Ich habe diese Webcam Cover von Spy-Fy für meine Kunden bestellt als kleines Dankeschön-Geschenk und habe bis jetzt nur gutes gehört. Die Qualität der Abdeckungen stimmt und die Lieferung war schnell. Die Abstimmung mit Spy-Fy hat auch einwandfrei funktioniert. Gute Idee für das Marketing, die gut umgesetzt wurde. Kann ich nur weiterempfehlen.

Duidelijke communicatie en afspraken

Wij hebben louter goede ervaringen met Spy-Fy: duidelijke bestelprocedure, afhandeling, communicatie en levering. Het is voor ons zeker dat we weer terugkomen, zodra er weer evenementen mogelijk zijn.

Zeer goede service en een goed product

Ben zeer tevreden over het product, snel verzonden en goed product. Heb het als particulier in de webshop aangeschaft.

Flexibele professionals

Goede zakenrelatie

Super praktische Gadgets für die heutige digitale Zeit

Habe mir das Privacy Kit von Spy Fy geholt und bin sehr zufrieden mit der Qualität. Man kann die Gadgets for allem aktuell im Home Office gebrauchen.

Cool give-aways

Ordered webcam covers for a virtual event. All was delivered in time. Quality as expected!

Gute Geschäftsbeziehung

Wir haben immer gute Erfahrungen mit Spy-Fy gemacht, sowohl mit Daniel als auch mit Wesley. Wir haben jetzt dreimal Webcam-Abdeckung mit logo und einmal 'privacy kits' gekauft. Immer gute Kommunikation und zufrieden mit dem Ergebnis!

Liebe Janna, Danke für die positive Bewertung!

The service that you want

We ordered a bunch of privacy kits to spread among our employees. All in all the process went extremely smooth. Wesley thinks along with designs, shipment and is (almost) always available! Highly recommended doing business with these guys.

Thank you for your review, Jeff!

Goede service!

De gepersonaliseerde privacy kits zijn helemaal naar wens! De logo's staan er strak op gedrukt en alles volgens afspraak geleverd. Helaas nog geen 10 omdat de leverbelofte van tien dagen niet gehaald was. Maar met 11 dagen was ik nog steeds zeer tevreden ; ) Kortom, aanrader!

Topkwaliteit

Zeer tevreden met mijn webcam cover van SpyFy. Ik heb hem in 2018 gekocht en hij zit nog steeds mooi op mijn MacBook

Bedankt voor je beoordeling, Geert!

Over Spy-Fy

EN: At Spy-Fy we design elegant, simple, and consumer friendly solutions with multiple privacy concerns in mind, thereby helping you, and your organizations while protecting your privacy. -- NL: Premium producten om jouw digitale privacy te beschermen. Naarmate de wereld digitaliseert komen er steeds meer privacy vraagstukken op ons af. Spy-Fy is een Nederlands merk dat elegante producten ontwikkelt zodat jij gebruik kan maken van de technologie van nu, zonder in te leveren op jouw digitale privacy.