Vlotte levering

Degelijk materiaal en vlot geleverd

Eerlijk en snel

Eerlijk en snel geleverd

Prima service, goed product.

Nadat ik mijn bestelling geplaatst had werd ik gecontacteerd door de service afdeling, om nogmaals de bestelling te checken en de levering af te spreken. Prima service!

Goede service en komt de aflevering afspraken perfect na

Gedane bestellingen worden netjes en overzichtelijk bevestigd Leveringen worde netjes bezorgd alle is goed verpakt Kortom een aanraden om bij hen bestellen

Wij hadden een bestelling gedaan, deze bleek onverhoopt niet leverbaar te zijn. Hier namen ze super snel en netjes contact met ons op en zorgde voor een alternatief. Echt top service

Levering duurde lang

3 a 4 dagen levertijd werd 8 dagen. Misschien beter even te melden dat het wat langer gaat duren.

Goed en betrouwbaar

Een product met verkeerde afmeting was geleverd. 1 telefoontje en 1 dag later had ik het juiste product binnen. Dus gewoon goede after-sales.

Goede snelle levering

T was mijn eerste bestelling, maar zeer tevreden

Uitstekende ervaring

Ik heb de communicatie als top ervaren. Ik woon in het buitenland dus ben dan wel afhankelijk van de mensen op afstand. Ik werd goed geholpen door Bob. Ik raad dit bedrijf zeker aan en zal hier vaker een bestelling plaatsen

Heel erg goed geholpen!

Fijne klantenservice!

Goed product

Redelijk snelle levering

Meer dan perfecte service

Wij waren met spoed opzoek naar 2 wc potten met extra’s aan de potten en die eigenlijk nergens anders dan hier gevonden. Mat wit randloos met geïntegreerde bidet was namelijk nergens anders te vinden. De levertijd 2/3 dagen was dan nogal snel, maar dan werd ik nog persoonlijk gebeld of ik wilde dat het de volgende dag geleverd zou willen hebben, want dat was mogelijk. Ik woon momenteel niet in dat huis, dus dat ik nog 20 minuten voor de levering werd gebeld was helemaaal verbazend voor mij. Heb de wc potten nog niet gezien en gebruikt, daar kan ik nog niet een oordeel over hebben. Maar de service en intenties zijn in ieder geval geweldig, wordt enorm gewaardeerd!

Uitstekende service en goed advies

Na een keuze te hebben gemaakt, verliep het ruilen probleemloos voor een ander model dat wel mijn smaak was. Zeer goede online ervaring en uiterst behulpzaam met het geven van advies.

Douchebak gedrop aan voordeur

- geen informatie ontvangen op voorhand over levering, zelfs niet de dag - chauffeur belde op moment van aankomst, sprak geen nederlands - daar ik niet op leveringsadres was (verbouwingen nieuwe woning), werd douchebak en sifon gewoon aan de voordeur achtergelaten - heeft me veel moeite en miniscule beschadiging gekost om dit veilig binnen te krijgen

Goede service, Wat contact gehad ivm een leveringstijd van erg lang. Uiteindelijk hebben ze me toch een alternatief aangeboden met een kleine tegemoetkoming vanwege de levering. Contact verliep goed, begripvol en snelle service.

Goes snelle service

Goede service en hele snelle levering.

Mijn foutje om de bezorging toch thuis te laten komen, werd telefonisch zeer snel opgelost. Top!

Beste Ron, Het is fijn om je ervaring met onze webshop via een fantastische beoordeling te lezen. Dank voor je moeite en veel plezier met je mooie bidetkraan. Hartelijke groet Devin Sani4Comfort

Mooi product, goede service

Was voor het eerst dat ik door een webwinkel werd gebeld of alles naar wens ontvangen was. Das mooie service!

Beste Jelle, Bedankt voor deze perfecte beoordeling en waardering voor onze manier van werken. Wij wensen je heel veel plezier met je product en hopelijk tot de volgende keer. Hartelijke groet Devin Ararat Sani4Comfort

Product is OK, halen niet de beloofde levertijd

Twee keer in het weekend een product besteld met levertijd van 3a4 dagen maar elke keer duurt het minstens een week om het product te ontvangen.

Beste Joseph, Het is spijtig om te lezen dat de bezorging van je bestelde producten niet naar wens is verlopen. Het is inderdaad niet fijn als je lang op je product moet wachten. Wij doen alles eraan om een product direct te verzenden, echter hebben wij jammer genoeg geen invloed op de snelheid van de bezorging door post.nl. Wij willen voorkomen dat onze klanten slechte ervaring aan onze webshop overhouden. Met die reden hebben wij de aankoopbedrag van je laatste bestelling al een week geleden teruggeboekt. Hartelijke groet Devin Ararat Sani4Comfort

Eerlijk bedrijf en weet waar hij het over heeft.

Prima service en levering, alles zoals het hoort.

Geen spoor van de levering

Niets bij te voegen

Beste Pieter, Wij hebben elkaar inmiddels meerdere malen telefonisch gesproken en je toiletpot is bezorgd. Zoals ik ook aan de telefoon vertelde, door een misverstand is je order door elkaar gehaald met de order van een ander klant die zijn product later bezorgd wilde hebben. Dit had uiteraard niet gemogen en onze excuses hiervoor, ook namens onze transporteur. Ondanks deze slordige bezorging, hopen wij dat u veel plezier beleeft en tevreden bent met het product en onze aandacht om het uiteindelijk naar de goede banen te lijden. Hartelijke groet Devin

Alles ging prima en volgens de afspraken!

Onze bestelde producten zijn snel en netjes geleverd! Zo hoort het ook!

Beste Mehmet, Bedankt voor je waardering van onze webshop en deze fantastische cijfer. Wij wensen je en je gezin veel plezier met je schitterende producten en hopelijk tot de volgende keer. Hartelijke groet Devin

Goede service en snelle levering

Zeer klantvriendelijk. De fonteinset was naar smaak aan te passen en dezelfde dag nog verzonden!

Beste Petra, Dank je wel voor deze mooie beoordeling en je vertrouwen in onze webshop. Wij wensen je heel veel plezier met je mooi fonteinset parro en hopelijk tot de volgende keer. Hartelijke groet Devin

Bij retour zijn de verzendkosten voor de koper.

Ik zou niet meer bestellen omdat de retour verzendkosten niet worden vergoed.

Geachte Mevrouw Westzaan, Het is spijtig om te lezen dat u niet tevreden bent over onze webshop. Zoals wij u eerder ook telefonisch hebben uitgelegd, staan de werkwijze van het retourneren en de kosten hiervoor duidelijk vermeld in ons retourbeleid en wij hebben u hier alvorens het retourzenden ook mondeling op geatterdeerd. Als u vooralsnog een product bestelt en ervoor kiest om een product te retourneren, gaan wij ervan uit dat u hier akkoord mee bent. Dit is overigens niet een uitzondering op de regel voor sanitair branche. Het zou bovendien niet redelijk en billijk zijn tegenover alle andere klanten om achteraf het beleid en de kosten per klant aan te passen. Wij hebben uw retour inmiddels afgewikkeld en uw aankoopbedrag gerestitueerd. Wij vertrouw op uw begrip en hopen wij dat dit zal leiden tot aanpassing van uw revieuw Met vriendelijke groet, Devin

Beste Renate, Dank je wel voor je hoge waardering van onze webwinkel. Wij wensen je veel plezier met je product en hopende je in de toekomst weer terug te kunnen zien in onze shop. Vriendelijke groet Devin

Over Sani4comfort

Dagelijks vinden er 100'en klanten over het hele land en vanuit buitenland ons voor de mooiste producten voor hun droombadkamer en toilet. Wij geloven erin dat onze klanten de beste producten verdienen tegen een scherpe prijs en wij leggen de lat hoog voor perfectie. Wij streven er naar om elke bestelling zo snel mogelijk en naar behoren af te handelen. Bovendien dragen wij er zorg voor dat de bestelde artikelen voldoen aan de wensen van onze klanten. Dit doen wij door alle in onze webshop aangeboden producten vanuit een gebruikersperspectief te bekijken en leggen wij onze expertise ernaast. Wij stellen onze assortiment samen volgens de principes als; creativiteit en kwaliteit met als einddoel comfort voor de gebruiker. Wij richten onze bestelproces, maar ook de levering dusdanig in dat het snel en veilig is. Wij zijn tevens van mening dat de klantvriendelijkheid van een bedrijf op proef wordt gesteld als de problemen zich voordoen. Wij streven ernaar om de voorkomende problemen op te lossen in voordeel van de klant. Dat maakt ons sterk en betrouwbaar.