Kennis van zaken

Gedegen voorlichting geen bla bla verhalen of onduidelijke beloftes. Altijd bereid om mee te denken en naar alternatieven te zoeken.

Blije hond

Hondenvoer werd keurig op tijd geleverd

Prima produkt

Voldoet aan verwachting

Prima ervaring

Prettige sfeer , goede aanwijzingen en verbeterpunt Je leert, ondanks veel ervaring , er toch weer dingen bij

Duidelijk en snel

Gewoon uitstekend!

Makkelijk om een bestelling te plaatsen en snel geleverd.

Goede service.

Top winkel en zeer kundige winkeleigenaar

Zoals altijd ben ik weer zeer goed te woord gestaan door de eigenaar. Je vraagt om advies en krijgt een duidelijke en eerlijke antwoord en vooral wat het beste voor de viervoeter is …. Aanrader !

Professioneel

Goede kennis van verschillende rassen en voeding

Geweldig!!

Hele fijne winkel met zeer deskundige eigenaar!! Op het gebied wat in de winkel ligt maar ook met gedrag van honden!!

Goede kennis van producten

Kwaliteit gecombineerd met deskundig advies en goede service

Zie boven

Verstand van de materie

Er wordt tijd gemaakt en moeite gedaan om het juiste product voor jouw hond te vinden. Met name in probleemgevallen.

Prima winkel!

Ruime keuze van (vries)voer en div. supplementen wat je normaal gesproken alleen online kan bestellen.

Goede producten en bij vragen een goed advies!

Wat een super aardige stagiaire hebben jullie, die Raymond moeten jullie behouden.

Super tevreden over de service en de flexibiliteit. Echt fijn als iemand verstand van zaken heeft.

Super winkel

Ik vindt het een fijne winkel omdat je heel goed advies krijgt en ze zijn heel relaxed en zeer vriendelijk en ze weten waar ze over praten en dringen niets op

Advies op maat

Leuke, gezellige maar vooral ook goede winkel voor je hond

Uitstekend!

Mijn ervaring met Alpha Natura is altijd erg fijn en kan hier altijd terecht als ik vragen heb over voer of iets anders!

Goed geholpen door vriendelijke, deskundige mensen.

Sophie

Heel fijn geholpen, top service!

Deskundig advies met een hoge servicegraad

Raymond heeft altijd tijd voor de klant. Laat zich niet opjagen maar legt rustig uit wat het beste gedaan kan worden. Leuk ingerichte zaak met een mooi uitgebreid assortiment van kwaliteitsgoederen. Misschien niet altijd de goedkoopste maar wel altijd het beste.

goed geholpen en goed advies

ik ben goed geholpen en heb goed advies gehad

Over Alpha Natura

Alpha Natura is een unieke dierenwinkel gespecialiseerd in natuurlijke diervoeding en outdoorkleding. Groot assortiment brokken, vers vlees, snacks voor hond en kat. En nog véél meer! Met een 10-tal merken aan KVV (Kant en klaar Vers Vlees) voor hond en kat hebben wij een groot assortiment op voorraad. Ook onze natuurlijke apotheek bied vele oplossingen voor uw huisdier. Door de unieke ligging van onze winkel in het centrum van Meppel zijn wij gemakkelijk te bereiken en bieden wij GRATIS parkeergelegenheid naast de winkel zodat u nooit ver hoeft te lopen! Voor de hondeneigenaren zelf hebben wij een leuk progamma aan outdoorkleding. Wij zijn dealer van Owney Outdoor, Hanwag wandelschoenen en Two Tracks laarzen! Naast ruime kennis op het gebied van diervoeding, kunt u ook bij ons terecht voor de opvoeding van uw hond en of gedragsproblemen. Ook hierin hebben wij ruim 25 jaar ervaring en advies is in de winkel altijd gratis! Kom gewoon eens langs of kijk op onze webshop! Carnis, Profine, Riverwood, Orijen, Acana, Carnilove, Brit, Almo Nature, Farm Food, Bandit, Darf, Kivo, Tammenga, Buddy's, Energique, Anibio, Puur, Stop!, Hokamix, Bach, Adaptil, Feliway, Phytonics, Braaaf, Biofood