Zeer goed geregeld

Snel geregeld

matig

De bestelde vitrine was werkelijk te goor om te gebruiken. Voor dat bedrag verwacht is iets schoners.

Goede ontvangst en advies

Heel veel keuzen, goede prijsstelling, goed advies.

Gevoel van oplichting

Bestel een koelwerkbank en gevraagd “ wat betekend nieuw uit de verpakking”? Antwoord: nieuw alleen zonder verpakking. Ok dan ga ik bestellen. Komt de werkbank aan en vol roest, schade plekken en voedselrestjes in de hoeken. Direct contact opgenomen en er is een foutje gemaakt. Opgehaald en ik verwacht ook dat de transportkosten dan ook niet voor mij zijn. Hier een mail over gestuurd maar men reageert er niet meer op. Nooit meer zaken mee doen door mij. Eerlijk duurt het langst.

simpel gemakkelijk en goede kwaliteit.

Gewoon goed

Gewoon goed heb vaker apparatuur besteld en gewoon altijd goed

Super dankjewel

Perfecte service

Ontzettend aardig personeel, dat bereid is je aan alle kanten te helpen. Ontzettend blij met ons nieuwe machine en de verleende service

adequaat

levering adequaat, ruim assoritiment horeca (nieuw) en gebruikt

Snelle levering, correct mailverkeer.

Apparaat werkt, maar erg vies van binnen

Apparaat geleverd gekregen, maar deze was erg vies van binnen, overal nog koffie. Zelf grondig aan het poetsen geweest om het apparaat schoon te krijgen. Geen visitekaartje om een apparaat zo af te leveren. Afvalbak zat scheurtje in, dit stond niet op site vermeldt. Maar goed het apparaat werkt.

Goede communicatie!

Snel en goed en vriendelijk

Snel en goed en vriendelijk

Perfect.

Perfect. Snelle bezorging.

Afhandeling was goed en ook goed geregeld

Alleen mijn artikel was beschadigd en of dat.nu tijdens transport gebeurd is. Of het was al voor die tijd daar heb ik nog geen uitsluitsel over

Klantvriendelijk

Snelle reactie op mijn vraag en een supersnelle levering van het product.

Geef U late mijn ervaring.

Ik wacht op afronden van de overeenkomst. Aanvolgend wil ik graag mijn ervaring met U delen. U kunt me daarvoor eind volgende week uitnodigen. Dank U wel.

Prima opgelost

Een hele mooie dubbele spoeltafel geleverd gekregen, keurig ingepakt en vervolgens bezorgd. Ondanks enkele misverstanden, hebben ze het adequaat en keurig opgelost en wij zouden zo weer een nieuwe bestelling plaatsen. Gezien hun prima oplossing en snelheid van leveren, verdienen ze 5 sterren!

super dienst na verkoop

men laat je niet in de steek bij een probleem

Prima! en snel geregeld

Prima! en snel geregeld

Mooie frituurpannen, maar de deksels sluiten niet rond het handvat van het mandje.

Jammer dat de openingen in het deksel van de frituurpan niet de juiste breedte heeft voor het handvat van het frituurmandje. Wij hebben het zelf opgelost door het metaal te verbuigen. Maar dat zou niet de bedoeling moeten zijn. We hebben wel goede ervaring met het verzenden. Op de site worden er dubbele verzendkosten berekend als je 2 frituurpannen bestelt. Na een mailtje met vragen hierover, werd er handmatig een offerte gegeven, waarin 1 keer verzendkosten berekend werd. Dat vonden wij erg fijn. Ook de verzending was prima in orde.

Altijd een goede ontvangst en correcte service

Beetje verveeld met de manier hoe er over de betaling getwijfeld werd. Dit na het aantonen van… dit was al een lijdensweg om t tijdig in orde te krijgen. Wetende dat hier op voorhand al uitvoerig werd over gecommuniceerd. Uiteindelijk alles in orde gekomen! Eind goed al goed zullen we maar denken. Op naar een volgende aankoop, binnen een paar maand wel pas ;)

Altijd vlot en correct

Altijd vlot en correct, goede service

Product goed, afhandeling schade onacceptabel!

Gekochte product was in orde, echter is er met een heftruck tegen mijn bus aangereden waardoor de achterklep schade heeft opgelopen. Daarvoor terug geweest waarbij de medewerker eerst afzonderlijk werd toegesproken door zijn leidinggevende en daarna zei: “Ik weet niet meer of ik uw bus heb geraakt, zou kunnen…” Verder wist hij overigens nog alles van wat we tijdens het laden hadden besproken… Zijn leidinggevende deed zich er daarna ook heel laconiek vanaf met de woorden: “Kijk, hier (in het kantoor tegen de achterwand) hangt een briefje dat we niet verantwoordelijk zijn voor schade tijdens inladen.” Onacceptabel naar mijn menig!