Fijne materialen voor behandeling hallux valgus

Om mijn hallux valgus te verminderen heb ik bij Alprovi de teenspreiders van Mooffz besteld en het massage kruis. De bestelling werd op tijd geleverd.

Kwalitatief goed

Ik heb nog niet alle oefenmaterialen, aangeraden door Voetentraining” gebruikt. Maar de loop en het stekelballetje doen het goed!

Uitstekend!

Heel zorgvuldig.

Supersnelle levering

Ik ben erg tevreden, omdat het product de dag na de bestelling al werd geleverd.

Duidelijke website, snelle service en kwalitatief goede materialen

Duidelijke website, snelle service en kwalitatief goede materialen

Matig

De bestelling was keurig verpakt en compleet het duurde alleen wel heel erg lang voordat ik de bestelling thuis had. Andere leveranciers waren sneller in dezelfde periode.

Beste, Op 22 april hebben wij uw bestelling ontvangen en op 23 april is het pakketje verstuurd. Ik zie dat uw pakketje vertraging heeft opgelopen bij de DPD omdat er een verkeerd adres in stond. Dit is aangepast ik zie dat het pakket gelukkig de 26e is afgeleverd. Wij wensen u veel plezier met de trainingsmaterialen. Met vriendelijke groet, Team Alprovi

Ten eerste heb ik het heel snel ontvangen en het ziet er echt uit precies zoals op de foto. Kortom super tevreden.

Ik had een balanskussen besteld. Het verbaasde me dat dit in twee dozen verpakt zat terwijl het niet breekbaar is. jammer van al dat papier/karton. het kussen is vrij zacht. ik heb ook een pompje gekocht maar geen idee hoe hard het moet zijn. tenslotte liep de aflevering niet best helaas.

Beste, Helaas hebben wij de ervaring als we er geen doos om heen verpakken deze soms beschadigd aankomt bij de klant. Echter hergebruiken wij bijna alle dozen om zo toch milieubewust te werken. Voor wat betreft de hardheid van het kussen. U heeft het kussen op de juiste hardheid ontvangen. Mocht deze in de loop der jaren toch zachter worden kunt u deze bijpompen. Mocht u het kussen dan toch te hard oppompen dan kunt u het naaldje losdraaien van het pompje en er wat lucht uit laten lopen. Wij wensen u veel plezier met het kussen. Met vriendelijke groet, Team Alprovi

Snelle en correcte levering

Zie boven. Producten nog niet gebruikt.

Goed materiaal en vlotte bezorging

Mijn bestelling werd vlot geleverd en voldoet aan mijn verwachtingen.

jammer dat er geen onderhouds- of reinigingsadvies voor de teenspreiders bij zit. Hoe kan ik ze schoonmaken?

Snelle goede service

Heel tevree met de geleverde producten.

vlotte service. Levering volgens afspraak

product voldoet aan de verwachting

Geen verschillende kleuren van de stokjes.

Ik had 3 set kleine stokjes besteld, maar 1 set heeft geen verschillende kleuren. De ringen vond ik erg smal.

Ik wilde het op halen. Per ongeluk hadden ze het al verstuurd en kreeg ik het via de post een paar dagen later binnen.

Fantastisch en sterk buitenspeelgoed, kindjes zijn er heel blij mij!

Fantastisch sterk buitenspeelgoed! Kindjes zijn er heel blij en er erg enthousiast over! Ik had wat dingetjes besteld in quarantaine tijd voor de kindjes. Papa in isolatie en ik met de kinderen in deze nare situatie toch volop plezier kunnen maken in de tuin! En ook nog op Koningsdag (onze eigen Koningsspelen georganiseerd). Dit gaat ook zeker mee naar de camping!

Stevige bal. Blijft goed in vorm. Voor het zitten twijfel ik aan de hoogte. Ben 173 en een bal van 65. Moet kloppen maar zou de grotere wel eens willen proberen. Leuk om oefeningen mee te doen. Spelenderwijs doe je zo weer de gekste dingen. Als een kind zo blij . Ik vermaak me er wel mee.

Goede zaak

De artikelen werden snel geleverd en werd goed afgeleverd!

Goede producten.

Snel en goede producten ontvangen.

Prima website! goede spullen en perfecte afhandeling

Ik ben erg blij met mijn geleverde producten.

Fijne spullen, uitstekende service

Snel geleverd en zoals besteld.

geweldig!

Klantvriendelijk en to the point!!

Niet wat belooft wordt.

Van een scheve naar een rechte grote teen zonder operatie? Dit veranderd de stand met millimeters, en vooral behulpzaam als je de dure voetentraining van voetentrainers.nl aanschaft... ja dat is niet wat de beschrijving over correct toes verkoopt, dus ben ik erg ontevreden. En nu moet ik ook nog retourkosten betalen terwijl ze zeggen...'niet tevreden geld terug!'

Beste, Voetentraining biedt een speciaal programma aan, waarbij je aan de slag moet gaan met oefeningen in combinatie met de materialen. Afhankelijk van hoe scheef de teen staat kan een rechte teen zeker worden behaald. Voetentraining geeft hier in de online training ook advies over. Dus alle stappen zullen goed moeten worden uitgevoerd, om het gewenste resultaat te behalen. Ik zie dat u 8 dagen de correct toes in uw bezit heeft, dat is tekort om nu al resultaat te zien. Met vriendelijke groet, Team Alprovi

Snel geleverd en fantastisch product

Het hele gezin speelt ermee (ouders inclusief)!

Snelle service en goede kwaliteit producten

Over Alprovi

Klimmen, klauteren, puzzelen, springen, balanceren, samenwerken… Bewegen is leuk! Laten we samen gaan oefenen. Het is goed voor de gezondheid en ontwikkeling en bij ons kun je terecht voor leuke, kwalitatieve en kleurrijke oefenmaterialen, die daarbij helpen. Spelenderwijs nieuwe vaardigheden aanleren, grenzen verleggen, leren omgaan met winnen en verliezen. Door te sporten en spelen met oefenmaterialen stimuleer je weerbaarheid en werk je aan het vergroten van zelfvertrouwen en doorzettingsvermogen. Samen oefenen draagt bij aan de motorische, cognitieve en psychosociale ontwikkeling. De juiste oefenmaterialen hiervoor hebben wij in ons assortiment opgenomen. Dit is inmiddels uitgegroeid tot een breed aanbod: zit- en oefenballen, wiebelkussens, schommels, hoepels, speelblokken, sensorische blokken, balanstrainers, speeltollen, pionnen, stappensets… Omdat we kwaliteit zeer belangrijk vinden, werken we alleen samen met topmerken. Verschillende voorbeelden hiervan zijn: Gymnic®, Spordas®, Gonge®, Winter®, Stadtholder®, Airex®, Pedalo®, Trimilin® en ons eigen merk MOOFFZ. Ga je mee oefenen? Neem snel een kijkje in onze webshop en vergeet ons niet te volgen via social media.