Filters

2

Verkeerde stang geleverd

Ik heb zaterdag gelijk een mail naar jullie gestuurd Dat ik de verkeerde stabilisator stang heb ontvangen deze waren vaste afmeting 60cm Ik heb besteld volgens m'n opdracht dat ik twee stangen die van 30 naar 60 cm verstelbaar waren Dus ik hoor graag van u Wim Hendriks

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Wim, Wij hebben uw mail zaterdag binnen een uur beantwoord en aangegeven dat wij dit uit gaan zoeken, alleen pas vanaf maandag dit kunnen doen bij de levernacier, omdat dit ons ook verrast heeft. Later bleek via de leverancier dat er een uitvoeringswijziging heeft plaatsgevonden, zonder ons medeweten. Uiteraard hadden wij dit eerder moeten weten. Het verschil is dat u in kunt korten i.p.v verlengen. Onze excuses hiervoor, maar u kunt zich ook voorstellen dat wij met 4000 producten in ons assortiment niet alles zelf kunnen ontdekken. Wij hebben uw retour aanvraag zo snel als het kan afgehandeld en hopelijk is alles naar wens verlopen. Wij hopen dat u snel een andere glaskoppeling kunt vinden die voldoen aan uw verwachtingen. Team Sani4Comfort

10

Snelle service

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede producten en top service

De door mij bestelde producten bleken niet meer leverbaar. Gelukkig werd er goed met me meegedacht en is daardoor een prima alternatief aangeboden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed. Vriendelijke service en lekker snel

Ik had toch even wat ruggespraak nodig. Twee keer bellen en super vriendelijk te woord gestaan. Erg fijn en behulpzaam. Bestel zeker nog een keer.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon gedaan wat verwacht werd

Goed

  • Aanbevelen? Ja
9

Perfecte servies

Snelle levering en kundig personeel

  • Aanbevelen? Ja
9

Top

Top communicatie Verzending en koeriersdienst was echt top

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima ervaring

Alles perfect verlopen vlgs afspraak, prachtige waskom , kortom graag tot n volgende keer

  • Aanbevelen? Ja
10

Topservice

Goede uitleg en opvolging, zeer snelle levering !

  • Aanbevelen? Ja
10

Scherpe prijs, uitstekende service!

Hier een luxe keramische afvoerplug voor een waskom besteld. Om zeker te weten dat hij zou passen heb ik gevraagd of hij de diameter wilde opmeten. Geen probleem: doet hij gewoon even voor je. En vervolgens razendsnel bezorgd. Top! Aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
9

Kwaliteit

Snelle en correcte levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Buitengewoon goede service! Net een echte winkel...

Na het plaatsen van mijn order werd ik de volgende dag gebeld dat een aantal producten direct leverbaar waren en of ik die al eerder wilde ontvangen. Ja, graag. De douchecabine bleef in bestelling staan en had wat levertijd. Gedurende de levertijd wijzigde mijn plan. Toen ik Sani4comfort hiervan op de hoogte stelde werd er niet moeilijk gedaan om de order te wijzigen. Sterker nog, ze zijn op zoek gegaan naar een passende oplossing want ik had een paar eisen. Uiteindelijk is deze gevonden en de order omgezet. Chapeau!!!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn bedrijf

De douchebak welke wij bestelden bleek niet meer leverbaar. Sani4comfort belde ons daar zelfs met kerst over op en heeft zeer goed meegedacht en geadviseerd! Goede service en duidelijke communicatie over de levering, kortom wij zijn zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en mee denkend!

Het bestelde artikel was helaas niet meer leverbaar op korte termijn. Samen een mooi alternatief kunnen vinden. Terwijl het alternatieve artikel duurder was is de prijs toch het zelfde gebleven. De levering was ook snel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

We hadden een bestelling geplaatst. De levertijd was best wel lang. Na een telefoontje van de leverancier een andere set besteld. Na 1 week kwam de bestelling binnen. Goede kwaliteit, super. Helemaal tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service; persoonlijk en op maat!

De derde website waar ik een poging deed om een douchecabine te kopen die past op een 90X100 douchebak. Sani4Comfort was de eerste website die me persoonlijk contacteerde om uit te leggen waarom deze specifieke cabine niet meer verkrijgbaar was. Devin van Sani4Comfort heeft mij daarna uitstekend aan een alternatief geholpen. De levering was sneller dan ik verwacht had!

  • Aanbevelen? Ja
10

goed

fijne zaak en goede spullen , helaas voor ons hadden we verkeert besteld.

  • Aanbevelen? Ja
6

Goed product maar lange levertijd.

Levertijd goed 2 maanden (China)

  • Aanbevelen? Ja
8

Toch nog goed gekomen!

Toch mijn pakket aangekregen, met een misverstand van levering.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Geachte heer/mevrouw Paeshuyse, Met verbazing lazen wij uw review, welke wij erg jammer en minstens zo onterecht vinden. Op 4 oktober jl. heeft u een douchekruk besteld met een levertijd van 16 tot 20 weken (dit staat duidelijk vermeld in onze webshop). Wij hebben uw douchekruk enkele dagen geleden verzonden en u heeft hier ook netjes een track&trace mail voor ontvangen. Dus wij hebben uw product ten minste 3 weken eerder verzonden dan wat op de website vermeld staat. Wij hopen dat dit dan ook een vergissing is en u bereid bent om uw review aan te passen of te verwijderen, omdat wij op deze manier vinden dat onze potentiële klanten een verkeerde indruk krijgen over onze webshop. Graag komen wij ook telefonisch met u in contact om deze kwestie gedetailleerd te bespreken. Wij wensen u fijne feestdagen en alvast een gelukkig nieuwjaar. Team Sani4Comfort

2

Product niet naar verwachting 2 maal retour kosten

Hou er rekening mee dat de transport kosten voor bezorgen en retour voor rekening van koper zijn. Ongeacht de reden van retour. Spiegel besteld met de wens (en verwachting) de verwarming en licht apart te kunnen schakelen. Dacht voor bestellen dit goed onderzocht te hebben: Geen vermelding op site van verkoper dat dit niet zo zou zijn Handleiding fabrikant opgezocht en daar staat expliciet dat dit apart te schakelen is op spiegel. Na telefonische contanct met verkoper blijkt dat de handleiding van fabrikant verouderd te zijn. Fout van fabrikant. Maar ook geen vermelding op site verkoper hoe de spiegel geschakeld dient te worden. Mijn meening is dat de spiegel niet voldoet aan specificaties en dat de kosten van bezorgen en retour voor de verkoper zijn. En niet zoals nu gebeurt beide voor koper!

  • Aanbevelen? Nee
9

Goede service

Ik had 's avonds een bestelling geplaatst maar met betalen ging het niet goed. Volgende ochtend voor ik belde, werd ik door een zeer vriendelijk medewerker gebeld. Hij belde om te vragen of het klopte dat ik een bestelling had besteld en wat ging mis. Hij heeft mijn bestelling meteen in orde gemaakt en een betaallink gestuurd. Mijn bestelling werd 2 dagen later bezorgd. Enige minpuntje was: de bezorging werd niet van tevoren gemeld maar de chauffeur netjes gebeld en toen hij er bijna was.

  • Aanbevelen? Ja
5

Levertijd

Levertijd op de website aanpassen en bij houden. Idioot lange levertijd. Dus zoek je wat anders uit en negen van de tien keer flink duurder !! Pluspunt de goede verkoper!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte service!

Duidelijke communicatie omtrent levering product en zet net dat extra stapje voor jou als koper. Erg tevreden en zeker een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super snel en correct

Super snel en correct

  • Aanbevelen? Ja
10

Excellent product

Great product at a fair price. Super fast shipping. A+++

  • Aanbevelen? Ja

Over Sani4comfort

Dagelijks vinden er 100'en klanten over het hele land en vanuit buitenland ons voor de mooiste producten voor hun droombadkamer en toilet. Wij geloven erin dat onze klanten de beste producten verdienen tegen een scherpe prijs en wij leggen de lat hoog voor perfectie. Wij streven er naar om elke bestelling zo snel mogelijk en naar behoren af te handelen. Bovendien dragen wij er zorg voor dat de bestelde artikelen voldoen aan de wensen van onze klanten. Dit doen wij door alle in onze webshop aangeboden producten vanuit een gebruikersperspectief te bekijken en leggen wij onze expertise ernaast. Wij stellen onze assortiment samen volgens de principes als; creativiteit en kwaliteit met als einddoel comfort voor de gebruiker. Wij richten onze bestelproces, maar ook de levering dusdanig in dat het snel en veilig is. Wij zijn tevens van mening dat de klantvriendelijkheid van een bedrijf op proef wordt gesteld als de problemen zich voordoen. Wij streven ernaar om de voorkomende problemen op te lossen in voordeel van de klant. Dat maakt ons sterk en betrouwbaar.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd