Heerlijk om het zoeken uit handen te geven aan deskundigen

Het uit handen geven is prima maar heeft ook een nadeel. Ik merk dat ik door het gemak de realiteit een beetje uit het oog verlies. Een beetje verwarrend is dat, nadat je de nieuwe aanbieding hebt er vaak berichten zijn over stijgende energieprijzen maar hé is dan onduidelijk wat het effect is op je contract en het te betalen maandbedrag.

iets meer informatie graag. ik hoor gisteren pas van mijn oude leverancier dat zij daadwerkelijk opgezegd zijn. Jullie hadden me geschreven dat mijn nieuwe leverancier de oude zou gaan opzeggen. maar dat is maar afwachten natuurlijk. uiteindelijk brlijkt het nu dus wel geod te gaan, maar dit is de eerste keer dat ik uw dienst gebruik, dus dat weet je dna niet van tevoren. verder prima gedaan.

Alles is naar wens.

Ik ben erg tevreden,ik heb geen aanmerkingen

Goed georganiseerd

Innova communiceert duidelijk

Geschrokken van het voorstel tot verdubbeling van de voorschptmota!

Van ENGIE naar Budget Energie: ik ben niet accoord gegaan met een verdubbeling van de energienota van € 18 naar € 365 per maand! Waar is dit toch aan ontleend!

Goed en zonder rompslomp geregeld

Heel fijn dat overstappen zo gladjes verloopt.

Mijn ervaring is dat overstappen soepel verloopt. Super blij dat U dit voor mij uitzoekt en regeld. Met hartelijke groet een tevreden mens . Gea Roelsma

Ik sta ongeveer 1 jaar ingeschreven: ervaring is goed!

de eerste deal werd na een maand door kostenservice geannuleerd; vrij snel daarna kwam er een nieuw voorstel en dat was inderdaad beter. Dus mijn ervaring is goed!

Door kostenservice krijg ik elk jaar een goed energiecontract zonder dat ik er iets voor hoef te doen. Ik vond het altijd doodeng om te switchen. Nu hoef ik alleen maar aftewachten. Heerlijk.

Fijne service en voor de klant een prettige regeling

Dit voor het eerst zo gedaan en uitstekend bevallen

Is prima

Geen klachten

Makkelijk en geen gedoe.

In het verleden was het soms een juridisch getouwtrek om één en ander weer in het gareel te krijgen. Dit is door toedoen van KOSTENSERVICE geen gedoe meer! Wellicht kunnen zich ook partijen inzetten om ongewenste (spam-mails) te kunnen laten weigeren. In het verleden had ik een bedrijf en ik krijg de indruk dat er vanuit de KVK e-mailadressen worden verhandeld.

Geen energie verspillen als Kostenservice het voor je kan regelen!

Voor het eerst gebruik gemaakt van deze service. Een geweldige ervaring.

Heldere communicatie

Al ruim van tevoren wordt er gecommuniceerd over welke overstap je maakt en wat de tarieven zijn. En je hebt dus nog ruimschoots de tijd om te annuleren of iets anders te kiezen. Ik vind het een mooie service.

geen gedoe maar wel kwaliteit

zeer goed én overzichtelijk geregeld. dat voor een prima priis

Hoef niet zo VEEL Te zeggen re regelen het automatischautomatischl

Makkelijk en betrouwbaar

Sinds we deze kostenservice gebruiken hoeven we ons geen zorgen te maken over al dan niet overstappen. Dat doet die service voor ons en tot nu toe betrouwbaar. Wij zijn hier blij mee !

Geen omkijken meer naar en uitzoekerijen naar de juiste en goedkoopste energieleverancier, top!

Niet goedkoper uit

Ik was goedkoper uit bij mijn oude energieleveranciers!

Beste mevrouw Jansen, Binnen onze dienst regelen wij elk jaar opnieuw een energiecontract waarbij het jaar-voordeel minimaal gelijk is aan de gemaakte bespaarbelofte. Alles wordt hierbij voor u door ons geregeld. Wij beloven echter niet dat wij het goedkoopste aanbod voor u zullen regelen en het kan dus voorkomen dat u elders toch een betere deal kunt vinden, wanneer u zelf aanbiedingen met elkaar zou gaan vergelijken. Mocht u zeker willen weten dat u gebruik maakt van het goedkoopste aanbod, dan is waarschijnlijk onze dienst niet geschikt voor u. Met vriendelijke groet, Miranda Kostenservice.nl

Keurig geregeld allemaal. bedankt

Geheel probleemloze overstap. Ze doen wat ze beloven !

Geheel probleemloze overstap. Ze doen wat ze beloven ! Administratief werd alles kompleet voor ons geregeld. Hoefden nergens naar om te kijken. Kregen keurig aanvangs informatie van nieuwe energie leverancier. En even keurig een eindafrekening van de oude. Klein verbeterpuntje : Einddatum oude kontrakt en startdatum nieuwe kontrakt sloten niet op elkaar aan. Dit eenvoudig op website nieuwe energie leverancier kunnen aanpassen.

tast in het duister

geen communicatie dat jullie een nieuw contract voor mij gan afsluiten. Kwam als een totale verrassing. ik heb geen idee wat jullie voor mij afgesloten hebben, en hoe lang mijn nieuwe contract loopt. ik zou graag een telefoontje van jullie ontvangen om het een en ander te overleggen. ze heben mij keurig teruggebeld. Ik schijn een sms en email gekregen te hebben in december, maar die heb ik niet gezien.

Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Ik zie in ons systeem dat u zich op 3 oktober 2019 heeft ingeschreven voor onze dienst. Daarbij heeft u ons toestemming gegeven om jaarlijks een nieuw energiecontract voor u af te sluiten, uiteraard rekening houdend met de opgegeven einddatum van het lopende contract. Op 8 december 2020 hebben wij per e-mail geïnformeerd omtrent de aanstaande aanmelding bij de leverancier Budget Energie. Ook hebben wij die dag een sms gestuurd naar het bij ons bekende 06-nummer, refererend naar de aankondigingsmail. Op 14 december 2020 hebben wij u daadwerkelijk aangemeld bij de leverancier en op 15 december 2020 heeft Budget Energie het contract aan u toegestuurd. Wij zullen nog even telefonisch contact met u opnemen om deze aanmelding telefonisch toe te lichten. Met vriendelijke groet, Miranda Kostenservice.nl

Ondoorzichtig

Maak sinds een paar maanden gebruik van deze service. Ik vind het niet helemaal duidelijk wat de meerwaarde is. De besparingen hebben ze niet (helder) kunnen communiceren. Er is een aanbieder er uitgerold maar op basis van wat? En hoe deze beoordeeld is en welke besparing het mij oplevert is voor mij onduidelijk. Beter om zelf de vergelijking te doen. Dan weet je in ieder geval wat en wie je vergelijkt!

Beste Aziz, Bedankt voor uw review. Bij uw inschrijving voor onze dienst, hebben wij een bespaarbelofte met u afgesproken. Wij zullen dan ook alleen een energiecontract regelen, wanneer het jaar-voordeel minimaal gelijk is aan deze bespaarbelofte. Bij uw inschrijving voor onze dienst, hebben wij op basis van uw verbruiksgegevens een bespaarbelofte afgegeven van €150. Vervolgens zijn wij voor u aan de slag gegaan, rekening houdend met de einddatum van het nog lopende contract. Op 8 september 2020 hebben wij u vervolgens geïnformeerd omtrent de aanstaande aanmelding bij de leverancier Innova. Op dat moment had u de mogelijkheid om het betreffende aanbod via uw Mijn Kostenservice account te bekijken, inclusief de berekening van de besparing. In uw geval kwam de besparing bij het betreffende aanbod uit op € 254,81: het verschil tussen de jaarkosten op basis van het aanbod van Innova en de jaarkosten op basis van de variabele tarieven. U krijgt immers te maken met de variabele tarieven, wanneer een vast contract afloopt en u geen actie zou ondernemen. Rond 14 september 2020 heeft Innova u het bijbehorende contract toegestuurd, met normaals alle informatie omtrent het aanbod en o.a. ook het voorgestelde termijnbedrag. Op dat moment had u nog de mogelijk om het contract binnen de wettelijke bedenktijd van 14 dagen te annuleren. Mocht u liever zelf controle willen hebben over uw energiecontract, dan is mogelijk onze dienst niet geschikt voor u. Wij zijn er juist om u geheel te ontzorgen en het jaarlijks afsluiten van een nieuw energiecontract uit handen te nemen. Uiteraard rekening houdend met de einddatum van een lopend contract en de gemaakte bespaarbelofte. Met vriendelijke groet, Miranda Kostenservice

Met alleen AOW is elke euro meegenomen , dus als je op je energie kosten kunt besparen, zoals boven vermeld, " geweldig". Vriendelijke groet Fam : Rijkenborgh

Prima verlopen overstap.

Prima verlopen overstap.

Laan Corpus den Hoorn 300 9728JT Groningen

Over Kostenservice.nl

Elk jaar een goedkoop energiecontract. Dat kunt u gewoon laten regelen! Door 1x gratis in te schrijven, krijgt u gegarandeerd ieder jaar een scherpe nieuwe deal voor uw gas en licht. Automatisch, zonder dat u zelf nog iets hoeft te doen. Ons team neemt het gedoe volledig uit handen.