Goed product , redelijke prijs

Goed product, redelijke prijs

Topservice.

Maandag een professionele friteuse besteld bij Horecacentrum Brabant vanuit België, de volgende dag reeds netjes op het thuisadres geleverd. Friteuse ook met een flinke korting kunnen kopen. Top !

Top bedrijf

Keurig netjes, komt afspraken na

Zeer matig

Snijmachine via marktplaats gekocht maar bij afrekenen bleek het bedrag exclusief BTW te zijn. Bij thuiskomst bleek het apparaat niet compleet, veiligheidsplaat/aandrukplaat ontbreekt. Zoekende naar het ontbrekende onderdeel er achter gekomen dat er geen losse onderdelen meer leverbaar zijn, apparaat veel te oud. Wellicht had ik er ter plaatste beter naar moeten kijken maar ze hadden het natuurlijk ook netjes aan kunnen geven. Door het missen van dit essentiële onderdeel is het apparaat simpelweg de prijs niet waard!!

Helemaal goed

Snelle en goede levering.

Redelijk

Kreeg een mail met dat de bestelling vroeg zou komen. 8 uur. Was er om 8 uur om de chauffeur te helpen. Alleen de chauffeur kwam na 17 uur. Was een beetje jammer van de dag

prima georganiseerd en snel gereageerd op vragen

prima georganiseerd en snel gereageerd op vragen

Goede ervaring

Ze deden niet moeilijk toen ik belde dat er iets niet bij zat. Binnen 2 dagen was het alsnog naar ons opgestuurd top.

2 items gekocht - 2 items gebroken geleverd

Is heb 2 bestekmeubels gekocht en beiden zijn gebroken aangekomen. Jammer voor HORECACENTRUM BRABANT want op zich niks mis met de meubels.

Goede communicatie, snelle service

Heldere communicatie, heldere mails waar alles duidelijk in staat. Snelle levering.

Grandioos

Joris is een super vriendelijk jonge man heel hulpzaam en weet u in van alles raad te geven toppie krijgt van mij zeker een +10..komen zeker nog eens terug voor aankopen te doen en niet te vergeten na service ook toppie aan de telefoon.. Mvg Linda Biej-os Maaseik

Goede service!!

Aangekochte kraan was niet volledig. 2 dagen nadien missende stuk geleverd!! Steeds snelle reacties op mail.

Goede prijs snelle levering

Met een dag in huis. Geweldig kwaliteitsproduct voor een redelijke prijs!

Snel antwoord en snelle levering

Goed gevoel

Je wordt snel geholpen en hebben veel keuze

Goede service en vriendelijk

Wij zijn uitstekend geadviseerd bij de aankoop van horeca apparatuur en hebben voor een goede prijs uitstekende apparatuur gekocht. Echt een aanrader.

Het product wat ik uiteindelijk bestelde is helemaal naar mijn zin !! Snelle levering en afhandeling

In eerste instantie had ik mijn “winkelwagen” veel voller zitten.. echter bleken de verzendkosten net zo hard mee te stijgen. Waardoor ik uiteindelijk uitkwam op €205,- aan verzend kosten... die ook daadwerkelijk betaald moesten worden.. heel bijzonder. Ik heb dus, uiteindelijk, alleen mijn hoofddoel besteld en zal de overige artikelen elders bestellen. Om één artikel te bestellen, zeker aan te bevelen.

Slechte personeel behalve de grote man met lang haar

Personeel arrogant, drink liever koffie op kantoor dan een klant helpen. Mee na boven lopen is te veel gevraagd.

Heel tevreden

Heel behulpzaam, ik ben al 2 jaar klant en heel tevreden van sevice en materiaal.

heel goed

Kassa besteld, dag er na geleverd.

Prima service en snelle antwoorden.

Uitstekende service met snelle reacties en advies.

Super snelle service dus helemaal goed

Heel goed super snel en goede service en snel geholpen

Al gehele indruk perfect

Vanaf eerste ontvangst, tot en met het verladen van de vracht, is alles in een zeer goede professionele kundige manier afgewerkt. Willem heeft alles naar wens afgewerkt. Zeker aan te raden.

Ruime keuze met goede kwaliteit!

Goede service met ruime keuze in apparatuur en toebehoren!

Super geholpen