Wachten op tevredenheid

Beste, Ik mankeer het handdoekhaak je in mijn bestelling! Zal deze nageleverd worden? Patrick

Comunicitatie goed product niet

2x hang toilet besteldt alleen ze zagen er totaal niet mooi uit onderkant van wc zit geen verf op dus product kwaliteit is slecht

Beste Deniz, Wat ontzettend jammer dat je ons een lage beoordeling geeft en het product als slecht ervaart. Zeker omdat wij hier ook geen bericht over van je hebben ontvangen voordat je een beoordeling gaf. Als je ons had gebeld, hadden wij je graag e.e.a. uitgelegd. De kwaliteit van het product afgezet tegen de prijs waarvoor je aankoopt is boven gemiddeld. De onderkanten van de toiletpotten worden nooit me geverfd, omdat deze ook niet te zien zijn. De toiletten hangen namelijk op circa 10cm afstand vanaf de grond en de onderkant zie je niet. Dit heeft tevens ons inziens geen invloed op de kwaliteit. De kwaliteit van de pot is uitstekend. Wij hopen dat je vooralsnog heel veel plezier zal beleven aan je producten. Hartelijke groet Devin

Snelle service. Enkele minuten voor 14:00uur besteld en had het volgende dag in huis. Aangezien het normaal gesproken voor 14:00 uur besteld te worden bij de leverancier. Netjes ingepakt kortom goede service. Dank!

Voldoet prima

De toiletpot voldoet aan onze verwachtingen. Eén opmerking; Jammer dat er geen bevestigingsmateriaal aanwezig was. Bv. Gestanst PE schuim element( voor de achterkant van de toiletpot). Pakkingringen Hulzen voor schroefdraad Metalen ringen Dit alles had er eigenlijk bij moeten zitten, gezien de prijs. Met vriendelijke groet, F.Krieger

Goede materialen en sevice

İk bestel vaker producten bij Sani4comfort al 3-4 jaar denk ik is altijd op tijd met mijn bestelling en leverd snel door heel Nederland topie M&O Veendam

Beste Metin, Bedankt voor je waardevolle review. Hier zijn wij heel trots op. Wij hopen dat wij de komende jaren nog samen zullen werken en je kunnen voorzien van de mooiste producten tegen de scherpste prijzen. Groet Devin

Jammer

Ik had een badkamer spiegel besteld met de garantie dat deze binnen 1/2 weken er zou zijn . Na drie weken gemaild waar de spiegels bleef. Toen te horen gekregen dat de spiegel tussen 8/10 weken zou worden geleverd. Jammer, maar kreeg wel het geld direct terug gestort. Beloof dan niets.

Beste Elsbeth, Wij hadden je graag blij gemaakt met je bestelde product, maar wij zijn onaangenaam verrast met de vertragingen van de containers. De perikelen rondom Suezkanaal heeft geschatte levertijden geheel in de war gezet. Dit neemt echter niet weg dat wij hierdoor onze afspraak niet konden nakomen. Onze welgemeende excuses hiervoor. Ik hoop dat wij je in de toekomst wel met een mooi product blij kunnen maken. Als excuus zullen wij je ook een extra kassakorting geven! Je kan ons daarvoor een bericht sturen en verwijzen naar dit ontstane situatie. Hartelijke groet Devin

het is goed en gemakkelijk gegaan

goed zonder problemen

Beste Adriaan, Dank je wel voor je waardevolle terugkoppeling. Wij wensen je heel veel plezier met je product en graag tot de volgende keer. Hartelijke groet Devin

Geweldig klant vriendelijk bedrijf

Ondanks de problemen in het Suezkanaal is mijn douche cabine binnen een redelijk termijn afgeleverd, dus dit bedrijf is echt een aanrader

Goede snelle levering zoals afgesproken

Mooi degelijk produkt conform de foto's op de site

Vriendelijk en snel geregeld

Helemaal perfect

Mijn bestelling was klaargezet maar vergeten door hun bezorgdienst. Na email contact werd mijn bestelling persoonlijk door een uiterst vriendelijke man van Sani4comfort thuis afgeleverd.

Alles werdt goed geleverd. Alleen jammer dat de bezorgdienst niet gebeld hebben dat ze kwamen. Ook geen mail.

Prima Service

Had een badcel kruk besteld. Deze was beschadigd aangekomen, vermoedelijk door ruig transport. Heb via email contact gezocht met Sani4confort. Deze heeft binnen een week een vervanger geleverd welke in prima staat is. Dit alle zonder poespas.

Perfecte service!

Perfecte service.

Snelle en correcte levering, prima product

Klantvriendelijk en prima service

Prachtige en stijlvolle wc

De loodgieter miste een goede beschrijving om deze te installeren.

Goed advies en service!

Snel handelen, komen afspraken na en bij problemen worden ze direct opgelost.

Matig

Zij waren de enige die de spiegels hadden die wij zochten. Levertijd en alles stond er goed bij vermeld en daar werd ook keurig aan gerefereerd. Alleen jammer dat ik na de genoteerde levertijd moest bellen hoe het ermee stond. Keurig te woord gestaan dat het bij de douane stond en zou met een week wel geleverd worden. Helaas 2 weken verder en moest zelf weer bellen. Service en bereikbaarheid is goed maar ik zou alleen willen mee geven, stel je klant in de toekomst op de hoogte in plaats van dat de klant moet bellen. Scheelt een hoop ongeduld en irritatie.

super service!

we zijn heel blij met alle bestellingen !

Uitstekende snelle service

Uitstekende snelle service. Toiletten plus toebehoren persoonlijk afgeleverd. Één woord Top!!!

Wel weken moeten wachten op de kolomkast.

Vervelend als je een gedeelte krijgt en op het andere meer dan 3 weken moet wachten.

Beste Geert, Bedankt voor je feedback. Onze excuses dat wij deze niet direct vanuit voorraad kunnen leveren. Het is altijd vervelend als je op een product moet wachten. Wij vermelden bij elk product op onze webshop een levertijd en het ene product is sneller leverbaar dan de andere. Wij gaan ervan uit de klanten de levertijden lezen en ook daar rekening mee houden bij de bestelling. Als een product op voorraad komt of al is, zijn wij vlot met het verzenden. Dat heb wellicht ook ondervonden. Wij doen ons best om alle bestellingen zo snel mogelijk te leveren, zodat onze klanten blij worden met hen aangekochte producten. Wij wensen je heel veel succes met je producten en veel plezier ermee.

Alles prima geleverd, goede prijs-kwaliteit verhouding

Makkelijk besteld en vlot geleverd. Enige onduidelijkheid van mijn kant vanwege het in 2 delen leveren van de bestelling. Goed telefonisch bereikbaar en vriendelijk geholpen en mijn vraag opgelost.

Dag Jolanda, bedankt voor je reactie. In sommige gevallen laten wij een product direct vanuit de leverancier opsturen om daarmee sneller te kunnen leveren. Hierdoor ontstond inderdaad onduidelijkheid. Ik ben blij dat het inmiddels allemaal ontvangen is en gemonteerd kunnen worden. Heel veel plezier gewenst met je producten en nogmaals bedankt. Groet Devin

Levering snel en prima product.

Dag lex, Bedankt voor je bericht. Heel veel plezier met je product. En misschien weer tot ziens Groet Devin

Over Sani4comfort

Dagelijks vinden er 100'en klanten over het hele land en vanuit buitenland ons voor de mooiste producten voor hun droombadkamer en toilet. Wij geloven erin dat onze klanten de beste producten verdienen tegen een scherpe prijs en wij leggen de lat hoog voor perfectie. Wij streven er naar om elke bestelling zo snel mogelijk en naar behoren af te handelen. Bovendien dragen wij er zorg voor dat de bestelde artikelen voldoen aan de wensen van onze klanten. Dit doen wij door alle in onze webshop aangeboden producten vanuit een gebruikersperspectief te bekijken en leggen wij onze expertise ernaast. Wij stellen onze assortiment samen volgens de principes als; creativiteit en kwaliteit met als einddoel comfort voor de gebruiker. Wij richten onze bestelproces, maar ook de levering dusdanig in dat het snel en veilig is. Wij zijn tevens van mening dat de klantvriendelijkheid van een bedrijf op proef wordt gesteld als de problemen zich voordoen. Wij streven ernaar om de voorkomende problemen op te lossen in voordeel van de klant. Dat maakt ons sterk en betrouwbaar.