prima gegaan

de bestelling was netjes uitgevoerd, helemaal naar wens

Fantastisch leuke materialen en goede, snelle levering!

Nu we buitensporten gebruik ik wat andere materialen. Veel leuke materialen zijn hier te vinden. Ook voor als we straks weer binnen kunnen gymmen. Er komt zeker een vervolg bestelling met materialen die op mijn wenslijstje staan.

Goed oefenmateriaal voor juiste prijs.

Uitstekende behulpzame service.

Goed product, snelle bezorging

Ook nu weer snelle levering. De tenenspreider voldoet tot nu toe prima.

Uniek aanbod, goede service

Alprovi biedt producten aan die je nergens anders kunt krijgen. Goede organisatie, degelijke verpakking, vlotte levering en uitstekende dienst na-verkoop

Great!

I am very happy with the Alprovi products for my kids and the delivery time was also quick!

Had misschien iets sneller geleverd kunnen worden: 3 dagen ( vrij- woe) en was in 2 dagen beloofd. Maar de Pasen zat er wel tussen. Maar de bal voldoet, heel goed zelfs!

heel goede hulpmiddelen bij voetentraining

De correct-toes en de loops zijn noodzakelijk bij de voetentraining. De beauty reflex ballen heel fijn in het gebruik.

Blijft lekker lang warm

Vlotte levering en prima product! Blijft langer warm dan een kersenpitkussentje

Keurig thuis bezorgd in goede verpakking

Snelle goede levering

Bestelling kwam keurig snel binnen!

Heb mijn longen uit mijn lijf moeten blazen, het ventiel werkt niet echt met een fietspompje.

Perfecte levering, goede kwaliteit

Wij hebben de Gonge Giant Air Board gekocht voor de ganse familie, Voor de kinderen van 3 en 6 om mee te spelen en voor de ouders om hun core stability te onderhouden. Het is een duidelijke website, correcte levering naar België en fantastische producten.

Levering en product

Producten werden ibinnende aangegeven periode bezorgd en waren netjes verpakt. De produxten komen overeen met de site

Goede en snelle levering

In het kader van het milieu zou de doos wel kleiner mogen. Snelle en goede levering.

Prachtig materiaal

Mijn kleinkinderen waren er direct super enthousiast over!!!

prima hulpmaterialen

Het basispakket van de voetentraining zijn een goede hulp bij de oefeningen om hallux valgus te verminderen. De taping loops brengen mijn rechter hallux valgus in een betere stand maar bij de linker grote teen, die nog schever staat, heeft dit minder effect.

Goede gymbal

De gymbal 65 cm is een goede bal. Juiste sterkte en veerkracht. Makkelijk op te pompen met fietspomp. Snelle verzending.

gewoon goed

besteld en snel en compleet geleverd. alleen jammer dat opvulmateriaal in de doos, een soort piepschuim! dat moet in de afvalbak bij rest afval. Bubbeltjes plastic zou bij het plastic afval mogen!!

Prima product, prima prijs

Priduct staat goed beschreven, was prima verpakt en snel geleverd

uitstekend

ik had een foutje gemaakt in de bestelling, verkeerde schoenmaat. ik werd netjes gebeld en kan het rectificeren. dit voorkwam terugsturen en opnieuw bestellen etc. zeer alert gedaan van Alprovi.

Top! Alles klopte :-)

Nog eerder bezorgd dan gedacht, heldere updates, goed verpakt en product voldoet aan verwachtingen. Kortom: volgende keer zou ik hier zeker weer bestellen!

nog geen ervaring maar ik zie de dans in mijn leven.

aangezien ik pas begonnen ben kan ik nog niets hierover vertellen. maar ik ga beginnen en werken aan dat vervelende probleem. en dan zie ik een beeld dag ik gewoon weer leuke sandalen aankan en niet de rare knobbels er tussendoor zie komen. dus ik ben hier zeker positief over. ik ben blij dat ik deze site ben tegengekomen. lieve gr valentina

Uitstekend bedrijf, zeer vlotte levering en kwalitatief goede producten!

Ik was op zoek naar een speciaal product op de website maar kon het niet vinden. Na een telefoontje werd ik vrijwel meteen teruggebeld. Uiteindelijk had ik zelf niet goed gekeken! Geen enkel probleem, zei de vriendelijke dame. Of ze ergens anders nog mee kon helpen? Binnen twee dagen had ik mijn producten in huis. Prima verpakt en voldeed volledig aan mijn wensen!

prima koop, prima produkten

TOP

Duidelijke website, ruime keuze ,de bal die we voor onze pony hebben gekocht is sterk genoeg om mee te ravotten.

Over Alprovi

Klimmen, klauteren, puzzelen, springen, balanceren, samenwerken… Bewegen is leuk! Laten we samen gaan oefenen. Het is goed voor de gezondheid en ontwikkeling en bij ons kun je terecht voor leuke, kwalitatieve en kleurrijke oefenmaterialen, die daarbij helpen. Spelenderwijs nieuwe vaardigheden aanleren, grenzen verleggen, leren omgaan met winnen en verliezen. Door te sporten en spelen met oefenmaterialen stimuleer je weerbaarheid en werk je aan het vergroten van zelfvertrouwen en doorzettingsvermogen. Samen oefenen draagt bij aan de motorische, cognitieve en psychosociale ontwikkeling. De juiste oefenmaterialen hiervoor hebben wij in ons assortiment opgenomen. Dit is inmiddels uitgegroeid tot een breed aanbod: zit- en oefenballen, wiebelkussens, schommels, hoepels, speelblokken, sensorische blokken, balanstrainers, speeltollen, pionnen, stappensets… Omdat we kwaliteit zeer belangrijk vinden, werken we alleen samen met topmerken. Verschillende voorbeelden hiervan zijn: Gymnic®, Spordas®, Gonge®, Winter®, Stadtholder®, Airex®, Pedalo®, Trimilin® en ons eigen merk MOOFFZ. Ga je mee oefenen? Neem snel een kijkje in onze webshop en vergeet ons niet te volgen via social media.