Zeer goed en correct

Goede koffie voor een schappelijke prijs!

Gebruiksvriendelijke website, acceptabele prijzen en snelle levering.

Goed en snel geleverd

Makkelijk om te bestellen en alles is snel geleverd

Snelle levering en geen problemen

Besteld en zeer snel geleverd, alles bij elkaar TOP

ik ben nieuw

mijn ervaring over de website is alvast goed ik mis wel grote blikken stoofvleessaus.....

Top bedrijf

Mijn bestelling komt altijd optijd en jullie zijn ook heel vriendelijk

Goed en fijn

Snel en go3d bezorgd

Betaalbaar, ook kleinere hoeveelheden leverbaar en snelle afhandeling

Super Groothandel

Juiste producten en goed afgewerkt . en snel geleverd , correct prijs .

fijne kwaliteit en snel geleverd

goede kwaliteit voor redelijke prijzen en vlug bezorgd

Zeer goede prijs

Fijn om als particulier toch aan groot handelsprijs te kunnen kopen .

goedkoop veel keuze en snel bezorgd

goedkoop veel keuze en snel bezorgd

Veel keus!

Zeer behulpzaam en goede service!

Makkelijk besteld, snel geleverd. Product voldoet perfect.

Zeer goed.

Gewoon uitstekend prijs , kwaliteit , levertijd alles is perfect

Snelle levering van de bestelde producten

Fijne producten, verzenden liet even op zich wachten

Het verzenden duurde erg lang, de communicatie hierin liet wat mij betreft wat te wensen over. Er bleek iets niet op voorraad, wat volgens de website wel op voorraad was. Na een mailtje dat de verzending iets langer zou duren met een nieuwe verzenddatum die niet gehaald werd, helaas niets meer gehoord over het verloop. Mailtje die kant op werd niet beantwoord, maar wel bericht dat het eindelijk verzonden was. De snelheid om iets in huis te hebben was de reden om te bestellen, dat viel tegen. De producten waren verder goed verpakt en ook kwalitatief top.

Heel goed bedrijf

Als oude klant van koffiegilde, waar ik al jaren koffie jurado bestelde, en door de overname van compliment, moet ik zeggen dat ik heb eijgenlijk niks gemerkt, ik bedoel dat tot nu toe heb ik 2x bij compliment besteld en ik kan niks anders zeggen dat een uitstekende bedrijf is. En ik ben blij dat ik spaanse koffie jurado kan ik blijven kopen.

Geen lange wachtrij.

Altijd al de juiste mooie producten gehad.

positief

Heldere, overzichtelijke site, goed en snelle levering.

Ruime sortering, schappelijk in prijs!

Dat zeg ik...

Bestelling vlot afgehandeld

Een compliment voor Compliment.nl

Het aanmelden was super simpel. Bestellen was ook niet ingewikkeld, duidelijke site en een goed overzicht, Snelle reacties op mijn opmerkingen en op tijd geleverd volgens afspraak.

duidelijke info op site en correcte afhandeling zoals beschreven

duidelijke info op site en correcte afhandeling zoals beschreven

Edisonstraat 14 8801PN Frankeer

Over Compliment.nl

Groothandel Compliment.nl is de online groothandel van Nederland. Voor zakelijk & particulier. Groothandel Compliment.nl heeft een groot assortiment food, drank, kantoor- en schoonmaakartikelen tegen vaste, lage prijzen. En vandaag voor 12:00 besteld, de volgende dag al geleverd. Ideaal voor bedrijven, kantines, MKB, sportbedrijven en particulieren die groot willen inslaan. Wij leveren onze producten in Nederland en België. Boven de €95,- wordt het gratis thuis bezorgd.