super

super

Prima snelle levering!

Gelukkig een echte webshop:-). De zending is snel geleverd en de producten waren prima. José

Materialen zijn correct geleverd

Prima producten en snelle levering.

Snelle verzending, goed verpakt en inhoid voldoet aan de verwachting

fijne webshop, dankbaar dat ik het gevonden heb!

fijne webshop, precies gekregen wat ik nodig had voor een hele goede prijs. had ook een mailtje gestuurd met een vraag waar ik uitstekend antwoord op had gekregen!

Zeer snel

Zeer snel

Attent

Ik heb klinknagels besteld, en ik werd gebeld of ik echt die product wilde bestellen. Het bleek dat ik voor leer bewerken andere soort spullen nodig had. Na overleg heeft hij me de juiste klinknagels verstuurd. Dit vind ik heel erg attent en klantvriendelijk! Dankjewel!

Prima gereedschap en zeer snel geleverd

Zocht een goede, betaalbare, slagpons voor bekleding. Hier gevonden en erg snel geleverd. Top!

Duidelijke site en goed assortiment

Verzorgd en snel geleverd.

Alles netjes verpakt in zakjes. Snel geleverd.

Goede service vriendelijk en kwaliteit is goed

De volgende dag al binnen. Heel prettig

Een duidelijke en makkelijke webshop!,en super snel geregeld!

Snelle levering.

Deed aan mijn verwachtingen. Zal zeker nogmaals bij deze winkel kopen.

Goed de

Heel positief!

Ondanks dat het verzenden niet helemaal lekker liep (niet de schuld van de Ritomshop) alsnog mijn bestelling ontvangen. Super klantvriendelijk!

Fijne site, goede producten

Overzichtelijk, prima geprijsd excl BTW (helder in winkelwagen, mag nog duidelijker in shop zelf) en vlot en zorgvuldig bezorgd.

Vlot geleverd. Netjes verpakt. Product voldoet aan beschrijving.

Super snel en fijn.

Zeer tevreden!

Correct en snel geleverd

Correct en snel geleverd

perfect

toen ik bijkomende info vroeg , kreeg ik heel snel een nauwkeurig antwoord , daarna plaatste ik mijn bestelling en volgde een zeer snelle levering

I vind er wat ik zocht en heb de producten snel ontvangen.

uitstekende service!

Op mijn vraag werd de bestelling snel en zorgvuldig uitgevoerd. De geleverde goederen voldoen aan de verwachtingen. Aan te bevelen!

Groot assortiment, snelle levering

Erg blij met de nieuwe pers en onderdelen.

Snelle, en correcte service!!

In het verleden had ik al een spindel gekocht met de drukknoopstempels en het verbaasde me hoe vlug het geleverd werdt. Onlangs had ik nog een bestelling geplaatst van een zeilringstempel, holnietstempel, en zeilringen. Ik had niet door dat je de ringen er apart moest bij kopen. Toen het geleverd werd (weer een vlotte levering) zag ik dat ze de ringen hadden toegevoegd. Deze heb ik er gratis bij gekregen. Dat noem ik nu eens een SUPER SERVICE!!!

Over Ritomshop

Ritomshop.nl - Specialist in leer fournituren en gereedschap. Bij Ritomshop vindt u leer fournituren voor de schoenproducent, schoenorthopeed, leerbewerker en voor de papierindustrie. Wij zijn er voor de professional en de hobbyist met kleine afname en lage verzendkosten.