Filters

8

fijn dat alles gereld wordt en nu maar hopen dat ik goedkoper uitben.

Ik vind het spannend om over te stappen maar ik heb vertrouwen in de afloop.

  • Aanbevelen? Ja
7

met u goed. Vattenfall eindafrekening heel slecht

Met u goed. Met vattenfall een ellende. Alsmaar hoge bijbetalingen en hogere verschillende bedragen dan afgesproken. Meer betalen dan verschuldigd. Geen contact daarover mogelijk; mail kan miet beantwoord, Whatsapp werkt niet. Geen informatie na inloggen. Grrrr,

  • Aanbevelen? Ja
5

De eerste op aanraden van familie.

Moest even leren aanvaarden dat de belofte van de goedkoopste contract aanbieder, betekende de goedkoopste van dat moment en voor mijn situatie. Want de maandelijkse premie die ik kreeg voorgeschoteld was fors hoger dan die ik op dat moment had. Toen bleek bij navraag dat de verbruik gegevens niet helemaal klopten en kon ik het maandelijkse bedrag bijstellen naar beneden. Ik ga zien hoe het verder gaat in deze wereld van energie en contracten. Tot nu toe verder geen probleem maar de overstap is pas eind juli geregeld. Met aanbevelen bij anderen wacht ik nog even af.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor uw review. Er kunnen meerdere redenen zijn waardoor het termijnbedrag bij de nieuwe leverancier anders is dan bij uw oude leverancier: - De kale tarieven per kWh, m3 en de vaste leveringskosten kunnen hoger liggen dan bij het oude contract het geval was. - Bij de vorige leverancier was het termijnbedrag nog gebaseerd op de netbeheerkosten en overheidsheffingen van vorig jaar (welke dit jaar zijn verhoogd). - Bij het nieuwe contract is mogelijk sprake van een éénmalige korting, welke pas op de jaarafrekening wordt verrekend en niet direct in het termijnbedrag word meegenomen. - De nieuwe leverancier gaat bij een overstap altijd uit van uw 'standaard jaarverbruik'. Dit is het verbruik op uw adres op basis van de gegevens van de afgelopen 3-5 jaar. Mogelijk dat de vorige leverancier een ander (lager) verbruik hanteerde. In de bevestiging welke u van de nieuwe leverancier heeft ontvangen, staat inderdaad aangegeven op basis van welk verbruik het termijnbedrag is gebaseerd. Wanneer dit afwijkt van bijvoorbeeld uw laatste jaarafrekening, dan kunt u het termijnbedrag aanpassen via uw account op de website van de nieuwe leverancier of daarvoor contact opnemen met de klantenservice van de nieuwe leverancier. Mocht u nog vragen hebben, neemt u dan gerust contact met ons op. U kunt via onze website een terug-bel-verzoek indienen, gebruik maken van onze chat of een e-mail sturen middels het contactformulier. Met vriendelijke groet, Miranda Kostenservice.nl

7

Altijd nog geld terug gekregen.

Ben zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Makkelijk geregeld

Hoefde eigenlijk niets uit te zoeken, werk werd ons volledig uit handen genomen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijke info over voordelen en snelle afhandeling nieuwe contract

Scherpe deal bereikt; beter kan niet.

  • Aanbevelen? Ja
10

een geweldige hulp in het oerwoud van aanbieders

Kostenservice neemt het zoeken en vergelijken van de verschillende energieleveranciers en het overzetten van de contracten van de een naar de ander volledig over. Geweldig. Ik hoef nergens aan te denken want kostenservice houdt alles voor mij in de gaten en houdt mij op de hoogte van alle stappen die zij voor mij en namens mij zetten.

  • Aanbevelen? Ja
9

Veel gemak !,

Gemakkelijk,geen omkijken naar

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles goed geregeld .

Prettig contact,ik heb er weinig voor moeten doen. dank voor de inspanning van de ANBO.\ groeten Jan

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed,makkelijk,en super zo

Uiterst tevreden zo

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig 5 sterren

Ik vindt het geweldig ben ontzettend blij met kostensevice .Hoe het gaat Top

  • Aanbevelen? Ja
8

lekker geen omkijken naar.

Fijn om de verbinding met al die energiecowboys zonder zorgen te kunnen verbreken.

  • Aanbevelen? Ja
8

Ben heel tevreden over de gang van zaken

Ik kan dit iedereen aanraden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geregeld zonder zorgen

Na d e asem er lading enkele maand e n geled een, verliep de omzetting naar een ander e lever a nier probleemloos

  • Aanbevelen? Ja
9

Prettige afhandeling.

Geen enkele negatieve opmerking. Alles prima naar tevredenheid geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende en adequate wijze van regelen van nieuw contract

Ik vind het uitstekend dat ik zelf nauwelijks iets hoef te doen. Je krijgt een aanbod en kan dat accepteren of niet.

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijke uitleg

Wij kregen in maart al een nieuw voorstel, terwijl we in augustus pas veranderen van leverancier. Na een vriendelijke en duidelijke uitleg waren we heel tevreden. De manier van werken ( ze regelen alles) is goed.

  • Aanbevelen? Ja
7

Overstap is prima geregeld. Of ik daadwerkelijk goedkoper uit ben moet over een jaar blijken!

Ik heb nergens naar om hoeven kijken, de overstap verliep vlekkeloos.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel gemakkelijk en simpel

Het ging allemaal heel soepel en geen lastige telefoongesprekken

  • Aanbevelen? Ja
7

dit jaar matig

de overgang van de ene naar de andere was te laat

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima geregeld!

Zo willen we het toch? geen gedoe, geen actie ondernemen. Alles klopt. Complimenten!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geen hoofdpijn

Daarmee probeer ik te zeggen, dat het allemaal vlekkeloos gaat. Het wordt allemaal keurig geregeld. De energiemarkt is een oerwoud waar je als leek makkelijk in verdwaald. Je wordt overspoeld met berekeningen door de energie leveranciers. A viertjes vol met getallen. En uiteindelijk weet je nog niet wat je moet betalen. Vergelijken is bijna niet te doen. Dit wordt hier allemaal keurig uit handen genomen. Ga zo door.

  • Aanbevelen? Ja
8

Tevreden

Ik geef nu nog een cijfer acht,omdat ik toch nog een paar keer benaderd ben door de gas leverancier zelf en daar wilde ik graag vanaf zijn.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste mevrouw Hartlief, Bedankt voor uw review. Helaas kunnen wij niet voorkomen dat u bijvoorbeeld door een voormalig energieleverancier nog benaderd wordt voor een aanbod. Omdat u echter van onze dienst gebruik maakt, kunt u dergelijke aanbiedingen direct afslaan. U weet immers dat wij elk jaar opnieuw voor u op zoek zullen gaan naar een passend aanbod en daarbij alles voor u zullen regelen. Met vriendelijke groet, Miranda Kostenservice.nl

9

Makkelijk, snel, goed, veilig

Geweldig. Geen zorgen over prijzen. Geen tijd kwijt met uitzoeken.

  • Aanbevelen? Ja
8

Uitstekend

Het overstappen via Plus Kostenservice is prima verlopen. Ikzelf hoefde helemaal niets te doen. Ik ben blij dat ik gebruik gemaakt heb van deze Plus Kostenservice.

  • Aanbevelen? Ja

Over Kostenservice.nl

Elk jaar een goedkoop energiecontract. Dat kunt u gewoon laten regelen! Door 1x gratis in te schrijven, krijgt u gegarandeerd ieder jaar een scherpe nieuwe deal voor uw gas en licht. Automatisch, zonder dat u zelf nog iets hoeft te doen. Ons team neemt het gedoe volledig uit handen.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd