Goed product.

goed geregeld

goed contact om het juiste te leveren

Prima site, levering op tijd

Site en overzicht zijn prima. Prijzen zijn goed. Levertijd is niet conform wat op de site staat. Helaas bij de bevestiging die je krijgt staat ook geen lever tijd of indicatie. Reactie op vragen is goed! Werd snel terug gebeld, das fijn. Transport is ok. Helaas heeft de transporteur/chauffeur NIET de levering binnen neergezet zoals in de mail staat maar moest ik zelf de levering over de drempel tillen. hier kan Sani4comfort niets aan doen, maar wel een handig weetje.

Beste Dank je wel je waardevolle review. Het komt wel eens voor dat de levertijden van een product anders is dan dat wij van de leverancier krijgen. Wij doen ons best om het zo snel en duidelijk mogelijk te communiceren naar onze klanten. Voor wat betreft het binnenzetten, van de producten heeft te maken dat de transporteurs achteraf aan claim krijgen van schade, daarom worden de producten tot aan de voordeur geleverd. Wij wensen je veel plezier met je product en hopelijk tot de volgende keer. Vriendelijke Groet Team Sani4Comfort

Snelle en goede levering er van

Beste Hans, Dank je wel je waardevolle review. Wij wensen je veel plezier met je product en hopelijk tot de volgende keer. Vriendelijke Groet Team Sani4Comfort

Top service !!

Vriendelijk en geduldig . Je wordt goed geadviseerd en geïnformeerd. De artikelen worden op tijd geleverd en volgens afspraak.

Beste Nathalie, Dank je wel je waardevolle review. Wij wensen je veel plezier met je product en hopelijk tot de volgende keer. Vriendelijke Groet Team Sani4Comfort

Goeie service en communicatie

Goeie service en communicatie

Beste Sideny, Dank je wel je waardevolle review. Wij wensen je veel plezier met je product en hopelijk tot de volgende keer. Vriendelijke Groet Team Sani4Comfort

The best customer service I ever had

The product we ordered is of great quality, the delivery was quick. We had some issues with the delivery due to timing and scheduling, but Devin went above and beyond to help us with this this in the fastest possible way.

Dear Edoardo, Thank you for your review. We are happy to ream that our effort to deliver your product has appreciated Kind regards Team Sani4Comfort

Douchegoot

Netjes en snel thuis bezorgd. Binnen 3 dagen. Erg blij mee. Gunmetal douche goot.

Beste Javier, Dank je wel je waardevolle review. Wij wensen je veel plezier met je product en hopelijk tot de volgende keer. Vriendelijke Groet Team Sani4Comfort

Altijd goed !

Als kleine ondernemer ben ik zo blij met de persoonlijke aandacht die ik hier toch altijd krijg. Super geregeld en altijd volgens afspraak en dat ook nog eens voor een scherpe prijs.

Beste Patrick, Dank je wel je waardevolle review. Wij begrijpen elkaar als geen ander hoe belangrijk is om persoonlijk aandacht te krijgen als je iets wilt bestellen vermoed ik. Wij wensen je veel plezier met je product en hopelijk tot de volgende keer. Vriendelijke Groet Team Sani4Comfort

Mijn ervaring is supergoed. Niets op aan te merken.

Zij hierboven. Netjes en vriendelijk en to-the-point geholpen. Volgende dag reeds bestelling in huis.

Beste Wouter, Dank je wel je waardevolle review. Wij wensen je veel plezier met je product en hopelijk tot de volgende keer. Vriendelijke Groet Team Sani4Comfort

Kwalitatief een hoogstand product!

Het is werkelijk een sensatie om onder zo een 40x40cm hoofddouch te staan! Geweldig!

Beste Tom, Dank je wel voor deze krachtige reactie. Wij wensen je veel plezier met je product en hopelijk tot de volgende keer. Vriendelijke Groet Team Sani4Comfort

Erg goed geholpen!

Hier een toilet gekocht, had nog wat vragen maar ben telkens erg goed te woord gestaan! Dat maak ik niet vaak meer mee zulke goede service. Dat is wel erg fijn als je zelf een toilet gaat installeren (voor het eerst ;)) Bedankt!

Beste J, Dank je wel voor je reactie. Wij doen ons best om onze klanten zo duidelijk en eerlijk mogelijk advies te geven, zodat het product alleen een enkeltje hoeft te bezoeken. Wij wensen je veel plezier met je product en hopelijk tot de volgende keer. Vriendelijke Groet Team Sani4Comfort

Correct product geleverd

Beste Tom, Dank je wel voor je reactie. Wij wensen je veel plezier met je product en hopelijk tot de volgende keer. Vriendelijke Groet Team Sani4Comfort

Goede prijs

Duidelijke site

Dank u wel voor uw kort maar krachtige review. Hopelijk tot de volgende keer. Vriendelijke Groet Team Sani4Comfort

Netjes geleverd zoals besteld.

We moeten de radiatoren nog gaan plaatsen. Maar ze zien er nu op zicht goed uit en als ze hangen kan ik mijn ervaring delen over hoe ze werken. Maar tot nu toe netjes alles geleverd zoals afgesproken.

Beste Bart, Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met de voortgang tot nu toe. Wij horen uiteraard graag als er vragen of opmerkingen zijn. Wij zijn ook reuze benieuwd naar het eindresultaat. Vriendelijke Groet Team Sani4Comfort

Goeie telefonische service

Ging meteen even kijken of het product aanwezig was. Meteen geleverd volgens afspraak. Product volgende dag geleverd gekregen.

Beste Mark, Dank je wel voor je mooie reactie. Hopelijk tot de volgende keer Vriendelijke groet Team Sani4Comfort

Product is prima echter levertijd lang

Ik moest zelf nabellen waar mijn bestelling bleef. Product is prima in orde maar op site stond levertijd 3-4 dagen .. dit is bijna 2 weken geworden.

Beste Wilma, Het hoort niet uiteraard en onze excuses hiervoor. Helaas komt wel eens voor dat de levertijden anders zijn dan wat wij van onze leveranciers door krijgen. Als dat voorkomt laten wij onze klanten standaard per mail of telefonisch weten wat er aan de hand is. Als er geen reactie komt, gaan wij ervan uit dat het prima is met de nieuwe verwachten levertijd. Wij hopen dat je vooralsnog veel plezier hebt aan je product. Team Sani4Comfort

Slechte service na levering defect product

Direct na levering het apparaat uitgetest. De WiFi functie bleek niet te werken en ook niet na hulp vanuit de winkel. Tevens bleken er beschadigingen op te zitten. Dit direct gemeld. Ronduit arrogante reactie van de winkel. Zonder hierover navraag bij ons te hebben gedaan gaf de winkel aan dat we het hadden moeten melden vóór installatie. Logisch, maar we hadden hem nog niet eens geïnstalleerd… Ook moesten we voor retour zowel de eigen verzendkosten als de kosten van de winkel (koerier) betalen. En dat voor een product dat niet werkt én beschadigd is… Nu maar geschil bij Klarna neergelegd voor een oplossing.

Beste Mark, Wij vinden het spijtig om te lezen, dat u onze analyserende vragen rondom het niet kunnen installeren van een Wifi apparaat als arrogant heeft ervaren. Zonder vragen te stellen, kunnen wij er niet standaard vanuit gaan dat het product defect is. Dit is vooralsnog niet gebleken overigens. Voor wat betreft de beschadiging, hebben wij u verteld en dot benoemen wij nogmaals, het is geen probleem en wij kunnen u daarvoor een vervangend product sturen. Het had echter handig geweest als u dit direct had gemeld, voordat u de installatie had gestart, op welke wijze dan ook. Op het moment dat u uw klacht indiende, meldde u het product gelijk retour. Wij zijn dus niet in de gelegenheid gesteld om uw klacht naar behoren in behandeling te nemen en u een passende oplossing te bieden. Het staat u vrij een product te retourneren, maar het niet kunnen installeren van Wifi is geen reden voor ons om het kostenloos te retourneren. Wij willen u een vervangend product aanbieden, maar op het zelfde moment geeft u aan de klacht al bij Klarna gemeld te hebben. Wij moeten in dat geval het Disput van uw klacht afwachten, zodat wij niet via twee kanalen moeten communiceren. Wij willen u er overigens op attenderen dat wij nog altijd geen melding hebben ontvangen van Klarna over uw klacht en wij hiervan in afwachting zijn alvorens wij verdere actie kunnen ondernemen. Wij adviseren u om uw Klarna account te raadplegen en uw disput aanvraag goed te doorlopen. In afwachting van Team Sani4Comfort

Blij met het bestelde product. Het was zorgvuldig verpakt en erg tevreden met het product zelf. Na contact zoeken met de klantenservice kreeg ik vrij snel antwoord. Ook top. Tip: aangeven wanneer de klant het product kan verwachten.

Beste Petra, Fijn om je tevredenheid over onze service en het bedrijf via deze weg terug te lezen. Dank je wel hiervoor. Wij wensen je heel veel plezier met je producten en hopelijk tot de volgende keer. Team Sani4Comfort

Snelle levering+goede prijs

Eerst telefonisch check gedaan of artikel op voorraad was na eerdere mindere ervaringen bij soortgelijke winkels.

Beste Hans, Wij doen ons best om goede producten voor de scherpste prijs aan te bieden. Dank je wel voor je review and wij wensen je veel plezier met je product. Team Sani4Comfort

Correct en snel

Correcte prijs voor de goederen die snel geleverd werden. Verkoper adviseert hetgeen een pluspunt is.

Beste Anja, Wat fijn om te lezen via deze weg dat onze moeite om de beste producten voor de laagste prijs te leveren gewaardeerd wordt. Wij danken u ook voor het prettig contact. Team Sani4Comfort

Alles in orde!

Fijne communicatie naar levering etc, en producten in goede staat. Dankjewel!

Beste Saskia, Dank je wel voor deze mooie en waardevolle review. Wij wensen je veel plezier met je product en hopelijk tot de volgende keer. Team Sani4Comfort

Goede service, goed bereikbaar

Beste Rendy, Kort maar krachtig. Dank je wel voor deze prachtige beoordeling. Team Sani4Comfort

Mijn artikel nog niet geïnstalleerd maar wel een snelle levering gehad

Beste P, Hopelijk is je product inmiddels in gebruik genomen en wordt naar tevredenheid gebruik van gemaakt. Wij wensen je veel plezier en hopelijk tot de volgende keer. Team Sani4Comfort

Het kon niet beter en sneller

Alles ging perfect in tijd en planning

Beste Mahsum, Samen met onze leveranciers doen wij ons best om de bestelde producten via de snelste en veiligste manier te bezorgen bij de eigenaar en dank u dat u deze ook benoemt in uw review. Wij wensen u veel plezier en hopelijk tot de volgende keer. Team Sani4Comfort

Dorpsstraat 117 2903LA Capelle aan den Ijssel

Over Sani4comfort

Dagelijks vinden er 100'en klanten over het hele land en vanuit buitenland ons voor de mooiste producten voor hun droombadkamer en toilet. Wij geloven erin dat onze klanten de beste producten verdienen tegen een scherpe prijs en wij leggen de lat hoog voor perfectie. Wij streven er naar om elke bestelling zo snel mogelijk en naar behoren af te handelen. Bovendien dragen wij er zorg voor dat de bestelde artikelen voldoen aan de wensen van onze klanten. Dit doen wij door alle in onze webshop aangeboden producten vanuit een gebruikersperspectief te bekijken en leggen wij onze expertise ernaast. Wij stellen onze assortiment samen volgens de principes als; creativiteit en kwaliteit met als einddoel comfort voor de gebruiker. Wij richten onze bestelproces, maar ook de levering dusdanig in dat het snel en veilig is. Wij zijn tevens van mening dat de klantvriendelijkheid van een bedrijf op proef wordt gesteld als de problemen zich voordoen. Wij streven ernaar om de voorkomende problemen op te lossen in voordeel van de klant. Dat maakt ons sterk en betrouwbaar.