heel goed, geen klachten

prima geen problemen ervaren

Snelle verzending en super fijne materialen

Fijn dat er een samenwerking is met voetentraining zodat je alles in 1 keer kan bestellen en gelijk aan de slag kunt gaan. Goede kwaliteit van de materialen!

Keurig verpakt met handleidingen

Goed geholpen bij fout in mijn bestelling

Ik maakte een fout bij mijn bestelling en vroeg in het weekend of ik dit nog kon wijzigen, via voicemail. Maandagochtend werd ik direct teruggebeld en feholpen met de nieuwe bestelling. Dat verliep heel soepel en pakte perfect uit.

Prima levering

Goede levering van mijn bestelling

Keurig bestelling afgeleverd

Goede producten, snelle service

Overzichtelijk , goede producten, Snelle service, kortom : goede ervaring mee!

Snel en goed geleverd

Snel en goed geleverd!

Uitstekend materiaal en service

Vanaf het eerste moment genieten onze leerlingen van hun wiebelstoeltjes.

Vlotte levering, mooi materiaal

Onlangs heb ik het Build 'N Balance parcours besteld voor mijn hondenschool Hondencentrum de TOPhond. Het werd binnen twee dagen geleverd, was netjes verpakt en ziet er precies zo uit als op de foto's op de website. We zijn er inmiddels druk mee aan het experimenteren in de puppylessen.

Het lijkt te werken. de kruk, die ik kocht voor kinderen met onderprikkeling. Ze moeten moeite doen om zo te zitten, kunnen niet "hangen", kortom blijven veel beter "bij de les!"

Tevreden over het bestelde.

Eenvoudig te bestellen en vlot geleverd

Bestellen ging eenvoudig op duidelijke website. Vlot geleverd en factuur wordt per mail toegezonden.

Netjes en snel geleverd

Goed verpakt en snel geleverd

Prima speelgoed

Het ligt klaar om in gebruik te nemen. Dus hoe de kinderen het vinden heb ik nog geen idee.

heel goed

Snelle verwerking van de aankoop, de volgende dag al bezorgd!

De bestelde producten snel in huis

Snelle levering!

Overzichtelijke webshop en snelle levering. Top!

goede service en levering

product werd snel geleverd en voldoet precies aan de verwachtingen

Prima fijne hulpmiddelen

Bestelling ging goed, afleveren slecht.

Bestellen ging goed, bezorging van DHL slecht!! Deze zet pakketje voor de gesloten deur op bedrijvenpand en laat deze onbeheerd achter. Totaal geen respect voor hun werk!!

Beste, Bedankt voor de review. Ik denk dat u bedoelt dat de levering niet soepel verliep met de DPD, want wij versturen niets met DHL? Mocht dit zo zijn dan vinden wij dit heel vervelend. Helaas hebben wij hier geen invloed op. Gelukkig gaat het meestal wel goed met deze partij. Wellicht dat het net aan de chauffeur ligt die bij u in de buurt rijdt. Maar in ieder geval fijn dat u het pakketje heeft ontvangen en dat u aan de slag kan gaan met de oefeningen. Ik wens u een mooie dag toe. Met vriendelijke groet, Team Alprovi

Zit goed

Een tweede besteld omdat de vorige ook goed beviel.

mooi

mooi en degelijk materiaal

Het doet wat t moet doen

Het gummi balletje is soepel maar niet te … de uitsteeksels masseren mijn voetspieren en weefsels heerlijk . Ook al gebruikt voor mijn rug . Mijn voet is minder pijnlijk met wandelen .

Over Alprovi

Klimmen, klauteren, puzzelen, springen, balanceren, samenwerken… Bewegen is leuk! Laten we samen gaan oefenen. Het is goed voor de gezondheid en ontwikkeling en bij ons kun je terecht voor leuke, kwalitatieve en kleurrijke oefenmaterialen, die daarbij helpen. Spelenderwijs nieuwe vaardigheden aanleren, grenzen verleggen, leren omgaan met winnen en verliezen. Door te sporten en spelen met oefenmaterialen stimuleer je weerbaarheid en werk je aan het vergroten van zelfvertrouwen en doorzettingsvermogen. Samen oefenen draagt bij aan de motorische, cognitieve en psychosociale ontwikkeling. De juiste oefenmaterialen hiervoor hebben wij in ons assortiment opgenomen. Dit is inmiddels uitgegroeid tot een breed aanbod: zit- en oefenballen, wiebelkussens, schommels, hoepels, speelblokken, sensorische blokken, balanstrainers, speeltollen, pionnen, stappensets… Omdat we kwaliteit zeer belangrijk vinden, werken we alleen samen met topmerken. Verschillende voorbeelden hiervan zijn: Gymnic®, Spordas®, Gonge®, Winter®, Stadtholder®, Airex®, Pedalo®, Trimilin® en ons eigen merk MOOFFZ. Ga je mee oefenen? Neem snel een kijkje in onze webshop en vergeet ons niet te volgen via social media.