Snelle levering.

Levering werd uitgesteld omdat we niet aanwezig waren, maar na één telefonisch contact werd ik snel en onmiddellijk geholpen. Top.

Mooi wastafelmeubel

Ik ben tevreden met het meubel en snel geleverd.

snelle service en goede kwaliteit

vriendelijk en klantgericht

Top Service

Snel antwoord en direct geholpen

Zijn goed

Volhardend

Ik had een Douchedeur besteld. Erg mooi en met name ook de maat die ik nodig heb. Alleen was de deur door de leverancier moeilijk leverbaar. Maar wat ik erg positief vind is de communicatie hierom. Ik werd heel goed op de hoogte gehouden en meegenomen in het proces. Zelfs de leverancier heeft me persoonlijk opgebeld en op de hoogte gehouden. Ik was geen nummer! Nu de deur in huis. Komende week wordt hij geïnstalleerd. Erg tevreden!

Mooi produkt, snel en gemakkelijk te plaatsen. Levering prima verlopen.

Levering binnen 2 dagen, heel blij mee!

Snelle service. Mooie wasbakken.

Oplossings gericht

goed product,

snelle levering, goede prijs/kwaliteit

Mooi badkamermeubel tegen scherpe prijs. Snelle en goede service bij de vragen die we hadden.

Beste service na verkoop ooit!

Proactief en efficiënt. Medewerker belde mij op om beste en meest efficiënte oplossing te vinden! Dat is nog eens wat daar waar er vaak met ai chat bots wordt gewerkt die je uiteindelijk toch niet echt kunnen helpen. Rating : 11/10. Super.

Perfect!

Vriendelijke, snel geleverd en Zeer mooie douche cabine.

In eerste instantie was het vervelend dat de wc-bril niet goed gefabriceerd was. Binnen een dag een goed vervangend exemplaar ontvangen en dus een tevreden klant.

Goede prijs-kwaliteit. Snelle levering.

Goed geholpen met nabestellen product

Ik was op zoek naar een toiletbril die niet meer leverbaar is. Uiteindelijk met goed hulp van Sani4comfort heb ik er twee gevonden. Blij mee. En bedankt voor de goede service!

vriendelijke en goede service

vriendelijke en goede service

prima gedaan!

Ga zo door

Beste Van Heesewijk, Het is jammer via deze weg te vernemen dat je product nog niet is ontvangen. Echter is dit ons inziens niet aan ons te verwijten. U heeft op 22-jan een product besteld en wij hebben op 24-jan al aangeboden bij de post.nl. Precies zoals het aangegeven staat in onze webshop. Dit kunt u uiteraard ook volgen via de link die u ontvangen heeft met een track&trace. Zoals u zich kunt voorstellen dat wij hierna geen invloed hebben op de snelheid van de bezorging, maar het ook een gegeven is dat het langer duurt naar België dan naar een Nederlands adres. Wij adviseren u contact op te nemen met de Belgische tak van de bezorger en te informeren, wat het maakt dat het zo lang duurt. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Vriendelijke groet Team Sani4Comfort

Ik adviseer aan iedereen

Correcte firma.

Duidelijke site. Snel antwoord. Ons hebben ze helaas niet kunnen helpen omdat het artikel niet meer voorradig was. Direct het geld terug gekregen. TOP.

duidelijke omschrijving van aritkel en correcte afhandeling

duidelijk omschrijving en goede feet-back. Helaas was artikel niet geschikt voor toepassing

Excellent service!

The product arrived in good condition, great customer service!

Vriendelijk, hulpvaardig. Echt tevreden!

Over Sani4comfort

Dagelijks vinden er 100'en klanten over het hele land en vanuit buitenland ons voor de mooiste producten voor hun droombadkamer en toilet. Wij geloven erin dat onze klanten de beste producten verdienen tegen een scherpe prijs en wij leggen de lat hoog voor perfectie. Wij streven er naar om elke bestelling zo snel mogelijk en naar behoren af te handelen. Bovendien dragen wij er zorg voor dat de bestelde artikelen voldoen aan de wensen van onze klanten. Dit doen wij door alle in onze webshop aangeboden producten vanuit een gebruikersperspectief te bekijken en leggen wij onze expertise ernaast. Wij stellen onze assortiment samen volgens de principes als; creativiteit en kwaliteit met als einddoel comfort voor de gebruiker. Wij richten onze bestelproces, maar ook de levering dusdanig in dat het snel en veilig is. Wij zijn tevens van mening dat de klantvriendelijkheid van een bedrijf op proef wordt gesteld als de problemen zich voordoen. Wij streven ernaar om de voorkomende problemen op te lossen in voordeel van de klant. Dat maakt ons sterk en betrouwbaar.