Prima kwaliteit

Helaas bij het bestellen de bijpassende ringetjes vergeten.

Super snelle levering

Leer verf besteld voor een super prijs en de volgende dag al geleverd super

Super snel geleverd, goed verpakt

Was de goedkoopste voor een spindelpers met stempel voor nestelring. Is heel snel en correct geleverd. Was ook goed verpakt. Dankjewel

leerverf gekocht om bankstel te renoveren

Normaal doe ik geen moeite om review te schrijven echter sinds ik deze leerverf gebruikt heb op mijn bankstel van de kringloop ben ik behoorlijk onder de indruk gekomen van het resultaat en het gemak om de verf aan te brengen. Je moet wel echt twee lagen aanbrengen voor een mooie egale resultaat. heb het werk gedaan met een rolverf van de action. Dus bij deze zal ik volgende maand weer één liter zwarte leerverf bestellen om mijn eettafel stoelen op te knappen. Dus leerverf op waterbasis nooit meer voor mij want deze leerverf die ik hier heb gehaald is niet op waterbasis en deze trekt letterlijk tot diep in het leer en dat moet je juist hebben in plaats van leerverf dat slecht op de oppervlakte blijft plakken met alle gevolgen van dien indien je je mocht beschadigen in de toekomst, of als er een krasje op komt. Bij deze indringverf is dit niet het geval

Goed kwaliteit aan scherpe prijs

Concurrentielle prijzen en snelle uitvoering

Heel fijn geholpen, veel uitleg aan de telefoon. Super vriendelijk en een geweldig apparaat. Ik geef ze een 10

goed en verder geen probleem

Vlotte levering conform aanbieding

Voordelig een kleine grijpvoorraad aangelegd.

Heel goed,en snel,dankjewel

Fijn op tijd binnen

Na mailcontact is de verzending snel gestuurd en kunnen wij vandaag meteen op school aan de gang. Top!

Goed product en snel in huis.

Een spindel besteld. Ik ben er heel blij mee. Perfecte spindel. Mooi degelijk zwaar apparaat. Precies wat ik hoopte. Uit te breiden met diverse hulpstukken die eenvoudig te monteren zijn.

Gewoon goed

Duidelijk en snel.

Prima, Vlot geleverd

Duidelijke produkt omschrijving. Voldoet aan verwachting

Prijs/kwaliteit; uitstekend.

Snelle levering.

Goed naar wens

Snelle levering, veel producten !!

Veel uitleg op de website zodat je altijd het juiste besteld.

Had een bestelling gedaan, iets vergeten. Na gemaild, werd keurig in het pakketje bijgestop. Geen extra kosten. Super.

fijne webshop met geweldig assortiment

Na slechte dure ervaring in winkels en op de markt via internet bij deze webshop terecht gekomen. Simpel uitzoeken uit het enorme assortiment en met een glimlach afrekenen. En dan ligt het ook nog per kerende post in de bus. Volgende keer niet meer op pad, maar gewoon meteen naar deze webshop! De site is nog informatief ook.

snel en kwalitatief goed

Al vaak wat besteld en ik ben altijd tevreden over de kwaliteit en snelle levering.

prima snel en accuraat

zie boven

Mooie producten, snelle afhandeling

Mooie producten, snelle afhandeling, goede instructiefimpjes

Prima service!

Zelfs een zeer kleine bestelling werd snel en adequaat afgewerkt. Er werd correct gecommuniceerd en geleverd volgens afspraak. Ook het geleverde materiaal voldeed aan de verwachting.

Snel en keurig geleverd

Gewoon goed

Goed maar het zou wel handig zijn indien je kan zien waar jee pakket zich bevind.

Goed spul,vlot geleverd.

Moet het nog toepassen, maar het voelt allemaal gooed.

Kauwenhoven 70

6741PW Lunteren

0318 261160

Over Ritomshop

Ritomshop.nl - Specialist in leer fournituren en gereedschap. Bij Ritomshop vindt u leer fournituren voor de schoenproducent, schoenorthopeed, leerbewerker en voor de papierindustrie. Wij zijn er voor de professional en de hobbyist met kleine afname en lage verzendkosten.