Perfecte afhandeling

Zeer tevreden over de afhandeling van mijn bestelling, snelle levering.

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Groet, Lisette van mijnSOS

fantastisch

Goed contact. Goed advies. Snelle levering. Bij vragen snel antwoord. Geen uren lange wachten aan de telefoon. Gewoon helemaal fantastisch

Beste Louis, Bedankt voor deze mooie beoordeling! We proberen inderdaad alle telefoontjes die we krijgen, direct te beantwoorden. Soms lukt dat door drukte niet, maar dan bellen we z.s.m. terug als de voicemail is ingesproken. Groet, Lisette van mijnSOS

duidelijke uitleg

We kregen het thuis gestuurd En de handleiding die er bij zat klopte volgens ons niet Maar we zijn er toch uitgekomen op den duur En fijn gevoel dat we altijd vragen kunnen stellen Groetjes Corry de Deugd Mantelzorgster Esther Bogert

Beste Corry, Hartelijk dank voor de beoordeling. We proberen onze handleiding zo duidelijk mogelijk voor iedereen te maken en we verbeteren deze ook, mede naar aanleiding van ervaringen van onze klanten. U kunt altijd nog contact met ons opnemen om door te geven wat niet duidelijk was. Groet, Lisette van mijnSOS

Snelle levering van een goed werkend produkt. Fijne behulpzame telefonische service.

Beste Marc, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent over het product en onze service. Vriendelijke groeten, MijnSOS

Klantvriendelijk en snelle levering.

Klantvriendelijk en snelle levering.

Beste Gerard, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat u tevreden bent over de service. Vriendelijke groeten, mijnSOS

wij hebben nog niets ontvangen

het schijnt dat DHL de schuld is en nu maar hopen dat de bestelling een dezer dagen komt.

Beste Wiel, U heeft de service van DHL beoordeeld. We hebben al contact met u opgenomen en een nieuw pakket naar u verstuurd. Hopelijk bent u nu wel tevreden over onze service. Mocht er nog vragen zijn dan horen we dat graag! Vriendelijke groeten, mijnSOS

Zeer goed geholpen

Bij problemen kon ik gelijk terecht.

Hallo Bart, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service! Groet, Lisette van mijnSOS

topservice

op geen tijd een nieuwe oplaadkabeltje ontvangen voor het SOS horloge van mijn bejaarde moeder.

Hallo Pierre, Fijn om te horen dat het kabeltje er op tijd was! Groet, Lisette van mijnSOS

Fantastisch wat een mogelijkheden, echt een aanrader

Netjes en snel geleverd, een klein (onopvallend) apparaatjes met ongekende mogelijkheden. Doet wat het beloofd en ook nog zonder abonnementskosten !

Hallo Piet, Bedankt voor uw beoordeling! Groet, Lisette van mijnSOS

Vriendelijk en adequaat

Zie boven

Beste G.J, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Groet, Lisette van mijnSOS

Slecht, nog niets ontvangen

Mijn moeder heeft de sos armband nog niet ontvangen. Wij zouden deze dan ook graag annuleren.

Hallo Nel, We hebben elkaar inmiddels al gesproken. De armband is op de dag van bestelling naar u verstuurd met PostNL. Doorgaans levert PostNL binnen enkele dagen. Maar bestellingen rondom feestdagen, zoals uw bestelling tijdens Pasen, doen er langer over om bezorgd te worden door PostNL. U beoordeelt overigens nu de service van PostNL, niet die van mijnSOS. We hopen dat u wel tevreden bent over onze service! Groet, Lisette van mijnSOS

Zeer snelle en goede levering

De bestelling de eerstvolgende werkdag in huis en het is een zeer goede alarmmelding voor senioren die nog alleen wonen.

Snelle levering, snel zaken doen

Telefonische vragen worden goed beantwoord. Levertijd is super snel. Handleiding is niet duidelijk en niet compleet. Any time app, moet je toestemming geven op vragen van chinese tekens!!! Installatie service is goed, maar vervolgens moet jezelf de simkaart verwijderen en een kpn account aanmaken en de simkaaart koppelen.... Het nummer van de simkaart moet jezelf in de app van any time zetten Er staat nergens vermeld dat het horloge ook verbruik heeft zonder dat er gebeld wordt (niet veel 1 cent per dag) Dan is 20 euro installatie service wel erg veel voor drie nummers in een app zetten, zeker wanneer je zelf nog zoveel werk heeft mbt de simkaart en zelf ook het nummer in de app moet zetten. Wanneer je je realiseert wat de doelgroep is voor dit (mogelijk chinees) horloge dan is installatie service zonde van je geld.

Beste A, Allereerst natuurlijk fijn om te lezen dat de telefonische vragen goed beantwoord worden en dat de levertijd snel is. We streven er natuurlijk naar dat de handleiding voor iedereen zo duidelijk mogelijk is. Als dit niet zo is, dan zijn we voor vragen telefonisch of per mail goed bereikbaar. Omdat we continu op zoek zijn naar verbetering, passen we de handleiding ook regelmatig aan na tips van klanten. We hebben uw feedback over de extra kosten ook genoteerd. Dit nemen we mee. De extra kosten (ongeveer 1 cent per dag) worden gemaakt voor de koppeling tussen het horloge en de Any tracking app. Onze installatieservice bestaat uit meer dingen dan telefoonnummers invoeren. Hier zit overigens ook de simkaart bij inbegrepen (t.w.v. €7,50) en de pincode is hiervan door ons verwijderd. Daarnaast passen we nog andere dingen aan in de app, zodat het horloge in principe gebruiksklaar is. Ons advies is inderdaad om de simkaart te koppelen aan een KPN-account zodat eenvoudig het beltegoed is in te zien en op te waarderen. Dit is echter geen must voor de werking van het horloge omdat de simkaart ook op een andere manier op te waarderen is. Helaas kunnen wij niet ondersteunen bij de koppeling van de simkaart aan een KPN-account, vanuit de privacywetgeving. Ik hoop dat ik met deze uitleg wat verdere toelichting heb kunnen geven over onze werkwijze. Groet, Lisette van mijnSOS

Uitstekende klantenservice!

Heel goed telefonisch bereikbaar, vriendelijk en goede service. SOS-knop ziet er goed uit en handig met alle bijgeleverde accessoires..

Hallo Loes, Bedankt voor deze mooie beoordeling! We proberen er alles aan te doen om onze klanten tevreden te maken én te houden! Groet, Lisette van mijnSOS

Rustgevend en betrouwbaar

Rustgevend ebmn betrouwbaar

Hallo Peter, Wat fijn om te lezen dat ons product zoveel vertrouwen geeft. Groet, Lisette van mijnSOS

Product doet wat het belooft en is voorzien van duidelijke instructie.

Werkte direct. Zeer nuttig dat er een heldere instructie bij was gesloten hoe de pincode van een simkaart te verwijderen.

Hallo Marino, Bedankt voor deze beoordeling. We proberen inderdaad zo duidelijk mogelijk te zijn in onze instructies. Groet, Lisette van mijnSOS

Snelle verzending en snelle reactie op vragen

Beste Marcel, Bedankt voor je beoordeling! Groet, Lisette van mijnSOS

Prima bedrijf prima service

Kwalitatief mooi product. Snelle levering goed verpakt, sim kaartje gemist maar de eerst volgende werkdag gelijk opgestuurd. Prima service zowel in de mail als met whatsapp.

Beste Ton, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Groet, Lisette van mijnSOS

Goed product, geweldige aftersales.

Product is goed, met een buitengewoon duidelijke gebruiksaanwijzing. Daarnaast is het bedrijf echt goed bereikbaar en geven ze duidelijk antwoord. Een voorbeeld voor vele anderen!

Beste Teun, Bedankt voor deze positieve beoordeling! Groet, Lisette van mijnSOS

Goede ervaring, fijn telefonisch contact

Horloge gekocht. Uitleg telefonisch was vriendelijk en behulpzaam. Het doosje met daarin het horloge inclusief leuk kaartje met groeten. Daags na bestelling al gekregen. Minpuntje: DHL had pakje gewoon onder de brievenbus neergezet. Openbare plek, waar iedereen het pakje had kunnen pakken.

Beste Ger, Bedankt voor uw beoordeling. Omdat er zoveel informatie beschikbaar is, proberen we zo volledig en duidelijk mogelijk te zijn op onze website en in onze handleidingen. Fijn om te lezen dat u telefonisch ook nog goed geholpen bent. De klacht over DHL nemen wij mee, bedankt voor de terugkoppeling. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Groet, Lisette van mijnSOS

Alles wat er op hoort te zitten zit erop. Geen abonnementskosten. Controle en instellingen via SMS commando's. Losse prepaid simkaart gekocht. Duidelijke gebruiksaanwijzingen op website en op papier.

Beste Hans, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Groet, Lisette van mijnSOS

Goede service mooi product

Installeren / activeren was lastig maar met hulp van mijn SOS voor elkaar gekregen. Erg blij met de SOS knop voor mijn moeder

Beste Arthur, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te lezen dat u blij bent met de SOS-knop en dat we hebben kunnen helpen met de installatie. Groet, Lisette van mijnSOS

Prima leverancier en SOS knop

Heel fijn is dat de knop bedrijfsklaar geleverd kan worden.

Beste Ed, Hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn dat je zo tevreden bent over onze installatieservice. Met vriendelijk groeten, MijnSOS

Fout die ik zelf had gemaakt werd direct aangepast. Wel jammer had wat vragen via mail waar ik geen antwoord op heb gekregen

Beste Marga, Als het goed is hebben wij alle vragen beantwoord op je mailtjes. Kijkt u even in uw spam? Mochten er vragen zijn die niet beantwoord zijn, dan horen wij dat graag! Met vriendelijke groeten, MijnSOS

service is goed

Ik had wat vragen in bestelproces en met een belletje goed opgelost. Goed bereikbaar dus. Enige minpuntje vind ik dat er wel een gebruiksaanwijzing bij zit maar die niet erg duidelijk is en niet compleet. Er zitten dingen in de app die niet uitgelegd worden in de gebruiksaanwijzing, dit is ook niet te vinden op internet want dan kom je steeds bij dezelfde gebruiksaanwijzing uit die al geleverd is. Tevens vind ik het lastig dat ik niet op het alarmtoestel zelf kan zien wat de accu status is.

Beste Annie, Hartelijk dank voor uw beoordeling. We zijn bezig met een handleiding te maken voor de any tracking app. Die zal medio april op de website komen te staan. Mocht u in de tussentijd vragen hebben over het horloge of de app dan staan we u graag telefonisch te woord. Met vriendelijke groeten, MijnSOS