Tot nu toe alles vlekkeloos verlopen.

tot op heden nog geen eindafrekening gehad van mijn vorige leverancier.

Aangenaam verrast dat de overstap zo eenvoudig is verlopen

We betalen nu minder voor hetzelfde

Toereikend

Contract is pas recent in gegaan. Heb niig geen echte ervaring. De overgang verliep geruisloos. Budget Energie benaderde mij ook om tv, internet en bellen bij hen (Budget alles in 1) bij hen af te sluiten. Daartoe bleken ze echter niet toegerust te zijn terwijl hun informatie meer suggereerde dan ze konden waar maken.

Goede overgang

Wel fijn dat alles geregeld wordt kan nu tegen al die bellers zeggen dat ik hun niet nodig heb.

Goede keus gemaakt

Kostenservice heeft voor mij een goede en goedkope keus gemaakt mbt energielevering.

Gemakkelijk de goedkoopste aanbieder geregeld.

Geen omkijken meer naar veilingen of een voordelige aanbieder zoeken. Een keer inschrijven en elk jaar wordt alles automatisch geregeld. Ideaal.

Professioneel zoals afspraak

Prettig en goed maar niet als laagst geprijsd

Zonder gedoe overstappen

Overstappen van energieleverancier een gedoe? Niet als je de zaken automatisch laat regelen door Kostenservice.nl ! U krijgt op tijd een voorstel en dat kun je accepteren of niet...

duidelijk geregeld

ik ga ervan uit dat Kostenservice in opdracht van c.q. in samenwerking met Consumentenbond voor mij het beste energiecontract uitzoekt.

Verliep eenvoudig

Geen problemen ondervonden, moest echter wel de datum van ingang aanpassen anders had ik een week geen energie.

overgang naar nieuwe leverancier is prima verlopen

overstap ging prima en eindafrekening NLE was correct

Prima service zonder gedoe

Op tijd een goed aanbod en klopt er iets wordt er een nieuw aanbod gezocht en aangeboden, dit alles zonder dat je er veel werk aan hebt.

Goed geregeld.

Goed geregeld , u mag het volgend jaar weer voor mij doen

Volgens mij alles prima verlopen we wachten weer af.

Zie bovenstaand.

Alles zonder enige probleem geregeld

Was eigenlijk vergeten dat er iets was gebeurt, alles werd zo geregeld, en ik hoefde niets te doen.

Makkelijk en eenvoudig geregeld.

Eenmaal aangemeld ging de rest vanzelf! Ideaal!

Ik heb goede ervaring met koatenservice. Raad het andere ook aan om te doen.

Ik ben zeer tevreden dat Kostenservice deze service biedt.

De communicatie met Kostenservice is perfect.

Slecht

Ik heb tijdig mijn jaarcontract opgezegd, en krijg nu een 100 euro in rekening gebracht op mijn eindnota vanwege contractbreuk. Heel slechte dienstverlening.

Beste Johan, Bedankt voor uw review. Ik zie dat wij in februari 2020 voor het eerst een energiecontract voor u hebben geregeld bij de leverancier Budget Energie. Dat contract is op 18 april 2020 ingegaan. Vervolgens zijn wij in november 2020 opnieuw voor u aan de slag gegaan. Wij hebben toen een nieuw contract voor u geregeld, ook bij de leverancier Budget Energie. Dat contract had als ingangsdatum 18 april 2021, aansluitend op het eerdere contract. Wanneer u het contract bij Budget Energie nu heeft opgezegd, is het betreffende contract vroegtijdig beëindigd. De leverancier mag hiervoor inderdaad een boete in rekening brengen van €50 per product (€100 voor stroom en gas samen). Op dit moment staat u nog bij ons ingeschreven. Mocht u geen gebruik meer willen maken van onze dienst, dan horen wij dat graag van u. Indien u wél gebruik wilt blijven maken van onze dienst, horen wij graag bij welke leverancier u momenteel een contract heeft en wat de bijbehorende einddatum is, zodat wij daar rekening mee kunnen houden. Met vriendelijke groet, Miranda Kostenservice

Ik ben zeer tevreden over mijn energie contract

Ik ben tevreden met het energie contract en hoe het geregeld wordt, geen omkijken na.

valt tegen

Ik vind het tegen vallen, ik ben niet goedkoper uit. Ik ben 2 graden minder gaan stoken en dat bracht m.i. weinig op.

Kost geen moeite, bespaart veel geld

Ik hoef zelf niets te doen. Kostenservice zoekt het voor me uit en regelt het beste aanbod. Gemak dient de mens.

Scheelt uren uitzoekwerk en een berg geld

Als ik mag kiezen uit ieder jaar opnieuw uren op internet energie-aanbieders vergelijken en dan nóg niet weten welke de goedkoopste is OF mijn meterstand en contractdatum aan kostenservice doorgeven en dat alles wordt geregeld dan weet ik het wel. Heb zoals beloofd nergens omkijken naar en bespaar behoorlijk. Mag wat mij betreft best iets kosten, maar is dus geheel gratis.

Fijn dat er een dienst is die mij de zorg van het telkens moeten regelen van een energiecontract uit handen neemt

Laan Corpus den Hoorn 300

9728JT Groningen

Over Kostenservice.nl

Elk jaar een goedkoop energiecontract. Dat kunt u gewoon laten regelen! Door 1x gratis in te schrijven, krijgt u gegarandeerd ieder jaar een scherpe nieuwe deal voor uw gas en licht. Automatisch, zonder dat u zelf nog iets hoeft te doen. Ons team neemt het gedoe volledig uit handen.