Vriendelijke mensen, en staan klaar om je te helpen

Ik kan net m'n vragen bij hun terecht voor onze hond, en er word eerlijk en netjes antwoord gegeven,

Uitstekend advies

Prettige winkel en goed advies

Prettige winkel goed advies en erg vriendelijk

Fijn, een goede zaak in de buurt te hebben!

Goede adviezen, mooi assortiment, vriendelijke mensen

In die winkel word ik blij!

Voor goede raad en uitvoerbaar advies ben je bij Alpha Natura aan het juiste adres.

Echt inhoudelijke kennis van hond en voer

Raymond heeft echt inhoudelijke kennis van honden, hun gedrag, beweging en voer. En op basis daarvan heeft hij een uitstekend producten pakket beschikbaar gemaakt.

Dikke prima

Raymond neemt tijd voor de klant. Luistert en biedt eerlijk oprecht advies met een vleugje humor!

Oplossingsgericht

Veel know-how, wanneer er iets toch onbekend is wordt er gezocht naar een oplossing.

Wat een fijne winkel!

Goed en vriendelijk geholpen, daarnaast een ruim assortiment vers vlees voor mijn hond. Geweldig!

Super snelle levering!!

Great products and fast delivery.

Products came in good condition and fast. My cat love them.

Snelle levering, mooie prijs, een webshop om te onthouden.

Zeer snel geleverd en de prijs was ook heel mooi. Zeker een webshop om te onthouden.

Snelle bezorging

De jas die ik wilde vond ik hier.

Precies wat ik nodig had!

Alle natuurlijke producten die ik nodig had op 1 site, super fijn! Prima prijs en snel geleverd :).

Precies wat ik nodig had!

Goede voorlichting en behulpzaam met deal voer naar de auto brengen

Top !

Prima winkel.

Altijd een feest.

vreinlijk klant gericht

wordt goed geholpen en ze hebben de tijd voor de klant

Top winkel!

Elke keer weer een goede ervaring bij Alpha Natura. Ruime keuze en goed advies!

Meer dan prima service in deze dierenwinkel

Een dierenwinkel die snapt dat het om het welbevinden van de dieren gaat. Kwalitatief goede producten verkoopt voor de huisdieren en de eigenaar heeft goede kennis in huis.

Kennis van zaken, vriendelijk, neemt de tijd.

Snelle levering, netjes verpakt.

Uitstekend!

Zeer behulpzaam en eerlijk advies! Echt een topshop met hart voor de dieren.

We komen hier al jaren voor ons hondenvoer. We worden vakkundig geholpen bij vragen en zijn blij met deze winkel in onze regio.

Over Alpha Natura

Alpha Natura is een unieke dierenwinkel gespecialiseerd in natuurlijke diervoeding. Groot assortiment brokken, vers vlees, snacks voor hond en kat. En nog véél meer! Met een 10-tal merken aan KVV (Kant en klaar Vers Vlees) voor hond en kat hebben wij een groot assortiment op voorraad. Ook onze natuurlijke apotheek bied vele oplossingen voor uw huisdier. Door de unieke ligging van onze winkel in het centrum van Meppel zijn wij gemakkelijk te bereiken en bieden wij GRATIS parkeergelegenheid naast de winkel zodat u nooit ver hoeft te lopen naar uw auto! Naast ruime kennis op het gebied van diervoeding, kunt u ook bij ons terecht voor de opvoeding van uw hond en of gedragsproblemen. Ook hierin hebben wij ruim 25 jaar ervaring en advies is in de winkel altijd gratis! Kom gewoon eens langs of kijk op onze webshop! Carnis, Carnipets, Profine, Riverwood, Orijen, Acana, Carnilove, Brit, Almo Nature, Farm Food, Bandit, Darf, Kivo, Tammenga, Buddy's, Anibio, Frama, Stop!, Hokamix, Bach, Phytonics, Braaaf, Biofood