Niet volgens afspraak geleverd

Bestelling niet volgens afspraak geleverd

Duidelijke handleiding en snel en netjes geleverd. We konden het alarm eenvoudig installeren, er was geen hulp nodig!

Zeer snelle en goede service

Ze geven een super goede service en volgen het heel goed op. In één woord een top bedrijf.

Zeer correct

Goede ervaring

Ik voel mij rustiger met de alarmknop om mijn nek.

Ik heb een slecht zicht en met deze SOS alarmknop voel ik mij een stuk veiliger, wetende dat ik met een druk op de knop hulp kan vragen. Eerder had ik een alarmhorloge maar deze was te ingewikkeld voor mij en had kleine knopjes die ik niet goed kon zien. Eigenlijk is dit wel een miskoop gebleken. Nu hoef ik maar 1 knop in te drukken die ik kan zien maar ook goed kan voelen zitten. Ik ben erg blij met dit product.

Doet wat het moet doen

De vorige was versleten. Dit is een verbeterde versie.

Uiteindelijk

Bijzonder goede klantenservice, snelle verzending en een persoonlijk kaartje bij het pakketje, helemaal goed!

Prima en vriendelijke service.

Gewoon goed.

Zeer goede bereikbaarheid en informatie voorziening.

Via site zeer veel info te krijgen en ook via andere kanelen makkelijk te bereiken voor ondersteuning. Tot heden een 10 dus.

Moeilijk geval .

Met alle (niet altijd eenduidige) aanwijzingen in de handleiding niet in bedrijf te krijgen. Apparaat wordt teruggestuurd.

Horloge besteld voor onze moeder van 88, ze is er blij mee. Fijn dat je direct contact kan maken als het nodig is. Bij 1e horloge ging iets in de programering niet goed, kregen snel een nieuw horloge toegestuurd en nu werkt het goed.

Goede informatie

Op de website is veel informatie en zelfs software te vinden van de SOS knop die ik daar heb gekocht. Dat vind ik goede service. Verder verliep bestelling en levering ook allemaal soepel.

Vriendelijk en duidelijk

Zeer vriendelijk en professioneel geholpen. Denken mee en geven goed advies. Support bij instellingen obv vragen

werkt goed

het sos werkt goed. in het begin even moeten wennen dat je de knop even ingedrukt moet houden. weet niet of dit te doen is als je echt alarm nodig hebt? maar het is fijn dat je hoort waar degene is en dat je spraak verbinding met elkaar hebt.

Snelle,adequate levering

Makkelijk te bestellen, snel in huis.

Snelle levering en goede prijs

Zeer kundige en vriendelijke hulp bij aanschaf

Het in gebruik nemen van de sos smart horloge is niet gemakkelijk. Hulp van iemand met kennis van social media is nodig. Ondersteuning van lisette en edith bijzonder vriendelijk.

Ik ben tot nog toe zeer tevreden hoe alles is verlopen

Tot op heden ben ik zeer tevreden.

Snelle afhandeling van mijn verzoek

Nadat ik mijn riemclip kapot maakte had ik in drie dagen nieuwe in huis

Informatie via de telefoon, prettige beleving mijnerzijds

Snel geleverd met en Nederlandse handleiding

Prima prijs en kwaliteit

Prima prijs en kwaliteit

Keurig werkend geleverd

Gekozen.voor het service pakket, alle telefoonnummers en werkend geleverd. Super

De simkaart moest worden vervangen in verband met een nieuwe provider. Het alarm was al ruim 2 jaar oud (dus buiten de garantie) maar de service ging door. Het apparaat incl. de onderdelen opgestuurd en de simkaart is door hen geplaatst en het apparaat is volledig nagekeken en voorzien van een nieuw koord en afdekknopje. Binnen een week was alles weer terug. Super goede én snelle service.

Prima advies en service

Goed advies. Vlotte levering en prima after sales service. Reageert ook snel op mails.

Service en oplossingen zijn goed

Meedenken in oplossingen door vriendelijke medewerkers

Spegelt 92

5674CD Nuenen