Super snelle levering!

De bezorger was tevens vriendelijk.

Slush machine

Hallo. We hebben een nieuwe slush. Die niet goed werkt. Monteur zou langskomen. Maar nu is het ineens midden april. Wordt niet opgenomen. Laatste x wel . Maar het licht knopje doet het niet. Waardoor het euvel komt. Gr Renske Double ff Bilgaard Leeuwarden

Slechte klantvriendelijkheid

Koelkast besteld voor onze horecazaak. Vooraf gebeld of hij snel geleverd kon worden en ze hebben echt hun best daarvoor gedaan, de koelkast was er zelfs de volgende dag. Echter, daarna bleek dat de koelkast een andere hoogte heeft dan op de site was gecorrespondeerd, hij was maar liefst 5 cm hoger en paste daardoor niet onder onze bar. Omdat er haast bij was hebben we 2 mensen in moeten huren om de hele boel toch passend te krijgen. En dat alles kan gebeuren, fouten maken is menselijk, maar dat je vervolgens, als je daarop aangesproken wordt, met een soort van reactie kunt komen alsof je er niets aan kunt doen, maar nog geen excuses uit kunt spreken, dan ben je wat ons betreft niet bepaalt klantvriendelijk ingesteld. Ja, de excuses kwamen nadat ik daar een opmerking over had gemaakt. Superjammer, het geeft een vieze nasmaak. Omdat wel meegedacht is in een snelle levering alsnog toch nog een 5, ik hoop dat er beter opgelet gaat worden met het vernoemen van maten, want dat kan wel het verschil maken in de algehele ervaring en kun je bedrijven niet in de problemen brengen zoals nu wel gebeurt is.

niet geheel professioneel

Ik had duidelijk gevraagd of de spullen op een bepaalde tijd klaar konden staan. Dat was akkoord. In praktijk was dit niet zo en heb ik 40 minuten moeten wachten voordat alles klaarstond. Verder was 1 artikel beschadigd welke nog een reparatie nodig had. Dat moet ik nog komen ophalen. deze service is voor verbetering vatbaar.

Zeer slecht ervaring

zonder overleg wordt ik telefonisch geconfronteerd met Thijs Weert bv . van Hallo ik sta voor je voordeur met een zending , terwel ik was aan het werk 20 km ver van mijn huis

Zeer slechte ervaring

Ik heb roest vrije werktafel gekocht. Deze roeste al na enkele dagen. Wat blijkt dat het een gewone ijzere werktafel is. Ik voel me zeer slecht behandeld.

Levering volgens afspraak

Snelle levering na betaling volgens afspraak

Waardeloos

Na aankoop van product doen ze ineenkeer vaag, nemen ze telefoon niet meer op echt een waardeloze service

Slordig

Koelkast en gasfornuis besteld. Bezorgtijden werden heel kort van te voren pas gemaild, dat was beide keren onhandig. Ontsteking systeem van het gasfornuis werkt niet. Nummerstickers op beide producten moeilijk te verwijderen

Perfecte communicatie.

Ik had een noodsituatie en via telefonisch contact hebben ze me goed hulp geboden. De bestelling mooi op tijd binnen en werkt naar behoren. Zeer blij met de service.

Goede zaak

Snelle reactie bij vragen en snel geholpen. Enorm veel keus en goede prijzen. Snijmachine was zeer goede aankoop

goed geholpen

aardig personeel snelle service en eerlijke prijzen

Gigantisch aanbod voor horeca, met Brabantse gastvrijheid.

Zowel nieuw als occasion kun je hier je slag slaan. De moeite om eens binnen te springen. De koffie staat al klaar. Tot binnenkort.

Goede service,snelle reacties en snelle levering

Klantvriendelijk en snel geleverd.goede prijzen

Veel uitzoek

Netjes geholpen. En bij vragen ook goede uitleg. Zal hier zeker nog wel eens komen

Prima, snelle klantopvolging, goede informatie

We hebben daar een voedsel droger gekocht, die voldoet aan onze verwachtingen en klopt met de gegeven info

snelle levering en voordelig

Zeer tevreden. Fotos klopten met product, lage prijs en snelle levering.

Correct, nette prijs en snelle levering.

Net bedrijf met goede service.

Super goed voor elkaar!

Ruime assortiment, snel geholpen en alles gewoon goed geregeld. Top bedrijf

Slecht verpakt

De pizzasteen was niet vast gezet in de oven. Hierdoor is de binnenkant beschadigd met deuken en krassen. Ook de verwarmingselementen zijn beschadigd.

goed en vriendelijk

Vlotte afhandeling

komen keurig hun afspraken na

keurig te woord gestaan

Veel te snelle levering!

Ik had een grotere bestelling met meerder horeca onderdelen en deze bestelling was al na 1 dag geleverd. Dus zeker een aanrader.

Niet blij

Een tweedehands propaan ( stond er met grote letters bij ) gasfornuis gekocht. Blijkt er een hele andere aansluiting op te zitten. Kunnen we die eerst ombouwen. Daar wordt ik niet vrolijk van!! Geef dat duidelijk aan in de omschrijving!! We kunnen het fornuis nog steeds niet gebruiken.

Vlotte verkoper en goede uitleg

Goed geholpen.