Filters

8

Bijna goed

Vrijdag ronde bordjes besteld van 25cm,dinsdag een mailtje gekregen dat de leverancier ze niet meer kon bestellen ,maar wel van 26cm. Geen probleem,ook goed. Donderdag bestelling aangekregen,maar dit waren ovale bordjes?! We konden ze niet gebruiken voor onze pannenkoeken,dus wel teleurgesteld,en nog snel elders ronde moeten bestellen want we hadden ze zaterdags nodig.We houden ze wel voor ons worstenbrood volgend jaar. ;)Toch nog 4 sterren voor de kwaliteit en de redelijk snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top en snel

Perfect

  • Aanbevelen? Ja
10

Super, prijs en dienstverlening zijn zeer goed

Alles correct, van bestelling tot levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Correcte snelle afhandeling !

Reeds verschillende maken bij u besteld en telkens tevreden !!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Parfait !

Commande conforme et livraison rapide

  • Aanbevelen? Ja
8

bestelling ging vlot en op tijd geleverd

bestelling ging vlot en op tijd geleverd

  • Aanbevelen? Ja
9

Top

Gemakkelijke website Snelle levering Producten zoals afgebeeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede en snelle service waarvoor dank

Zal in de toekomst nog veel gebruik maken van jullie

  • Aanbevelen? Ja
9

Beetje uitleg bij producten zou leuker zijn

Het is mij niet duidelijk welke wc rollen bij welke houder passen

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect verlopen

Alles vlot aangekregen

  • Aanbevelen? Ja
9

snelle levering

Zeer snelle en correcte levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Very good service!!

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Goed

  • Aanbevelen? Ja
5

levering kosten

Ik betaal voor het leveren aan huis niet voor levering ophaalpunt

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Vervelend om te horen dat de bezorging van uw bestelling niet is gegaan zoals u van ons gewend bent. Wanneer u niet thuis bent dan brengt de bezorger uw bestelling bij een afhaalpunt zodat u het kunt ophalen wanneer u daar tijd voor heeft. U kunt het zo zien dat dit een service is, want anders komt het terug naar ons en moet u langer op uw bestelling wachten. Onze excuses voor het ongemak! Wanneer er nu vragen zijn horen wij het graag. We zien u graag nogmaals terug bij Hygieneproducten.be Met vriendelijke groet, Daphne van de klantenservice

9

prima service, moeilijkheden met transport werd opgevolgd en opgelost!

vlot contact en prima service!

  • Aanbevelen? Ja
9

ok

ok

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service, correct en snel.

Super service, correct en snel.

  • Aanbevelen? Ja
8

Correcte afhandeling bestelling

Gaat over onze eerste opdracht bij jullie. Order zelf is correct afgehandeld. Voor wat betreft jullie website. Hier is zoeken naar bepaalde (Tork) producten niet voldoende overzichtelijk. Zoekresultaten staan kris kras door elkaar, een filterfunctie is er niet... dus niet evident hier snel en efficient bij de juiste keuze terecht te komen.

  • Aanbevelen? Ja
4

Foutieve informatie op de webshop

Ik verbruik in een medische praktijk behoorlijk wat servietten. Ben voor grote aankoop gaan internetten en de prijzen vergeleken met aankoop kleine hoeveelheid bij warenhuis Colruyt België . Het ging telkens om 2-laags servietten goede kwaliteit in formaat 33x33 cm en 40x40 cm. Op de website en op factuur staan de servietten ref 144033 aan 3000 stuks per doos. De prijzen waren hetzelfde als bij Colruyt, maar omdat het om fiscale onkosten gaat is het handig een factuur te hebben en levering aan huis (gratis). Bij levering ( en reeds bij orderbevesitiging) bleek dat het er slechts 2000 stuks per doos inzitten. Dit maakt deze servietten wel 1/3 duurder dan in het warenhuis....Dat scheelt een slok op de borrel !!!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review voor ons achter te laten. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze service. Wanneer u op de webshop kijkt ziet u dat er echt 2000 stuks in 1 doos zitten. Dit staat in de titel, de specificaties en de productinformatie. https://www.hygieneproducten.be/servet-144033-33x33cm-2l-cell-2000st/ Excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Daphne van de klantenservice

10

Super

Snelle service. Prijs kwaliteit super.

  • Aanbevelen? Ja
9

Top

Alles in orde.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Heel vlug en perfecte communicatie als er iets misloopt met de levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Service parfait, prix super compétitif!

Les produits sont conforme, le service est rapide et les prix sont les plus intéressants sur le marché.

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
9

Vlotte levering.

Gebruiksvriendelijk website.

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd