Alles top

Prima product, prima levering

Noodknop werkt goed. Veel mogelijk, maar de handleiding is wat summier. Dit is een puntje voor verbetering. Met name een goed handleiding voor instellingen via de software ontbreekt.

Redelijk

Hij werkt goed, maar toch wat opmerkingen: - ik heb hem gekocht met installatie. Uit de handleiding krijg ik de indruk dat ik toch nog de Sim kaart er uit moet halen. Het is nog steeds niet duidelijk of de Sim- kaart verwijderd moet worden. Er uit halen is een hele heisa. - bij het uit proberen blijkt dat er nog maar 0,15 cent beltegoed op staat van de 5 euro die bij de installatie zit. Ik heb nagenoeg niets gedaan, dus ik vraag me af waaraan het tegoed is opgegaan. - 4 keer het alarm getest, waarbij 2 keer de contactpersoon ons niet kon horen. - het zou mooi zijn als alle instellingen via een app opgevraagd kunnen worden en niet via codes per sms. Mooi is wel dat er spraak bij is, zoals bij het indrukken van de alarmknop.

Beste Robert, Helaas kreeg ik u telefonisch niet te pakken om dit te bespreken. Voor het online opwaarderen hoeft de simkaart er niet uit maar sommige klanten vinden het prettig om een account te hebben om zo de status van het beltegoed te zien, daarom moet deze eenmalig uit de noodknop omdat u een sms'je krijgt. Verder hoeft de simkaart er niet meer uit, de handleiding is voor mensen zonder installatie maar u vindt wel andere informatie zoals het aanzetten etc. U heeft een simkaart gekregen met 5 euro beltegoed en heeft 4x getest. Er zijn 4 nummers ingesteld, iedereen krijgt een sms'je en wordt gebeld. Een sms'je bestaat uit 160 tekens en dit sms'je wordt berekend voor 2 of misschien 3 sms'jes dit maal 4 nummers en u heeft 4x getest. En er zijn misschien nog belminuten gemaakt. In het begin bij het testen kan het sneller gaan omdat u dan in en korte tijd vaak de SOS gaat gebruiken. We zijn bezig om een app te ontwikkelen, nu is het mogelijk allemaal via sms of via een software die te downloaden is op onze website. Hoop u voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u vragen hebben dan kunt u ons altijd bellen en/of mailen. Fijne dag verder! Hartelijke groet, Claudia

het werkt!

bij testen blijkt het te werken. Te goed zzelfs, want ondanks antwoorden van de nummers 1 en 2 werden toch nog de nummers 3 en 4 gebeld. Dat moet ik nog uitzoeken.

Beste Victor, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen! Een noodoproep kunt u tussentijds annuleren, dan worden de andere nummers niet meer gebeld. Mocht u nog vragen hebben kunt u ons altijd bellen en/of mailen! Fijne dag verder! Hartelijke groet, Claudia

een woord!! Top!!!

service/kennis/en snel

Super klantvriendelijk en snel!

Klantvriendelijk , snel en heldere uitleg.

alles super van begin tot einde

vanaf het eerste telefonisch contact tot aan de levering alles netjes en snel verlopen

Zeer behulpzame partij

Erg prettig.

Eenvoudig hulpmiddel wat doet wat het zegt te doen.

Op zoek naar een alarmlijn voor een hulpbehoevende dan is deze sos-horloge een aardige oplossing. Het werkt gewoon. Prima dus, alleen de afmeting is wat aan de dikke kant. Verder heel jammer dat er maar 3 opvolgers in het toestel gezet kunnen worden. De app is spartaans en verdient meer eigentijdsheid. De prijs (er geen abonnementskosten), is ok.

Beste Theo, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen! Fijn dat het goed werkt! Het Alarm horloge is wel wat aan de dikke kant, het smart alarm horloge is wat platter en kunnen 10 nummers ingezet worden ipv 3 nummers. Bij de overige noodknoppen kunnen ook 10 nummer er ingezet worden. Fijne dag verder! Hartelijke groet, Claudia

goede service. lief kaartje erbij

geweldig geholpen

Ik had eerst een horloge besteld maar ik kreeg geen GPS contact met de horloge. Na telefonisch contact (waar ik erg netjes werd geholpen) heb ik besloten dat een andere horloge beter bij ons past. Fijn gesprek en goed advies.

Goed product met prima service

Het is vrij prijzig, maar als het doet wat het moet doen dan is het het geld meer dan waard.

SUPER!

Zeer snelle levering, goede uitleg!

Er gevoelig

We hebben het alarm pas een week. Het is al meerdere keren om niets afgegaan. Het is zeer gevoelig afgestemd. Jammer dat de tijd in het Engels wordt verkondigd. verder werkt het wel goed.

Beste Helma, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen! U geeft aan dat het zeer gevoelig is afgestemd, bedoelt u het valarm? De gevoeligheid is hiervan is aan te passen in de app. Hoop u voldoende te hebben geïnformeerd, mocht u nog vragen hebben kunt u ons altijd bellen. Fijne dag! Hartelijke groet, Claudia

Ik ben goed geholpen, sos-knop functioneerde niet, teruggestuurd en het is snel gerepareerd.

probleem goed opgelost

wij hadden een probleem maar zonder problemen konden we een upgrade doen van het toestel.

Klantvriendelijke service

SOS.nl is goed bereikbaar voor persoonlijk contact en deskundige uitleg. Bestellingen worden vlot en adequaat verwerkt.

Duidelijk advies

Goed geholpen en ik alle vragen een duidelijk antwoord.

Het probleem licht denk ik bij mij

Ik ben goed geholpen het probleem word opgelost .

Goedemiddag Elizabeth, Fijn dat het nu is opgelost! Mocht u nog vragen hebben kunt u ons altijd bellen. Fijne dag verder en fijne feestdagen! Hartelijke groet, Claudia

In eerste instantie kreeg ik de producten van een andere klant geleverd. Nadat ik hiervan een melding had gemaakt werd ik de volgende dag direct teruggebeld en werd de omwisseling snel opgelost. Binnen een dag had ik de juiste producten in bezit. Goede service.

Prima advies en persoonlijk contact

Kundig en persoonlijk advies met veel empathie voor de situatie

uitstekend

klantvriendelijk, vakkundig

Veilig gevoel

Geruststellend

Prima service.

Prima service.

Prima product, prima service

De 2G GPS tracker werkt prima, de plaatsaanduiding via google is erg accuraat. Toestel werkt prima in België met een 0 abonnement. Geen extra service en dus kosten nodig !