Top product snelle levering zo blij mee !

Ik ben heel blij met het product veel Goedkoper dan elders er was iets fout gegaan met de bezorgdienst en ik werd zelfs in het weekend zo fijn geholpen en goed op De hoogte gehouden kortom Top bedrijf ! Top product

Mooi product voor een scherpe prijs

Een wc fontein met kraan en afvoer besteld. Producten kwamen overeen met aanbiedingen. Goede kwaliteit en makkelijk te installeren.

Super telefonisch advies

Ik wilde een bidet kopen maar was niet zeker, een goed telefonisch advies heeft alles opgelost. 2 dagen later werd het product afgeleverd.

Het telefonisch contact en de levering was helemaal top. Ook het advies mbt de installatie van de wc met bidetfunctie. Dank jullie wel!

Vlot geleverd, goed contact

De bestelde douchewand werd vlot geleverd. Na openen bleek de bevestigingsstrip anders dan gedacht. Daarom een mail gestuurd met foto's. Direct daarna telefonisch contact en werden diverse alternatieven geboden: Douchewand ophalen en geld terug, bijpassende installatiehandleiding opzoeken en opsturen, bijpassend afdekkapje nasturen... Helemaal prima! Vriendelijk contact en denkt in oplossingen!!

Goede klantenservice

Voor de aankoop navraag gedaan over een product. Binnen korte tijd al reactie ontvangen en het product besteld. Eenmaal in huis bleek de kleur van het hout wel anders dan op de getoonde foto’s. De vraag daarop werd ook snel beantwoord met de mogelijkheid om te retourneren. Uit eindelijk hebben we het zelf op kleur gehad door te beitsen.

Goede website

Goed geprijsd en voldoende aanbod

Ik heb een complete wc set besteld en die is in 3 dagen geleverd! Geweldig!

Snelle en correcte levering

Goede ervaringen

Prima levering en product goed ingepakt.

Heel leuke verkoper aan de telefoon.

Correct geleverde producten en een toffe babbel aan de telefoon.

snelle levering goed verpakt

Service gericht, meedenken en bereidwillig. Top

Zie bovenstaand.

Besteld en snel geleverd

een klein onderdeel besteld, snel geleverd, top

Snel bestelling

Besteld en snel binnen product ziet er top uit.

Prima,

Prima service. Nog telefonisch gesproken en ik kreeg uitstekende uitleg. Blijkt dat ik iets verkeerd had besteld. Bestelling is netjes omgeruild. Ik heb de toiletpot nog niet geïnstalleerd maar ik twijfel er niet aan dat dat goed gaat.

Goede prijs, persoonlijk afgeleverd

Nadat de bestelling geplaatst was goed geïnformeerd. Snelle levering die men zelf gedaan heeft. Inmiddels hangt de radiator die de badkamer compleet maakt.

Proactieve afhandeling van mijn bestelling

Bestelling was snel nodig, daarom regelde Sani4comfort een dropship direct vanaf de fabrikant. Prettig persoonlijk contact. Goed bereikbaar, ook de wc bril die we als nalevering ontvingen werd volgens afspraak geleverd. Top.

Snelle levertijd

Netjes afgeleverd

Snel en correct geleverd

Fonteintje dat perfect in onze kleine toiletruimte past, jammer dat de bevestiging ontbreekt.

Prima product en snel af te halen.

Alles verliep zoals verwacht en het product past precies. Goede zaak.

Betrouwbaar en geweldige service

Het fijne aan Sani4comfort is dat ze uitstekend bereikbaar zijn, goed en duidelijk communiceren, met je meedenken, en zeer behulpzaam en ruimhartig zijn als er onverhoopt iets niet goed zou zijn. Echt een uitstekende service. Ze leveren de spullen ook exact op de dag die jij uitkiest. Plus ook nog scherpe prijzen! Zeer aan te raden!

Snelle levering.

Levering werd uitgesteld omdat we niet aanwezig waren, maar na één telefonisch contact werd ik snel en onmiddellijk geholpen. Top.

Mooi wastafelmeubel

Ik ben tevreden met het meubel en snel geleverd.

Over Sani4comfort

Dagelijks vinden er 100'en klanten over het hele land en vanuit buitenland ons voor de mooiste producten voor hun droombadkamer en toilet. Wij geloven erin dat onze klanten de beste producten verdienen tegen een scherpe prijs en wij leggen de lat hoog voor perfectie. Wij streven er naar om elke bestelling zo snel mogelijk en naar behoren af te handelen. Bovendien dragen wij er zorg voor dat de bestelde artikelen voldoen aan de wensen van onze klanten. Dit doen wij door alle in onze webshop aangeboden producten vanuit een gebruikersperspectief te bekijken en leggen wij onze expertise ernaast. Wij stellen onze assortiment samen volgens de principes als; creativiteit en kwaliteit met als einddoel comfort voor de gebruiker. Wij richten onze bestelproces, maar ook de levering dusdanig in dat het snel en veilig is. Wij zijn tevens van mening dat de klantvriendelijkheid van een bedrijf op proef wordt gesteld als de problemen zich voordoen. Wij streven ernaar om de voorkomende problemen op te lossen in voordeel van de klant. Dat maakt ons sterk en betrouwbaar.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.