Gewoon goed

Duidelijk en snel.

Prima, Vlot geleverd

Duidelijke produkt omschrijving. Voldoet aan verwachting

Prijs/kwaliteit; uitstekend.

Snelle levering.

Goed naar wens

Snelle levering, veel producten !!

Veel uitleg op de website zodat je altijd het juiste besteld.

Had een bestelling gedaan, iets vergeten. Na gemaild, werd keurig in het pakketje bijgestop. Geen extra kosten. Super.

fijne webshop met geweldig assortiment

Na slechte dure ervaring in winkels en op de markt via internet bij deze webshop terecht gekomen. Simpel uitzoeken uit het enorme assortiment en met een glimlach afrekenen. En dan ligt het ook nog per kerende post in de bus. Volgende keer niet meer op pad, maar gewoon meteen naar deze webshop! De site is nog informatief ook.

snel en kwalitatief goed

Al vaak wat besteld en ik ben altijd tevreden over de kwaliteit en snelle levering.

prima snel en accuraat

zie boven

Mooie producten, snelle afhandeling

Mooie producten, snelle afhandeling, goede instructiefimpjes

Prima service!

Zelfs een zeer kleine bestelling werd snel en adequaat afgewerkt. Er werd correct gecommuniceerd en geleverd volgens afspraak. Ook het geleverde materiaal voldeed aan de verwachting.

Snel en keurig geleverd

Gewoon goed

Goed maar het zou wel handig zijn indien je kan zien waar jee pakket zich bevind.

Goed spul,vlot geleverd.

Moet het nog toepassen, maar het voelt allemaal gooed.

blij met de granietkleurige nestels met tegenring

De nestels met tegenring in granietkleur en bijbehorende stempels vond ik nergens anders. Voordelig en supersnel verzonden.

Snel en gemakkelijk besteld.

Snel en gemakkelijk besteld. Alleen buiten jullie schuld om heeft de bezorgdienst dpd waarmee het verstuurd voor een mindere ervaring gezorgd. Waardoor ik minder snel in de toekomst voor jullie zal kiezen. Jullie maken reclame voor twee uur besteld de volgende dag in huis. Maar dpd heeft het de dag erna niet bezorgd. Ik had woensdag voor 14 uur besteld zodat ik donderdags mijn bestelling zou krijgen. Omdat ik deze spullen met spoed voor vrijdag nodig had. Maar dpd kwam de spullen pas op vrijdag na 17 uur in de avond het pakketje leveren. Dpd belde niet aan om het pakketje af te geven deze is door de brievenbus gepropt. Ik was gewoon thuis aan het wachten op het pakketje en dacht de brievenbus te horen in de gang, dus ging ik kijken. maar het kwaad was al geschied. Bezorger weg en de verpakking kapot, en de drukknopen lagen door de gang.

Hallo Emke, Goed te horen dat je gemakkelijk bij ons kon bestellen. Normaal gaat de bezorging goed, maar helaas zijn er ook uitzonderingen. Excuses voor het ongemak. Succes met de drukknopen. Met vriendelijke groet, Sjaak van winden Ritomshop

Alles keurig verpakt, snel geleverd

mooie producten, eenvoudig te vinden, snel verstuurd -

Goeie webshop, blij dat ik deze gevonden heb, ideaal voor knutselprojecten.

Tevreden over de korte tijd van levering

Onduidelijk op de website: ik kocht veterringen maar kreeg enkel de ene kant van de veterring. Ik neem hierover nog contact op met de shop

Scherpe prijzen en snelle levering

Er wordt geleverd precies wat ook besteld is.

compleet binnen 1 dag geleverd

kleine order, maar in 1 dag netjes geleverd.

Misverstand naar volledige tevredenheid opgelost. Graag tot een volgende bestelling

Snelle verzending

Het juiste product en een snelle verzending. Heel fijn!

Klantvriendelijk en snel

Telefonisch vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Snelle levering van het materiaal.

Super snel geleverd.

Kauwenhoven 70 6741PW Lunteren

0318 261160

Over Ritomshop

Ritomshop.nl - Specialist in leer fournituren en gereedschap. Bij Ritomshop vindt u leer fournituren voor de schoenproducent, schoenorthopeed, leerbewerker en voor de papierindustrie. Wij zijn er voor de professional en de hobbyist met kleine afname en lage verzendkosten.