Laden reviews...
Laden reviews...
0 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Een vaatwasser gekocht die het niet doet. (Stroomt water in maar pomt niet af) De oplossing die geboden werd om het apparaat terug te brengen voor reparatie. Hoe dan? antwoord: met water en al in een auto of aanhanger huren. Normaal gesproken zou je zeggen; goh wat aardig, maar hoe deze tonatie was en gezien de geografische bereikbaarheid zegt genoeg over de welwillendheid om een tevreden klant te houden. Mijn advies: Koop hier niet. Service tot het aflevermoment en graag of niet mentaliteit
Beveelt niet aan
16 July 2024
Mariel
Rijnsburg
IK ben super geholpen en heb mooie producten kunnen scoren tegen een scherpe prijs. Lekker bakkie koffie en super vriendelijk winkel personeel. Was mijn 2e keer hier en er gaat zeker een 3e komen als ik weer iets nodig heb.
Beveelt aan
15 December 2023
Mart
Leende
575 € is weg gegooide geen garantie goed koop is duurkoop
Beveelt niet aan
22 April 2023
Jimmy
Montfort
I bought a pasta machine. Fast and friendly answers to all my questions. The used machine is in good condition and was delivered to Germany very fast. Some parts where missing. After a short and friendly phonecall, all missing parts where delivered with overnight express to my full satisfaction! This means for me: even after sale is a full 5 star!
Beveelt aan
13 April 2023
Jan-Christoph Horst
Bad Ems
Wettelijk mag je iets retourneren binnen 14 dagen, heb alleen krimp folie van apparaat gehaald en zag dat het niet was wat wat het moest zijn voor mij mag het niet retour sturen ze zijn geen solando was het antwoord. geven nu geen antwoord meer op de mail met de wettelijke retour regels en nemen telefoon niet meer op voice mail is vol ( met klachten van andere klanten ??)
Beveelt niet aan
5 April 2023
j Eitens
Sellingen
Vorige week een aantal 2e hands producten gekocht bij Horecacentrum Brabant. Vriendelijk geholpen door Willem en zijn collega's. Ze hebben netjes alles bij me mee ingeladen en de producten waren scherp geprijsd. Ik ben zeer tevreden en denk dat sommige mensen met een mindere recensie ook eens naar zichzelf moeten kijken.
Beveelt aan
3 March 2023
Ener
Breda
Heb een koffie machine van 1000,- gekocht en mankeert van alles en nog wat!! Koop nooit hier iets!!!
Beveelt niet aan
22 February 2023
Sadi
heerhugowaard
De keuze in producten is er groot en de prijzen zijn goed. Daarnaast ben ik erg vriendelijk ontvangen en geholpen door de verkoopmedewerkers. Ik kom zeker nog eens terug!
Beveelt aan
26 September 2022
Maikel
Eindhoven
Hele fijne bediening en goed overzichtelijk de producten prijzen vindt ik eerlijk
Beveelt aan
25 August 2022
Dick
Czarne
Zeer groot aanbod, alleen rondstruinen in de hal is al leuk. Je weet nooit wat je tegen komt, ik ga regel matig even kijken en heb al verschillende mooie deals gescoord.
Beveelt aan
28 July 2022
Gordon
Tilburg
We waren enthousiast over het aanbod op de site, dus een professionele gastronoom koelkast en vriezer gekocht. Na ontvangst bleek toen we de vriezer aansloten de thermostaat kapot te zijn. Helaas hadden we de vriezer en koelkast in het begin niet nodig en kwamen er te laat achter dat de thermostaat kapot was. Totaal geen coulance of service en dus een hele dure reparatie waardoor we beter een nieuwe hadden kunnen kopen. Bovendien ging de koelkast binnen 5 maanden ook stuk. Helaas niet meer te repareren, kortom totaal ontevreden over de zeer slechte kwaliteit en de service
Beveelt niet aan
27 June 2022
Fré
Hilversum
goed en goedkoop , vriendelijk en goede service en garantie . volgende keer weer .
Beveelt aan
28 May 2022
emile
oirschot
De bezorger was tevens vriendelijk.
Beveelt aan
6 April 2022
Christine
Rotterdam
Hallo. We hebben een nieuwe slush. Die niet goed werkt. Monteur zou langskomen. Maar nu is het ineens midden april. Wordt niet opgenomen. Laatste x wel . Maar het licht knopje doet het niet. Waardoor het euvel komt. Gr Renske Double ff Bilgaard Leeuwarden
Beveelt niet aan
6 April 2022
Sieta
Leeuwarden
Koelkast besteld voor onze horecazaak. Vooraf gebeld of hij snel geleverd kon worden en ze hebben echt hun best daarvoor gedaan, de koelkast was er zelfs de volgende dag. Echter, daarna bleek dat de koelkast een andere hoogte heeft dan op de site was gecorrespondeerd, hij was maar liefst 5 cm hoger en paste daardoor niet onder onze bar. Omdat er haast bij was hebben we 2 mensen in moeten huren om de hele boel toch passend te krijgen. En dat alles kan gebeuren, fouten maken is menselijk, maar dat je vervolgens, als je daarop aangesproken wordt, met een soort van reactie kunt komen alsof je er niets aan kunt doen, maar nog geen excuses uit kunt spreken, dan ben je wat ons betreft niet bepaalt klantvriendelijk ingesteld. Ja, de excuses kwamen nadat ik daar een opmerking over had gemaakt. Superjammer, het geeft een vieze nasmaak. Omdat wel meegedacht is in een snelle levering alsnog toch nog een 5, ik hoop dat er beter opgelet gaat worden met het vernoemen van maten, want dat kan wel het verschil maken in de algehele ervaring en kun je bedrijven niet in de problemen brengen zoals nu wel gebeurt is.
Beveelt aan
5 April 2022
Huub
Geertruidenberg
Ik had duidelijk gevraagd of de spullen op een bepaalde tijd klaar konden staan. Dat was akkoord. In praktijk was dit niet zo en heb ik 40 minuten moeten wachten voordat alles klaarstond. Verder was 1 artikel beschadigd welke nog een reparatie nodig had. Dat moet ik nog komen ophalen. deze service is voor verbetering vatbaar.
Beveelt niet aan
4 April 2022
rene
Eersel
zonder overleg wordt ik telefonisch geconfronteerd met Thijs Weert bv . van Hallo ik sta voor je voordeur met een zending , terwel ik was aan het werk 20 km ver van mijn huis
Beveelt niet aan
3 April 2022
Azzouz Braham
Den Haag
Ik heb roest vrije werktafel gekocht. Deze roeste al na enkele dagen. Wat blijkt dat het een gewone ijzere werktafel is. Ik voel me zeer slecht behandeld.
Beveelt niet aan
3 April 2022
Frans
Someren
Snelle levering na betaling volgens afspraak
Beveelt aan
29 March 2022
Serge
Noordwijk
Na aankoop van product doen ze ineenkeer vaag, nemen ze telefoon niet meer op echt een waardeloze service
Beveelt niet aan
28 March 2022
Stefan
Oldenzaal
Koelkast en gasfornuis besteld. Bezorgtijden werden heel kort van te voren pas gemaild, dat was beide keren onhandig. Ontsteking systeem van het gasfornuis werkt niet. Nummerstickers op beide producten moeilijk te verwijderen
Beveelt niet aan
27 March 2022
Floris
Heeg
Ik had een noodsituatie en via telefonisch contact hebben ze me goed hulp geboden. De bestelling mooi op tijd binnen en werkt naar behoren. Zeer blij met de service.
Beveelt aan
27 March 2022
Roy
Vlodrop
Snelle reactie bij vragen en snel geholpen. Enorm veel keus en goede prijzen. Snijmachine was zeer goede aankoop
Beveelt aan
27 March 2022
Harold
St.O.Berg
aardig personeel snelle service en eerlijke prijzen
Beveelt aan
26 March 2022
kevin van der veen
groningen
Zowel nieuw als occasion kun je hier je slag slaan. De moeite om eens binnen te springen. De koffie staat al klaar. Tot binnenkort.
Beveelt aan
26 March 2022
Ronny Dreesen
Lanaken
Irislaan 7
5595 EH Leende
Branch
Horeca, Food
Specializations
Catering, Evenementen
Webshops_aangepast