Prima website en service bij halfords, al jaren zo!

Kapotte bestelling, goed opgelost

2 flesjes motor olie besteld, tijdens het bezorgen zijn ze kapot gegaan. Halfords heeft me de hoogte gebracht hierover en snel een nieuwe opgestuurd

Op en Top

Suppergoed,supersnel, en mooie prijs. Heel erg tevreden.

• Welk Halfords filiaal betreft het? Rotterdam

Ik heb de fietsendrager vorige week besteld. Ik werd binnen een uur gebeld met de vraag of deze in de avond nog bezorgd kon worden. Wat een super service.

• Welk Halfords filiaal betreft het? Zoetermeer

A+++

Obv deze aankoop... Goede website en assortiment en nette prijs kwaliteit. Goed verpakt en vlot bezorgd. Zeker voor herhaling vatbaar A+++

Sleutel voor op fietsendrager

Sleutel voor de hawk fietsendrager. Past super.

• Welk Halfords filiaal betreft het? Drachten

Goede website en de bestelling snel en heel netjes ingepakt binnen

• Welk Halfords filiaal betreft het? N.v.t.

Mooie website, zeer ruim assortiment en ook nog eens snel geleverd

• Welk Halfords filiaal betreft het? N.v.t.

Mijn bestelde artikel kwam heel vlot. Maar de bezorgkosten waren hoger dan wat ik voor het artikel betaalde. Werd nu geleverd door pakketdienst, maar had gemakkelijk in een enveloppe door de brievenbus fepast. Beetje zonde...

Thule force xt xl binnen 1 dag geleverd

Thule force xt xl besteld. Na telefonisch contact, omdat ik iets verkeerd had ingevuld, is de dakkoffer een dag later thuis bezorgd. Uiterst vriendelijk te woord gestaan door een dame van de vestiging in Amsterdam. Geweldige service en aardige medewerkers. Aanrader dus!

• Welk Halfords filiaal betreft het? Amsterdam

Zeer goed geholpen

Ondanks problemen met de levering zeer netjes door de verkoper geholpen dit op te lossen.

• Welk Halfords filiaal betreft het? Nijmegen

Snelle levering conform afspraak

Op basis van recensies gekozen voor Halfords ondanks dat (bezorg) kosten iets hoger waren dan de concurrent ; Snelle levering binnen de afgesproken termijn ; Product (dakkoffer) was helaas beschadigd ; Binnen 2 dagen was het product vervangen ( opgehaald en een nieuwe geleverd ) TOP geregeld door Halfords en door de koeriersdienst ( Besseling)

• Welk Halfords filiaal betreft het? Den Bosch

Snelle en goed verpakte verzending

Afgelopen dinsdag heb ik paar schoonmaak producten gekocht. Deze hebben ze goed ingepakt. Geen kapotte of lekke producten

Car schades zonneschermen

Nergens waren de zonneschermen nog op voorraad alleen bij halfords. Volgende dag had ik ze al in huis!

Niets mis mee

Netjes op tijd geleverd in orginele verpakking.

Top en mega snel

Super snel en goed uitgelegd op de website

• Welk Halfords filiaal betreft het? Halfords algemeen

Goede prijzen maar altijd verzendkosten

Ik had een behoorlijke bestelling van +200 euro aan meguiars producten geplaatst maar moest tot mijn verbazing alsnog €5,99 verzendkosten betalen. Halfords is met deze producten de goedkoopste online maar om dan bij een bestelling van meer dan €200 nog verzendkosten te vragen vind ik eigenlijk wel een beetje van de zotte. Verder is alles goed gegaan, overzichtelijke site, makkelijk bestelproces en een wat trage levering maar dat kan ook aan dhl liggen dus dat laat ik in de midden.

• Welk Halfords filiaal betreft het? N.v.t.

Overzichtelijke website met goede prijzen

Halfords.nl is een mooie website met veel producten. De prijzen zijn ook zeer scherp. Vorige week een aantal meguiar’s poetsproducten gekocht, nergens zo voordelig te verkrijgen.

Klacht is keurig opgelost

Na twee keer een kapotte geleverde fles sealant. Heeft Halfords de klacht serieus opgepakt en wederom een nieuwe fles afgestuurd, deze was goed beschermd ingepakt en is heel aangekomen. Onder het motto de aanhouder wint, heeft Halfords de klacht netjes opgelost.

• Welk Halfords filiaal betreft het? N.v.t.

goed product, scherpe prijs, super snel geleverd

Prima website, herkenbaar assortiment met goede kwaliteit producten. Beetje uit het oog verloren, omdat veel winkels weg zijn. Aanrader dus!

Goede service!

Halfords had een verkeerd product opgestuurd (kan gebeuren), een mailtje gestuurd en binnen 2 dagen een nieuwe in huis.

• Welk Halfords filiaal betreft het? Halfords algemeen

Dakkoffer besteld, binnen 3 dagen in huis! Wat een service!

Snelle reparatie

Was nog nooit bij halfords geweest. Tijdens het fietsen brak vorige week mijn zadelpen, erg gevaarlijk natuurlijk (fiets niet bij halfords gekocht trouwens). Dus ging ik naar de dichtstbijzijnde fietsenmaker, dit was toevallig de halfords. Zij hebben dit meteen voor me gerepareerd terwijl ik een bakje koffie aangeboden kreeg. 10 minuten later zat ik alweer op de fiets. Dat is nog eens service. Ik kom zeker terug bij halfords!

• Welk Halfords filiaal betreft het? N.v.t.

Tijdens de zoektocht naar een fiets voor mijn achtjarig zoontje, uitgekomen bij Halfords. Ruime keus in de winkel, een testrondje maken was ook geen probleem. Erg fijn. Uiteindelijk een stoere Volare fiets gekocht. Top ervaring.

Palladiostraat 37 3066 AH Rotterdam

+31(0)40 230 2300