Alles naar wens verlopen

Door foute levering via PostNL werd twee maal geleverd, tijdverlies !!

Door foute levering via PostNL werd twee maal geleverd, tijdverlies !! De geadresseerde had de tijd niet om de levering in ontvangst te nemen. De bestuurder was onmiddellijk weg !!

Topservice

Het artikel i zoals beschreven en zeer snelle levering.

De bestelling en levering verliep zeer vlot!

Vlotte service!

Doen wat ze beloven

correcte levering

halve bestelling gekregen

Ik heb 2 houders besteld vlot gekregen maar de verbruiks goederen zitten er niet bij. Dit begrijp ik niet goed en er werd geen alternatief voorgesteld wat logisch is al de voorraad uitgeput is!

Goedemorgen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review voor ons achter te laten. Ik heb u een e-mail gestuurd om dit zo snel mogelijk voor u op te lossen. In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, Daphne van de klantenservice

formidabel

Aan een opmerking is er onmiddelijk gevolg gegeven. Gewoon prachtig

Goedemiddag, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review voor ons achter te laten. Ik heb u een mail gestuurd met de factuur. Wij vinden het jammer dat u hiervoor een slechte review achterlaat en geen contact met ons hebt opgenomen. Hopelijk is het met het toezenden van de factuur voor u in orde. Met vriendelijke groet, Daphne van de klantenservice

Kan Beter !

5 dozen besteld waarvan er 2 geleverd zijn. Staat niet op de leveringsbon dat de 5 dozen in 2 pakkets geleverd worden.Daar er op de bestelbon stond dat er 5 dozen besteld waren ging ik er al van uit dat er misschien 2 pakkets in omloop zijn. Zelf moeten achterhalen ( via mail ) of de resterende 3 dozen in backorder waren of verstuurd waren in 2de pakket ! Omschrijving op bestelbon kan beter !!!

Goedemorgen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review voor ons achter te laten. Als ik het goed begrijp heeft u uw gehele bestelling van 5 dozen ontvangen. Het klopt dat we dit in omdozen versturen. Dit is logistiek logisch om te doen om zo transport kosten te besparen en het overzichtelijk te houden. Met vriendelijke groet, Daphne van de klantenservice

Alles ok

Ok

Herl goed

Vlot

Snel en correct!

Bedankt voor de goede service!

Uitstekende dienstverlening

Vlotte bestelling en levering

3x maal gebeld en 3 x zeggen ze me dat dé dezelfde dag gaan geleverd worden

Ik heb 3 maal een dame aan de lijn gehad doe me telkens zegt dat ze erachter aan gaat maar ik heb 10 dagen later nog altijd niemand gezien..niet de bestelling ! Niet de dame aan de lijn..!

Goedemorgen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review voor ons achter te laten. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze service. Wij doen er alles aan om onze service te verbeteren. Ik heb hier weldegelijk voor u achteraan gebeld, dit wordt rechtstreeks vanuit onze leverancier naar u opgestuurd via een koeriersdienst in België. Ik ga er alles aan doen om de levering zo snel mogelijk bij u op het bezorgadres te krijgen. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Daphne van de klantenservice

goed produkt goede prijs

produkt is van uitstekende sterke kwaliteit. voor een correcte prijs.

Goede en snelle levering

Top produkt, zijn hier heel tevreden mee

Zaken zijn niet geleverd

Ik had snel doeken nodig, echter zijn deze nog steeds niet geleverd. Graag een terugbetaling want ik heb deze ondertussen niet meer nodig

Goedemorgen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review voor ons achter te laten. Vervelend om te horen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Ik zie dat wij de bestelling op 14 juni naar u hebben opgestuurd met DPD, echter is dit pakket vermist geraakt. Dit kunt u terugzien in de track en trace die ik u heb gemaild. Ik zal de creditnota voor u in orde laten maken. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Daphne van de klantenservice

Puike service !!!!!

Correcte afhandeling en levering!

Vlotte service!

Ook al was ik niet tevreden deze keer, blijf ik overtuigd van jullie kwaliteit. Ontevredenheid kwam overigens niet door jullie maar door PostNL. Hadden zij geleverd wanneer jullie hun het materiaal hadden aangeleverd, was ik op een dag bediend. Nu toch een week moeten wachten. Maar nog eens: da's PostNL.

Vlotte levering

Het gevraagde is correct en vlot geleverd.

Oké

Snelle afhandeling, prima resultaat

alles goed afgelopen

schneller Ablauf von Bestellung bis Lieferung, Rechnung korrekt erhalten, bester Preis im Vergleich.

Vlotte levering en scherpe prijs

Vlot kunnen bestellen en vlot geleverd. Niets op aan te merken.

Vlotte bestelling en snel geleverd!

Vlotte bestelling en snel geleverd!

Op en top in orde

Correcte service, snelle levering.

Pas reçu

Je n’ai toujours pas reçu mon colis

Bonjour, Merci d'avoir pris le temps d'écrire un commentaire. Je vous ai envoyé un e-mail avec plus d'informations sur votre commande. Cordialement, Daphne du service clientèle