Goede service!

De gepersonaliseerde privacy kits zijn helemaal naar wens! De logo's staan er strak op gedrukt en alles volgens afspraak geleverd. Helaas nog geen 10 omdat de leverbelofte van tien dagen niet gehaald was. Maar met 11 dagen was ik nog steeds zeer tevreden ; ) Kortom, aanrader!

Topkwaliteit

Zeer tevreden met mijn webcam cover van SpyFy. Ik heb hem in 2018 gekocht en hij zit nog steeds mooi op mijn MacBook

Bedankt voor je beoordeling, Geert!

Over Spy-Fy

EN: At Spy-Fy we design elegant, simple, and consumer friendly solutions with multiple privacy concerns in mind, thereby helping you, and your organizations while protecting your privacy. -- NL: Premium producten om jouw digitale privacy te beschermen. Naarmate de wereld digitaliseert komen er steeds meer privacy vraagstukken op ons af. Spy-Fy is een Nederlands merk dat elegante producten ontwikkelt zodat jij gebruik kan maken van de technologie van nu, zonder in te leveren op jouw digitale privacy.