Snel

Prettige snelle levering, top!

TOP SERVICE

Verstand van zaken, veel kennis van problemen hond, goed assortiment vers vlees, aanrader voor mensen die problemen hebben met allergieen van hun hond en kat.

Snelle levering en blij met het product

Eerste bezoek in de winkel advies gevraagd. Vlot geholpen en kennis van zaken. Nu online besteld en ook weer een prima afhandeling. Dik tevreden zo

Snelle levering, keurig verpakt

Duidelijke omschrijving, snel geleverd.

Mijn vraag werd goed beantwoord

Ben er nu 1 x geweest voor KVV voor mijn kat En kreeg goed advies Ook zeer vriendelijk Bovendien mooie ruim assortiment winkel

Tijdens slecht weer zou binnen oefenen beter kunnen verlopen.

Voldoende / goed

Ruime keuze en snelle levering

Ruime keuze hoogwaardig hondenvoer voor een zeer goede prijs. De Darf brokken worden met smaak door onze honden gegeten!

Goede service en snelle levering

Zeer snelle levering en ziet er prima uit

Alles verliep netjes, keurig verpakt, op tijd Verzonden en ontvangen Geen min punten wat dat betreft ! Wel 1 verbeterpunt, wat bij mij geen probleem was, maar andere klanten misschien wel over zouden kunnen vallen Ik had een bestelling met Carnis houdbare worst Rund 200gr Nou zijn de prijzen van Carnis behoorlijk gestegen, dus ik had al zo'n vermoedden Voor Carnis Rund betaal je nu 2,70 voor 200gr Ik heb bij jullie 2,25 per worst betaald van 200gr Dat is een oude prijs dus ik vroeg mij al af hoe lang ze dan nog houdbaar zouden zijn Halverwege maart, voor mij prima, dan zijn ze wel op, maar voor anderen misschien niet Het zou netjes zijn als er ergens vermeld staat: let op deze worst is houdbaar tot halverwege maart Nogmaals, voor mij geen probleem, ik was blij om deze prijs te mogen betalen. Maar voor een ander misschien wel een probleem Mag Patricia

Helemaal top

Ik bestelde altijd online. Het pakket heb ik altijd op een post.nl-adres laten leveren. Ging allemaal uitstekend. Vorige week kwam mijn hondje te overlijden. Ik had ongeveer nog een hele doos voer (houdbare worst) staan. Niet wetende wat ik ermee moest doen. Heb ik Raymond een mailtje gestuurd, ik mocht het hele pakket terug sturen. Helemaal geweldig geregeld, kan niet anders zeggen. Koop hier je voer voor Hond of Kat.

super eerliijke aardige mensen

parkeerplaats achter. altijd netjes in de auto gebracht. super ervaren mensen.

Supersnelle levering en een prima product

Ik bestel al een aantal jaar de 10 liter verpakking Carnis bioreiniger via Alpha Natura. Altijd supersnel geleverd. Is het een keer niet op voorraad dan wordt het voor je besteld zodat het toch zsm bezorgd kan worden.

Aantrekkelijke en overzichtelijke winkel

Wie op zoek is naar inhoudelijke informatie en goed advies over de voeding van zijn hond en / of kat zou hier zeker eens langs moeten gaan! Raymond heeft echt hart voor de zaak en voor dieren.

Hier verkopen ze gelukkig nog carnibest vers vlees

Vriendelijk en goed behandeld bij het kopen van hondenvoer in een super mooie winkel

Uitgebreide sortering, vriendelijke bediening.

Parkeerplaats beschikbaar. Ze hebben de rode loper uitgelegd. Je wordt als koning binnen gehaald.

Altijd alles op voorraad

Gewoon behandeld worden zoals het hoort

Netjes en beleefd, de klant is hier koning

Gezonde hond met goede voeding.

Fijne winkel met een goed assortiment om mijn Beagle een gezonde start te geven.

klantvriendelijk en altijd het juiste advies

Raymond is kundig en zeer benaderbaar

Geweldig en dik tevreden!!

Mega tevreden, ik rij speciaal vanuit Ommen om hier mijn voer te kopen. Niet alleen voor de producten want die zijn misschien op meer plekken te koop maar ook vooral voor het mega goede advies wat je krijgt en het mee denken. Ik zit nu op goed voer wat goed aansluit bij mijn hond dankzij het goede advies van Raymond. Ik gun het hem echt ontzettend dat deze gespecialiseerde winkel kan blijven bestaan. Ook vind ik het leuk dat er af en toe weer nieuwe dingen in het assortiment zijn al dan wel niet tijdelijk. Voor kluiven, aparte nieuwe lekkernijen, plots penningen kunnen drukken, wandelspullen voor de baas zelf, ik ga altijd met meer weg dan ik voor kwam, super.

Vriendelijke mensen, en staan klaar om je te helpen

Ik kan net m'n vragen bij hun terecht voor onze hond, en er word eerlijk en netjes antwoord gegeven,

Uitstekend advies

Prettige winkel en goed advies

Prettige winkel goed advies en erg vriendelijk

Over Alpha Natura

Alpha Natura is een unieke dierenwinkel gespecialiseerd in natuurlijke diervoeding. Groot assortiment brokken, vers vlees, snacks voor hond en kat. En nog véél meer! Met een 10-tal merken aan KVV (Kant en klaar Vers Vlees) voor hond en kat hebben wij een groot assortiment op voorraad. Ook onze natuurlijke apotheek bied vele oplossingen voor uw huisdier. Door de unieke ligging van onze winkel in het centrum van Meppel zijn wij gemakkelijk te bereiken en bieden wij GRATIS parkeergelegenheid naast de winkel zodat u nooit ver hoeft te lopen naar uw auto! Naast ruime kennis op het gebied van diervoeding, kunt u ook bij ons terecht voor de opvoeding van uw hond en of gedragsproblemen. Ook hierin hebben wij ruim 25 jaar ervaring en advies is in de winkel altijd gratis! Kom gewoon eens langs of kijk op onze webshop! Carnis, Carnipets, Profine, Riverwood, Orijen, Acana, Carnilove, Brit, Almo Nature, Farm Food, Bandit, Darf, Kivo, Tammenga, Buddy's, Anibio, Frama, Stop!, Hokamix, Bach, Phytonics, Braaaf, Biofood