Zoals steeds snelle levering, helaas 1 artikel nalevering. er werd een verkeerd artikel nageleverd. aangemeld via mail maar nog geen reactie

Zoals steeds SNEL & CORRECT

De bestelling ging vlot maar ook de levering was tijdig en de kwaliteitsproducten waren goed verpakt. Dus een tevreden klant dankzij de levering GRATIS was. Het max. bedrag hiervoor zou iets naar beneden mogen gaan.

Scoort enkel op snelle levering

Volgens opzoekwerk via Google is de levering gratis, op de website blijkt dan weer dat deze dienst betalend is. Ik bestelde WITTE rollen. Ook op onze factuur staat: "midirollen poetsrollen recycled wit". Als uit gerecycleerd materiaal gewonnen producten niet wit kunnen zijn, prijs ze dan ook niet als dusdanig aan aub!!! Verder, (jawel, we zijn er nog niet) zijn dit hygiëneproducten, en meer bepaald POETSrollen die we bestelden. Wanneer de rollen meer papier -vezel/-pluis/-stof achterlaat dan daarvoor reeds te bespeuren was, kunnen we noch van hygiëne, noch van poets producten spreken, dunkt mij zo. De halve ster score was enkel voor de levering, die binnen de termijn voltrokken werd.

Heel blij

Ik ben blij met mijn bestelling en aankoop zeer tevreden over de service.

Vlotte goede service

Vlot geleverd

nog steeds geen levering

Mijn bestelling van 7/8 werd op 19/8 nog steeds niet geleverd hoewel er een levering begin deze week beloofd werd.

prima service

correcte levering

Gewoon alles prima en correct

Alles prima en correct, en op tijd geleverd

PERFECT

Perfect as always quick professional service

perfekt

snelle levering produkt als beschreven

vlotte service en goede prijs

vlotte service en goede prijs

TOP

TOP

goede service en prijs

goede service en prijs

Super snelle levering overeenkomstig de gevraagde goederen

Goede prijs/kwaliteit voor degelijke toiletpapierhouders van Torck en snelle levering

zeer tevreden

alles verliep prima klein minpuntje de rollen waren in plastiek verpakking waar kartonnen dozen beter waren voor de goederen als voor vervoer was mijn 2 de bestelling zeer tevreden over de producten

Snelle levering en goede prijs

SNEL EN GOEDE PRIJS

Netjes op tijd geleverd en scherp geprijsd

Veel keuze, goede prijzen en snel geleverd

Onvolledige levering

Beste, Voor de laatste bestelling met order 2000016983 werden de zeep (520501) en de luchtverfrissingselementen (262006) geleverd in één doos. De EKO afbalbak (VB903812) werd (nog) NIET geleverd hoewel ze op de in de doos bijgevoegde bon staat. Kunt u dit dringend nazien en het nodige doen aub? Vriendelijke groeten, Jim Goedbloed Dagelijks Bestuurder Het Boekhoudhuis bv

perfect

perfect

Good quality

Very fast delivery Perfect service

goed verpakt zeer voordelig en snel in verzending!

goed verpakt zeer voordelig en snel in verzending! ik raad iedereen zeker aan

Goede levering maar geen korting

Ik kreeg geen korting als professionele koper

Goede en correcte service

De producten werden geleverd zoals wij gevraagd hadden en de leveringstermijn werd gerespecteerd.