Spullen besteld om mijn teen rechter te krijgen, binnen 2 dagen bezorgd

Spullen waren makkelijk te bestellen en super snel bezorgd. Ik bestel niet veel op internet, maar als ik het doe ben je geheel afhankelijk van wie het komt brengen en of een bedrijf zijn belofte na komt. Dit hebben dit keurig gedaan. Dank jullie wel

Goed product en snelle levering.

Prima.

Snelle levering, geweldige voetolie.

betaalbaar en snel

Ik had al mijn spullen heel snel in huis en het is allemaal zo goed als ik hoopte.

Great

geweldige ballen voor myofasciale ontspanning! ze zijn zacht en kunnen met de pracht worden geregeld door de hoeveelheid lucht binnenin. Het is veel beter dan plastic massageballen

Snel bezorgd en goed materiaal

Ik bestelde een basispakket voor voetmassage en oefeningen en Taping Loops Hallus Vagus. Prima materiaal. De tapingloops bestelde ik op 39-40, maar was veel te klein. Ik stuurde het terug, was geen probleem. Later hoorde ik van een gebruiker dat die bij gebruik snel oprekt. Ik heb begrepen dat er vroeger een tapingloop was, die je zelf op maat kon maken. Die had ik liever gehad.

Beste Joke, Hartelijk dank voor het schrijven van uw review. Graag licht ik het volgende even toe. In het verleden is de taping loop die je kon verstellen getest door voetentraining en die waren hier niet enthousiast over, omdat er een drukker op zit waarmee je deze kan verstellen. Deze drukker kan voor irritatie op de huid zorgen. Daarom is er gekozen om de taping loop aan te passen met tape wanneer deze is uitgerekt. Hoe u dit kan doen, kunt u terug vinden bij het product. Ik hoop dat u hier wat meer kan. Fijne dag. Met vriendelijke groet, Team Alprovi

Dank jullie wel voor deze goede service.

Geweldig snel

Geweldig snel en keurig afgeleverd ben erg blij met mijn bestelling

Te vreden

Zeer te vreden

Hele goede uitleg, mijn ervaring met de teenspreiders is matig..moet natuurlijk nog wel wennen en aan alle kanten bijknippen maar afwachten wat het me verder gaat brengen.

Nog maar pas begonnen

Ik ben net een week begonnen. Mijn grote teen staat ook niet zo scheef. Maar je kan beter voorkomen dat het erger wordt. Het balletje en de wiggen zijn perfect Ik heb door gezakte voorvoeten. Toch loop ik met goede wandelschoenen zo'n 20 a 25 km in de week. Maar door die oefeningen zijn mijn voeten minder gevoelig. Ook heb ik paar hamertenen maar toch loop ik goed. Ik ga door met die oefeningen. Ik raad het ook iedereen aan.

Correcte levering en materiaal ziet er goed uit

Ik ben heel blij met mijn voetwiggen.

Ook mooi op tijd gekomen.

Gweldig

Deed mij denken aan vroeger toen de mensen nog moeite voor elkaar deden .

De ene dag besteld, de volgende dag al in huis. De bestelling voldoet aan mijn verwachtingen.

Keurig verzorgd

Netjes ingepakt, alles goed geregeld . Heb nog wel een mail gestuurd waarop ik tot nu toe nog geen antwoord heb gekregen maar kan zijn dat dat er tussendoor geglipt is.

Beste, Bedankt voor de mooie review. Ik heb even gekeken maar kan helaas niet de vraag terug vinden. Zou u uw vraag nogmaals willen mailen naar [email protected] Alvast bedankt en een fijne dag vandaag. Met vriendelijke groet, Team Alprovi

Alles piek fijn in orde

Goede producten. Ook prettig advies aan de telefoon omdat ik een vraag had over de producten.

Alprovi gaf mij telefonisch heldere informatie, vlotte bezorging en goed materiaal om mee te oefenen

In deze zin vatte ik alles samen wb. kennismaking met Alprovi.

Alles naar wens

Zie boven

Breed aanbod, snelle levering, goede kwaliteit!

Voor ons multisportprogramma Monkey Moves zijn wij altijd op zoek naar goed, duurzaam, kleurrijk en speels materiaal. Bij Alprovi heb ik binnen no time mijn winkelmandje vol met mooi en uitdagend materiaal. Aangezien het goede kwaliteit is, is dit niet vaak broodnodig, maar wel erg leuk om ons aanbod te vergroten.

Volop keuze en snelle service

Onlangs teensokken van Injinji en correct toes besteld. Duidelijke informatie via de mail over de verzending. Ik ben erg tevreden met mijn aankoop.

Zoals beloofd

Dit is de tweede keer dat er naar een beoordeling gevraagd wordt!

Snelle levering, juiste producten

advies maat niet in overeenstemming met praktijk

Volgens de tabel moet ik maat 45L , de grootste maat hebben. Ik kon ze niet gebruiken. Bij controle bij de voetentrainer, vorige week, bleek dat de ruimte in de teen spreider bij de afzonderlijke tenen te groot was. Ik zit nu met teenspreiders die ik niet kan gebruiken. Kan ik deze bij jullie inleveren en ruilen voor de goedkopere versie. Ik heb de verpakking nog. Graag hoor/ lees ik hoe we dit probleem op kunnen lossen. Met vr gr. Dick Westerkamp T 06 127 237 48

Beste Dick, Ja hoor u kan deze ruilen voor de Mooffz teenspreider, mits u de originele verpakking nog heeft. U mag deze gefrankeerd naar ons retourneren of u mag deze bij ons komen omruilen. Wat u wenst. Met vriendelijke groet, Team Alprovi

Over Alprovi

Klimmen, klauteren, puzzelen, springen, balanceren, samenwerken… Bewegen is leuk! Laten we samen gaan oefenen. Het is goed voor de gezondheid en ontwikkeling en bij ons kun je terecht voor leuke, kwalitatieve en kleurrijke oefenmaterialen, die daarbij helpen. Spelenderwijs nieuwe vaardigheden aanleren, grenzen verleggen, leren omgaan met winnen en verliezen. Door te sporten en spelen met oefenmaterialen stimuleer je weerbaarheid en werk je aan het vergroten van zelfvertrouwen en doorzettingsvermogen. Samen oefenen draagt bij aan de motorische, cognitieve en psychosociale ontwikkeling. De juiste oefenmaterialen hiervoor hebben wij in ons assortiment opgenomen. Dit is inmiddels uitgegroeid tot een breed aanbod: zit- en oefenballen, wiebelkussens, schommels, hoepels, speelblokken, sensorische blokken, balanstrainers, speeltollen, pionnen, stappensets… Omdat we kwaliteit zeer belangrijk vinden, werken we alleen samen met topmerken. Verschillende voorbeelden hiervan zijn: Gymnic®, Spordas®, Gonge®, Winter®, Stadtholder®, Airex®, Pedalo®, Trimilin® en ons eigen merk MOOFFZ. Ga je mee oefenen? Neem snel een kijkje in onze webshop en vergeet ons niet te volgen via social media.