Ingewikkeld

Lastig in stellen Lastig opwaarderen Bel knop 1 en 2 reageren niet!? Lomp om dunne dames pols Maaaar… valdetectie is top en zo ook de alarmvoering, al is dit laatste ook wat traag

goede persoonlijk service

SOS knop werkt goed met passende accessoires.

Makkelijk

Duidelijke website Goede chat functie Snelle levering Duidelijke handleiding

vriendelijk, informatief en afspraken nakomend.

De informatie via de web-site is goed. Bij persoonlijk contact wordt je heel vriendelijk te woord gestaan. De informatie is goed en ter zake kundig. De afspraken werden naar tevredenheid nagekomen.

Prima product, adequate ondersteuning

Voor mijn steeds vaker vallende schoonouders 2x model EV04 besteld. Mooi compleet product. Helaas bleek de ene Nederlands te ‘praten’ en de andere Engels. Helpdesk maakte excuses en legde uit dat dit via de apart te downloaden software eenvoudig aan te passen was. Dat is zo, maar dan moet je wel een Windows PC hebben. Helpdesk bood aan dit voor ons te doen door apparaat even terug te sturen. Gelukkig kon ik snel iemand met een Windows PC vinden en heb ik het zelf geregeld. Twee dagen na overhandiging aan schoonouders viel pa. Valalarm ging niet af. Waarschijnlijk glijdende val uit stoel. Twee standjes hoger ingesteld. Ben benieuwd. De EV04 komt met voorgeinstalleerde SIM. Echter, als je bij KPN de gegevens gaat invullen en bijvoorbeeld automatisch saldo aanvullen wil inschakelen, stuurt KPN controlecodes. En die kan je alleen lezen als de SIM in een telefoon zit. Dus de EV04 openschroeven en SIM uitnemen. Ik heb ook zelf de telefoonnummers van te bellen personen via SMS geprogrammeerd, evenals diverse andere parameters. Dat is niet moeilijk, maar wel een secuur werkje en je maakt snel een fout. Achteraf gezien had ik liever van de instelservice van mijnsos.nl gebruik gemaakt!

Licht en makkelijk

Nog geen ervaring

Snelle levering en goede service

De bestelde noodknop/alarm was er snel. Ik geef 4 sterren omdat de beloofde simkaart er niet bijgeleverd was. Echter, na 1 telefoontje was dat snel opgelost. De volgende dag was ie er al!

Top apparaat en top service!

Telefonisch heel fijn alle antwoorden op mijn vragen gekregen. Direct besteld en de dag erna al in huis! Fijn dat de sim kaart al geplaatst is. Met de verkorte handleiding konden we het apparaatje binnen 10 minuten gebruiken. Eigenlijk zou iedereen zo'n "ding" moeten hebben! Wij zijn blije klanten!

in het begin was het moeilijk om het horloge op gang tekrijgen

zonder hulp was het niet te doen

Beste Henk, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen. Mocht u vragen hebben over de installatie dan zijn we 6 dagen per week bereikbaar. Hartelijke groet, Claudia Duijzings mijnSOS BV

Geweldig en behulpzaam goede uitleg aan de telefoon.

Geweldig. Behulpzaam met fijn. Telefoon gesprek. Een aanrader voor iedereen.

Goeie service

Duidelijke antwoorden op vragen voor de uiteindelijke aankoop. Snelle levering na aankoop, Werking van de aangekochte valknop in afwachting van langduriger gebruik,

Snel, goed, duidelijk.

Goed apparaat, goede nederlandse gebruikshandleiding erbij.

J. van den Berg

Snelle en goede levering maar een speciaal meegeleverd klein schroevendraaiertje om de body te openen zou makkelijk zijn!

Goedemorgen John, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen. Wat vervelend dat er geen schroevendraaiertje bij zat, deze zit er normaal altijd standaard bij. Ik ga er alsnog eentje toesturen. Met hartelijke groet, Claudia Duijzings mijnSOS BV

SUPER

Super goeie, snelle, keurige afwikkeling van alles. Mijn 1e SOS knop werkte niet goed maar binnen 3 dagen alles perfect en keurig opgelost. Meer bedrijven zouden hier een voorbeeld aan moeten nemen.

Prima maar het kan beter

Alles prima maar de stem in het kastje is niet duidelijk hoorbaar, te snel en een zachte G er ook nog bij. Ik zou hier echt een stemactrice voor inhuren die dit echt kan. Mochten jullie een toppertje zoeken neem dan. https://www.nataliedeklijn.nl/ En noem mijn naam maar :-) mvg Joost Leufkens

Beste Joost, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen en bedankt voor uw feedback over de stem. Hartelijke groet, Claudia Duijzings mijnSOS BV

Snelle reactie

Goed Wel teleurstellend, daar je een horloge koopt voor oudere en zelf een stekker moet kopen voor het oplaadsnoertje Daar m'n vader deze niet heeft. Je verwacht kompleet

Goedemorgen Tjarda, Bedankt voor uw feedback. Het alarmhorloge is de enige noodknop/ horloge waar deze niet standaard bij zit. Na aanleiding van uw bericht zullen we de website gaan aanpassen en dat de stekker als optie besteld kan worden bij de bestelling. Fijne dag verder! Hartelijke groet, Claudia Duijzings mijnSOS BV

Voor alsnog niet goed, door geschakeld naar 2e persoon dan is er geen communicatie.

2e persoon hoorde niets en kan niet spreken.

Beste Robert, Waarschijnlijk is dit een instelling in de knop. We helpen je graag met het juist instellen maar kregen je telefonisch niet aan de lijn. Bel, mail, chat en whatsapp ons gerust, we zijn dagelijks bereikbaar en ook op zaterdag ochtend. Hopelijk waardeer je onze service bij het helpen de juiste instellingen goed te zetten. Alvast dank en graag tot ziens!

Een zeer goede service gaven mij het inzicht op dit horloge MS5X te kopen. De instalatie en de vragen die ik gesteld heb hebben mij zeer goed geholpen. Een top horloge met heel veel mogelijkheden.

Top product

Mijn vader is momenteel bij mij thuis om te herstellen van een ziekenhuisopname, dus nu proberen we de sos-knop alleen maar uit, maar mijn vader woont eigenlijk in spanje alleen en kan straks met deze knop in zijn eigen omgeving om hulp vragen als hij dat nog heeft en niet is staat is gewoon mobiel te bellen, dat geeft ons hier in nederland een beetje rust

mooi maar te beperkt

mooie applicatie maar geeft te weinig toegevoegde waarde om daar 3 euro per maand voor te betalen

Voor schoonvader gekocht. Prima service. Geinstalleerd en al. Blij mee. Geeft toch gelijk weer een veiliger gevoel.

Snel besteld en snel geleverd

Topapparaat die eenvoudig te installeren is werkt super en makkelijk in de bediening een echte aanrader.

Super helpdesk

Vriendelijk, behulpzaam, helpdesk

Weet ik nog niet

Kan ik nog niet zeggen

Bedankt voor het telefoongesprek. U gaf aan tot nu toe tevreden te zijn met uw aankoop. Dat vinden wij fijn om te horen. Mocht u toch nog vragen hebben, dan zijn wij zes dagen per week voor u bereikbaar. Ook als u nog tips of verbeteringen heeft voor onze service, dan horen wij dat graag!

Veel te moeilijke gebruiksaanwijzing, voor ons wel.

Mijn dank dat de gebruiksaanwijzing in het Nederlands is. Maar voor ons niet om te doen. Veel te duur om het door jullie te laten doen. Verder. Ok. Groetjes w

Bedankt voor uw feedback, wel jammer dat u ons een laag cijfer geeft. We doen ons best om duidelijke handleidingen te schrijven voorzien van plaatjes en voorbeelden. Ook hebben we installatie video's gemaakt met extra uitleg. Mocht u er toch niet uitkomen, dan kunt u ons 6 dagen per week bellen, chatten, whatsapp-en of mailen. We nemen dan de tijd voor u en helpen u met de installatie. Vaak kunnen we zelf op afstand instellen voor u aanpassen. Dus: mocht u nog vragen hebben of hulp nodig hebben bij de installatie, neem gerust contact met ons op! Hopelijk kunt u deze service waarderen..:) Met vriendelijke groet, Roelof Janssen, mijnSOS