Het overstappen via Plus Kostenservice is prima verlopen. Ikzelf hoefde helemaal niets te doen. Ik ben blij dat ik gebruik gemaakt heb van deze Plus Kostenservice.

Zorgeloos de de beste en goedkoopste deal.

Eenmalig gegevens en toestemming geven en dan komt er een mooi voorstel uit.Ondersteund door consumenten organisatie gaf vertrouwen om dit te doen. Nu zorgeloos elk jaar de beste deal.

Prima geregeld tot dusver!

Als boven.

goed verzorgd

Overstap snel en prima geregeld.

Kreeg van mijn nu oude energieleverancier een aanbod om een ander en voordeliger contract te nemen. Dit gebeurde vlak voordat mijn contract zou aflopen. Op zichzelf keurig. Maar ik was ook aangesloten bij Kostenservice.nl, En die deed mij echter beter aanbod. Dus was de keuze niet zo moeilijk.

Vlekkeloos overgegaan

Perfekt gegaan en geen gedoe. Dank jullie wel.

Nooit aan beginnen

Ze nemen nog niet de moeite om duidelijk te checken of je een langlopend contract heb. Als alles is geregeld moet je vaststellen dat je te maken krijgt met een flinke boete die tot honderden euro's kan oplopen. Wees gewaarschuwd : nooit beginnen aan deze prutsservice.

Beste heer Roesink, Mijn collega Inge heeft u gisteren al gemaild hierover. We vinden het jammer om te horen dat u onze service als slecht ervaart. Bij uw inschrijving op 27 juni 2020 had u in de eerste instantie aangegeven niet te weten tot wanneer uw energiecontract zou lopen, later die middag heeft u op uw persoonlijke pagina zelf aangegeven dat uw energiecontract zou lopen tot juni 2021. Zowel wij als de energiemaatschappij hebben helaas geen inzage in uw einddatum en zijn dus afhankelijk van wat u aan informatie bij ons opgeeft. Daarom vragen wij dat ook specifiek uit. Daarnaast hebben wij in maart al aangegeven per wanneer wij de overstap zouden regelen waarna u de mogelijkheid had om te kunnen annuleren. We vinden het vervelend voor u dat er nu een boete is opgelegd maar nogmaals helaas hebben wij hier geen inzicht in. Mocht u contact met ons willen hieromtrent reageert u dan vooral op de mail van mijn collega. Met vriendelijke groet, Erika

Verder geen opmerking.

een zorg minder , die meer oplevert

zó gemakkelijk.

De automatische omschakeling is goed verlopen. Het wachten is nog op de afrekening van het oude contract.

ondoorzichtig

er wordt van alles buiten je om geregeld. bedrag is hoger dan vorige leverancier automatische incasso zonder overleg. er is geen telefoonnummer waar je je klacht kunt indienen of contact hebben over gang van zaken. erg klantonvriendelijk die contactformulieren, die achteraf dan weer gaan werken

Beste heer/mevrouw Spaans, Bedankt voor uw review. Bij uw inschrijving voor onze dienst, hebben wij een bespaarbelofte met u afgesproken. Wij zullen dan ook alleen een energiecontract regelen, wanneer het jaar-voordeel minimaal gelijk is aan deze bespaarbelofte. Wij houden u ook tijdens het hele proces op de hoogte van de zaken die gaan gebeuren. Wanneer u wat krijgt van welke energieleverancier. Het maandbedrag kan zeker hoger zijn dan bij de vorige leverancier ten tijde van dat contract. De variabele kosten zijn o.a. omhoog gegaan. Dit zou u bij uw oude leverancier ook moeten gaan betalen, maar dat zag u nog niet in het maandbedrag. De bedragen die u vergelijkt kloppen niet. Ik zou graag 1 van mijn collega's u laten bellen als u dat wilt om het aanbod even met u door te lopen. Het klopt dat wij geen inkomende telefoonlijn hebben, dit vinden de meeste consumenten nl. helemaal niet fijn. Wij kiezen ervoor om op verzoek te bellen, laat graag hier uw bericht achter en wij bellen u op een tijdstip/dagdeel dat het u past: https://www.kostenservice.nl/contact Ook kunt u doordeweeks tussen 09.00 en 21.00 uur via de site via (chat direct) contact opnemen met onze medewerkers, ook zij willen u natuurlijk altijd bellen, geen enkel probleem. Met vriendelijke groet, Erika Kostenservice

Ideaal

Ik heb best een drukke baan in het onderwijs en moet het thuis alleen doen dus voor mij is het ideaal dat kostenservice het uitzoeken en regelen van de best bij mij passende energieaanbieder voor mij uit handen neemt. Ideaal!!

lekker dat ik niet op zoek hoef

Een prima service. De overgang naar de nieuwe leverancier ging vlekkeloos!

Het duurt even, voor je een beoordeling kunt geven. Ik vond het maandelijkse overzicht van de vorige leverancier Budget energie wel heel prettig en duidelijk, zonder eerst te moeten inloggen in een systeem. Daar was het effect van de pas geplaatste zonnepanelen ook duidelijk te zien. Van Innova moet ik nog zien hoe duidelijk hun overzicht gaat zijn.

Niets hoeven doen, gewoon perfect!

Het 'overstappen' ervoer ik als lastig, akelig klusje. Nu wordt alles naar volle tevredenheid geregeld.

Prettig

Geen omkijken naar

Ik heb nog geen ervaring .Het is pas het 1e jaar.Afrekening moet nog komen.

Tot nu toe geen op- of aanmerkingen

Matig

Heel veel last van aanbieders Heb zolang ik bij u organisatie ben , geen teveel betaald bedrag terrug gehad terwijl ik onder het .inimaal verbruik zit.

Goed geregeld

Kostenservice doet wat ze beloofd. In de wirwar van energie aanbieders de juiste aanbieding aan te bieden. Alles wordt goed geregeld. We zijn erg tevreden :)

Correct

Ook deze overgang lijkt vlekkeloos te verlopen, evenals vorig jaar

tevreden

geen

Te vroeg gestart met nieuwe aanbieder en toch veel gedoe er om heen.

iK vind dat het zoeken naar een andere aanbieder te vroeg start. Ook zijn de aanbiedingen niet echt duidelijk. eindelijk voordeel valt tegen.

Perfect geregeld!

Goede aanbieding en geruisloze overstap! Hulde!

super

alles is goed geregeld

de beste tot nu toe voor....

de beste

Over Kostenservice.nl

Elk jaar een goedkoop energiecontract. Dat kunt u gewoon laten regelen! Door 1x gratis in te schrijven, krijgt u gegarandeerd ieder jaar een scherpe nieuwe deal voor uw gas en licht. Automatisch, zonder dat u zelf nog iets hoeft te doen. Ons team neemt het gedoe volledig uit handen.