Super vlees Kwaliteit is top Goede tips en recept Uit leg op internet is goed en duidelijk

Goede en snelle levering. Zelfs toen de levertijd niet gehaald kon worden ivm kerstdrukte, kreeg ik tijdig bericht en een kortingsbon. Nieuwe leverdatum werd wel nagekomen en zending was goed te volgen.

Perfecte aflevering. Prachtig product.

Online informatie is perfect. Product wordt prachtig gekoeld met vrieselementen afgeleverd.

Goed geregeld

Mijn bestelling is geheel volgens afspraak geleverd. Goed vlees, op tijd en netjes gekoeld ontvangen.

Goede kwaliteit

Goed vlees en goed bezorgd

Super lekker vlees.

Vlees is uitstekend, mals en zacht. Als je vlees haalt, helpt het personeel met inpakken. Ze doen het voor je in je koeltas of koelbox. Als je besteld, zit het erg goed verpakt met koelelementen.

Goede biefstuk, snelle levering

Ik ben ook in de pop up store geweest. Een echte snoepwinkel voor de liefhebber. Aardige mensen die verstand hebben van goed vlees, ik kom hier nog vaak terug.

Bestelling niet ontvangen

Nice to Meat prima organisatie die kwaliteitsvlees levert.

Beste, Dank voor uw bericht. Helaas is dit verkeerd gegaan met transport. Dit gaat alleen niet over de producten van Nice to Meat en dat vinden wij een beetje jammer.

Goede en snelle service van een mooi stukje vlees.

Voor het eerst bij deze slager besteld. Levering was volgende dag al netjes in huis. Vlees was van kwalitatief hoogwaardige kwaliteit. (Daar betaal je dus wel iets meer voor, maar zeker de moeite waard) Ik had o.a. de Iberico spare-ribs. Deze waren na de 3-2-1 echt zo super mals. Het vlees gleed spontaan van het bot af. Vlees kwam, mooi per soort, vacuüm verpakt binnen in een stevige doos met daarin een koeltas en koelelementen. Volgende bestelling gaat deze week de deur uit. AANRADER voor mensen die echt van een mooi stukje vlees houden.

Perfect vlees en perfecte service

Dik bevleesde spareribs waren super dibevleesd. Smaken voortreffelijk. Komen met de kerst op tafel! Hamburgers zijn lekker mals en worden niet kleiner tijdens braden.

Hele goede service

Na mijn pakket uitgepakt te hebben bleek een verpakking wat beschadigingen te hebben. Na contact werd er een mooie oplossing geboden door Nice to meat. Chapeau!

Redelijk

Bestelling gedaan opgehaald bij thuiskomst zat de helft er niet in , na telefonisch contact zou het klaar gelegd worden .geen excuses en verwacht dan toch iets extra’s , later contact met een meneer aan de telefoon niet erg vriendelijk Vlees is prima service minder

Heerlijk vlees

Goede website, snelle service, heerlijk vlees

Makkelijk afgehaald en heerlijk vlees

Snel afgehaald, super verpakt en heerlijk vlees.

Top kwaliteit

Voor het eerst, kogelbiefstuk gekocht bij Nice to Meat. Het was echt genieten, de perfecte kwaliteit.

Echt goed vlees Je proeft de kwaliteit daar kan geen supermarkt tegen op Bestelling wordt keurig gekoeld bezorgd Winkel in Almere is zeker ook een aanrader mooie vitrine met dry aged vlees en ook top service van de slager

Goed kwaliteit

Mijn eerste ervaring met Nice to Meat. Prima verpakt en heerlijk mals.

Gewoon goed !

Goed omschreven producten, dus je weet wat je krijgt. Snelle en accurate levering. Keurig met goede koeling verpakt.

Prima kwaliteit en service

De bestelling was netjes op tijd en de producten waren van top kwaliteit

Alles netjes geleverd. Vaste klant erbij!

Heerlijk vlees met groot gemak besteld... Zeer tevreden.

Levering snel en goed verpakt

Nog te weinig ervaring met de kwaliteit van alle produkten maar de eerste heb ik geproefd en zijn van zeer goede kwaliteit!

Mooie zaak

Fijn geholpen mooie stukken vlees

Mals vlees

Mals vlees

Perfecte service!

Bestelling geplaatst en de volgende dag op afgesproken tijd afgehaald. Vlees was goed verpakt zodat het koel bleef. Het smaakte weer heerlijk zoals altijd.

Kobaltstraat 2

1362JM Almere

Over Nice to meat

Nice to Meat selecteert speciaal voor de webshop van Nice to Meat You de beste vleesrassen van de meest verantwoorde boerderijen over heel de wereld. De boeren hebben dierenwelzijn hoog in het vaandel en zijn gecertificeerd hierin. We kopen het rechtstreek bij de bier in en kunnen daardoor een breed assortiment aan exclusief rund-, kalf-, lams- en varkensvlees aanbieden. Wij vinden het belangrijk dat u het verhaal achter het stuk vlees op uw bord leert kennen en besteden hier daarom graag aandacht aan. PROFESSIONELE SLAGERS Onze vleesproducten worden speciaal voor u geportioneeerd en op maat afgesneden door ervaren en professionele slagers. VLEES VAN UNIEKE RASSEN Van Japanse Wagyu tot Nederlandse MRIJ van Piet, wij bieden het beste vlees van de meest bijzondere rassen die de wereld te bieden heeft! BESTE KWALITEIT VLEES Nice to Meat staat bij de horeca professional al bekend om haar hoge kwaliteit vlees. En die kwaliteit is nu ook thuis te bestellen! Maak uw keuze uit ruim 150 producten op onze website. Winkel per categorie of zoek eenvoudig uw gewenste product met de zoekfunctie. We hebben maandelijks nieuwe producten en enkel uitsluitend uit het seizoen.