Prima horloge, jammer van de zwakke batterij

Goede functionaliteiten en niet ingewikkeld voor de gebruiker. Instellen is wel wat complexer. Jammer dat de batterij zo vlug leeg is. Max 24 uur in een besparende modus.

Ingewikkeld voor ouderen

T.z.t Stuur ik een voorstel voor correcties van de handleiding.

Goedemorgen, Wat vervelend dat u het zo ervaart, Wij bieden op onze website ook installatieservice aan zodat de knop meteen gebruiksklaar is. Mocht u nog vragen hebben zijn wij bereikbaar op 088-2336060 Met hartelijke groeten, MijnSOS.nl

Topservice

Voor mijn moeder de sos hanger aangeschaft. Werkt uitstekend en ze is er heel blij mee wetende als ze nu valt er snel hulp van de kinderen onderweg is.

Product voldoet aan de verwachtingen

Het horloge werd snel geleverd en voldoet aan onze verwachtingen.

Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levring

Al jaren zeer vertrouwt product voor mijn moeder. Dus nu even ter vervanging. Service weer als vanouds

SOS smarthorloge niet zo als verwacht

De handleiding geeft totaal geen duidelijke omschrijving, De app kunnen het horloge moeilijk toevoegen, zonder hulp vind je niet hoe het werkt. De gps locatie komt niet goed overeen en moet je zoeken waar het exact bevind, geeft bij ons soms een andere plek aan

Super service!

Alarmhorloge snel geleverd. Toen bleek dat mijn vader liever iets anders wilde, was het retourneren ook prima geregeld.

Goed, maar handleiding kan beter

Ik vind de handleiding niet helemaal duidelijk. Er staat te weinig in over de werking en toepassing van het sos- horloge

Snelle levering en een behulpzame klantenservice.

Levering ging erg snel en de informatie op de website is duidelijk en overzichtelijk. Het installeren van het horloge is duidelijk uitgelegd in de omschrijving. Ik miste in de omschrijving wel hoe je de belloop aan moest zetten. Hier heeft de klantenservice mij ontzettend goed mee geholpen.

Snelle levering, goed materiaal

Het horloge werdt compleet geleverd. Simkaartje was netjes geplaatst. (zoals beschreven in de eigen bijgeleverde handleiding. ) De app oogtwat rommelig maar werkt wel. (engelstalig) Hij wordt niet aan Wifi of blootooth gekoppeld. Dus zorg wel dat er geld bij komt bij het meegeleverde simkaartje (hoe dit moet, moet ik nog even ontdekken) Daarnaast was dit product zeer snel geleverd. Alles netjes verpakt.

Lastig te installeren. Matige handleiding.

We hebben aardig zitten puzzelen maar het installeren is nog niet gelukt.

MijnSOS maakt waar wat op de website staat

Installatie is goed te doen en wat heel prettig is dat er een helpdesk achter zit die telefonisch bereikbaar is! Schroevendraaiertje was niet meegeleverd, één telefoontje en werd binnen 24 uur bezorgd!

Snelle reactie

Ik ben goed geholpen voor installatie SOS knop bedankt.

Ik voel me nu zekerder

Is nog niet in gebruik

Nog geen ervaring, horloge werkt niet laten installeren maar geen beweging in te krijgen

Goede en vriendelijke communicatie en mooi product

Bij telefonisch contact was men heel vriendelijk en behulpzaam. Hoe het product werkt moet ik nog afwachten, maar het ziet er goed en netjes uit. De vraag is of mijn moeder er zelf uit zou komen, maar ik kom er wel uit om het apparaat in te stellen

Snel en handig een alarm kunnen regelen voor mijn vader!

Vorig jaar heb ik een sos alarm gekocht voor mijn oom. Met het alarm naar de telefoonwinkel gegaan en daar met hulp het alarm klaar voor gebruik gemaakt. Nu heb ik een alarm gekocht voor mijn vader en deze was meteen gebruiksklaar met simkaart. Wat een slimme en handige toevoeging voor een makkelijk en goed werkend alarm. Mijn vader wil nu graag een armband erbij. Hij vindt het alarm om zijn nek niet fijn. Ook is het makkelijker om het alarm 's nachts te dragen. Want daar is de vorige keer het ongeluk gebeurd. Uitgegleden in de badkamer en geen alarm om.

Netjes binnen 1 dag geleverd. Et Nederlandse gebruiksaanwijzing en een vriendelijke bedank kaartje

Prima horloge

Prima horloge dat voor een stuk zekerheid en veiligheid zorgt.

Makkelijk in gebruik maar ik vind dat het magneetje gauw los laat, niet zo'n sterk magnetisch dus. Is daar nog iets aan te doen?

zeer klantvriendelijk, behulpzaam en goed bereikbaar

Snelle levering. Omdat er iets niet helemaal duidelijk was, heb ik telefonisch contact gezocht. Ook dat ging gemakkelijk en werd ik prima geholpen. De SOSknop voldoet prima aan onze verwachting en waarvoor we hem nodig hebben.

Netjes te woord gestaan en mooi horloge

Het installeren van de app any tracking is goed te doen het koppelen aan je telefoon vergt wat meer geduld. Helaas heeft mijn moeder geen bereik in haar huis en straat waardoor het horloge nu nutteloos lijkt. Maar ik neem morgen contact op met Mijn Sos.nl voor een oplossing. Hopelijk lukt dat.

Bedankt voor de beoordeling. Mocht uw locatie met KPN onvoldoende dekken dan kunt u nog kiezen voor een andere provider zoals vodafone of t-mobile. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag!

Zeer tevreden vriendelijke medewerkers Bij vraagstelling chat/mail/telefonisch wordt gelijk gecommuniceerd en je wordt goed geholpen

Fantastisch..

Niet verwacht maar binnen 1 dag al in huis. Na mezelf aangemeld te hebben bij KPN, de noodknop 2 keer uitgeprobeerd en deze werkte perfect. Bedankt voor het plaatsen van de simkaart en het invoeren van bepaalde gegevens.

Werkt goed

Even uitzoeken hoe het werkt, maar daarna wijst zich alles vanzelf.