Goed geleverd en mooi kleedje

Snel

Kleden snel geleverd gekregen. Erg mooie jute kleden

Mooi jute kleed en goedkoop

Mooi jute kleed besteld voor in onze serre. Goedkoop kleed, goede kwaliteit (zwaar) en snel in huis. Wij zijn tevreden

Mooie stoelen

Mooie stoelen en makkelijk gemonteerd

Zoals het hoort

Set stoelen+ kleed en salontafel besteld. Kleed en stoelen waren er met 2 dagen. Salon tafel werd na 5 dagen geleverd. Mooie spullen en het contact verliep prima bij ons.

Top kleed

Top kleed

Lange levering, goed opgelost met alternatief

Het kleed bij de leverancier had onverwachts een langere levertijd. Kledenonline heeft mij telefonisch benaderd om dit voor te leggen, uiteindelijk zijn we samen op zoek gegaan naar een alternatief. Dit mooie kleed had ik de volgende middag al in huis Dikke vette 10! Hier kunnen veel webwinkeliers wat van opsteken…

Goed product

Product binnen gekregen zoals op de foto. Erg mooi bloemen kleed. Levering was er met 3 dagen.

Fijn kleed, mijn hondje Noedel ligt er heerlijk lief op elke avond

2 kleden voor in huis besteld, met 3 dagen bezorgd. Erg mooi!

Mooie tafels en kleed besteld, ondanks veel leverproblemen bij andere webwinkels en geannuleerde bestellingen bij andere webshops zijn wij hier goed voorzien! Dikke 10, goed geholpen en mooi spul

Geen reactie na bestelling, geannuleerd

Kleed besteld voor 16.00 volgende dag geleverd met betaling achteraf. We zijn nu zes dagen verder en nog niets ontvangen. Uiteraard kan er vertraging zijn, maar dan verwacht ik een reactie met de reden, maar er is complete radiostilte aan de andere kant. Chatfunctie werkt niet, telefonisch niet bereikbaar ivm COVID???? Wat een onzin, juist zou je dan als webshop bereikbaar moeten zijn, maar men is bang voor alle negatieve telefoontjes. Nou ja dan maar een slechte review die voor iedereen te lezen is! Ik sla in ieder geval dit bedrijf in het vervolg over en heb deze bestelling geannuleerd.

Super goede kwaliteid

Mooi rond kleed ontvsngen

Jute Kleed met salon tafels besteld. Jute binnen een dag en salon tafels met 2 dagen geleverd. Erg blij mee!

Hartstikke mooi ❤️

Mooi kleed hoor!

Helemaal goed

Goed kleed snel in huis

Mooi kleed

Kleed ontvangen en erg blij mee

Onbetrouwbaar bedrijf

Bij de advertentie van het kleed werd aangegeven: binnen 48 uur in huis. Om die reden kozen wij voor dit bedrijf. Echter, na drie dagen kreeg ik bericht dat het 2 - 4 weken ging duren voordat het kleed geleverd kon worden. Na drie weken heb contact geprobeerd te zoeken, maar dat was tevergeefs. E-mails worden NIET beantwoord en nergens is een telefoonnummer te vinden. Door onderzoek te doen naar het bedrijf en de personen die hier achter zitten, ben ik in contact kunnen komen met de broer en vader van de eigenaar. Broer kon ook niet helpen, want 'hij had zijn telefoonnummer niet'. Bijzonder als je samen eigenaar bent van een bedrijf (niet kleden-online)... Hierdoor heb ik uiteindelijk na veel gedoe mijn geld terug gekregen. Diep triest dat zij zo te werk gaan en omgaan met klanten. Na zes weken heb ik mijn geld terug gekregen. Nog nooit eerder heb ik een slechte review geschreven over een bedrijf, maar via deze weg wil ik iedereen ten strengste afraden om hier ook maar íets te kopen! Wees gewaarschuwd!

Uitstekend geleverd

Goed verpakt snel in huis en mooi kleed

Snel en correct

Order binnen 2 dagen binnen. Kleed naar verwachting! Super blij mee

Mooi bloemenkleed

We hebben een heel mooi bloemenkleed in ons nieuwe huis neer kunnen leggen. Heel snel al in huis en mooie stevige kwaliteit! Dank jullie wel! Roos

Kleed binnen 2 dagen in huis, precies zoals op de foto. Prima bedrijf

Niets aan te merken, alles goed.

Top bedrijf

Snel geleverd!

Over Kleden Online

Kledenonline.nl is dé online kleden specialist. Het team van kledenonline.nl bestaat uit een goed gebalanceerde mix van jonge, ambitieuze ondernemers en authentieke vakmensen van het eerste uur. Zo zorgen wij ervoor dat wij voor onze klanten de perfecte balans hebben gevonden tussen het hedendaagse tijdperk waar alles online, snel en efficient moet verlopen en het “ouderwetse” tijdperk waarbij persoonlijk contact, hoogwaardige producten en goede service hoog in het vaandel staat. Kledenonline.nl heeft er bewust voor gekozen om geen showroom te openen, zodat wij kleden van A-kwaliteit voor B-prijzen kunnen leveren aan onze klanten. Wij beschikken over een modern, efficiënt ingedeeld magazijn met een oppervlakte van ruim 2000m2 om uw bestellingen zo soepel mogelijk te laten verlopen. Waar wij naar streven? Alle Kledenonline.nl klanten gelukkig maken met mooie kleden. Klantenservice staat bij Kledenonline.nl erg hoog in het vaandel en staat hierdoor dus ook vanzelfsprekend voorop! Wij steken er een stokje voor om onze klanten te allen tijde tevreden te stellen. Dit proberen wij te bereiken door onze klanten te voorzien van persoonlijk en deskundig advies en de beste service te verlenen bij bestellen, levering en nazorg. Dat is namelijk ons doel: Al onze klanten voorzien van een memorabele, digitale shop-ervaring. Ons team denkt altijd graag met u mee, wij laten u met plezier kennis maken met de mooiste kleden uit onze nieuwste collecties. Uw huis of tuin opnieuw inrichten is niet iets wat u zomaar even doet. Wij begrijpen dat er veel factoren mee kunnen spelen voordat u nieuwe kleden aanschaft. Wij begrijpen u volledig en voorzien u graag van professioneel en deskundig advies. Voor advies kunt u ons bereiken via info@kledenonline.nl