Geweldig goed

Kwaliteitsprodukt, lage prijs, snelle levering, wat wil men nog meer? Eerste bestelling maar zeker niet de laatste.

Snel geholpen

tervreden alles naar wens

Goede beschrijving, goed product, goede communicatie en snelle levering.

Snelle levering.

Netjes verpakt, mooie kwaliteit en snel verzonden

Fijne ervaring, de spullen waren netjes verpakt en snel in huis!

super tevreden

ik kreeg ook van Ritomshop een bericht dat het later kwam, terwijl de fout bij de sorteerder lag. super. alsnog hebben zij een snelle levering en hele goede service

Perfecte service, direct een antwoord op mijn vragen. Top

goed geholpen

snelle levering, hele goede service,

PRIMA

ook heel persoonlijk en attent

Snel en accuraat

Snel geleverd en voldoet volledig aan de verwachting

Snelle afhandeling

Snel tegen acceptabele prijs

De spindelpers werd de volgende dag geleverd, zoals beloofd. Goede kwaliteit tegen een acceptabele prijs.

Prima verpakking en verzending

Prima kwaliteit

Helaas bij het bestellen de bijpassende ringetjes vergeten.

Super snelle levering

Leer verf besteld voor een super prijs en de volgende dag al geleverd super

Super snel geleverd, goed verpakt

Was de goedkoopste voor een spindelpers met stempel voor nestelring. Is heel snel en correct geleverd. Was ook goed verpakt. Dankjewel

leerverf gekocht om bankstel te renoveren

Normaal doe ik geen moeite om review te schrijven echter sinds ik deze leerverf gebruikt heb op mijn bankstel van de kringloop ben ik behoorlijk onder de indruk gekomen van het resultaat en het gemak om de verf aan te brengen. Je moet wel echt twee lagen aanbrengen voor een mooie egale resultaat. heb het werk gedaan met een rolverf van de action. Dus bij deze zal ik volgende maand weer één liter zwarte leerverf bestellen om mijn eettafel stoelen op te knappen. Dus leerverf op waterbasis nooit meer voor mij want deze leerverf die ik hier heb gehaald is niet op waterbasis en deze trekt letterlijk tot diep in het leer en dat moet je juist hebben in plaats van leerverf dat slecht op de oppervlakte blijft plakken met alle gevolgen van dien indien je je mocht beschadigen in de toekomst, of als er een krasje op komt. Bij deze indringverf is dit niet het geval

Goed kwaliteit aan scherpe prijs

Concurrentielle prijzen en snelle uitvoering

Heel fijn geholpen, veel uitleg aan de telefoon. Super vriendelijk en een geweldig apparaat. Ik geef ze een 10

goed en verder geen probleem

Vlotte levering conform aanbieding

Voordelig een kleine grijpvoorraad aangelegd.

Heel goed,en snel,dankjewel

Fijn op tijd binnen

Na mailcontact is de verzending snel gestuurd en kunnen wij vandaag meteen op school aan de gang. Top!

Goed product en snel in huis.

Een spindel besteld. Ik ben er heel blij mee. Perfecte spindel. Mooi degelijk zwaar apparaat. Precies wat ik hoopte. Uit te breiden met diverse hulpstukken die eenvoudig te monteren zijn.

Gewoon goed

Duidelijk en snel.

Over Ritomshop

Ritomshop.nl - Specialist in leer fournituren en gereedschap. Bij Ritomshop vindt u leer fournituren voor de schoenproducent, schoenorthopeed, leerbewerker en voor de papierindustrie. Wij zijn er voor de professional en de hobbyist met kleine afname en lage verzendkosten.