prijzen gigantische hoog!!

Ik bestel vaak bij NicetoMeat. MAAR WAT IK NU TEGEN KOM IS BIZAR! Wagyu Assie bavette van 13.95 voor 180 gr. naar 23.95 voor 180 gr. BELACHELIJK!! DEZE VERHOGINGEN GELDEN VOOR MEERDERE PRODUCTEN! VOOR MIJ GEEN BESTELLINGEN MEER BIJ NICE TO MEAT!!

Beter dan ik hoopte

Ik vindt het moeilijk om lekker varkensvlees te vinden in Nederland, het is altijd te droog.Dit vier rib stuk was heel lekker alleen jammer dat er geen vel op zit om ‘crackling’ te krijgen.

Tegenvaller

Helaas een domper, een kilo Pulled Pork bleek een ontdooid diepvries produkt en dat stond niet op de site. In plaats van een paar porties op voorraad in de vriezer vandaag grotendeels in de vuilnisbak. Overigens twee stickers met houdbaarheid hier op die dagen verschillen. Geen icepacks in de verpakking, temperatuur twijfelachtig. Geen reactie op email over het bovenstaande, eens maar nooit weer dus.

Vlees kwaliteit uitstekend!

Vlees was zacht en ontzettend lekker! 1 ster minder omdat ik een mail had gestuurd met wat zorgen en daar werd niet op gereageerd.

Snel geleverd en lekker vlees.

Kwaliteitsvlees

Nog nooit zo’n dik bevleesde ribben gehad! Ze zijn verrukkelijk!

Perfecte levering en uitstekend vlees

Prima geleverd op de dag dat we aangegeven hebben. Netjes met ijspacks. Geen rare dingen. Vlees was erg lekker.

Kwaliteit en gemak gaan perfect samen

Wij hebben een vleespakket A doordeweeks besteld en afgehaald in de pop-up store. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit en heb er heerlijke gerechten mee gemaakt voor een heel afwisselend weekmenu. Voor herhaling vatbaar.

Heerlijk vlees, snelle levering.

Goede service, vriendelijke medewerkers, ben geïnformeerd over producten. 1e bestelling vleespakket gekozen en 2 picanha's, zeer goede kwaliteit.

Topkwaliteit

Iets meer betalen betaalt zich uit in ongeëvenaarde kwaliteit.

Kwaliteit vlees en goede levering service.

Redelijke prijs in combi met de kwaliteit van het product

Mooie stukken vlees maar bestelling was incompleet

Mooie stukken vlees maar bestelling was incompleet. Heb geprobeerd via de chat en mail contact te krijgen maar tot op heden geen reactie/oplossing. Vandaar matige beoordeling en onvoldoende zou voor nu niet terecht zijn. Hopelijk is dit eenmalig. Het vlees ziet er goed uit en de levering was lekker snel. Ben benieuwd als ik het heb bereid!

Heerlijk vlees

Zeer netjes verpakt en heerlijk vlees van voortreffelijke kwaliteit.

We gaan snel weer bestellen want helaas hebben we alles al op.

perfect!

nog nooit zon mooi stuk vlees gehad!

Professioneel bedrijf met passie voor mooi vlees.

Professioneel bedrijf met passie voor super kwaliteit vlees. Superfijne service en super goed advies. Naar mijn idee zoals service hoort te zijn voor particulieren of zakelijk.

Snelle service, redelijke prijzen, goede kwaliteit.

Redelijke prijzen, zeker gezien het thuisbezorgd wordt. Was de volgende dag in huis, kan geloof ik ook dezelfde dag als je 's ochtends besteld. Kwaliteit voor zover ik kan zien goed.

The meat cuts and packaging is amazing. Fast delivery

The quality of the meat is excellent. The sausages are delicious and scrumptious. The packaging is perfect too. It comes with a cooler bag that keeps the meat fresh and also fast delivery. Would totally recommend them if you want a good quality meat.

Super vlees

Goed vlees alles super goed ingepakt met extra koelverpakkingen. Verder was het vlees super mals en lekker dus een aanrader

Super goed verpakt en netjes afgeleverd en super kwaliteit

Het vlees was zeer goed verpakt en erg netjes. De kwaliteit was helemaal super! Had de Ribeyes en die ga ik zeker nogmaals bestellen!

Snel, goede kwaliteit en tegen een goede prijs

Met Kerst hadden we verschillende gourmet pakketten voor 4 personen, meer dan voldoende vlees en kwalitatief erg hoog. Erg tevreden en zeker voor herhaling vatbaar!

Lekker Producten

Alles was in orde en klaar om te koken. Maar jammer dat de worstjes waren helemaal ontdooid tijdens de ophaal. Ik heb deze gekocht omdat ze bevroren waren. Maar de reste van de order was goed.

Heerlijk

We hadden een picanha besteld voor ons nieuwjaars diner. Hier kregen we een gratis biefstukje bij. Hier hebben we nog 1 van bij besteld. Volgende dag konden we het al ophalen. Het vlees was erg lekker en heb zin om opnieuw hier vlees te halen

Subliem

Mijn eerste aankoop in december. Met recht kan ik zeggen,kwalitatief zeer goed vlees!! Lamsrack, entrecote,bavette steak, greekstone steak. En een leuk kado, gratis stuk steak!! Wij hebben gesmuld:)) Bezoek aan de winkel ook de moeite waard.

Over Nice to meat

Nice to Meat selecteert speciaal voor de webshop van Nice to Meat You de beste vleesrassen van de meest verantwoorde boerderijen over heel de wereld. De boeren hebben dierenwelzijn hoog in het vaandel en zijn gecertificeerd hierin. We kopen het rechtstreek bij de bier in en kunnen daardoor een breed assortiment aan exclusief rund-, kalf-, lams- en varkensvlees aanbieden. Wij vinden het belangrijk dat u het verhaal achter het stuk vlees op uw bord leert kennen en besteden hier daarom graag aandacht aan. PROFESSIONELE SLAGERS Onze vleesproducten worden speciaal voor u geportioneeerd en op maat afgesneden door ervaren en professionele slagers. VLEES VAN UNIEKE RASSEN Van Japanse Wagyu tot Nederlandse MRIJ van Piet, wij bieden het beste vlees van de meest bijzondere rassen die de wereld te bieden heeft! BESTE KWALITEIT VLEES Nice to Meat staat bij de horeca professional al bekend om haar hoge kwaliteit vlees. En die kwaliteit is nu ook thuis te bestellen! Maak uw keuze uit ruim 150 producten op onze website. Winkel per categorie of zoek eenvoudig uw gewenste product met de zoekfunctie. We hebben maandelijks nieuwe producten en enkel uitsluitend uit het seizoen.