Correcte bestelling en vlot Zeer tevreden

• Zou u ons aanbevelen? Yes

peu adapté aux entreprises

Commande envoyée, livraison prévue entre 18h et 20h, impossible de changer sur POST NL même en prenant contact avec POST NL et aussi Hygieneproducten.be. Je pense changer de fournisseur dû au manque de flexibilité envers les entreprises et ouverture de bureau.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonjour, Merci d'avoir écrit un commentaire. Il est ennuyeux que la livraison ait eu lieu en dehors des heures de bureau. Nos transporteurs essaient toujours de programmer la livraison pendant les heures de bureau, mais malheureusement, dans certains cas, cela n'est pas possible en raison de l'affluence dans les services de transport. Nous vous présentons nos excuses pour ce désagrément. Nous vous prions d'agréer, Madame, Monsieur, l'expression de nos salutations distinguées, Mariska du service clientèle

Heel correct.

Alles ok en snelle levering.

top

top service

Zeer te vreden

Ik ben heel blij met mijn bestelling en aankoop en goede service.

zeer tevreden

Zeer tevreden van de service en de geleverde materialen!

Prijs kwaliteit verhouding onklopbaar!

Gemakkelijk besteld, snel geleverd aan een unieke prijs!

goed maar geen frans

pour une société belge, il faut etre présent dans les 2 voire 3 langues du pays voor een Belgisch bedrijf moet je aanwezig zijn in de 2 of zelfs 3 talen van het land

Uitstekende kwaliteit en goede prijzen

...en de service is ook top!

goede service en niet te duur

reeds meerdere malen leveringen ontvangen, steeds correct, snel en betaalbaar

goed product, haperende levering en communicatie

Beste, het product is in goede orde ontvangen en is alles wat het belooft te zijn. Bij de bestelling werd ons gemeld dat de levering 3 tot 5 werkdagen in beslag zou nemen, wat uiteindelijk 14 dagen werd. De levering gebeurde via post nl. we waren de hele dage thuis, er is niemand langs geweest en er heeft ook niemand aangebeld. Via mail kregen we te horen dat we er zelf om moesten. Al bij al is dat helemaal niet zo erg en kunnen we er wel mee leven, maar toch knaagt het een beetje dat er dingen beloofd zijn die niet nagekomen worden. Bovendien kregen we, een dag of tien na de bestelling, een mail waarin stond dat we de levering in verschillende pakketten gingen ontvangen, mogelijks op verschillende data. Toen dachten we, na aankondiging van post nl dat we ze mochten ophalen , om verder te wachten tot het tweede pakket ging toekomen en toen bleek het toch om 1 pakket te gaan. Een vrij slordige communicatie en verwerking van de zending,. Uiteindelijk toch tevreden over het product maar misschien zal onze volgende bestelling bij een andere firma zijn.

prima!

vlotte bestelling, snelle levering, goede producten

Snelle levering Goede prijs

Gewoon goed

Contact en levering gewoon helemaal goed zoals t hoort

Het bestelde artikel was ok.

Het pakket was op het verkeerde adres afgezet in de gietende regen en was voor de helft niet meer bruikbaar doordat alles nat was.

Snel en goed geleverd!

Goed ingelicht wanneer mijn pakket ging komende.

Prima en netjes geleverd

Heel tevreden

vlotte service

Zowel de bestelling als de levering verliepen vlot en stipt.

Altijd vlot en correct geleverd

Altijd vlot en correct geleverd

vlotte levering

vlotte levering

Snelle levering, waardevol materiaal top aanbieder

een zeer goede dienstverlening

Een zeer duidelijke en snelle respons bij het versturen van een mail. Echter levering toch een week op zich wachten. Toch tevreden van jullie diensten.

Perfect gewoon

Bestelling werd de volgende dag afgeleverd. Alles keurig verpakt en scherpe prijs.

Vandaag besteld morgen in huis Snelle levering en àlles correct in orde