Bonne en général

Livraison conforme excepté la livraison via DPD qui ne font pas correctement leur job. par contre postNL sans problème. il préviennent de leur passage et si il ne trouve pas ou si la personne n'est pas la il repassent le lendemain. Surtout que cela peux posé à confusion la commande est faite au nom d'une école et la livraison à une maison particulière. Mon épouse s'occupe de la commande des produits d'entretien via moi pour internet.

Levering daags nadien. Bedankt

Zeer tevreden!

Ik ben zeer tevreden zowel van de producten als van de snelle levering!

vlotte levering ,

zo als gezegd, vlotte levering na een dag of twee

Vlugge correcte levering

Alles naar wens zowel leveringstijd als de kwaliteit van het product( handzeep)

Alles Ok bedankt voor de snelle service

Snelle levering super tevreden!

Tevreden klant aangezien snelle levering

Bestellen was een aangename handeling. De materialen waren zorgvuldig en netjes verpakt. De levering stipt.

snelle en foutloze levering.

Prima service, vlotte contacten

Maar helaas slechte ervaring met bezorgdienst Post.nl.

Afwachtend

Beste ik heb de gisteren geleverde producten nog niet kunnen testen, daar er geen batterijen meegeleverd zijn Gr louise

Goedemorgen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Uw vraag had u bij onze klantenservice kunnen neerleggen zodat we u hier sneller antwoord op hadden kunnen geven. Ik zal zorgen dat de batterijen zo snel mogelijk bij u worden nageleverd. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Daphne van de klantenservice.

Voor mijn bedrijf, een school, moeilijke betaal methode

Wij zouden als school graag achteraf met een factuur willen betalen. Nu moest dat via klare met een privé rekening van iemand van de school. Als er geen andere mogelijkheid is kunnen wij niet langer bij hygiëneproducten bestellen.

Goedemorgen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Uw vraag had u bij onze klantenservice kunnen neerleggen zodat we u hier sneller antwoord op hadden kunnen geven. De betaalmethode “op rekening” op aanvraag is mogelijk is vanaf €175 excl. btw. Deze optie komt bij de betaalmogelijkheden te staan wanneer u dit bedrag bereikt. Daarnaast vragen we nu altijd om vooruitbetaling bij de eerste bestellingen op rekening. Nadat u een keer vooruit heeft betaald kunt u onder vernoeming van uw debiteur nummer en KVK nummer aanvragen via e-mail of u in het vervolg op rekening kunt betalen. Met vriendelijke groeten, Daphne van de klantenservice.

Correct

Snelle, goedkope en correcte service!!!

Correcte en snelle afhandeling.

Goede service.

levering OK, soepel ??

Tijdens de bestelling ingeschreven voor de nieuwsbrief. Er kwam echter heel veel te laat een bevestiging om alzo een extra korting te bekomen. Intussen was de bestelling geplaatst en afgerekend. Hierover een opmerking gemaakt op de bestelbon. Maar er is verder geen oplossing gekomen. Crediteren en de korting terugbetalen kon niet. Een extra product ter waarde van de korting gratis toevoegen aan de bestelling kon ook niet. De korting kan enkel gebruikt worden bij een volgende bestelling. Er wordt eigenlijk niet frequent bij hen besteld, dus zijn we de korting gewoon kwijt. Getuigt van weinig commerciële goodwill. Jammer. De levering is verder zeer correct en zeer snel verlopen. Er blijft echter die wrange nasmaak.

Correct en snelle levering

Wegwerpbekers en borden aan heel scherpe prijzen. Snelle levering

Als startende ondernemers is het altijd wat zoek, maar de website was onze gids en de producten waren exact wat we wouden+de levering was heel snel!

vlotte levering

vlotte levering

correcte communicatie via mail en snelle en correcte levering

idem boven

super, van bestelling tot levering is er niets aan te merken.

super, van bestelling tot levering is er niets aan te merken.

Bestellingen lopen vlot

Bestellingen lopen vlot alleen moet er meer aandacht besteed worden aan de opmerkingen. Had gevraagd om op vrijdag te leveren en er is op dinsdag geleverd. Gelukkig was ik aanwezig.

ok, was wel een te grote doos voor klein produkt

ok, vlotte service, goede prijs, wel grote verpakking voor weinig produkt

vlotte en correcte levering, wel wat verwarrend omdat de 2 dozen op verschillende wijze is verstuurd

Middel

Bestelling prima Levering totaal niet DHL is niet tot hier gekomen Heeft pakket afgezet in Texaco de andere kant van onze Stad En toen mijn man het pakket wou ophalen kreeg hij het niet mee omdat hij mijn id kaart niet had Ook geen verwittiging dat het pakket elders werd geleverd

Er ontbreekt een montage handleiding en een gebruiksaanwijzing

Er ontbreekt een montage handleiding en een gebruiksaanwijzing

Goedemorgen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review voor ons achter te laten. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze service. Wij doen er alles aan om onze service te verbeteren. Wij hebben geen handleiding voor het door u bestelde artikel omdat dit product eigenlijk zichzelf de weg wijst. Ik heb u een mail gestuurd om u verder te helpen. Met vriendelijke groet, Daphne van de klantenservice