Prijs kwaliteit top. Bestellen en leveren makkelijk

Zoals het hoort. Alles prima

Prijs kwaliteit uitstekend

Snelle levering, handige website

n

n

Zeer tevreden.

Gemakkelijk te bestellen. Tevreden over de producten. Nog nooit problemen ervaren.

onbetrouwbare productomschrijving

Ontstopper werd beschreven als veilig voor leidingen. Bij gebruik heeft het product mijn wc pot volledig vernield.

Goedemorgen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review voor ons achter te laten. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over het bestelde artikel. Wij hebben deze klacht nooit eerder ontvangen. Wij hebben u een e-mail gestuurd om dit voor u op te lossen. We zien graag uw reactie daarop tegenmoet zodat we samen tot een oplossing kunnen komen. Met vriendelijke groet, Daphne van de klantenservice

alles was goed

Geachte Heer of Mevrouw Mag ik julli wat vragen? Zou het mogelijk zijn Om een tombolaprijsje Te kunnen krijgen? ALLES JULLI dat Wellen doen? Laat mij eens een bericht? Groeten De regge jackie

Goede waren, goede prijs en correcte levering !

Ik ben een tevreden nieuwe klant

alles correct en snel geleverd aan een goede prijs

Telkens heel tevreden van de service en kwaliteit

perfecte service

altijd een perfecte levering goede sevice

Goed product

Goede kwaliteit. Goede opvolging qua informatie en prijs kwaliteit

Heel tevreden

super !!!

De producten zijn nog niet toegekomen

Beste, de producten zij nog niet toegekomen, kunnen jullie dit nazien?

Goedemorgen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review voor ons achter te laten. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze service. Wij doen er alles aan om onze service te verbeteren. Ik zie dat uw levering retour komt, ik zal hierover contact met u opnemen voor een nieuwe levering. Met vriendelijke groet, Daphne van de klantenservice

Vlotte service, makkelijk online bestellen uit ruime keuze producten en stipte levering

Ik kon snel de producten die ik nodig had terugvinden voor ons kantoor. Ze bieden een ruim aanbod tegen schappelijke prijzen. Er liep helaas iets mis met de levering, niet door Hygiëneproducten maar door Post NL. Is dezelfde week nog opgelost. Blij met de service!

goeie service

problemen met levering door post nl. maar word goed opgevolgd door de firma. waarvoor dank.

Goedemorgen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review voor ons achter te laten. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de service van PostNL. U geeft aan dat u nog geen beoordeling kunt geven dankzij PostNL, maar u laat nu toch op onze beoordelingspagina een slechte review achter. Als er een levering niet is gedaan kunt u altijd contact met ons opnemen, dan zoeken we dit voor u uit. Echter heb ik geen bericht van u gehad dus zijn we niet in de gelegenheid geweest om dit voor u uit te zoeken. Met vriendelijke groet, Daphne van de klantenservice

Leuke eerste ervaring!!

Alles verliep vlot, van het opzetten account tot het leveren. Zeer blij met de eerste transactie tussen ons.

Goede kwaliteit voor super prijs!

Goede kwaliteit voor super prijs en snelle levering

Top service Goeie prijzen en snelle levering

Goede kwaliteit

De kwaliteit is prima. Er wordt ook vlot geleverd.

Snelle levering van mijn bestelling van Tork handdoekjes

leveringen goed en snel

Koppelverkoop

De zeepdispenser is van goede kwaliteit maar je moet wel daarna de zeepvullingen van Tork kopen, want er is geen dispenser voorzien. Deze zijn waaraan ze hun geld moeten verdienen dus dan valt de dispenser wel veel duurder uit in het gebruik.

Goedemorgen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review voor ons achter te laten. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze service. Wij doen er alles aan om onze service te verbeteren. Ik begrijp niet helemaal wat u precies bedoelt, wanneer u een dispenser koopt dan moet er inderdaad een navulling bij gekocht worden. Met vriendelijke groet, Daphne van de klantenservice

aanrader

goede producten, snelle service!

Oké

Oké