Plus punt de bezorger was vriendelijk. De rest valt reuzen tegen. Veel misleiding op de website. De dame van de klanten service heeft denk ik veel last van de maandelijkse problemen. Die doet niet veel goed voor het bedrijf. Alleen al door zo iemand bestel ik al niks meer daar. Al zou het misschien de goedkoopste zijn dan bsstel ik het product toch ergens anders.

Cobb barbecue besteld, daarbij werd een gratis tas geleverd. De Cobb tas werden binnen enkele dagen netjes geleverd.

Tevreden klant

De bestelling is afgeleverd geweest zoals afgesproken, echter de wachttijd is wat langer aangezien ze zelf leveren wat eigenlijk geen meerwaarde was voor mij.

Op veel punten net niet..

Ik had een Kamado Joe 2 fully loaded pakket besteld, maar dat ging niet helemaal goed. Ik kan er een lang verhaal van maken waarom ik net een voldoende geef maar dat gaat een te lang verhaal worden. In grote lijnen gaat het hier mis: *Bestelling niet compleet zonder een bericht vooraf *Van de 2 vergeten / niet op voorraad items 1 nagestuurd gekregen de andere moest ik zelf achteraan bellen. Het was niet bekend dat ik dit item nog moest krijgen. Ik heb deze alsnog nageleverd gekregen. *Zak met kolen was aan de bovenkant al voor de helft open. *Zonder overleg ander (veel goedkoper en minder ) rookhout ontvangen dan dat afgebeeld staat in de advertentie. Na nogmaals contact met de klantenservice alsnog de juiste ontvangen. *Klantenservice slecht of niet bereikbaar bijvoorbeeld wordt de verbinding verbroken als ik al 20 min in de wacht sta. Helaas hebben deze ervaringen er voor gezorgd dat ik met een minder prettig gevoel een mooie en dure aankoop heb gedaan. Wel moet ik zeggen dat de klantenservice top is als je eenmaal contact hebt. Ze zijn vriendelijk, denken mee en doen hun best om de problemen op te lossen. Maar als het bij de verkoop, levering en communicatie wat beter georganiseerd was dan had de klantenservice het wat minder druk gehad en hadden jullie wat meer tevreden klanten en betere reviews. Beveel ik jullie aan? Nog niet, de prijs en klantenservice zijn top. Maar dat is niet waarom ik een online aankoop doe. Ik koop iets en wil het dan ook graag krijgen. Nu betaal je een goede prijs, maar je weet niet of en wanneer je iets krijgt en hoe vaak je de klantenservice daar voor moet bellen. Waarschijnlijk gaat het anders als ik bij jullie in de winkel de aankoop had gedaan. Maar daar kan ik geen oordeel over geven.

Heel slecht geregeld allemaal

Ik bestel op 3 juli een reinigingsset voor de bbq. De bestelling komt keurig op 5 juli, echter het is een heel ander artikel en veel duurder. Gelijk gemeld en men was blij dat ik zo eerlijk was geweest. Foutje in de uitvoering. Artikel op 8 juli teruggestuurd en het op 9 juli bericht dat het ontvangen was. Krijg op 11 juli een mail dat mijn artikel klaar staat voor verzending op 12 juli. Gemaild waarom het niet meteen verstuurd was. Verder hoor ik niets en op 16 juli maar eens gebeld waarin ik nog steeds niets ontvangen heb. Na veel gepraat zou het dezelfde dag nog verstuurd worden en ja hoor! Op 17 juli eindelijk mijn bestelling ontvangen. Heel slecht geregeld allemaal.

TOP SERVICE!!

Op de google zag ik een aanbieding van de Napoleon Rogue SE 425 RSIB bij BBQkopen. Even een telefoontje gepleegd wat de actie leek er op de website niet te zijn. Nick ging het even voor ons uitzoeken. Helaas was de actie voor gratis accessoires er niet meer aangezien er een nieuwe actie was met 10% korting. Nick ging ook nog even met de transporteur bellen om te kijken wanneer hij geleverd kon worden. En dat was gelukkig al erg snel. Hij belde zelfs nog even terug of alles gelukt was. Dat noem ik nou TOP SERVICE. De dag na levering de BBQ aangestoken en heerlijk genieten deze zomer!! Dankjewel BBQKopen.nl en Nick in het bijzonder.

Mijn bestelling werd gewoon niet opgestuurd

Na een week gewacht te hebben en niets ontvang, toch maar keer gebeld. Dit was s’woensdags. Er werd mij verteld dat het gewoon op voorraad lag in het magazijn en dat het verstuurd zou worden. Vrijdagmiddag nog niets ontvangen, dus weer gaan bellen. Ik zat nu al 9! dagen op mijn bestelling te wachten. Na twee keer bijna een half uur in de wacht te hebben gestaan en dan tot twee keer toe de verbinding wordt verbroken, was ik helemaal goed over de zeik. Dan nog eens diverse keren opnieuw gebeld, maar een ander nummer gevonden om te bellen. Daar kreeg ik dus wel iemand aan de lijn en die vertelde mij dat het product wat ik had besteld nog steeds niet was verstuurd. Er wordt van jullie uit niets gemeld. Ik krijg niets te horen in al die tijd dat ik op mijn pakketje aan het wachten ben. Er komt geen mail met de mededeling dat het pakketje vertraagd is niets. Ik heb alles geannuleerd. Vindt het van de zotte hoe jullie met klanten op gaan!

Snelle, correcte levering

De bbq werd op het afgesproken tijdstip geleverd. Hij werd in de garage gezet door een zeer vriendelijke medewerker. Aangename ervaring!

Prima Service en goede kwaliteit voor een betaalbare prijs

Blij met mijn multilevel cooking system. Goede kwaliteit, duidelijke informatie bij de advertentie en snelle levering. Ik koop hier zeker weer.

Mooi product en snel geleverd!

correcte en snelle afhandeling

Snelle en nette levering

Snelle service met onderbouwde uitleg.

Mooie korting op de koop toe.

Snel en correct.

Snelle levering en product is precies wat we moesten hebben

Te laat geleverd

Te laat geleverd

Redelijk

Barbecue bij ontvangst beschadigd. Vervanging hiervoor duurde veel te lang mogelijk speelt de bezorgdienst hier ook een rol in

Prettig winkelen, goed geleverd

De klantenservice is ook keurig en behulpzaam. En de BBQ is op de juiste aangegeven tijdstip netjes geleverd door een nette en behulpzame chauffeur van het zelfde bedrijf. Een top team. Dankjewel.

Slechte afhandeling

3 dagen nadat ik de blackbastard URBAN had besteld kreeg ik de melding dat de urban was uitverkocht, slecht voorraad beheer, maar daardoor had ik ook een aanbieding elders misgelopen. Soort van concurrentie vervalsing dus. Tevens ook raar want bij de importeur waren er genoeg op voorraad Vervolgens proberen ze me een gewone BB aan te smeren. Blijkbaar snappen ze daar het verschil niet En als je dan ook achter je geld aan moet zitten, om dat binnen normale tijd terug te krijgen zodat je elders snel een bbq kan kopen, vind ik dit een slechte webshop.

Teleurstellend

Laat je niet verleiden tot gratis accessoires bij de bbq.. Gratis accessoires tot nu toe niet compleet geleverd, onderdeel van 150 euro niet meer te verkrijgen, willen ze compenseren met houtskool twv 25 euro!

Er was een probleem met mijn BBQ. De klantenservice heeft hierin uitstekend gereageerd op het gebied van snelheid en vriendelijkheid en effectiviteit van dienstverlening.

Leveren niet

Dik 2 weken geleden wat besteld. Na een week een mail gestuurd. De medewerker had opdracht gegeven direct te versturen want het was gewoon op voorraad. Gaat weer een week overheen, niks verstuurd. Wederom een mail gestuurd, en ineens aangemeld bij PostNL zonder reactie op de mail. Benieuwd of er nog wat mag komen. Levertijden van bijna 3 weken. Het was een cadeau, dus het product maar elders gekocht. Betaal niet voorruit of gewoon niet als je het snel wil gebruiken of een cadeau is.

Ik ben zeer tevreden.

Ik heb hier een prachtige BBQ gekocht, daar waren wel wat problemen mee, maar dat was snel.en heel fijn opgelost. Zeker een aanrader.

Komen afspraken na en leveren op tijd.

Snel, duidelijk en een goede prijs

Goede prijzen, vrij snelle levering en netjes verpakt. Zou hier weer kopen en als 1e aan hen denken.

Goed geholpen

Meedenken en oplossingsgericht. Top team