In 1 woord TOP

Super blij met dit mooie vloerkleed van de kledenonline.nl Keurig op tijd bezorgd, de kleuren zijn echt heel mooi, was er een beetje huiverig voor, maar eigenlijk is hij in het echt nog mooier Bestellen ging gemakkelijk, bezorgen keurig, een super aardige man die hem kwam afleveren, jullie krijgen van mij een DIKKE 10

Eerst terughoudend, maar nu super blij!!

Wat terughoudend om via internet een tapijt te bestellen, maar zeer tevreden over de aankoop. Met 2 honden in huis is er al vlug eens een plek op het tapijt, maar met een natte doek is dit snel verholpen. Ook snelle levering, de plooien van bij de verzending waren er na een paar uur uit, dus top !

Mooi kleed voor de overkapping

Mooi kleed voor de overnkapping

Vlotte levering en veel keuze

De bestelling was vlot gedaan! Overzichtelijke site met veel keuzes! De levering was uitstekend! Heb de bestelling via track & trace niet kunnen volgen, want die site werkte op geen enkele wijze! Wel vervelend , omdat je nu niet wist wanneer het vloerkleed zou worden afgeleverd. Even naar kijken? Veel succes met de verdere verkoop!

Theo

Erg fijne stof van het kleed die wij hebben ontvangen. Ligt mooi plat op de grond.

Heel mooi vloerkleed; voelt heel zacht aan, lijkt heel duurzaam en is perfect zoals op de website afgebeeld

Kara

Delivery was here in 2 days, nice colours.

Bijzonder posertief verrast

Ook wij zijn bijzonder aangenaam verrast over deze webwinkel. We kochten een prachtig tapijt en beslist ook niet te duur. Na enkele maanden begon de zijnaad te pluizen. Ik wou advies inwinnen of er mogelijk iets aan te doen was. Maar wát een service! Ze stuurden een gloednieuw tapijt toe en we hoefden ons "oude" tapijt niet eens te retourneren! Ons volgende tapijt word uiteraard bij Tapeso gekocht! Súper zeg!

Erg tevreden over kledenonline!

Ben echt tevreden met de kwaliteit en service van kledenonline Ik had twee tapijten besteld, de een had ik niet ontvangen ze hebben de volgende week dezelfde besteling gestuurd zonder enige enquete of bevraging.Ik zal echt aanraden en nog eens voor mijn huis bestellen. Top!

Stoelen velevet

Mooie velvet stoelen binnengekregen. Levering was prima. Alleen even monteren...

Mooi kleed

Mooi kleed snel in huis, nu nog sparen voor de vrote in mijn woonkamer. Zeker voor herhaling vatbaar om te bestellen bij kledenonline

Berzorger minder maar product zelf top

Het kleed is prachtig en snel bezorgd. Bericht van bezorging (tijd periode) werd vantevoren niet gegeven. Bezorger kon kleed in zijn auto niet vinden. Zag afzender aan als bezorg adres. Ik heb uiteindelijk zelf mijn naam en adres ontdekt en het kwa nog goed. Niet erg snuggere bezorger. Verder was het product en bestellen helemaal goed

De behandeling is uit stekend

De behandeling is uit stekend en de de verzending is goed te volgen en wordt door DHL HEEL NETJES AAN DE DEUR AF GELEVERDEN DE BETALINGS VOOR WAARDEN ZIJN UIT STEKEND DOOR DE MOGELIJK HEDEN

Prachtig kleed, goede kwaliteit, snel geleverd

De levering was betrouwbaar en snel. Het kleed is zo prachtig, ik ben er superblij mee. Het maakt mijn plekje onder de veranda helemaal af. Niemand geloofde dat het een buitenkleed was

Een prachtig en kwaliteitsvol tapijt.

Twee mooie vloer kleden besteld voor buiten. Komen overeen met de plaatjes en zien er goed uit. Buiten gelegd en drogen snel als het heeft geregend. Helemaal blij mee, staat gelijk heel sfeervol.

Tijd voor wen 5 sterren review..

Nog nooit tegengevallen! Laatste 3 jaar drie opdrachten voor meerdere vloerkleden en tafeltjes neergelegd maar elke opdracht zag het er perfect uit en snel geleverd. Het werd nu dus echt tijd voor een 5-sterren recensie, klasse!

Zeer snel

Binnen een dag geleverd! Alleen was de verpakking wat beschadigd.

Prachtig tapijt voor goeie prijs

Prachtig tapijt voor goede prijs. Het tapijt wolt amper, stofzuigt goed en voelt heel zacht aan. De kleurschakering is ook heel mooi.

2 kleden gekocht, 1 buiten en 1 binnen. Buiten was perfect, binnen omgeruild voor een maatje kleiner. Verliep prima wel.

Voldoet aan keuze online

voldoet aan onze keuze alleen jammer dat de kleden te strak opgerold zijn waardoor het wel even duurt voor dat golven er uit zijn. wij hebben het kleed onder de salontafel liggen.

Blij verrast

Wij hebben veel huisdieren, dus het trok ons aan dat de vloerkleed wasbaar is, wat dan ideaal is met bepaalde weersomstandigheden. Na het uitpakken was de groene kleur nog mooier dan op het plaatje. We zijn blij verrast.

Mooi kleed voor een leuke sfeer

Uitstekend,tapijt ligt onder de salontafels en geeft deze zithoek een gezellige sfeer.

Blij mee!

Snelle levering! Stevig ingepakt. Je wordt goed op de hoogte gebracht van de ststus van de bestelling. Prijs-kwaliteit van het kleed is prima. Wij zijn blij met onze aankoop!

Buitenkleed

Mooi buitenkleed ontvangen binnen 3 dagen. Helaas door het weer nog niet erg vangenoten maar dat komt nog wel

Zeer slechte service

Ik heb al 12 dagen niets gehoord. Uit het lezen van andere beoordelingen online, lijkt dit bedrijf oplichterij. Geen product en geen geld terug. Ik zal aangifte doen bij de politie.

Over Kleden Online

Kledenonline.nl is dé online kleden specialist. Het team van kledenonline.nl bestaat uit een goed gebalanceerde mix van jonge, ambitieuze ondernemers en authentieke vakmensen van het eerste uur. Zo zorgen wij ervoor dat wij voor onze klanten de perfecte balans hebben gevonden tussen het hedendaagse tijdperk waar alles online, snel en efficient moet verlopen en het “ouderwetse” tijdperk waarbij persoonlijk contact, hoogwaardige producten en goede service hoog in het vaandel staat. Kledenonline.nl heeft er bewust voor gekozen om geen showroom te openen, zodat wij kleden van A-kwaliteit voor B-prijzen kunnen leveren aan onze klanten. Wij beschikken over een modern, efficiënt ingedeeld magazijn met een oppervlakte van ruim 2000m2 om uw bestellingen zo soepel mogelijk te laten verlopen. Waar wij naar streven? Alle Kledenonline.nl klanten gelukkig maken met mooie kleden. Klantenservice staat bij Kledenonline.nl erg hoog in het vaandel en staat hierdoor dus ook vanzelfsprekend voorop! Wij steken er een stokje voor om onze klanten te allen tijde tevreden te stellen. Dit proberen wij te bereiken door onze klanten te voorzien van persoonlijk en deskundig advies en de beste service te verlenen bij bestellen, levering en nazorg. Dat is namelijk ons doel: Al onze klanten voorzien van een memorabele, digitale shop-ervaring. Ons team denkt altijd graag met u mee, wij laten u met plezier kennis maken met de mooiste kleden uit onze nieuwste collecties. Uw huis of tuin opnieuw inrichten is niet iets wat u zomaar even doet. Wij begrijpen dat er veel factoren mee kunnen spelen voordat u nieuwe kleden aanschaft. Wij begrijpen u volledig en voorzien u graag van professioneel en deskundig advies. Voor advies kunt u ons bereiken via [email protected]