Snelle en correcte levering

Zie boven. Producten nog niet gebruikt.

Goed materiaal en vlotte bezorging

Mijn bestelling werd vlot geleverd en voldoet aan mijn verwachtingen.

jammer dat er geen onderhouds- of reinigingsadvies voor de teenspreiders bij zit. Hoe kan ik ze schoonmaken?

Snelle goede service

Heel tevree met de geleverde producten.

vlotte service. Levering volgens afspraak

product voldoet aan de verwachting

Geen verschillende kleuren van de stokjes.

Ik had 3 set kleine stokjes besteld, maar 1 set heeft geen verschillende kleuren. De ringen vond ik erg smal.

Ik wilde het op halen. Per ongeluk hadden ze het al verstuurd en kreeg ik het via de post een paar dagen later binnen.

Fantastisch en sterk buitenspeelgoed, kindjes zijn er heel blij mij!

Fantastisch sterk buitenspeelgoed! Kindjes zijn er heel blij en er erg enthousiast over! Ik had wat dingetjes besteld in quarantaine tijd voor de kindjes. Papa in isolatie en ik met de kinderen in deze nare situatie toch volop plezier kunnen maken in de tuin! En ook nog op Koningsdag (onze eigen Koningsspelen georganiseerd). Dit gaat ook zeker mee naar de camping!

Stevige bal. Blijft goed in vorm. Voor het zitten twijfel ik aan de hoogte. Ben 173 en een bal van 65. Moet kloppen maar zou de grotere wel eens willen proberen. Leuk om oefeningen mee te doen. Spelenderwijs doe je zo weer de gekste dingen. Als een kind zo blij . Ik vermaak me er wel mee.

Goede zaak

De artikelen werden snel geleverd en werd goed afgeleverd!

Goede producten.

Snel en goede producten ontvangen.

Prima website! goede spullen en perfecte afhandeling

Ik ben erg blij met mijn geleverde producten.

Fijne spullen, uitstekende service

Snel geleverd en zoals besteld.

geweldig!

Klantvriendelijk en to the point!!

Niet wat belooft wordt.

Van een scheve naar een rechte grote teen zonder operatie? Dit veranderd de stand met millimeters, en vooral behulpzaam als je de dure voetentraining van voetentrainers.nl aanschaft... ja dat is niet wat de beschrijving over correct toes verkoopt, dus ben ik erg ontevreden. En nu moet ik ook nog retourkosten betalen terwijl ze zeggen...'niet tevreden geld terug!'

Beste, Voetentraining biedt een speciaal programma aan, waarbij je aan de slag moet gaan met oefeningen in combinatie met de materialen. Afhankelijk van hoe scheef de teen staat kan een rechte teen zeker worden behaald. Voetentraining geeft hier in de online training ook advies over. Dus alle stappen zullen goed moeten worden uitgevoerd, om het gewenste resultaat te behalen. Ik zie dat u 8 dagen de correct toes in uw bezit heeft, dat is tekort om nu al resultaat te zien. Met vriendelijke groet, Team Alprovi

Snel geleverd en fantastisch product

Het hele gezin speelt ermee (ouders inclusief)!

Snelle service en goede kwaliteit producten

Vlotte levering, vriendelijke klantenservice

De spullen die ik besteld hebt waren vlot in Roermond. Ik heb tweemaal contact gehad met een medewerker van het bedrijf omdat ik met een vraag zat en werd door haar vriendelijk te woord gestaan.

hindernisbaan en stap stenen

de hindernisbaan en de rivier stapstenen vallen er in de smaak bij de kinderen. De levering was snel en netje op tijd. heel tevreden.

Wat een goede klantenservice!

Ik had een bestelling geplaatst maar daar had ik nog een vraag over en ik wilde iets aan de bestelling toevoegen. Mijn vraag is goed beantwoord en er werd een goede oplossing voor bedacht. Ik moet deze tweede bestelling nog ontvangen, maar ik ga er van uit dat het goed komt.

Telefonisch contact was heel goed . De levering van de bestelde goederen was ook goed. Dus goed allemaal!

Mooie spullen en goede service

Spullen zien er degelijk en mooi uit! Bij de bezorgdienst was mijn huisnummer weggevallen, Alprovi heeft dit gelijk netjes opgelost. Super service!

Prima,

Snelle levering.

Snelle en accurate oplossing

Na telefonisch onderhoud met Carola van Alprovi over mijn pas aangeschafte teenspreiders kreeg ik de vraag om foto's van mijn zachte teenspreiders op te sturen. Binnen een uur wederom mailcontact met haar . Zij gaf mij tips om de teenspreiders zo goed mogelijk te gebruiken en beloofde mij om nieuwe teenspreiders + demo's op te sturen. De volgende dag had ik het beloofde in huis. Snelle levering en er wordt mee je meegedacht. Chapeau voor Carola.

Helemaal prima

De hulpmiddelen zijn prima. Ze zijn zoals verwacht. Wel vond ik het leveren relatief lang duren.

Over Alprovi

Klimmen, klauteren, puzzelen, springen, balanceren, samenwerken… Bewegen is leuk! Laten we samen gaan oefenen. Het is goed voor de gezondheid en ontwikkeling en bij ons kun je terecht voor leuke, kwalitatieve en kleurrijke oefenmaterialen, die daarbij helpen. Spelenderwijs nieuwe vaardigheden aanleren, grenzen verleggen, leren omgaan met winnen en verliezen. Door te sporten en spelen met oefenmaterialen stimuleer je weerbaarheid en werk je aan het vergroten van zelfvertrouwen en doorzettingsvermogen. Samen oefenen draagt bij aan de motorische, cognitieve en psychosociale ontwikkeling. De juiste oefenmaterialen hiervoor hebben wij in ons assortiment opgenomen. Dit is inmiddels uitgegroeid tot een breed aanbod: zit- en oefenballen, wiebelkussens, schommels, hoepels, speelblokken, sensorische blokken, balanstrainers, speeltollen, pionnen, stappensets… Omdat we kwaliteit zeer belangrijk vinden, werken we alleen samen met topmerken. Verschillende voorbeelden hiervan zijn: Gymnic®, Spordas®, Gonge®, Winter®, Stadtholder®, Airex®, Pedalo®, Trimilin® en ons eigen merk MOOFFZ. Ga je mee oefenen? Neem snel een kijkje in onze webshop en vergeet ons niet te volgen via social media.