Altijd heel goed geholpen als ik vragen had

Beste Ankie, Hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service. Hartelijke groeten, MijnSOS

Prima, sommige dingen werken niet, bv. Geo-fencing

In het algemeen prima, alleen bv. Gezondheidcupdaten is niet altijd even gemakkelijk.

Beste Igor, Hartelijk dank voor je beoordeling. Mocht je hulp nodig hebben bij het instellen van je horloge, dan helpen wij je graag! Je kunt ons bereiken op 040-3113777 of mail naar [email protected] Met vriendelijke groeten, MijnSOS

Een hele fijne firma waar we zojuist een tweede SOSknop kochten

Vlotte goede antwoorden aan de telefoon. Snel gestuurd en netjes geïstalleerd. Dank!

Beste Olifant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Goed om te lezen dat u zo snel geholpen bent, daar streven we naar! Met vriendelijke groeten, MijnSOS

Installeren niet gemakkelijk

Hadden telefoonnummers laten inprogrammeren, om gedoe met de simkaart te voorkomen, maar na 1 testronde was het beltegoed op en moest de hele procedure met de simkaart toch worden uitgevoerd

Geweldige klantenservice

Ik heb vorige week een sos horloge gekocht, mijn 2de. Deze is echt fantastisch, maar nog meer de vriendelijkheid van de medewerkers! Het persoonlijke kaartje bij de aanschaf van je product is al super. Je kunt alles vragen, en word net zo lang ondersteund tot alles je duidelijk is. Is het dan nog niet duidelijk of heb je een andere vraag, bel / mail je gewoon terug. Ze antwoorden snel.

Beste Dorien, Hartelijk dank voor je beoordeling. Super om te horen dat u net zo enthousiast ent als wij over onze producten. En fijn dat je zo te spreken bent over onze klantenservice. Met vriendelijke groet, MijnSOS

Behulpzaam

Vakkundig en behulpzaam bij probleem met alarmsysteem

Beste Maarten, Hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn dat u tevreden bent over onze service. Hartelijke groeten, MijnSOS

Beste Carla, Hartelijk dank voor je beoordeling. Vriendelijke groet, MijnSOS

Doet wat het moet doen

Prima service . Iets fout gegaan en werd direct vriendelijk geholpen. Prima

Beste Annelies, Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn dat het foutje snel verholpen was. Vriendelijke groeten, mijnSOS

Keurig

Snelle en nette service, blij mee.

Beste Sonja, Hartelijk dank voor je beoordeling. Bij bestellingen voor 3 uur heb je je pakket vaak al de volgende dag in huis. Fijn dat u ook zo tervreden bent over onze service. Met vriendelijke groeten, MijnSOS

Vriendelijk en erg behulpzaam met hert beantwoorden van vragen

Vriendelijk en behulpzaam met het beantwoorden van vragen of het aanbieden van oplossingen.

Beste D, de Wilgen, Harte dank voor uw beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent over onze service. Mochten er nog vragen zijn dan horen we dat graag! Groeten, Team mijnSOS

Snelle levering en keurig verpakt. Het persoonlijke kaartje maakt het net iets leuker.

Beste Wilma, Hartelijk dank voor uw beoordeling. We zetten net dat stapje extra voor de klant en dat begint zeker met een kaartje "groeten uit Nuenen". Groeten Team mijnSOS

Een goed sluitend horlogebandje.

De kwaliteit valt tegen voor de prijs van 17,50.

Beste Gerard, Wat vervelend dat u de kwaliteit vindt tegen vallen. Mocht u niet tevreden zijn, u heeft een zichttermijn van 14 dagen. Met vriendelijke groeten mijnSOS

Goede service en heel goede hulp

Beste Hannie, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Mooi te horen dat u tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groeten, Team mijnSOS

Altijd bereikbaar en snel en goed geholpen. Goede service.

Beste Marja, Hartelijk dank voor je beoordeling. We proberen inderdaad altijd bereikbaar te zijn voor onze klanten omdat we weten dat de nood af en toe hoog kan zijn. Met vriendelijke groet, MijnSOS

Ik heb het nog niet tuis

Beste Peter, Heb je ondertussen het product mogen ontvangen? Soms duurt het bij DHL net een dag langer vanwege drukte bij deze pakketdienst. Mochten er nog vragen zijn dan horen we dat graag! Met vriendelijke groeten, MijnSOS

Goede service!!

De goede telefonische service heeft mij doen besluiten om de SOS knop aan te schaffen. Installatie was geen probleem.

Beste Nicole, Hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn dat een van onze collega's je goed heeft kunnen helpen bij het maken van een keuze voor een product van mijnSOS. Hartelijke groeten, MijnSOS

Snelle levering en antwoorden op vragen

De oplossing van MijnSOS ingezet voor mijn moeder, die recent alleen is komen te staan. Wij zijn zeer tevreden over de levering, service en support van MijnSOS.

Beste Stef, Hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze producten en service, TOP! Met vriendelijke groeten, Team mijnSOS

Hele goede service en snelle reactie

Beste Sylvia, Hartelijk dank voor je reactie. We proberen iedereen z.s.m. te helpen en te woord te staan. Met vriendelijke groeten, MijnSOS

Geruststellend voor mijzelf en de kinderen

Heb het apparaat nog niet zolang maar heb per ongeluk 1 keer op de knop gedrukt en ze werden allemaal gebeld dat vindt ik fijn dat het zo snel werkt. Ik kan het mensen alleen maar aanraden.

Hallo Gerrie, Bedankt voor je review. Fijn dat het apparaat goed werkt! De contactpersonen worden bij een noodoproep één voor één gebeld. Wanneer er contact is geweest, stopt de belronde of u kunt zelf de belronde stoppen. Groet, Lisette van mijnSOS

Voldoende.

Moeilijk in te stellen. Enorm groot, grof horloge maar duidelijk SOS knop. Vriendelijk in prijs voor wat het is.

Goedendag, Bedankt voor uw review. Mocht u nog vragen hebben over het installeren of wilt u toch gebruik maken van onze installatieservice? Neem dan contact met ons op via 040-3113777. Groet, Lisette van mijnSOS

Uitstekenf

Snel geleverd, verstaanbare uitleg voor product.

Beste Anne, Bedankt voor je beoordeling! Groet, Lisette van mijnSOS

Bedankt

Goed ingepakt. Goede prijs. Prima product

Beste Eric, Bedankt voor je beoordeling! Fijn dat u tevreden bent. Groet, Lisette van mijnSOS

Goed geregeld

Het is goed geregeld en verzorgd vriendelijke telefoniste en wat me is opgevallen dat ik het retourneerde een dag later bij jullie aankwam , ik wacht met spanning af wanneer het type horloge wat ik wil er is , ik hou het in de gaten . Groetjes Mevrouw van Geijlswijk

Beste mevrouw Van Geijlswijk, Hartelijk dank voor uw beoordeling. U kunt onze website in de gaten of over een paar weken even bellen. Groet, Lisette van mijnSOS

Al 5 alarmen besteld

In de loop der jaren alweer het 5e alarm besteld altijd tevreden en bij storing goed geholpen. Werkt eenvoudig en goed

Beste Jippe, Bedankt voor deze beoordeling! Fijn dat je zo tevreden bent over onze producten én onze service! Graag tot ziens of spreeks bij een eventuele volgende bestelling! Groet, Lisette

Compact en heel duidelijk te verstaan

Ook snelle reactie op mijn vragen.

Goedendag, Bedankt voor uw beoordeling. Bijna al onze producten zijn qua geluidsniveau in te stellen, zodat het voor iedere unieke gebruiker goed verstaanbaar is. Onze klantenservice probeert ieder telefoontje persoonlijk te beantwoorden. Soms is het wat drukker en kunt u de voicemail inspreken. Maar dan bellen we meteen terug als het kan! Ook de mail. chat en whatsapp worden z.s.m. beantwoord. Groet, Lisette van mijnSOS

Spegelt 92

5674CD Nuenen