Filters

10

Klantvriendelijk en snelle levering.

Klantvriendelijk en snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
4

wij hebben nog niets ontvangen

het schijnt dat DHL de schuld is en nu maar hopen dat de bestelling een dezer dagen komt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed geholpen

Bij problemen kon ik gelijk terecht.

  • Aanbevelen? Ja
10

topservice

op geen tijd een nieuwe oplaadkabeltje ontvangen voor het SOS horloge van mijn bejaarde moeder.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo Pierre, Fijn om te horen dat het kabeltje er op tijd was! Groet, Lisette van mijnSOS

10

Fantastisch wat een mogelijkheden, echt een aanrader

Netjes en snel geleverd, een klein (onopvallend) apparaatjes met ongekende mogelijkheden. Doet wat het beloofd en ook nog zonder abonnementskosten !

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo Piet, Bedankt voor uw beoordeling! Groet, Lisette van mijnSOS

9

Vriendelijk en adequaat

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste G.J, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Groet, Lisette van mijnSOS

1

Slecht, nog niets ontvangen

Mijn moeder heeft de sos armband nog niet ontvangen. Wij zouden deze dan ook graag annuleren.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hallo Nel, We hebben elkaar inmiddels al gesproken. De armband is op de dag van bestelling naar u verstuurd met PostNL. Doorgaans levert PostNL binnen enkele dagen. Maar bestellingen rondom feestdagen, zoals uw bestelling tijdens Pasen, doen er langer over om bezorgd te worden door PostNL. U beoordeelt overigens nu de service van PostNL, niet die van mijnSOS. We hopen dat u wel tevreden bent over onze service! Groet, Lisette van mijnSOS

9

Zeer snelle en goede levering

De bestelling de eerstvolgende werkdag in huis en het is een zeer goede alarmmelding voor senioren die nog alleen wonen.

  • Aanbevelen? Ja
4

Snelle levering, snel zaken doen

Telefonische vragen worden goed beantwoord. Levertijd is super snel. Handleiding is niet duidelijk en niet compleet. Any time app, moet je toestemming geven op vragen van chinese tekens!!! Installatie service is goed, maar vervolgens moet jezelf de simkaart verwijderen en een kpn account aanmaken en de simkaaart koppelen.... Het nummer van de simkaart moet jezelf in de app van any time zetten Er staat nergens vermeld dat het horloge ook verbruik heeft zonder dat er gebeld wordt (niet veel 1 cent per dag) Dan is 20 euro installatie service wel erg veel voor drie nummers in een app zetten, zeker wanneer je zelf nog zoveel werk heeft mbt de simkaart en zelf ook het nummer in de app moet zetten. Wanneer je je realiseert wat de doelgroep is voor dit (mogelijk chinees) horloge dan is installatie service zonde van je geld.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste A, Allereerst natuurlijk fijn om te lezen dat de telefonische vragen goed beantwoord worden en dat de levertijd snel is. We streven er natuurlijk naar dat de handleiding voor iedereen zo duidelijk mogelijk is. Als dit niet zo is, dan zijn we voor vragen telefonisch of per mail goed bereikbaar. Omdat we continu op zoek zijn naar verbetering, passen we de handleiding ook regelmatig aan na tips van klanten. We hebben uw feedback over de extra kosten ook genoteerd. Dit nemen we mee. De extra kosten (ongeveer 1 cent per dag) worden gemaakt voor de koppeling tussen het horloge en de Any tracking app. Onze installatieservice bestaat uit meer dingen dan telefoonnummers invoeren. Hier zit overigens ook de simkaart bij inbegrepen (t.w.v. €7,50) en de pincode is hiervan door ons verwijderd. Daarnaast passen we nog andere dingen aan in de app, zodat het horloge in principe gebruiksklaar is. Ons advies is inderdaad om de simkaart te koppelen aan een KPN-account zodat eenvoudig het beltegoed is in te zien en op te waarderen. Dit is echter geen must voor de werking van het horloge omdat de simkaart ook op een andere manier op te waarderen is. Helaas kunnen wij niet ondersteunen bij de koppeling van de simkaart aan een KPN-account, vanuit de privacywetgeving. Ik hoop dat ik met deze uitleg wat verdere toelichting heb kunnen geven over onze werkwijze. Groet, Lisette van mijnSOS

10

Uitstekende klantenservice!

Heel goed telefonisch bereikbaar, vriendelijk en goede service. SOS-knop ziet er goed uit en handig met alle bijgeleverde accessoires..

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo Loes, Bedankt voor deze mooie beoordeling! We proberen er alles aan te doen om onze klanten tevreden te maken én te houden! Groet, Lisette van mijnSOS

8

Rustgevend en betrouwbaar

Rustgevend ebmn betrouwbaar

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo Peter, Wat fijn om te lezen dat ons product zoveel vertrouwen geeft. Groet, Lisette van mijnSOS

10

Product doet wat het belooft en is voorzien van duidelijke instructie.

Werkte direct. Zeer nuttig dat er een heldere instructie bij was gesloten hoe de pincode van een simkaart te verwijderen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo Marino, Bedankt voor deze beoordeling. We proberen inderdaad zo duidelijk mogelijk te zijn in onze instructies. Groet, Lisette van mijnSOS

9

Top

Snelle verzending en snelle reactie op vragen

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Marcel, Bedankt voor je beoordeling! Groet, Lisette van mijnSOS

9

Prima bedrijf prima service

Kwalitatief mooi product. Snelle levering goed verpakt, sim kaartje gemist maar de eerst volgende werkdag gelijk opgestuurd. Prima service zowel in de mail als met whatsapp.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Ton, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Groet, Lisette van mijnSOS

10

Goed product, geweldige aftersales.

Product is goed, met een buitengewoon duidelijke gebruiksaanwijzing. Daarnaast is het bedrijf echt goed bereikbaar en geven ze duidelijk antwoord. Een voorbeeld voor vele anderen!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Teun, Bedankt voor deze positieve beoordeling! Groet, Lisette van mijnSOS

10

Goede ervaring, fijn telefonisch contact

Horloge gekocht. Uitleg telefonisch was vriendelijk en behulpzaam. Het doosje met daarin het horloge inclusief leuk kaartje met groeten. Daags na bestelling al gekregen. Minpuntje: DHL had pakje gewoon onder de brievenbus neergezet. Openbare plek, waar iedereen het pakje had kunnen pakken.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Ger, Bedankt voor uw beoordeling. Omdat er zoveel informatie beschikbaar is, proberen we zo volledig en duidelijk mogelijk te zijn op onze website en in onze handleidingen. Fijn om te lezen dat u telefonisch ook nog goed geholpen bent. De klacht over DHL nemen wij mee, bedankt voor de terugkoppeling. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Groet, Lisette van mijnSOS

10

Top!

Alles wat er op hoort te zitten zit erop. Geen abonnementskosten. Controle en instellingen via SMS commando's. Losse prepaid simkaart gekocht. Duidelijke gebruiksaanwijzingen op website en op papier.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Hans, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Groet, Lisette van mijnSOS

10

Goede service mooi product

Installeren / activeren was lastig maar met hulp van mijn SOS voor elkaar gekregen. Erg blij met de SOS knop voor mijn moeder

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Arthur, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te lezen dat u blij bent met de SOS-knop en dat we hebben kunnen helpen met de installatie. Groet, Lisette van mijnSOS

10

Prima leverancier en SOS knop

Heel fijn is dat de knop bedrijfsklaar geleverd kan worden.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Ed, Hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn dat je zo tevreden bent over onze installatieservice. Met vriendelijk groeten, MijnSOS

8

Snelle levering

Fout die ik zelf had gemaakt werd direct aangepast. Wel jammer had wat vragen via mail waar ik geen antwoord op heb gekregen

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Marga, Als het goed is hebben wij alle vragen beantwoord op je mailtjes. Kijkt u even in uw spam? Mochten er vragen zijn die niet beantwoord zijn, dan horen wij dat graag! Met vriendelijke groeten, MijnSOS

8

service is goed

Ik had wat vragen in bestelproces en met een belletje goed opgelost. Goed bereikbaar dus. Enige minpuntje vind ik dat er wel een gebruiksaanwijzing bij zit maar die niet erg duidelijk is en niet compleet. Er zitten dingen in de app die niet uitgelegd worden in de gebruiksaanwijzing, dit is ook niet te vinden op internet want dan kom je steeds bij dezelfde gebruiksaanwijzing uit die al geleverd is. Tevens vind ik het lastig dat ik niet op het alarmtoestel zelf kan zien wat de accu status is.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Annie, Hartelijk dank voor uw beoordeling. We zijn bezig met een handleiding te maken voor de any tracking app. Die zal medio april op de website komen te staan. Mocht u in de tussentijd vragen hebben over het horloge of de app dan staan we u graag telefonisch te woord. Met vriendelijke groeten, MijnSOS

10

Zeer betrouwbaar, super service!

Na een keurige en snelle levering bleek ons bedrijf 2x betaald te hebben. MijnSOS.nl attendeerde ons hierop al voordat wij het zelf doorhadden. Meer dan tekenend voor hun prima en betrouwbare service!!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

beste Mike, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn dat het opgelost kon worden! Met vriendelijke groet, Tom van MijnSOS

10

Geweldig

Goede service. We kwamen er niet uit en zijn echt super geholpen via de telefoon. Echt heel behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Jacqueline, Bedankt voor deze beoordeling! We zijn telefonisch goed bereikbaar. Mochten we onverhoopt de telefoon een keer niet op kunnen nemen, dan kan de voicemail ingesproken worden. We bellen dan z.s.m. terug. Groet, Lisette van mijnSOS

8

goede, efficiënte on line hulp

bij een probleem aan het SOS horloge werd ik vlot ge-holpen

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo Erwin, Bedankt voor de goede beoordeling! Groet, Lisette van mijnSOS

9

Zeer goede service, fijne persoonlijk advies bij mijn vragen en snelle levering.

Ik was blij met de snelle levering en het mooie product, maar extra blij met jullie antwoorden op mijn vragen via Whatsapp en mail. Het gaf mij de zekerheid om via jullie te bestellen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo Eva, Wat fijn dat u de contacten met ons als prettig hebt ervaren! Bedankt voor uw beoordeling. Groet, Lisette van mijnSOS

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.