Goede prijs en service

vlotte service en levering

Beste Filip, Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Veel plezier met je producten en misschien tot de volgende keer. Team Sani4Comfort

Snel geleverd!

Mooi en compleet geleverd product.

Het zwarte fontijnbakje is zwart gespoten, maar net niet voldoende. Vanuit zitpositie op het toilet kijk je tegen de ongespoten binnenranden aan.. Niet mooi voor zo een duur artikel.

Beste Frank, Dank je wel voor deze open beoordeling. De Wastafels en fonteintjes worden nooit aan de onderkant bespoten inderdaad omdat je deze in principe op een meubel plaatst. Ik hoop dat deze gegeven het pret niet drukt en je met plezier gebruik van kan maken. Team Sani4Comfort

Maatvoering is incorrect

Wastafel Edge 100 x 47 betongrijs met 2 kraangaten besteld. Goed en vlot geleverd. Natuurlijk bekeken op beschadigingen, deze niet aangetroffen. Maar bij het installeren kwam ik er achter dat de maat niet klopt. Wastafel is niet 47 diep maar 46. Wastafel kwam op een kast van 47 diep. Nu dus aan de voorzijde of achterzijde 1 cm lelijke loze ruimte die op eoa manier moet gaan opvullen. Meer dan ontevreden hierover om het maar zacht uit te drukken.

Beste Daan, Naar aanleiding van je bericht hebben wij deze direct uitlaten zoeken door leverancier en het klopt inderdaad dat er verschil blijkt te zijn tussen de opgegeven maten en de werkelijke maten. (Keramiek). Je kan je je voorstellen dat wij alle gegevens overnemen die de leverancier aandraagt. Zoals je ook gemerkt had stonden deze wastafels bij iedere dealer als 47cm diep. Wij hebben nu alles aangepast, maar hier heb jij natuurlijk niks aan. Daar je je product niet wenst terug te sturen, maar wij je ook niet konden blij maken met een eventuele gratis product die je nog nodig had, hopen wij dat het product toch naar plezier gebruikt kan worden. Mochten wij toch nog n de toekomst tegemoet kunnen komen met een korting of iets dergelijks dan horen wij dat graag. Team Sani4Comfort

Goed advies. Snelle levering

Zeer goed geholpen. Kort telefonisch contact gehad en goed advies gekregen. Vervolgens besteld en nog een telefoontje terug gekregen over mijn bestelling (had o.a. een drukknop besteld die niet paste met mijn keuze inbouwreservoir) en werd snel en netjes opgelost. Bestelling werd op afgesproken dag geleverd, en de verzendkosten vallen heel erg mee vergeleken bij de concurrenten. Al met al een dikke 10. Zeker aan te raden!

Beste Karel, Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Veel plezier met je producten en misschien tot de volgende keer. Team Sani4Comfort

Prima en vlot geregeld

top

Niet zoals gepland en verwacht

Helaas begon het allemaal zeer spijtig met het niet nakomen van de levertermijn die weergegeven werd. Noch kon er een nieuwe levertermijn worden gegeven. Na weken/maanden wachten en bellen werd het eindelijk geleverd. De onderkast badkamermeubel was niet dezelfde kleur zoals online weergegeven en voldeed niet aan de verwachtingen. Om ons nog meer wachttijd en ellende te besparen hebben we het uiteindelijk maar aanvaard en het erbij gelaten. Helaas geen goede ervaring met dit bedrijf.

Snelle en perfecte levering, alles goed verpakt, niks op aan te merken. Zeer tevreden.

Beste A.m. Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Veel plezier met je producten en misschien tot de volgende keer. Team Sani4Comfort

volgende dag al binnen.

Beste Johann, Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Veel plezier met je producten en misschien tot de volgende keer. Team Sani4Comfort

Top product snelle levering zo blij mee !

Ik ben heel blij met het product veel Goedkoper dan elders er was iets fout gegaan met de bezorgdienst en ik werd zelfs in het weekend zo fijn geholpen en goed op De hoogte gehouden kortom Top bedrijf ! Top product

Beste Jolanda, Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Het is ook fijn om te lezen dat onze partners voor de transport ook klantvriendelijk en meedenkend zijn. Veel plezier met je producten en misschien tot de volgende keer. Team Sani4Comfort

Mooi product voor een scherpe prijs

Een wc fontein met kraan en afvoer besteld. Producten kwamen overeen met aanbiedingen. Goede kwaliteit en makkelijk te installeren.

Beste Harry, Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Veel plezier met je producten en misschien tot de volgende keer. Team Sani4Comfort

Super telefonisch advies

Ik wilde een bidet kopen maar was niet zeker, een goed telefonisch advies heeft alles opgelost. 2 dagen later werd het product afgeleverd.

Beste Berend, Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Het was ons genoegen om je te ondersteunen bij het maken van je keuze. Veel plezier met je producten en misschien tot de volgende keer. Team Sani4Comfort

Het telefonisch contact en de levering was helemaal top. Ook het advies mbt de installatie van de wc met bidetfunctie. Dank jullie wel!

Beste Claudia, Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Uiteraard graag gedaan en wensen je heel veel plezier met je product Team Sani4Comfort

Vlot geleverd, goed contact

De bestelde douchewand werd vlot geleverd. Na openen bleek de bevestigingsstrip anders dan gedacht. Daarom een mail gestuurd met foto's. Direct daarna telefonisch contact en werden diverse alternatieven geboden: Douchewand ophalen en geld terug, bijpassende installatiehandleiding opzoeken en opsturen, bijpassend afdekkapje nasturen... Helemaal prima! Vriendelijk contact en denkt in oplossingen!!

Goede klantenservice

Voor de aankoop navraag gedaan over een product. Binnen korte tijd al reactie ontvangen en het product besteld. Eenmaal in huis bleek de kleur van het hout wel anders dan op de getoonde foto’s. De vraag daarop werd ook snel beantwoord met de mogelijkheid om te retourneren. Uit eindelijk hebben we het zelf op kleur gehad door te beitsen.

Goede website

Goed geprijsd en voldoende aanbod

Ik heb een complete wc set besteld en die is in 3 dagen geleverd! Geweldig!

Snelle en correcte levering

Goede ervaringen

Prima levering en product goed ingepakt.

Heel leuke verkoper aan de telefoon.

Correct geleverde producten en een toffe babbel aan de telefoon.

snelle levering goed verpakt

Service gericht, meedenken en bereidwillig. Top

Zie bovenstaand.

Besteld en snel geleverd

een klein onderdeel besteld, snel geleverd, top

Snel bestelling

Besteld en snel binnen product ziet er top uit.

Prima,

Prima service. Nog telefonisch gesproken en ik kreeg uitstekende uitleg. Blijkt dat ik iets verkeerd had besteld. Bestelling is netjes omgeruild. Ik heb de toiletpot nog niet geïnstalleerd maar ik twijfel er niet aan dat dat goed gaat.

Over Sani4comfort

Dagelijks vinden er 100'en klanten over het hele land en vanuit buitenland ons voor de mooiste producten voor hun droombadkamer en toilet. Wij geloven erin dat onze klanten de beste producten verdienen tegen een scherpe prijs en wij leggen de lat hoog voor perfectie. Wij streven er naar om elke bestelling zo snel mogelijk en naar behoren af te handelen. Bovendien dragen wij er zorg voor dat de bestelde artikelen voldoen aan de wensen van onze klanten. Dit doen wij door alle in onze webshop aangeboden producten vanuit een gebruikersperspectief te bekijken en leggen wij onze expertise ernaast. Wij stellen onze assortiment samen volgens de principes als; creativiteit en kwaliteit met als einddoel comfort voor de gebruiker. Wij richten onze bestelproces, maar ook de levering dusdanig in dat het snel en veilig is. Wij zijn tevens van mening dat de klantvriendelijkheid van een bedrijf op proef wordt gesteld als de problemen zich voordoen. Wij streven ernaar om de voorkomende problemen op te lossen in voordeel van de klant. Dat maakt ons sterk en betrouwbaar.