Goed product, goedkoop en snelle levering.

Het is een zeer goed product, het is de goedkoopste leverancier en de levering was snel en goed.

Snelle service en goede producten

Ik heb het pakketje goed ontvangen.

Netjes ontvangen en op de dag die was voorgesteld.

Prix compétififs

Les articles commandés étaient à prix compétitif et de stock Livraison rapidement effectuée, très satisfait

Perfecte afhandeling

Perfecte afhandeling

Prima, goede service.

Prima, goede service en snel geleverd. Top.

snel en goed

snel en goed

gekregen wat ik besteld heb en snelle levering, maar moeilijk betalen

Een heel gedoe om via Klarna een overschrijving te kunnen maken.

prima, overzichtelijk aanbod. goede prijs.

zeker tevreden

Gemakkelijk besteld, vlug geleverd

Gemakkelijk besteld, vlug geleverd

Voor herhaling vatbaar.

Kwaliteit. Levering perfect. Professioneel

zeer snelle levering

verpakking was volledig stuk

Heel tevreden

Prijs is ok Levering goed ( 1 keer langer moeten wachten maar begin 2 de Corona dus wellicht heel druk ) Telefonisch heel vriendelijk en behulpzaam

Snelle en efficiënte levering, redelijke prijs

Hoe hou je een nestje van 9 pups proper? Door papier te gebruiken dat vocht goed absorbeert en niet desintegreert. En zo heeft Google ons tot deze website geleid en vonden we wat we nodig hadden. De rollen vliegen erdoor naarmate de pups meer produceren. We weten wel waar we ze kunnen vinden nu.

Snelle service, degelijke producten

Papierproducten zijn stevig en voordelig

Betrouwbaar

Bestelling verliep vlot. Alles keurig op tijd geleverd. Mooie dispensors, gemakkelijk in gebruik. Enig minpuntje is dat er geen batterijen meegeleverd worden. Tip, informeer dat deze apart aangekocht moeten worden door een pop-up in het venster. Verder alleen maar tevreden, bedankt! Zeer vlotte communicatie en correcte afhandeling. Aan te raden bedrijf.

perfect

Zeer snel service, alles prima! prima prijs!!

Prijs-kwaliteit top

Voor een eerlijke prijs toch goede producten

Correcte, snelle levering.

Bestelling wordt steeds correct en snel geleverd en aan een heel concurrentiële prijs.

prima zonder meer

Ik heb een ander artikel ontvangen dan besteld werd owv het niet voorradig zijn. fijn dat men mij heeft gebeld mbt de wijziging. Correcte aanpak. Bedankt,

Goed en prijslijk.

Een snelle en correcte levering van de bestelde goederen tegen een scherpe prijs.

Zeer positief

Goede kwaliteit van de bestelde producten, zeer vlotte levering.

Levering als besteld!

De levering gebeurde opende geplande tijd. Alles netjes en in orde! Hartelijk dank