vlees was heerlijk

wij hadden het GOURMET PAKKET GOLD besteld, vooral voor de wagyu. vlees wat heerlijk, laat me dat wel even duidelijk zijn, alleen waarom 4 sterren is omdat we de combinatie van dit pakket een beetje eentonig vonden. maar ja, dat is onze mening :)

Heerlijk vlees

Geweldig vlees en daardoor makkelijk te bereiden. Heb nog nooit zo lekker op de plaat gebakken

Mooi vers stuk buikspek.

Mooi vlees, goed verpakt in een koeltas. Vriendelijk personeel die bij het ophalen van de bestelling de inhoud nog eens goed controleren

Bestelling online gedaan en op de afgesproken tijd een kleine wachtrij Vriendelijk en behulpzaam geholpen Echt een aanrader Tot de volgende keer Ik wens jullie een heel mooi 2024

Alles is naar tevredenheid bezorgd.

Ik heb het vlees nog niet gegeten maar ben erg benieuwd hoe het zal smaken.

Vaak besteld, maar nooit meer

Ik heb vaker besteld bij Nicetomeat van de eigen merk vlees of MRIJ. Ik was tot mijn laatste bestelling heel tevreden. Maar dan heb ik de US Angus picanha besteld. Productie datum 27/09/2023 en houdbaar in de koelkast tot 24/01/2024. Wij zijn vlees eters, en mijn familie is ook (Angus) veehouder in Zuid America. Om een stuk vlees dat niet dry aged is zo lang in de koelkast bewaard en nog goed is… kan niet. Ik heb mijnzelf niet kunnen doordringen om de vlees te bereiden en of de avond verpesten of iederen ziek maken. Of er is zo veel chemicaliën in de vlees toegevoegd - net zoals de kaas bij de supermarkt. Dus de picanha is in de prullenbak geland. En ze zijn de klant kwijt.

Formidabele

Heerlijk stuk herten biefstuk. Iedereen was zeer onder de indruk met kerst. Vaker bij jullie bebestellen

Goed vlees en snelle service!

Het vlees was van goede kwaliteit. Goed en netjes verpakt. Goed gekoeld. Snelle en duidelijke bezorgservice.

Veel vet bij mijn vlees

Voor kerst had ik 1,5 kilo short ribs besteld. Tijdens de voorbereiding ontdekte ik dat bijna 300 gram daarvan uit dik vet bestond. Het was jammer dat dit deel moest worden weggegooid, maar los daarvan was het wel een kwalitatief goed stuk vlees.

Ontzettend lekker gegeten, uitmuntende kwaliteit vlees!

De gouden prijs winnende ribeye is zonder twijfel het lekkerste stuk rundvlees dat ik ooit gegeten heb. Een smaak en structuur die ongeëvenaard is.

Zeer netjes gekoeld afgeleverd en het vlees was goed verzorgd en lekker

Prima, zal volgende keer weer hier bestellen en adviseren aan andere mensen

Super service en kwaliteit

Altijd goed

Kerstdiner is goed gelukt dankzij het heerlijke vlees

We hebben wederom heerlijk vlees gekregen. Hierdoor was het kerstdiner zeer geslaagd. We bestellen graag snel weer, we hoorde dat jullie kipfilet ook fantastisch is.

Een mooie invulling van het Kerstdiner

Voor de Beef Wellington ossenhaas besteld. Naast het goede vlees ook interessante recepten voor de Wellington op de site kunnen vinden. De afhaalservice werkt prima.

heb de verkeerde produkten ontvangen

ga uit van een vergissing en verwacht correctie

Op tijd geleverd en super kwaliteit vlees

Buitengewoon lekker mals vlees. De Bavette is een aanrader

Boven verwachting; zowel levertijd als kwaliteit.

Door wijziging in plannen voor kerst, op de valreep gourmetschotel besteld. Eerste keer bij "Nice to meat". Alles keurig op tijd volgens afspraak geleverd. De samenstelling van de schotel was weliswaar niet geheel volgens de website, maar over het geleverde alternatief totaal geen klacht. Voor wat betreft kwaliteit, service en levering zeker voor herhaling vatbaar.

Het vlees werd op de afgesproken datum en tijd afgeleverd. Het was nog steeds koel doordat het met zorg in een dubbele koeltas verpakt was. Super service!

Strakke service!

Duidelijke site en overeenkomstige service

Heerlijke ossenhaas gehaald en smaakte fantastisch

Heerlijk

Mooi vlees, heerlijk mals!

Mooi vlees goed verpakt

Helaas ontbrak bij het gourmet packet de beloofde herten biefstuk. Jammer dat er ook geen berichtje hieromtrent was bij gevoegd.

Top vlees, wereldse kwaliteit.

Heel mooi vlees, helaas is bij mij de bestelling nooit in één keer goed gegaan.

Meerdere malen bij deze webshop vlees besteld voor de feestdagen. Helaas is het tot nu toe nooit in één keer goed gegaan. Van bestelling niet compleet tot te laat bezorgd. Daarbij moet ik wel zeggen dat ze er alles aan doen om de klant daarbij tegemoet te komen en te compenseren. Kwaliteit van het vlees is overigens prima en netjes per portie of per stuk verpakt. De luma van varkensvlees is al een jaar uit hun assortiment. Jammer, want dat was de initiële reden dat ik bij nicetomeat terecht kwam. In alle eerlijkheid zal ik er niet meer bestellen.

Beste, Als u contact met ons opneemt willen wij gerust kijken wat wij nog voor u kunnen beteken, Groet Team Nice to Meat

Uitmuntend verzorgd, op tijd, goed georganiseerd.

De eerste keer een bestelling gedaan en heb, gelet de verzorging en uitvoering van de opdracht, alle vetrouwen dat de kwaliteit op hetzelfde hoge niveau ligt.

Kobaltstraat 2 1362JM Almere

Over Nice to meat

Nice to Meat selecteert speciaal voor de webshop van Nice to Meat You de beste vleesrassen van de meest verantwoorde boerderijen over heel de wereld. De boeren hebben dierenwelzijn hoog in het vaandel en zijn gecertificeerd hierin. We kopen het rechtstreek bij de bier in en kunnen daardoor een breed assortiment aan exclusief rund-, kalf-, lams- en varkensvlees aanbieden. Wij vinden het belangrijk dat u het verhaal achter het stuk vlees op uw bord leert kennen en besteden hier daarom graag aandacht aan. PROFESSIONELE SLAGERS Onze vleesproducten worden speciaal voor u geportioneeerd en op maat afgesneden door ervaren en professionele slagers. VLEES VAN UNIEKE RASSEN Van Japanse Wagyu tot Nederlandse MRIJ van Piet, wij bieden het beste vlees van de meest bijzondere rassen die de wereld te bieden heeft! BESTE KWALITEIT VLEES Nice to Meat staat bij de horeca professional al bekend om haar hoge kwaliteit vlees. En die kwaliteit is nu ook thuis te bestellen! Maak uw keuze uit ruim 150 producten op onze website. Winkel per categorie of zoek eenvoudig uw gewenste product met de zoekfunctie. We hebben maandelijks nieuwe producten en enkel uitsluitend uit het seizoen.