Blij met product en service

De bestelde Correct Toes werden snel bezorgd Blij mee, dank!

Zoals het hoort

Duidelijk bestelproces met goede afhandeling van verzending.

Een super snelle en correcte levering. Graag tot een volgende keer!

Snel en onberispelijk

Ik bestelde voor een tweede keer zitballen voor in de klas. Ze zijn betaalbaar en stevig en duurzaam. Ze werden ook nog eens erg snel geleverd. Een aanrader!

Mooie materialen, goede service

Goed doordachte training. Heldere en duidelijke informatie

Nu na 2 weken oefenen al een beter gevoel in de scheve teenvoet

Snel bezorgd Goeie prijs Precies wat ik verwachte

Vlotte verwerking van onze bestelling alsook snelle respons op vraag.

Er werd ook rekening gehouden met onze leveringsdatum, waardoor we onze bestelling zoals gevraagd ontvingen. Een bijkomende vraag werd ook snel beantwoord.

Goed!

Geleverd zoals besteld.

Product zoals beschreven, werkt zeer fijn!

Zeer snel geleverd, product is zoals beschreven. Werk heel fijn!

Goed product!

Het oefenballetje is mooi stevig maar niet te hard; je merkt duidelijk verschil als je de oefeningen hebt gedaan!

Goede en snelle service

Retourzending kon vervangen worden door een ander product.

Goede tenenspreiders

Helaas blijven de tenenspreiders niet op hun plek als ik mijn Compressiekousen aantrek. Daardoor ontstaan er pijnlijke drukplekken. Ik moet nog met mijn voet-fysiotherapeut bespreken hoe dat op te lossen is.

draagt prettig, maar ik ervaar nog pijn.

mijn tenen klauwen minder waardoor minder pijn. Alleen mijn teen naast de kleine teen doet aan de onderkant pijn als ik ze een poosje aan heb. Kan ik daar wat aan doen?

Duidelijke website en goede levering.

Fijne materialen om te gebruiken.

Het betreft hier prima producten. De levering was lekker snel.

Snel geleverd, goed materiaal

De inhoud van 1 doosje waren 2 gelijke en dit hadden een linker en rechter moeten zijn. De volgende dag al een nieuw setje ontvangen

Positief.

Snelle levering. En toen ik ontdekte dat ik een fout had gemaakt nl de verkeerde maat was dat geen probleem Terug in een enveloppe en twee dagen later kosteloos nieuw exemplaar (taping loop)

Snel en heel goed

opnieuw taping loops besteld super fijn produkt dat mij helpt mijn grote teen zo recht mogelijk te houden.

Helamaal goed

Ik begon online met voet oefeningen maar mistte het een en ander aan hulpstukken. Bestelde ze en kreeg ze in huis zo snel dat de cursus niet onderbroken werd. Dank!

Goed en service gericht

Vaker artikelen besteld. Goede en snelle levering. En bij een foutje is het snel opgelost door de goede service.

Op tijd geleverd en mooie artikelen, kan ze mooi gebruiken voor mijn voetentraining.

snel

Duidelijke website, snelle levering, fijne service en klantcontact

Munnikenweg 62 3905MJ Veenendaal

(0) 318-513142

Over Alprovi

Klimmen, klauteren, puzzelen, springen, balanceren, samenwerken… Bewegen is leuk! Laten we samen gaan oefenen. Het is goed voor de gezondheid en ontwikkeling en bij ons kun je terecht voor leuke, kwalitatieve en kleurrijke oefenmaterialen, die daarbij helpen. Spelenderwijs nieuwe vaardigheden aanleren, grenzen verleggen, leren omgaan met winnen en verliezen. Door te sporten en spelen met oefenmaterialen stimuleer je weerbaarheid en werk je aan het vergroten van zelfvertrouwen en doorzettingsvermogen. Samen oefenen draagt bij aan de motorische, cognitieve en psychosociale ontwikkeling. De juiste oefenmaterialen hiervoor hebben wij in ons assortiment opgenomen. Dit is inmiddels uitgegroeid tot een breed aanbod: zit- en oefenballen, wiebelkussens, schommels, hoepels, speelblokken, sensorische blokken, balanstrainers, speeltollen, pionnen, stappensets… Omdat we kwaliteit zeer belangrijk vinden, werken we alleen samen met topmerken. Verschillende voorbeelden hiervan zijn: Gymnic®, Spordas®, Gonge®, Winter®, Stadtholder®, Airex®, Pedalo®, Trimilin® en ons eigen merk MOOFFZ. Ga je mee oefenen? Neem snel een kijkje in onze webshop en vergeet ons niet te volgen via social media.