Snelle levering, netjes verpakt.

Uitstekend!

Zeer behulpzaam en eerlijk advies! Echt een topshop met hart voor de dieren.

We komen hier al jaren voor ons hondenvoer. We worden vakkundig geholpen bij vragen en zijn blij met deze winkel in onze regio.

Gemakkelijk besteld en snel bezorgd.

Super winkel met ervaren vriendelijk personeel. Mijn Duitse herder teefje van 2 jaar heeft nogal wat allergieën. Door kundig advies toch gekozen voor ander voer. Nu gaat het super goed met haar. Voor mij geen andere dierenzaak meer.

Welkome natuurlijke voeding voor mijn hond

Wat fijn dat er een winkel in Meppel is waar ze een goed advies geven voor natuurlijke voeding voor mijn huisdier. Mijn Hond Goofy reageert zeer goed op vleselijke voeding en zijn feaces is zeer goed.

Altijd goed, vriendelijk en behulpzaam

Raymond is altijd zeer behulpzaam en goed bekend met de artikel in het uitgebreide assortiment

Fijne hulp Goed advies

Vandaag besteld, overmorgen binnen. Genoeg keuze,

Overzichtelijk

Snel en keurig verpakt

Fijne winkel

Altijd deskundig advies. Fijne mensen. Goed voer!

Snelle levering, al meerdere keren hier besteld, betrouwbaar adres!

Goede service en vriendelijkheid

Ik had een jas besteld die te groot was en wild deze terugsturen. Dit kon zonder problemen, ik was volgens mij net te laat om terug te sturen maar dat was geen probleem. Aanrader dus!

Prima, vakkundig, snel en vriendelijk

Prima, vakkundig, snel en vriendelijk bedrijf

Via de webshop wat artikelen besteld voor mijn kitten. Duidelijk en eerlijk advies gekregen via whataspp. Bestelling snel verzonden. Super tevreden!

Heel erg goed!

Fijne winkel!

Qua voeding prima maar als ik het niet aangeef worden er geen punten bijgeschreven

Jammer dat je moet vragen voor punten de laatste tijd

Hoi Erika, Bedankt voor je review. Graag wil ik hier even op reageren. Niet elke klant doet mee aan ons spaarsysteem en wij vergeten het soms te vragen, dit is zeker geen onwil. Het daarom handig dit even kort te melden bij het afrekenen als wij het zelf vergeten. Maar ik ben blij met je review, we gaan hier scherper op toezien dat dit niet vergeten wordt!

Uitstekend advies, meedenkend.

Uitstekend advies, meedenkend.

Mooië, lekkere natuurlijke producten waar mijn hond dol op is. Vriendelijke en behulpzame eigenaren.

Fijne winkel. Goede producten en vriendelijk personeel

Topkwaliteit

Altijd goed

Mijn hond word deze maand 2 jaar. Sinds hij 8 weken is komen wij al in de winkel. Helaas heeft hij zeer gevoelige darmen, maar door het advies in de winkel is hij een super blij en gelukkig hondje, mede door hele goede voeding. Staat altijd klaar om mensen te helpen en goed bijpassend advies te geven. En fijne producten, die écht goed zijn voor je hond. Daarom kom ik vanuit Steenwijk altijd zijn brokken halen.

Altijd goede producten en goed advies

Deskundig advies.

Een mooi ingerichte winkel met een ruime keuze aan gezonde producten. Mijn Beagle reageerde er direct goed op. Vooral direct zichtbaar aan de faces. Zeer fijn om te ervaren dat er deskundig advies wordt gegeven.

Ik heb vroeger in Meppel gewoond en kom nog altijd speciaal vanuit Ommen naar Meppel om daar mijn hondenvoer etc te halen. Goed advies en een mooi puur bedrijf. Ik steun dat graag door klant te blijven.

Top winkel. Altijd vriendelijk en goed advies.

Altijd vriendelijk en goede kwaliteit

Molenstraat 28 7941AW Meppel

Over Alpha Natura

Alpha Natura is een unieke dierenwinkel gespecialiseerd in natuurlijke diervoeding. Groot assortiment brokken, vers vlees, snacks voor hond en kat. En nog véél meer! Met een 10-tal merken aan KVV (Kant en klaar Vers Vlees) voor hond en kat hebben wij een groot assortiment op voorraad. Ook onze natuurlijke apotheek bied vele oplossingen voor uw huisdier. Door de unieke ligging van onze winkel in het centrum van Meppel zijn wij gemakkelijk te bereiken en bieden wij GRATIS parkeergelegenheid naast de winkel zodat u nooit ver hoeft te lopen naar uw auto! Naast ruime kennis op het gebied van diervoeding, kunt u ook bij ons terecht voor de opvoeding van uw hond en of gedragsproblemen. Ook hierin hebben wij ruim 25 jaar ervaring en advies is in de winkel altijd gratis! Kom gewoon eens langs of kijk op onze webshop! Carnis, Carnipets, Profine, Riverwood, Orijen, Acana, Carnilove, Brit, Almo Nature, Farm Food, Bandit, Darf, Kivo, Tammenga, Buddy's, Anibio, Frama, Stop!, Hokamix, Bach, Phytonics, Braaaf, Biofood