Badkamers en wc

Het is een bedrijf dat klanttevredenheid voorop stelt en ik ben tevreden met het product dat ik heb gekocht en de service.

Vlug, adequaat en meedenkend

Prettig contact, direct en met gespecialiseerde kennis geholpen. Er werd echt meegedacht… Levering verliep snel en voortvarend.

Mooi product

Mooi kwalitatief product, netjes geleverd.

Goed..

Goed prikz , goed service

Deskundig advies

Zeer tevreden.

Dat wat we gekocht hebben ziet er mooi en kwalitatief goed uit. Snel geleverd. Er leek iets mis te gaan met de levering. Ik heb toen even contact gehad. Netjes behandelt en snel opgelost. Ik kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben.

Uitstekend geholpen

Product is top.maar inbouwmaat zoals aangegeven op afbeelding internet pagina klopt niet, maar inbouwnis is super mooi.

De levering was zoals besproken

Zoals juist vermeld , uitgezonderd van de verpakking van het reservoir , deze was ZEER slecht. Gewoon een kartonnen doos zonder bescherming, gewoon los in de doos waardoor het reservoir in gebroken stukken werd geleverd. We wachten nog op een nieuwe zoals besproken. Mvg Eddy

Prima geleverd

Bezorger ook nog helpen checken of de levering in orde was.

Prima en snel geleverd

Toilet accessoires set besteld. Erg mooi en zeer snel geleverd. Goed op de hoogte gehouden via de mail.

Keurig geregeld, goede producten

Volgende maal wederom bestellen bij Sani4comfort

Correct en zeer prijs gunstig.

Correct en zeer prijs gunstig

Ik krijg uitgebreide telefonische informatie, advies en tips en op een eerlijke manier. Hij legt het duidelijk uit met alle geduld. Ook probeert de verkoper geen duurdere producten aan te praten. Alles op een eerlijke manier.

Exact wat ik nodig had.

Het was exact wat ik nodig had. Ziet en voelt als kwaliteit. Ik heb er alleen iets langer op moeten wachten dan ik dacht.

Goede en snelle service!

Ik ben zowel online als ofline goed geholpen

Snelle levering, goede service

Voor de bestelling goed te woord gestaan en goed geholpen.

Buitengewoon prima

Tot op heden erg tevreden over de levering.

Snelle levering. Vriendelijk te woord gestaan

Problemen goed opgelost

Er was iets fout gegaan met mijn bestelling. Mailtje gestuurd, binnen een dag probleem opgelost. Fouten kunnen gebeuren, als het maar goed wordt opgelost!

op een prettige wijze een deskundig advies gekregen

op een prettige wijze een deskundig advies gekregen

Snel en degelijk.

Via de website besteld, betaald en binnen een paar werkdagen was onze douche cabine er.

Mooie Radiator

En een snelle levering

Erg goed

Geweldig snelle en goede service. Een bedrijf om aan te raden

Mooie product, duidelijke communicatie. Kent hún producten en geeft aan wat er nog mis en zo. Ik ben ook telefonisch goed geholpen met mij aankoop.

Perfecto

Snelle levering, geen mankementen, top.

Dorpsstraat 117

2903LA Capelle aan den Ijssel

Over Sani4comfort

Dagelijks vinden er 100'en klanten over het hele land en vanuit buitenland ons voor de mooiste producten voor hun droombadkamer en toilet. Wij geloven erin dat onze klanten de beste producten verdienen tegen een scherpe prijs en wij leggen de lat hoog voor perfectie. Wij streven er naar om elke bestelling zo snel mogelijk en naar behoren af te handelen. Bovendien dragen wij er zorg voor dat de bestelde artikelen voldoen aan de wensen van onze klanten. Dit doen wij door alle in onze webshop aangeboden producten vanuit een gebruikersperspectief te bekijken en leggen wij onze expertise ernaast. Wij stellen onze assortiment samen volgens de principes als; creativiteit en kwaliteit met als einddoel comfort voor de gebruiker. Wij richten onze bestelproces, maar ook de levering dusdanig in dat het snel en veilig is. Wij zijn tevens van mening dat de klantvriendelijkheid van een bedrijf op proef wordt gesteld als de problemen zich voordoen. Wij streven ernaar om de voorkomende problemen op te lossen in voordeel van de klant. Dat maakt ons sterk en betrouwbaar.