Gewoon goed

Goed kleed en snel in huis heb dus niks te klagen, gewoon goed

Heel slecht! Absoluut niets bestellen!

Ruim twee weken geleden een kleed besteld (gelukkig met Afterpay) dat volgens de website op voorraad is en binnen 1-3 werkdagen geleverd zou worden. Alleen een ontvangstbevestiging ontvangen daarna niets meer gehoord. Reageren niet op mails, niet via FB en de telefoon wordt niet opgenomen.

slecht

Vloerkleed besteld, levertijd 1-2 dagen. Inmiddels 12 dagen verder en nog steeds niks ontvangen! Ook geen contact via mail of telefoon.

Slecht!!!

Op 4 oktober een vloerkleed besteld, wat binnen 1-3 werkdagen geleverd zou worden. Nu een dikke maand later, nog niets ontvangen. Meermaals gemaild, aangezien telefonisch contact niet mogelijk is, maar nog geen reactie ontvangen. Mocht ik aankomende week nog steeds geen reactie ontvangen op mijn eerdere mails dan zal ik de rechtsbijstand inschakelen. Een mail om aan te geven wanneer ik de bestelling kan verwachten lijkt me niet al teveel moeite. Of ben ik opgelicht?!

Oplichters

Ik snap niet waar het cijfer 9 vandaan komt. Ik lees alleen slechte reviews. Het is dat ik een ster moest geven maar liefst gaf ik er geen. Kleed besteld, zou met 2 dagen binnen zijn. 3 weken niets van vernomen. Zelf heel veel mail gestuurd want telefoon kennen ze niet. Geen reactie. Oh ja 1 keer sorry druk wordt vandaag verstuurd heb je met 2 dagen binnen. Geen track niets gestuurd. Week later nog niets binnen. Een woord SCHANDALIG

Zeer slecht!!!

Wat slecht dat dit nog gebeurd in deze tijd! Voorraad heel slecht op orde…ik wacht al ruim een half jaar op eetkamer stoelen. Ik wordt ook niet op de hoogte gehouden en als ik een mail stuur krijg ik nauwelijks reactie. Nu heb ik mijn geld terug gevraagd en wacht ik al weer ruim een week op reactie. Ik koop hier nooit meer!!! Ik wil gewoon mijn geld terug!!

Slechte service

Bijna 2 weken geleden een set tafels besteld welke binnen 1-3 werkdagen geleverd zouden worden. Tot nu toe geen enkele mail gehad waarin aan wordt gegeven dat ze zijn verzonden. Meerdere keren contact gehad met klantenservice (trage reactie) en deze geven absoluut geen duidelijkheid wanneer ik de tafels kan verwachten en of ze wel verzonden zijn…. Conclusie, slechte service!

Geweldig kleed

Kleed gevonden waar ik al een poosje naar zocht. Bevalt perfect! Levering was prima. 2 dagen na bestellen binnen.

Completely satisfied.

I recently purchased a rug for my living room. They have very nice collection online and can be filtered out easily on the basis of the design style you are looking for. I really like this feature. Very fast delivery as per the promised timeline. Completely satisfied with the purchase. Highly recommended.

Mooi kleed past goed in wonkammer

Salontafeltjes besteld. Met 2 dagen geleverd. Ze zijn erg mooi!

Supersnelle levering!

Vloerkleed was de volgende dag in huis. Supersnelle levering dus! Het kleed voldeed voor 100% aan onze verwachtingen. Kleur kwam overeen met de foto op de website! Kortom, we zijn heel tevreden.

Mooie stoelen snel binnen

Gewoon helemaal goed en mooie stoelen

Uitstekende kwaliteit

We hebben na veel online zoeken een jute vloerkleed van 2 meter besteld, kleden online was met ruim 40 euro verschil de goedkoopste en het was binnen 2 dagen in huis. Hij staat super gaaf, bedankt

ongelooflijk slecht

Dit claimt Kledenonline: Waar wij naar streven? Alle Kledenonline.nl klanten gelukkig maken met mooie kleden. Klantenservice staat bij Kledenonline.nl erg hoog in het vaandel en staat hierdoor dus ook vanzelfsprekend voorop! Vanaf mijn betaling was de service slecht. Mijn bestelling zou er de volgende dag zijn, zo beloofde de website, maar pas na 16 dagen arriveerde de bestelling. Het was vrijwel onmogelijk om antwoord van de klantenservice op mijn mail te krijgen. Na mijn informerende mail waar mijn bestelling bleef, bleef het antwoord uit. Pas na de derde keer kwam er antwoord met de belofte dat ik het binnen 2 dagen zou ontvangen. Ook dat gebeurde niet. Ook was in mijn account mijn bestelling geannuleerd, terwijl ik wel had betaald. Uiteindelijk heb ik naar een ander bedrijf gebeld dat bij hun in het pand zat om te vragen of zij misschien iets konden betekenen. Uiteindelijk ontving ik mijn kleed, maar het ziet er smoezelig uit en er zit een vlek op. Opnieuwe gemaild naar de klantenservice met de vraag hoe ik het kan retourneren. Wederom blijft het stil. Ik stuurde de mail op maandag, het is nu donderdag. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen, Ik ga maar een klacht indienen bij Thuiswinkel Waarborg en licht de Consumentenbond in. Dit is namelijk onfatsoenlijk.

Prachtig kleed en snelle bezorging

Het werd binnen een dag geleverd. Mijn kleed zag eruit zoals op de foto. Ik ben er heel blij mee en het staat prachtig. Dankjewel.

Goed kwalitijt

Goed kwaliteit, ruime keuze, snelle levering en niet duur

Goed geholpen en snel in huis

Niks aan te merken, blij met de hulp en ons viola kleed was snel in huis binnen 2 dagen al

Gewoon top gegaan

Correct

Correcte levering zoals ik verwacht van een webshop.

Tweede keer besteld, weer goed!

Dit is nu de tweede keer dat ik een tapijt koop bij Kledenonline. Fijne klantenservice er ging iets mis met de betaling meteen heel klantvriendelijk hulp geboden. Goede kwaliteit karpetten. Ik heb huisdieren en ik koop elk jaar een nieuw kleed ook omdat dat kan met de prijzen die kledenonline hanteert. Ik ben een heel tevreden klant!!

Goed geholpen door Arthur

We werden gemaild door arthur dat een kleed een langere levering had dan verwacht, hij heeft proactief mee helpen zoeken naar een soortgelijk kleed die ju heel mooi in het appartement van mijn moeder ligt! Super blij en goede service. Dikke 10!

Super kleed

Super kleed binnen gekregen. Fijne zachte stof

Snel in huis en mooi

Mooi kleed

Prima verpakt en snel in huis

Prima verpakt en snel in huis

Landbouwweg 22

3899 BE Zeewolde

316 36 11 38 85

Over Kleden Online

Kledenonline.nl is dé online kleden specialist. Het team van kledenonline.nl bestaat uit een goed gebalanceerde mix van jonge, ambitieuze ondernemers en authentieke vakmensen van het eerste uur. Zo zorgen wij ervoor dat wij voor onze klanten de perfecte balans hebben gevonden tussen het hedendaagse tijdperk waar alles online, snel en efficient moet verlopen en het “ouderwetse” tijdperk waarbij persoonlijk contact, hoogwaardige producten en goede service hoog in het vaandel staat. Kledenonline.nl heeft er bewust voor gekozen om geen showroom te openen, zodat wij kleden van A-kwaliteit voor B-prijzen kunnen leveren aan onze klanten. Wij beschikken over een modern, efficiënt ingedeeld magazijn met een oppervlakte van ruim 2000m2 om uw bestellingen zo soepel mogelijk te laten verlopen. Waar wij naar streven? Alle Kledenonline.nl klanten gelukkig maken met mooie kleden. Klantenservice staat bij Kledenonline.nl erg hoog in het vaandel en staat hierdoor dus ook vanzelfsprekend voorop! Wij steken er een stokje voor om onze klanten te allen tijde tevreden te stellen. Dit proberen wij te bereiken door onze klanten te voorzien van persoonlijk en deskundig advies en de beste service te verlenen bij bestellen, levering en nazorg. Dat is namelijk ons doel: Al onze klanten voorzien van een memorabele, digitale shop-ervaring. Ons team denkt altijd graag met u mee, wij laten u met plezier kennis maken met de mooiste kleden uit onze nieuwste collecties. Uw huis of tuin opnieuw inrichten is niet iets wat u zomaar even doet. Wij begrijpen dat er veel factoren mee kunnen spelen voordat u nieuwe kleden aanschaft. Wij begrijpen u volledig en voorzien u graag van professioneel en deskundig advies. Voor advies kunt u ons bereiken via [email protected]