Snelle levering.

Deed aan mijn verwachtingen. Zal zeker nogmaals bij deze winkel kopen.

Goed de

Heel positief!

Ondanks dat het verzenden niet helemaal lekker liep (niet de schuld van de Ritomshop) alsnog mijn bestelling ontvangen. Super klantvriendelijk!

Fijne site, goede producten

Overzichtelijk, prima geprijsd excl BTW (helder in winkelwagen, mag nog duidelijker in shop zelf) en vlot en zorgvuldig bezorgd.

Vlot geleverd. Netjes verpakt. Product voldoet aan beschrijving.

Super snel en fijn.

Zeer tevreden!

Correct en snel geleverd

Correct en snel geleverd

perfect

toen ik bijkomende info vroeg , kreeg ik heel snel een nauwkeurig antwoord , daarna plaatste ik mijn bestelling en volgde een zeer snelle levering

I vind er wat ik zocht en heb de producten snel ontvangen.

uitstekende service!

Op mijn vraag werd de bestelling snel en zorgvuldig uitgevoerd. De geleverde goederen voldoen aan de verwachtingen. Aan te bevelen!

Groot assortiment, snelle levering

Erg blij met de nieuwe pers en onderdelen.

Snelle, en correcte service!!

In het verleden had ik al een spindel gekocht met de drukknoopstempels en het verbaasde me hoe vlug het geleverd werdt. Onlangs had ik nog een bestelling geplaatst van een zeilringstempel, holnietstempel, en zeilringen. Ik had niet door dat je de ringen er apart moest bij kopen. Toen het geleverd werd (weer een vlotte levering) zag ik dat ze de ringen hadden toegevoegd. Deze heb ik er gratis bij gekregen. Dat noem ik nu eens een SUPER SERVICE!!!

Geweldig goed

Kwaliteitsprodukt, lage prijs, snelle levering, wat wil men nog meer? Eerste bestelling maar zeker niet de laatste.

Snel geholpen

tervreden alles naar wens

Goede beschrijving, goed product, goede communicatie en snelle levering.

Snelle levering.

Netjes verpakt, mooie kwaliteit en snel verzonden

Fijne ervaring, de spullen waren netjes verpakt en snel in huis!

super tevreden

ik kreeg ook van Ritomshop een bericht dat het later kwam, terwijl de fout bij de sorteerder lag. super. alsnog hebben zij een snelle levering en hele goede service

Perfecte service, direct een antwoord op mijn vragen. Top

goed geholpen

snelle levering, hele goede service,

PRIMA

ook heel persoonlijk en attent

Snel en accuraat

Snel geleverd en voldoet volledig aan de verwachting

Snelle afhandeling

Snel tegen acceptabele prijs

De spindelpers werd de volgende dag geleverd, zoals beloofd. Goede kwaliteit tegen een acceptabele prijs.

Prima verpakking en verzending

Kauwenhoven 70

6741PW Lunteren

0318 261160

Over Ritomshop

Ritomshop.nl - Specialist in leer fournituren en gereedschap. Bij Ritomshop vindt u leer fournituren voor de schoenproducent, schoenorthopeed, leerbewerker en voor de papierindustrie. Wij zijn er voor de professional en de hobbyist met kleine afname en lage verzendkosten.