Prima service, niet goed doordachte extra keycord

Prima SOS knop maar keycord past niet op EV-04. Hebben dit opgelost door sleutelringetje :)

Bedankt voor de beoordeling! Bij de EV07B past ons gratis keycord direct. Voor de EV04 (die u heeft) is een ringetje noodzakelijk. Als het goed is zat deze in de verpakking...Zo niet dan sturen we deze graag nog even na.

Top geholpen, hele goede service.

Prima advies gekregen t.b.v. alarmknop, duidelijke uitleg. Alles werd zelfs voor me geinstalleerd.

Goede, vriendelijke ondersteuning klantenservice

Er werd snel teruggebeld op mijn vraag via de website. Vragen werden goed en duidelijk beantwoord. Vriendelijk en met goed advies

super

Zeer snelle levering

zie er goed uit

ziet er goed uit allen jammer dat je op de SOS knop druk geen bericht geeft dat ik hulp nodig heeft zo als bij SOS knop op de ouderen telefoon

Bedankt voor de beoordeling! Zoals zojuist al besproken is het mogelijk een standaard bericht mee te sturen met de tracker. Bijvoorbeeld "Noodknop B. Rinzema" Of "noodknop vader" etc. Ook is het automatisch opnemen aan en uit te zetten. Bel gerust voor hulp bij de installatie...

Uitstekend!

Uitstekend geholpen door de klantenservice en zeer vlotten levering. Installatie verliep vlekkeloos door de duidelijke handleiding. Zeker een aanrader!

Ideale noodknop voor mijn oma!

Mooi product en goed geholpen bij de installatie. Kunnen mijn moeder nu beter volgen als ze "op pad" gaat.

Geweldige service

Tracker werkt naar behoren, fijn apparaatje. Service is geweldig, snelle levering en bij vragen direct antwoord door vriendelijke medewerkers. Echt top! We bevelen jullie zeker aan bij vrienden want de familie is natuurlijk al op de hoogte!

Goede en snelle service voor een mooie prijs

Tijdens het zoeken naar het correcte product liep ik vast omdat ik niet goed wist wat de beste oplossing zou zijn voor mijn situatie. Daarom heb ik even telefonisch contact opgenomen en werd ik erg netjes geholpen door de klantenservice. Hierna kon ik snel door en ging het bestelproces soepel en simpel. Nu nog even wachten op mijn product maar deze verwacht ik morgen te ontvangen. Bedankt mijnSOS en ga zo door!

Prima geholpen!

Ik zocht een noodknop voor mijn vader. Klantenservice gebeld die mij prima hebben geadviseerd. De dag erna alles netjes verpakt ontvangen. Duidelijke handleiding was toegevoegd. Keurig..