Mancave kleed top

Ik had het perfecte kleed nodig voor m'n mancave en voilà, daar was 'ie dan. Snel geleverd, makkelijk online te kopen. Echt top!

Erbarmelijk slecht

Wij hebben een kleed besteld en kregen een verkeerde bezorgd. Na heel moeizaam per mail contact te kunnen leggen (reactie’s zijn zeldzaam) werd ons uiteindelijk beloofd dat er voor het juiste kleed gezorgd zou worden. Daarna niets meer gehoord. Er wordt niet op meerdere mails gereageerd. Een andere manier van contact te kunnen leggen is er niet. Kort gezegd, we zijn opgelicht! Gerrit, IJsselstein

Erg mooi buitenkleed

Een nieuw kleed besteld voor buiten. Wat staat hij leuk! Kan niet wachten tot de lange zomerse dagen buiten.

Niks op aan te merken gwn goed

Gewoon mooi kleedje en snel in huis niks op aan te merken blij mee ook

Mooie buitenkleden besteld

2 buiten kleden besteld voor bij de lounge hoek in onze tuin. Heel tevreden mee en erg mooi voor weinig geld!!

Duidelijke site en plaatjes

Snelle en goede levering. Ze kwamen op de afgesproken dag en leverden alles netjes en zorgvuldig af. Wij zijn dik tevreden over hun service en producten. Kortom met elke zonneschijn genieten wij van de aangeschafte spullen

Gewoon goed

Helemaal top

Zeer slecht

Na levering van het verkeerde artikel en ik daarbij foto’s heb gestuurd als bewijs, geen enkele reactie op mijn meerdere mails voor een oplossing. We zijn door dit bedrijf gewoon opgelicht.

Slecht heeel slecht

Kleed besteld 3wkn geleden moet nog steeds binnen komen ze laten niks weten horen en zien vieze oplichters zulke moeten ze gelijk stenige vuilakken zijn het hoop echt dat alles wat met hun te maken heeft in de fik vliegt viezerikken bestel daar nooit mensen je wordt opgelicht

Het juiste kleed!

Ik heb lang gezocht naar een specifiek vloerkleed en vond het eindelijk op kledenonline.nl! De service was duidelijk en hielp mij met vragen van de levering. Binnen enkele dagen had ik het kleed in huis. Top!

Betaalbaar en goede producten

Op kledenonline.nl vond ik het vloerkleed die we zochten tegen een betaalbare prijs. De website is gebruiksvriendelijk en de bezorging verliep vlekkeloos. Ik raad deze webshop zeker aan voor iedereen die op zoek is naar een mooi kleed.

Verwachting overtroffen wij zein blij

Kledenonline.nl heeft me verrast met hun enorme aanbod aan stijlvolle vloerkleden. Mijn bestelling werd snel geleverd en de kwaliteit overtrof mijn verwachtingen. Uitermate tevreden en zal hier zeker terugkomen!

Fijne bedrijf!

Fijn geholpen met de keuze van mijn vloerkleed en salontafel. Echt een aanrader

Goede ervaring mee

2 mooie lopers voor in de hal ontvangen eaten ook erg snel thuis

Snelle levering en prima klantenservice

Grote keuze uit betaalbare tapijten. Snelle levering en contact met klantenservice is ook zeer prettig. Ontvangen ronde karpet voldoet prima aan verwachtingen. Over bezorging door packs niet tevreden (werd zonder aan te bellen, zo tegen de voordeur buiten geplaatst), maar ik vraag mij af of kledenonline daar invloed op kan uitoefenen.

Service en communicatie allebei goed

oede service,communicatie en snelle levering. Tapijt is prachtig en voldoet geheel aan mijn verwachting. De kleur is precies als op de website. Daar maakte ik ne zorgen over maar was absoluut onnodig. Super blij met mijn tapijt.

Goede kwaliteit

De kleden in de sale gekocht, ik koop geen dure kleden omdat ik ze vaker wil wisselen vanwege honden in huis. Maar deze zijn heel goed qua prijs en kwaliteit

Goede afhandeling

Order binnengekregen maar toch een maatje te klein, na contact met de klantenservice is deze omgeruild voor een grotere variant. Heel blij mee.

Als nieuw

Een amado 6282 voor in mijn woonkamer besteld, na 2 weken geleverd en mijn kamer ziet er totaal anders uit. Erg blij mee!

Weeffout heel netjes opgelost

Wij hadden een mooi rond kleed besteld maar daar bleek een weeffout in te zitten, fotos gemaakt en overleg met de goed bereikbare en zeer vriendelijke klantenservice gehad. Oud kleed zou worden opgehaald en een nieuwexemplaar zou dan later weer onze kant op komen. Maar hoe fijn…. De dag dat het eerste kleed werd opgehaald werd ook meteen het nieuwe exemplaar afgeleverd. TOP service. We zijn blij met ons nieuwe mooie kleed.

Niet eens met andere beoordelingen

Nadat ik zoveel negatieve reccencies had gelezen. Wil ik toch wel even wat rechtzetten. Dinsdag besteld,meteen een mail gekregen. Woensdag weer een mail,dat het donderdag bij mij zou zijn. Ik hoefde geen hele dag thuis te blijven want ieder moment kreeg ik via de chauffeur een mail hoe laat ze er zouden zijn. Was goed verzorgd,chauffeur bracht nog naar binnen. Meteen.uitgepakt natuurlijk nieuwsgierig. Tapijt zag er super uit heel blij mee. Dus die recensies kloppen echt niet.

Kleed en poef besteld, beide erg ot geleverd. Passen mooi bij elkaar!

Mooi salontafeltje met leuk kleed

Mooi ronde salfontafel van mangohout en kleed besteld. Lijkt wel alsof we een nieuwe kamer hebben egt blij mee!!

Goed bedrijf

Koop niet bij deze site

Wat ze vertellen maken ze niet waar. Ben nu weken verder, sporadisch krijg ik een antwoord maar nu het geld terug gestort zal gaan worden hoor ik niets meer

Landbouwweg 22 3899 BE Zeewolde

316 36 11 38 85

Over Kleden Online

Kledenonline.nl is dé online kleden specialist. Het team van kledenonline.nl bestaat uit een goed gebalanceerde mix van jonge, ambitieuze ondernemers en authentieke vakmensen van het eerste uur. Zo zorgen wij ervoor dat wij voor onze klanten de perfecte balans hebben gevonden tussen het hedendaagse tijdperk waar alles online, snel en efficient moet verlopen en het “ouderwetse” tijdperk waarbij persoonlijk contact, hoogwaardige producten en goede service hoog in het vaandel staat. Kledenonline.nl heeft er bewust voor gekozen om geen showroom te openen, zodat wij kleden van A-kwaliteit voor B-prijzen kunnen leveren aan onze klanten. Wij beschikken over een modern, efficiënt ingedeeld magazijn met een oppervlakte van ruim 2000m2 om uw bestellingen zo soepel mogelijk te laten verlopen. Waar wij naar streven? Alle Kledenonline.nl klanten gelukkig maken met mooie kleden. Klantenservice staat bij Kledenonline.nl erg hoog in het vaandel en staat hierdoor dus ook vanzelfsprekend voorop! Wij steken er een stokje voor om onze klanten te allen tijde tevreden te stellen. Dit proberen wij te bereiken door onze klanten te voorzien van persoonlijk en deskundig advies en de beste service te verlenen bij bestellen, levering en nazorg. Dat is namelijk ons doel: Al onze klanten voorzien van een memorabele, digitale shop-ervaring. Ons team denkt altijd graag met u mee, wij laten u met plezier kennis maken met de mooiste kleden uit onze nieuwste collecties. Uw huis of tuin opnieuw inrichten is niet iets wat u zomaar even doet. Wij begrijpen dat er veel factoren mee kunnen spelen voordat u nieuwe kleden aanschaft. Wij begrijpen u volledig en voorzien u graag van professioneel en deskundig advies. Voor advies kunt u ons bereiken via [email protected]